Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

1a ronda playoff: Lleida - Barakaldo.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
103 respuestas en este tema

#61 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 mayo 2016 - 10:07

Perdo teniu rao GTS i narmer volia dir "organitzar" que en aquest cas res de res perque ho han hagut de fer els Rudes i la Molo Esportiu, sort en tenim d'ells sino apaga y vamonos.

#62 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 mayo 2016 - 10:11

Be, ara centrem-nos en el que toca que es preparar-nos per patir molt i poguer superar l'eliminatoria que prou dura i dificil sera.

Anims Lleida podem aconseguir-ho amb l'esforç de tots i crec cegament en aquesta plantilla, segur que no ens fallaran i amb patiment aixo si pero passarem ronda.

#63 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 26 mayo 2016 - 11:32

S'apropa el dia. Com veieu el partit de tornada?

 

Personalment m'espero una pressió i intensitat asfixiant del Barakaldo durant els primers 20-30 min, aquests minuts penso que seran determinants pel destí de l'eliminatòria. Si qualsevol dels dos marca ho canvia tot. A partir de la mitja hora de joc crec que si el marcador no s'ha mogut veurem un partit moooolt semblant al del Camp d'Esports, terror a encaixar per part dels dos equips fins als últims 15-20 min, fet que beneficiaria més al Barakaldo que no pas al Lleida.

 

Compto que haurem de fer un gol per passar la eliminatòria (o potser no, qui sap). Serà molt difícil però crec que ho podem aconseguir. Esperem que Onwu tingui el dia i pugui marcar, el pobre a l'anada no va poder fer res.

 

Som-hi Lleida!!!!

 



#64 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 26 mayo 2016 - 12:10

Està molt difícil. No tinc ni idea si el Barakaldo juga diferent a casa que a fora, el que és segur és que aniran a totes. És el típic de tantes eliminatòries. Ells han de marcar perquè ara mateix estan fora. Per tant, hauran de plantejar un partit més obert que no el que van fer a Lleida i això nosaltres ho podem aprofitar amb alguna contra i trobar més espais a l'esquena dels defenses. 

 

En tot cas, crec que el Lleida ha de fer el seu partit. Jugar tranquils i fer allò que sabem fer. Crec que els primers minuts del dissabte passat hi havia massa nervis perquè no sabíem que ens trobaríem. Un segon de grup, equip de 80 punts, tota la lliga líder, feia respecte. Penso que intimidaven una mica aquesta gent. Però que voleu que us digui, no els vaig veure res d'especial. Molt ordenats, molt forts, lluitadors... el que vulgueu, però si em donen a triar prefereixo 50 vegades aquesta gent que el Reus o el Villarreal B. 

 

Ara que el partit a Barakaldo serà una batalla campal digna d'Homer. Estic segur que Ekhi s'hi trobarà com a casa  :partirsederiure:


  • Calderon y Blau19 ho han agraït

#65 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 27 mayo 2016 - 12:46

El Barakaldo va a jugar muy similar al partido de ida. Los equipos del grupo vasco no se caracterizan por hacer un juego vistos la verdad. Se practica un juego muy directo intentando sacar provecho de las segundas jugadas. Una cosa a favor es que Idiakez ha mamado este tipo de fútbol y seguro que algo tiene preparado

Solo nos queda coger unas cuantas bolsas de pipas y armarnos de paciencia porque van a ser 90 minutos muy largos


  • o han agraït

#66 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 mayo 2016 - 07:50

Demà a les 15:00h al Camp d'Esports per donar força als jugadors abans que marxin cap a Barakaldo.

 

212 valents de moment marxen cap a Lasesarre. A falta d'un dia de venta prou bé trobo. Llàstima de l'horari, haguéssim pogut ser 500.



#67 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2016 - 11:02

Jo penso que hi acabaran anant uns 350 seguidors del Lleida cap a terres basques, malauradament no crec que masses mes i no podrem cobrir el pack de 600 entrades que ens havia prestat el Barakaldo.

 

Bon viatge a tots els que aneu cap a Barakaldo, passeu-ho molt be amb les penyes d'alla que us rebran fantasticament be, disfruteu de l'ambient de la ciutat i sobretot torneu amb l'eliminatoria al sac, patirem molt moltissim no el seguent, sabem que Lasesarre sera un infern pero si hi ha un equip que pot sortir viu de l'infern de Lasesarre tots sabem que es el Lleida amb els jugadors enxufadissims estan al 120% se'ls nota a la mirada que volen passar ronda com sigui i el mes important volen pujar a Segona Divisio A, pero insisteixo que dema tots amb l'equip passi el que passi no els penso deixar de costat, sempre els recorzare passin eliminatoria com si malauradament no ho poguessin aconseguir, sempre estare al costat de l'equip pero confio en els jugadors i Idiakez i segur que passarem perque les ganes que te aquest grup huma son espectaculars.



#68 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2016 - 11:08

El Barakaldo ens apretara dema com mai pero el Lleida amb esforç, ganes, il.lusio, empenta, sacrifici, treball, unio de tots els jugadors dins el camp i sobretot maxima motivacio i humiltat i respecte pel rival segur que ho competirem fins al final i ens podem endur l'eliminatoria perque jo crec en aquest grup huma i confio cegament en ells i en Idiakez.

 

Visca el Lleida sempre endavant som-hi nois a treballar fort com sabeu fer i molts anims a tots!!!



#69 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 mayo 2016 - 09:10

Ja està això. Partit molt seriós i penso que classificacióamb justícia. Impressionant que els 4 quarts hagin passat la ronda.
El sorteig dimarts a les 12, si no compto malament, ens pot tocar qualsevol equip, excepte un altre quart.
Dissabte el Camp d'Esports a rebentar!!

#70 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 mayo 2016 - 09:14

Els possibles rivals són: Racing, Sevilla B i perdedor Castilla-UCAM. L'Hércules al ser del mateix grup no ens podria tocar (crec que només poden tocar del mateix grup quan no hi ha més remei).

Jo mentre no ens toqui el perdedor del Castilla-UCAM estaré satisfet amb el sorteig...



#71 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 mayo 2016 - 09:20

Estic molt orgullos del meu equip, un dia vaig dir que en aquest play'off donariem que parlar, ens em carregat al Barakaldo (80 punts), destaco la unió d'aquest equip i la serietat, i l'afició, som el 12!!!!
Em sap greu pel Barakaldo, gran afició, gran equip, una afició molt gran.
Visca el Lleida!!!! Tornarem.
Preferències, Racing de Santander!!!
Visca el Lleida!!!!
Gora Barakaldo!

#72 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 mayo 2016 - 09:20

Estic molt orgullos del meu equip, un dia vaig dir que en aquest play'off donariem que parlar, ens em carregat al Barakaldo (80 punts), destaco la unió d'aquest equip i la serietat, i l'afició, som el 12!!!!
Em sap greu pel Barakaldo, gran afició, gran equip, una afició molt gran.
Visca el Lleida!!!! Tornarem.
Preferències, Racing de Santander!!!
Visca el Lleida!!!!
Gora Barakaldo!

#73 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 mayo 2016 - 09:25

Sant Ivan Crespo i el bicho Colinas!!!
Són el Artífex!!!
Visca El Lleida!!!

#74 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 mayo 2016 - 09:31

Esteve's mireu i contempleu, potser os apenedireu del mal que vau fer!!!
El somni cada vegada es més aprop!!!
Acabeu de pagar a TOTHOM!!!

#75 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2016 - 09:35

Siiiiiii siiii siiiii estem classificats!!! Quin partit mes serios del Lleida que hagues pogut guanyar perfectament el partit pero be l'important es que hem passat ronda amb una solvencia brutal.

El penal lamentable es tira a la piscina d'una manera delictiva i es un falta de respecte a la honorabilitat de la competicio, aqui el mes trampos es el que s'ha endut el gat a l'aigua per sort Crespo ha fet justicia perque el penal no ho era ni en els millors somnis dels seguidors i jugadors del Barakaldo aixi de clar ho dic (novament vergonyos l'arbitre avui contra el Lleida, espero que la sort canvii a la 2a ronda)
  • o han agraït

#76 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2016 - 09:35

Siiiiiii siiii siiiii estem classificats!!! Quin partit mes serios del Lleida que hagues pogut guanyar perfectament el partit pero be l'important es que hem passat ronda amb una solvencia brutal.

El penal lamentable es tira a la piscina d'una manera delictiva i es un falta de respecte a la honorabilitat de la competicio, aqui el mes trampos es el que s'ha endut el gat a l'aigua per sort Crespo ha fet justicia perque el penal no ho era ni en els millors somnis dels seguidors i jugadors del Barakaldo aixi de clar ho dic (novament vergonyos l'arbitre avui contra el Lleida, espero que la sort canvii a la 2a ronda)

#77 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2016 - 09:39

Comparteixo al 100% el que ha dit un company mes amunt a mi tambe m'ha sabut molt greu pel Barakaldo amb una aficio exemplar i espectacular i s'han quedat sense premi pero malauradament eren o ells o nosaltres i llogicament soc del Lleida pero CHAPEAU el Barakaldo i la seva impresionant aficio tant a Lleida com a Lasesarre, club i aficio de 10.

Espero que en l'any del seu centenari pugin a Segona A ho desitjo molt!!!

#78 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2016 - 09:44

I rival us dic la veritat? No tinc cap preferencia perque el Lleida esta en un moment espectacular i no es inferior a cap equip, ni al Racing atropellat pel Reus Deportiu, ni UCAM Murcia ni Castilla ni el Sevilla Atletico.

Aquest Lleida els te tan ben fotuts que per molt rival important que toqui no tinc cap mena de dubte que donara la cara i competira fins al final, de moment ja ens hem carregat a un equip que ha sumat ni mes ni menys que 80 punts i lluitant colze amb colze amb el suposat tot-poderos Madrid Castilla aixi que toqui qui toqui patirem com cabrons pero tambe farem patir als altres de la mateixa manera que ha patit el Barakaldo eliminat a mans del nostre Lleida.

Felicitats equip!!!! Em sento molt orgullos de vosaltres jugadors, cos tecnic i aficio, heu donat la cara tot el partit demostrant una valentia exemplar i novament amb una solvencia defensiva espectacular i enorme.

#79 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 29 mayo 2016 - 09:52

El que no es normal es el nivell de l'arbitratge sofert en els 2 partits. La pròxima eliminatòria es jugarà diumenge oi?



#80 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 mayo 2016 - 10:06

El que no es normal es el nivell de l'arbitratge sofert en els 2 partits. La pròxima eliminatòria es jugarà diumenge oi?

El Lleida té uns ous!!! Ha sapigut fer fromt al arbritatge patètic de la eliminatoria, al Barakaldo i al sempre complicat Lasesarte!!!
Això ena farà més forts.
Jo també l'espero diumege, dissabte em vaxfatal i més aquest pròxim.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos