Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

1a ronda playoff: Lleida - Barakaldo.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
103 respuestas en este tema

#81 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 07:52

Partit molt seriós del Lleida i, sorprenentment, llevat del penal que va ser el punt d'inflexió del partit, no he vist perillar l'eliminatòria en cap moment.

 

A aquestes alçades tots els rivals són ossos,  pèrò dels que ens poden tocar (Racing, Sevilla Atlético o UCAM i/o MAdrid) em trio el Racing. He vist els 2 partits contra el Reus i els he trobat un graó per sota.

Espero i desitjo que el partit sigui diumenge!

 

FORÇA LLEIDA!


  • o han agraït

#82 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 09:57

Mare meva quin esperit competitiu que té aquest equip. Sembla que les circumstàncies econòmiques hagin servit de "pegamento" per a unir els jugadors i cos tècnic. Ara mateix, tinc la sensació que som invencibles! Per tant, tant me fa qui sigui el rival que ens toqui aquest dimarts.

 

Consideracions del partit vist ahir:

 1ª: Sembla que l'afició del Barakaldo va donar l'esquena al seu equip. El camp es veia molt, molt buit en qualsevol dels plànos de tele que punxaven. No entenc si ha sigut la tònica de la temporada, però sorpenent si mes no.

 2ª: Anem a donar valor a lo que ha fet aquest Lleida, com diu el company ILER, en cap moment hem vist perillar la eliminatòria sobretot per la solidesa defensiva que ha mostrat l'equip. Ens fan un gol en 180 minuts amb el partit ja resol.

 3ª: En atac posicional estem molt "raros": ens costa triangular un horror i la pilota ens dura poca estona. Entenc això durant els primers minuts del primer partit, però ahir vam abusar de les pilotes llargues quan ens interessava més un futbol més de control (que ho sabem fer, carai!)

 4ª: Suárez i Vega. No entenc que aporten al joc col·lectiu aquest parell. Suárez es tècnicament un molt bon jugador, però es un indolent i un pusilànime. Ahir anava 3.000 revoluciones per sota de lo que el partit exigia: No apretava, no presionava, errors en els controls, un zero en el 1x1... en fi, que no. Entenc que va jugar per la lesió de Onwu, però no va aprofitar la oportunitat i en van mil. Lo de Vega no ho entenc, es un tio que treballa un ou, però no aporta res ofensivament (al meu entendre).

4ª: IVAN CRESPO. Així, amb majúscules! Un dels maldecaps a inici de temporada era suplir la baixa dolorosa de Pau torres, i crec que s'ha superat amb escreix. No sol pel penal, si no per la seguretat que dona en totes les seves accions, sobretot en les sortides aerès. A part, el tio es supersolvent amb el joc de peus, molt precís en les seves passades. En fi, un dels artífexs de la situacio del equip.

5ª: Idiákez amb bermudes i kets de color carabassa. No Imanol... así no... :D  :D  :D  


  • o han agraït

#83 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 11:28

 



#84 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 11:45

Doncs jo també penso que el Diego Suarez desentona moltíssim en relació al nivell que mostren la resta de jugadors. Com bé s'ha dit el veig apàtic, indolent, com si no anés la cosa amb ell. Vaja, crec que qualsevol altre en la seva posició ho faria molt millor. Però bé, l'important és que vam passar ronda...a pesar de Suarez.



#85 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 12:36

Estic molt content per la classificacio a segona ronda i una mica sorpès per la nul·la capacitat de una "casi" campio de grup amb 80 punts .... el Baraka no ha fet res en els dos partits...

 

El Lleida defensivament un 10... pero ofensivament no m'esta agradant en tot el any, i a sobre la lessió de Onwu.... unicament Colinas s'ha sortit aquesta ronda de playoff... la resta, en ataca bastant fluixets... 

 

L'afició de 10! impresionant com un diumenge a les 20h van poder assistir tants lleidatans a Lasesarre....

 

I per a la propera ronda? qualsevol rival es bo, pero caldria evitar al Castilla que te darrera molts interessos economics i no m'en fio de Florentino i els seus maletins vers els arbitres

. El Racing molt fluixet en els dos partits pero es que el Reus ha estat intractable i jo crec que el Reus esta un graó per damunt del Lleida tota la temporada. 



#86 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 12:37

Santader com a desplaçament seria brutal... pero penso que per passar ronda millor vs un Sevilla Atl que ja ha arribat prou lluny en els playoffs



#87 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 30 mayo 2016 - 12:55

Després del partit d'ahir sóc incapaç de criticar un sol jugador del Lleida. Tots, amb les seves habilitats i capacitats, ens han portat a segona ronda. Suárez ahir va treballar molt i va donar l'assistència a Julen (per cert, que resolen meravellosament entre els dos), i Vega, com sempre, en atac menys encertat, però és el primer defensa de l'equip. Si féssim la història aquella dels quilòmetres que surt a la Champions crec que tots fliparíem amb les currades que es pega. 

 

Ahir Molo i Ivan Crespo van estar espectaculars. Vaig veure el partit amb un parell d'amics poc seguidors i van al·lucinar amb "ostia com hi va el barbut de la defensa!" XDD

 

Pel rival, doncs és igual, el que toqui. Tot és tant difícil... Ens hem de preocupar de nosaltres i seguir concentrats fins al final. De moment,

 

ENHORABONA A L'EQUIP. SOU UNS CRACS.


  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#88 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 01:32

Després del partit d'ahir sóc incapaç de criticar un sol jugador del Lleida. Tots, amb les seves habilitats i capacitats, ens han portat a segona ronda. Suárez ahir va treballar molt i va donar l'assistència a Julen (per cert, que resolen meravellosament entre els dos), i Vega, com sempre, en atac menys encertat, però és el primer defensa de l'equip. Si féssim la història aquella dels quilòmetres que surt a la Champions crec que tots fliparíem amb les currades que es pega. 

 

T.he de donar la rao. Sempre volem mes i mes. El mes important es que hem passat ronda amb solvencia i que el treball de l'equip ha estat excepcional. No ens ha de preocupar el rival, que es preocupin ells de que no els toqui el Lleida!

 

VISCA EL LLEIDA SEMPRE!


  • o han agraït

#89 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 02:46

1a Eiminatoria-vuelta

 

Barakaldo CF 1-1 Lleida Esportiu 

 


  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#90 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 06:06

Simplement Espectacular!! VISCA EL LLEIDA! 



#91 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 07:15

La veu de Torres, coincideixo totalment amb lo de Diego Suarez pero discrepo amb el que has dit sobre Oscar Vega.

A veure per parts Diego Suarez es un paquetot que no entenc com el tenim al Lleida perque per mi no te prou nivell per estar amb el Lleida, es un nivell mes per un Badalona, Olot o Pobla de Mafumet pero mai pel nostre equip, es apatic, pressiona poc i malament al contrari i fa 200 desmarcades sense cap mena de sentit ni de fonament a mes falla mes de cara a porta que una escopeta de fira, no m"agrada gens aquest noi, se que es un bon nano i no li dic res dolent pero no te prou nivell per jugar al Lleida i es aixi i punt.

En canvi Oscar Vega es fot un fart de pencar per l'equip absolutament espectacular, fa molt be les tasques de pressio, vascula molt be per la zona mig ofensiva de l'equip i es deixa l'anima en cada pilota o jugada ahir el seu treball va ser exemplar i es va marcar un partidas a nivell defsnsiu espectacular perque Colinas i Arroyp tinguessin mes llibertat en atac i aixo es basic en qualsevol equip almenys de Segona B com el nostre que te aquest segell d'indentitat tan marcat com es el del treball i la unio de tots i aixi es com funciona un equip realment, no som el Barça ni el Madrid ni el Bayern o el PSG que pot definir amb individualitats, som el Lleida i el treball es fa en equip i hi han d'haver jugadors com Oscar Vega que facin la feina bruta perque altres puguin definir de cara a porteria contraria.

Amb la resta que has dit totalment d'acord i lo de Crespo es impresionant no ho dic pel penal sino per la immensa seguretat que dona es increible.

#92 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 07:22

Per cert ahir qui va fer un partidas per mi va ser Toño una muralla impenetrable junt amb el Molo, sempre he dit que una bona defensa et dona punts pero una defensa amb Toño et dona victories i possibles ascensos...

I per acabar m'agradaria elogiar el treball de l'Arnau, cert que tecnicament es molt inferior a Urko Arroyo res a discutir en aquest sentit pero el treball defensiu i de taponament que fa es exemplar desde que va sortir ell el lateral dret del Barakaldo estava anulat en tots els aspectes de creacio a mes va recuperar 3 pilotes importants que va permetre l'equip tornar a tenir el control de la pilota i la situacio del partit, cert que l'Arnau es un jugador suplent pero per mi mereix estar al Lleida i tenir les oportunitats que li dona Idiakez i compleix perfectament fins el moment.

#93 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 07:25

I per acabar HONOR als desplaçats, em sento molt orgullos dels seguidors del Lleida som una gran aficio potser som pocs pero l'exemple que han donat els desplaçats a Barakaldo em trec el barret amb tots i cadascun d'ells, aquestes coses fan gran el Lleida i felicito als deplaçats i en particular a les penyes Rudes Lleida, Molo Esportiu i Es un sentiment.

Moltissimes gracies i visca el Lleida

#94 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 30 mayo 2016 - 09:01

El UCAM acaba de passar l'eliminatòria amb el Madrid B. Això vol dir que dema ens emparellaran amb Racing, Castilla o Sevilla B.

#95 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 09:16

Potser no conec massa bé el nivell dels equips, però si m'hagués de decantar per un seria el Sevilla B.

 

El Castilla ha fet un bon partit contra el UCAM, i li ha fet 3 gols en 2 partits, quan en tota la temporada només n'ha rebut 17.

 

El Racing no se si realment es tan dèbil com es va demostrar en el partit contra el Reus, però crec que tindran ganes de fer olvidar a l'afició el viscut.



#96 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 30 mayo 2016 - 10:42

El Castilla mejor ni en pintura. Los filiales son siempre una incógnita. Jugadores jóvenes de mucha calidad pero que en los momentos importantes les falta experiencia.

Y el Racing otra incógnita. Mentalmente estarán afectados por haber perdido la primera oportunidad de ascender. Pero lo que más les puede hacer tener dudas es volver a enfrentarse a un rival del grupo catalán. El líder del grupo catalán les ha pasado por encima y ahora les viene el Lleida que ha quedado Cuarto. Pero cúal es el nivel real de los jugadores del Racing? Esa es la pregunta que les rondará ahora mismo a ellos.

Además gente que conozco de Santander me dicen que con la plantilla que tienen y el poco nivel que había en el Grupo tenían que haber ganado la Liga con mucha diferencia y no sufriendo como lo han hecho.


  • o han agraït

#97 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 30 mayo 2016 - 10:45

Y la afición ayer un 10. Yo me subí más arriba para ver el partido con más tranquilidad (los nervios me pueden) y no dejaron de animar en todo el partido. Se comieron a la afición del Barakaldo, a la cual también le doy un 10 por el comportamiento



#98 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 31 mayo 2016 - 07:59

El Racing va ser incapaç de fer res amb el Reus. A l'anada els passen per sobre i a la tornada marquen als 10 minuts i els dos es dediquen a passar l'estona. Com diu Makoky sembla que estan força per sota del Reus (que nosaltres també, però potser no tant), però això pot ser una arma de doble fil. El Castilla sembla un equip amb molt de gol, però fràgil en defensa, tot i que em temo qualsevol cosa jugant contra el Florentino B. Ahir sembla que l'arbitratge va deixar molt que desitjar amb l'UCAM. I finalment, el Sevilla B, no m'hi havia fixat gens, però tenen bones estadístiques. Només han perdut 4 partits en tota la lliga al grup IV. 

 

Com a dada curiosa, han quedat dos equips de cada grup. 

 

Grup 1: Racing (perdedor campions amb Reus 0-4) i Logroñés (elimina villareal B amb dos empats 1-1)

Grup 2: Castilla (perdedor campions amb UCAM 4-3) i Toledo (guanya 1-2 al Real Múrcia)

Grup 3: Hércules (guanya al Tudelano 0-2) i Lleida (guanya al Barakaldo 1-2) .

Grup 4: Cádiz (guanya al Ferrol 1-2) i Sevilla Ath (guanya al Socuéllamos 3-2)

 

Ben mirat, està clar que el grup 3 i 4 estan guanyant al 1 i 2. Fixeu-vos que només 1 equip del 1 i el 2 han guanyat algun dels seus partits. Només el Toledo, que guanya al Múrcia, i Logronyés supera l'eliminatòria i ho fa pel valor doble dels gols. A més, els campions del 3 i 4 ja són a segona divisió. Atenció amb aquesta estadística de gols marcats i encaixats per grup. Crec que parla per sí sola. Clar que el Racing Reus potser sembla exagerar-ho, però si haguessin guanyat per 1 a 0 continuaria essent el grup 1 amb el pitjor goal average i el grup 3 el millor. 

 

Grup 1: GF 2 GC 8 = -6

Grup 2: GF 8 GC 9 = -1

Grup 3: GF 9 GC 2 = +7

Grup 4: GF 10 GC 8 = +2

 

Mai es sap, però crec que contra més al nord ens toqui, millor per nosaltres. 

 

(per cert, he vist que m'he descontat a algun lloc, em falta un gol, però no trobo on i no tinc ganes de buscar-lo)



#99 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 10:04

Ahir es comentava a la tertulia de UA1 radio i estic bastant d'acord d'evitar el Madrid Castilla per un tema unicament social no esportiu, em refereixo a que a Lleida hi ha molt cule i no nomes aixo sino que el Madrid es el simbol d'una indentitat ideologica totalment oposada a la del Lleida uns fatxes espanyolistes i nosaltres majoritariament independentistes tot i que dins la nostra aficio hi hagi de tot pero no podem negar les arrels amb Catalunya del nostre Lleida seria evitar la historia per tant aquest xoc de cultures em resulta molt perillos i francament no m'agrada perque qualsevol altre equip em semblaria perfecte pero un Madrid Castilla em recordaria a la fastigosa aficio del Leganes que recordo que era una gent desagradable, vulgar i maleducada almenys jo ho vec aixi perque ho vaig viure al Camp d'Esports i tela marinera amb aquells pepineros lo maleducats que van ser tot i que aqui Lleida els vam fotre canya doncs per aixo mateix voldria evitar un altre xoc social o cultural i per tant tot i que esportivament no em fan por si que voldria evitar el Madrid Castilla per un tema mes social que no pas esportiu perque penso que esportivament els podem eliminar perfectament pero bueno preferiria Sevilla B per exemple o en segon cas el Racing de Santander perque no els veig veure res d'especial en la seva eliminatoria davant el Reus on els tarragonins van passar per sobre del Racing com una apisonadora arrolladora i crec que el Lleida no es inferior al Racing per a res!!

#100 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 10:29

Toqui l'equip que toqui al sorteig, la directiva ha de ser igual de educada i promocionar el bon rotllo entre aficions. No es qüestió de ideologies, es qüestio de educació, i al menys, al partit d'anada em de fer de bons anfitrions i demostrar que som un club Senyor mes enllà de si som catalans, independentistes.... Amb educació serem ben rebuts a tot arreu al partit de tornada.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos