Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

1a ronda playoff: Lleida - Barakaldo.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
103 respuestas en este tema

#21 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 03:19

Se'n sap alguna cosa de les entrades que portem vengudes a hores d'ara? 

 

Aquesta dada sempre em fa fer dentetes i esperar amb més ganes el dia del partit, almenys a mi.

 

A veure si diuen alguna cosa (si no ho han dit ja i no he trobat la dada, esclar!).

 

VISCA EL LLEIDA!



#22 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 03:21

No, infame no, aixo es playoff senyors i el Barakaldo vol utilitzar les seves cartes com NO ha fet el Lleida per exemple.
En directives el Barakaldo ja li ha colat un gol a la directiva Esteve-Balaguer per exemple perque a qui li diu fotre el partit el dissabte en ple aplec del cargol? I despres tenint el diumenge festiu aixo fara que vinguin moltissims desde Barakaldo cosa que del Lleida alla a Lasessarre ja veurem quants van (ja firmo uns 300 perque un diumenge a les 20h es una putada pero el Barakaldo esta amb el seu dret a fer-ho com ho hagues tingut de fer la directiva del Lleida enlloc d'enviar tants missatges en basc i tantes floritures cap a ells, que ens juguem un ascens collons, lamentable la Directiva un cop mes)

 

El Lleida tb ha jugat les seves cartes. Evidentment a la directiva del Lleida li interesa que tots els zombies del Aplec pujin al Camp d'Esports i us penseu que el diumenge a les 20h i anirien? o el Diumenge a les 12h? 

 

Han ficat el horari ideal pels penyistes i de retruc, per a omplir el camp. Els penyistes dinen, s'emborratxen i van al camp d'esports. I despres del partit cap a l'Aplec a emborratxarse encara mes i sopar. Es l'horari ideal per amb ells. 

 

Si pasem ronda si que hem de ficar el partit en diumenge, pero, tb ha de dependre de la tv3 x q x 7500€ es tv3 i no pas la directiva del Lleida la que decidira l'horari.


  • o han agraït

#23 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 08:44

Fiques el partit diumenge a les 19h i ja veuras com venen 4 de Barakaldo, aqui la directiva l'ha cagat novament com sempre i a sobre no tenint en compte la gent que treballa dissabte d'aquests ja ni s'enrecorden que ja s'ho faran oi? Lamentable novament i et torno a dir que la directiva del Barakaldo li ha colat un golas per tota l'escaire a la directiva del Lleida perquè ficar el partit diumenge a les 20h es una guarrada per part seva i aixo no treu que em cauen de puta mare els equips bascos pero aqui li han pres el pèl a la nostra "despistada" per no qualificar d'una altra manera a la Directiva del Lleida Esportiu, ho sento 33ngel pero jo ho vec aixi.

 

Be, canviant de tema ja tinc els meus 2 paks d'entrades més la meva d'abonat aixi que serem una bona colla dels meus al Camp d'Esports aixi que dissabte a donar canya als del Barakaldo i a deixar-nos la veu per l'equip i per fotre olla a pressio contra el Barakaldo i treure un optim resultat per anar mes tranquils a terres biscaïnes.

 

Visca el Lleida dissabte a mort amb els nostres i per descomptat que guanyarem i passarem ronda tinc maxima confiança en aquesta plantilla i en Imanol Idiakez (ANIMO MISTER estamos con usted y los jugadores a muerte)



#24 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 08:47

Aixo si lamento profundament la lesio del Mia Guasch al genoll espero que es recuperi aviat, es un bon nano i un jugador que a mi sempre m'ha agradat, li desitjo una pronta recuperacio, anims Mia!!!



#25 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 mayo 2016 - 11:11

Va home... Els Esteve estan fent coses molt malament, pero per mi aquesta del horari NO ho han fet pas gens malament. Es l'aplec, si el fiques abans, encara estem amb el menjar a la panxa, si el fiques despres, fem tard a sopar, i si el fiques diumenge...tots tenim algu a la penya que no arriba al diumenge jejejeje.

Tothom (espanya), queixant-se dels horaris SEMPRE, del futbol espanyol, i quan algu fique un horari per compaginar amb la festa, i crear un ambient festiu al camp... Resulta que tampoc ens agrada, i tenim que ser uns putes i ficar horaris de merda pels que viatgen (no sol vindra gent de Barakaldo, alguns tambe vivim fora i un horari diumenge a les 19h com el de Barakaldo també ens hauria matat). Els Esteve han buscat fomentar la festa i l'ambient, el barakaldo prefereix putejar al aficionat (rival especialment). Jo personalment, en aquest tema, em quedo amb l'actitud dels Esteve i critico la del Barakaldo de putejar a l'afició.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk


  • Calderon y ILER ho han agraït

#26 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 mayo 2016 - 12:05

Tot s'ha de dir la lligueta basca no crec que sigui tan competitiva com la que tenim aquí, per una altra banda es una eliminatoria entre equips de segona b, estarà molt igualada, fa poc que vaig estar a la penya del bilbao a bilbao i comentaven que estaven fen molt bons partits el Barakaldo que jugaven força bé.

 

 El camí a segona A comença demà!



#27 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 mayo 2016 - 02:51

Pero quina es la prioritat? Que vingui la gent de Lleida o que no vinguin els del Barakaldo?

 

Disabte 18h horari ideal pero tothom. Obviament sempre hi ha gent que pot treballar.... Jo diumenge treballo i millor disabte... Pero els horaris els fiquen en funcion de la majoria, no de casos particulars

 

FORÇA LLEIDA


  • o han agraït

#28 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 mayo 2016 - 08:46

6819 entrades venudes a falta d'un sol dia. En la meva opinió "molt poques", tot i que ja se sap que en els playoffs passats el mateix dia se'n van vendre +2000.

 

Crec que esterem entre els 8.500-10.000 com a molt, bona entrada però avui esperava tenir la certesa d'arribar als 10.000 segur, ara mateix no ho crec. Aviam demà si en podem vendre unes 2500 i a fer caliu!!!!



#29 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2016 - 10:16

Srs Esteve-Balaguer espero que si passem ronda desitjo que tinguem la mateixa hospitalitat amb altres equips tambe Ok? Que vec un pasteleo lamentable i ens juguem un ascens ostia que sembla que juguem avui un partit de solters contra casats i aquests bascos vindran amb tot per guanyar-nos a veure si us doneu compte que no es un partit de barbacoa sino un PLAYOFF entesos srs Esteve-Balaguer?

Menys hospitalitats gratuites i mes anar a per ells i menjar-nos-els al camp Ok? Aquesta hospitalitat gratuita ens esta fent mes mal que be perque pot rebaixar la tensio llogica que hi han en qualsevol eliminatoria de playoff d'ascens aixi que menys hospitalitats i mes canya pit i collons!!!

#30 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2016 - 10:20

Aquests del Barakaldo amb aquestes hospitalitats gratuites es deuen dir entre ells que els tractem com si fossin els Globber Trotters o ves a saber que!!!

Lleidaaaaaaaa respecte pel rival siiii pero PIT I COLLONS i anar a per ells desde el minut 1 fins que l'arbitre piti el final avui el Camp d'Esports ha de ser una caldera a favor dels nostres a qui hem de portar en volandas!!

Visca el Lleida som-hi que guanyarem, maxima confiança en els nostres

#31 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2016 - 11:00

A sobre els deixem l'annex perque puguin entrenar i els reb el Jordi Esteve mare de Deu quina vergonya!!!!
El Barakaldo ja ens porta 2 gols de ventatja lo d'avui i l'horari seu diumenge a les 20h ja van 0-2 pel Barakaldo quina vergonya de Directiva tenim, molta hospitalitat amb el Barakaldo i cap hospitalitat amb els jugadors que al cap i a la fi defensen el nostre Club ostiaaa que no us doneu compte o que passa?

Jordi Esteve dimissio jaaaaa!!! Menys rebudes cordials al Barakaldo i mes ajudar i animar els teus jugadors que els deveu encara 3 nomines i estan enfrentats a vosaltres per crapules.
I mes avui que tenim un partit tan important on ens juguem un ascens i no el trofeu Ciutat de Lleida.

Absolutament penosa la nostra Directiva novament mes preocupada pels altres que pels de casa nostra.

#32 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 21 mayo 2016 - 11:32

Encara debem 2/3 nomines, i la del Maig que ja està aquí.

Repeteixo que el dijous vinent dia 26, es lultim dia per ratificar les denuncies a l'AFE.

Veurem que passa. Ens esperen dies mogudets.

#33 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 mayo 2016 - 01:38

Una entrada de 9.000/10.000 al camp d'esports es una passada. Aquesta tarda sera espectacular!!!!!

#34 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2016 - 11:57

Victoria ahir del Lleida siiiiiiiiiii

#35 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2016 - 12:11

Breu resum, primers 20 minuts de moltissims nervis i el Lleida super imprecis tambe per la intensa pressio del Barakaldo que va pressionar moltissim als nostres pero poc a poc el Lleida es deixava anar i el golas del Colinas va treure pressio als jugadors i si el Vega no arriba a controlar nefastament la pilota dins l'area quan estava sol anavem ja al descans amb 2-0 pero be cap problema.

I a la segona part excelent control del partit del Lleida excepte els primers 10 minuts on el Barakaldo va apretar moltissim pero despres el Lleida va controlar totalment els bascos i els va anular a tots i els nostres van tenir 3 ocasions clares per marcar sobretot una de Marc Martinez que amb tot de cara i de manera incomprensible envia la pilota fora quan el mes facil era ficar-la dins perque la pilota li anava just de cara pero xuta molt malament i va fora, just abans Urko Arroyo xuta amb molta intencio pero el porter visitant reacciona molt be al primer pal que gairebe se la traga i un parell de xuts mes de Colinas un fora per poc i l'altre que envia un defensa a corner pero que l'arbitre de manera incomprensible i lamentable senyala servei de porta.

Be, en resum, partit molt competit per part del Lleida Esportiu i novament espectacle defensiu dels nostres jugadors, la parella de centrals Molo i Toño son gairebe insuperables son dues muralles i Rubio i el Fuster donen una seguretat defensiva espectacular sobretot Fuster brillant per la seva banda ofensivament i defensivament sobretot.

Marquem un gol i a sobre no encaixem a casa, evidentment a Lasesarre patirem com uns condemnats pero soc optimista perque aquest equip nostre competeix amb una intensitat elogiable i exemplar i a Barakaldo els nostres lluitaran com mai i tot i que patirem moltissim tenim un avantatge que l'hem de fer servir per passar a Lasesarre i torno a repetir les paraules que em va dir Idiakez i els jugadors "queremos subir y lo lucharemos con todas nuestras fuerzas y aun mas por nosotros y por la aficion, no os fallaremos" aixi que em queden gravades aquestes paraules al meu cervell i les mantindre passi el que passi diumenge que ve pero soc optimista companys!!!

#36 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2016 - 12:22

Voldria fer un comentari que francament suposo que tots estareu d'acord amb mi i es la lamentable, vergonyosa, impresentable, xulesca aixo sobretot i gairebe diria que premeditada actuacio arbitral en contra del Lleida va ser una vergonya i de les mes grans que recordo.

No em se el nom de l'arbitre ni de quin colegi arbitral venia pero aquest malnascut per no dir un insult mes greu que no dire em va treure de quici durant tot el partit, xiulant-ho tot contra el Lleida, 2 corners a la segona part que no xiula, un penal a Urko Arroyo clar, faltes que no eren contra el Lleida (els jugadors del Barakaldo llençant-se a terra com si els haguessim matat quan desde la grada no es veia falta ni res de res!) i lo pitjor de tot es l'actitut xulesca d'aquest arbitre amb dubtos criteri ja al descans anava mirant cap a al Tribuna amb to provocatiu i al final del partit sortia del camp amb el pit ben ample com dient "que partidazo he hecho" de veritat mel vaig quedar mirant i estava l'arbitre amb una cara d'orgullos que no se com tenia la decencia de marxar aixi del camp quan hagues tingut que marxar del camp avergonyit de la seva pessima i vergonyosa actuacio.

#37 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2016 - 12:28

Els Rudes impressionants, un 10 per ells, son el cor del Camp d'Esports gracies Rudes perque el Camp d'Esports era una caldera favorable als nostres i teniu tot el merit vosaltres tot i que la resta de l'estadi va estar espectacular tambe

#38 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 22 mayo 2016 - 01:03

Sense sentit el arbit (dolentissim), no entenc com ens pot pitar un colegiat d'un comite (balear) en el que hi han equips contra els que el Lleida ha jugat aquest any... sera x arbits.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#39 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 22 mayo 2016 - 03:47

Dels Rudes, comentar una cosa. No em van agradar gens els crits contra Espanya, trobo que en un partit d'aquestes  característiques no s'ha de cantar. D'altra banda felicitar-los per l'espectacular animació que van fer ahir.



#40 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 22 mayo 2016 - 04:05

Arbritatge esperpentic i deplorable, no havia vist un arbritage tant nefast en contra mai, no entenc com un arbrite com aquest pot pitar un play'off. Resultat just 2-0, ells no van fer res en atac, tret de les faltes que el el arbrite va pitar.
A Barakaldo patirem, però confio molt amb l'equip.
Els Rudes són els millors van estar animant en tot moment, són l'anima del camp d'esports i chapeau pel noi de la bandera del Lleida que anava esperonant a l'afició.
Els seguidors del Barakaldo un 10, una de les millors afeccions que han passat pel camp d'esports últimament.
Força Lleida!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos