Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

1a ronda playoff: Lleida - Barakaldo.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
103 respuestas en este tema

#41 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 mayo 2016 - 04:36

Dia genial, rodó. Afició perfecta, el camp ple de chaqueteros necesaris en aquestes altures més que mai.

Arbit bastant dolentot pero el resultat just.

Anem cap a Lasessarre amb molt de guanyat tot i que allí no sera gens facil.

Ens espera una setmana mogudeta.

#42 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2016 - 04:53

El Reus esta guanyant per 0-2 al descans a Santander li esta fotent un bany el Reus al Racing d'escandol.

Que vull dir amb aixo companys? Que de llarg el grup 3 es el mes fort de tots, altra cosa es que en un playoff s'iguali tot i pugui passar de tot cert pero sens dubte el grup 3 es el mes fort,igualat i competitiu de tots de llarg.
El Racing de Santander no m'ha semblat millor ni que el Lleida, ni que el Cornella, ni fins i tot ni millor que l'Alcoyano per exemple.

Senyors tot es possible peroooo nosaltres pas a pas i nomes pensar en guanyar a Lasesarre pero nomes he volgut fer pales del potencial enorme del grup 3

#43 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 23 mayo 2016 - 07:51

Típic parftit de play off el de dissabte al Cmap d'Esports. Personalment, em va decebre bastant el Barakaldo. No van inquietar (per sort) la nostra porteria en cap moment. Vist el partit, crec que el més just hagués estat un 0-0, però la genialitat del Julen Colinas ens pot valer l'eliminatòria.

Gran ambient al Camp d'Esports i gran resultat per viatjar a LAsesarre on patirem de valent....però confio en que passarem.

 

FORÇA LLEIDA!


  • o han agraït

#44 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 23 mayo 2016 - 08:01

Partit dolent fins dir prou. La primera mitja hora es notava que l'equip estava nerviós. No donàvem una passada bona i tot eren pilotades llargues de Crespo. Amb el gol de Colinas comencem a centrar-nos una mica i es veu algo de futbol, però res de bo fins al final del partit. Llàstima el contraatac de Vega, que si arriba a controlar amb una mica de decència teníem el 2-0... bueno i l'àrbit aquell que era un cantamanyanes de jutjat de guàrdia. Què malament va xiular, per déu!!! FOOOORAAAA



#45 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 mayo 2016 - 08:08

Algú sap quina entrada es va fer al Camp d'Esports al final?



#46 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 23 mayo 2016 - 08:38



#47 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 23 mayo 2016 - 08:53

Algú sap quina entrada es va fer al Camp d'Esports al final?

 

Crec que uns 8.000, com a màxim 9.000. Ni de conya érem 11.000 com deia el Segre. Tot i que lateral estava a tope, a tribuna hi havia tres o quatre grades buides, gol nord superior gairebé ningu i a gol sud s'hi veien bastants forats. 



#48 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 mayo 2016 - 09:18

Partit tant igualat que va resultar pràcticament infumable. Poques aproximacions, i una pressió a dalt del Barakaldo que va venir a no deixar-nos jugar més que a fer el seu joc van fer que ni el Lleida ni ells fossin capaços de trenar algo de futbol. Tot i així una genialitat de Julen (cada dia que passa més bo el trobo) ens va donar el partit.

 

No sé com era el Barakaldo a pilota parada, però crec que van tenir com a 10-15 faltes perilloses a favor + uns quants córners i en van rematar 3. Molt bé l'equip en aquest aspecte, em feia patir molt. Un 10. Si allí tenim la mateixa solvència defensiva ho tenim tot de cara per passar.

 

Em fa molta por el Barakaldo que poguem veure allí, aniran a per totes ja que no els hi queda una altra, no crec que siguin tan poc perillosos a dalt com van demostrar aquí casa. Això sí, si nosaltres juguem com venim jugant fora de casa serà molt difícil que ens guanyin.

 

L'àrbit de lo pitjoret que he vist, tan per un com per altres.

 

Si algú dubtava de si el club unflava les dades d'assistència ahir em vam tenir la prova. 11.000 espectadors van dir, (ojala però ni de conya), em vaig dedicar a contar totes les pastilles de seients buides (contant les pastiles que hi havia sota les lones també), i tirant llarg i sent exagerat hi havia uns 4000-4500 seients buits. És a dir estic segur que érem sobre els 9.000 espectadors. Tot i que no és l'entrada d'altres playoffs on sí que rondàvem els 10.500-11.000 és una bona entrada, i a més vam estar espectaculars. Des de les penyes (menció especial als Rudes, gràcies per la fenya), els de pedra picada, els penyistes i l'home que corria amunt i avall amb la bandera (gran!).

 

Com va dir Idiakez, queden 90' tremendos a Lasesarre. I el club podria organitzar autocars, perquè s'ho mereix tot aquest equip.



#49 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 23 mayo 2016 - 09:41

Algú sap quina entrada es va fer al Camp d'Esports al final?

 

Jo vaig calcular sobre uns 9.000 Molt bona entrada per ser la primera ronda de play off.

I gran ambient!



#50 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 23 mayo 2016 - 02:13

Lleida Esportiu 1-0 Barakaldo CF

 

 

https://www.youtube....eature=youtu.be



#51 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 mayo 2016 - 05:25

Partit seriós del Lleida, però massa nervis. Tot i aixó a mesura que van anar passant els minuts l'equip es va assentar al camp. De cara al diumenge (i esperem que futurs partits) hem d'imposar més el nostre estil de joc, tenim jugadors amb qualitat i amb experiència de sobres per a fer-ho. Finalment vull destacar la bona actuació de Urko Arroyo, aguantant la pilota quan ho necessitàvem i donant aire a l'equip quan més aculat estava, necessitem la seva millor versió en el playoff.



#52 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2016 - 09:51

Pfffff aquesta directiva es experta en inflar numeros d'assistencia d'espectadors i encara no es donen compte que l'abonat del Lleida no es ruc, sino que els rucs son ells?

Dissabte hi havien uns 8000 maxim 8500 pero no vam arribar ni als 9000 espectadors que per altra banda es una entrada espectacular tot sigui dit de pas.

Pero 11000 res de res, quina manera d'enfotre-se'n de l'abonat del Lleida tenen aquests Esteve-Balaguer buffff
  • o han agraït

#53 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2016 - 09:59

I al periodista de Catalunya Radio el Dani Badia que faci el favor de comentar les coses que siguin reals i no pas les que li expliquin els brothers perque sino el Dani Badia es converteix en complice d'ells que de fet ja ho demostra sempre amb fets i que ha d'informar amb una mica mes de rigor i prespectiva general i no pas el que diguin la Directiva que sembla el seu periodista titella en mans de la directiva.

S'ha d'anar sempre amb la veritat per endevant i no dir coses que despres no son, si dissabte erem al Camp d'Esports 8000 espectadors doncs per molt que li hagin dit 11000 ell ha de dir la realitat i no la versio erronea que li han comentat entesos Sr. Badia? Gracies i visca el Lleida

#54 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 24 mayo 2016 - 10:04

Dani Badia titella dels Esteve? Això tampoc t'ho compro, sempre ha donat veu als jugadors en el tema dels pagaments, amb algunes declaracions bastant importants contra els Esteve (merescudes), i crec q va ser ell el que va publicar que Eugeni encara no havia cobrat nomines de l'any passat...

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#55 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2016 - 10:11

Aquest en Badia n'hauria d'aprendre de l'Antoni Laso de llarg el millor periodista esportiu a Lleida, el que te mes rigor i el que diu les coses com son, les bones i les dolentes.

I tambe m'agrada molt l'Albert Escuer aquest tambe m'agrada molt, els 2 surten a la tertulia de UA1 radio els dilluns i sempre que puc els escolto.

#56 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 24 mayo 2016 - 11:02

Aquest en Badia n'hauria d'aprendre de l'Antoni Laso de llarg el millor periodista esportiu a Lleida, el que te mes rigor i el que diu les coses com son, les bones i les dolentes.

I tambe m'agrada molt l'Albert Escuer aquest tambe m'agrada molt, els 2 surten a la tertulia de UA1 radio els dilluns i sempre que puc els escolto.

 

Per a gustos...
 


  • o han agraït

#57 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2016 - 09:32

Vergonyos i lamentable que el Lleida no hagi subvencionat el viatge a Barakaldo de manera oficial sort n'ha tingut de les penyes Rudes i la Molo Esportiu perque si depenguessim dels Esteve aniriem apanyats.

Altres anys a Leganes, Jaen i Toledo el Club facilitava els tramits pero aquest any es lamentable com sen desenten d'una manera descarada com dient "au apanyeu-vos vosaltres".

Jo crec que ho fan en resposta a les critiques i cants que s'han vertit contra ells sino es inexplicable com s'han desentes d'aquesta manera tan descarada i evident pero be en fi cadascu es retracta com es o com actua no?

#58 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2016 - 09:35

Per cert un 10 a les penyes del Lleida Esportiu (Rudes Lleida i penya Molo Esportiu) que sort d'ells que han tingut la iniciativa d'organitzar el viatge aixo si que es iniciativa i no la d'altres que ja en podrien aprendre d'aquestes 2 penyes francament....

#59 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 25 mayo 2016 - 10:52

Bé, a mi que el club no organitzi res també em sembla força greu. Les penyes son les que s'arrisquen legalment a qualsevol problema que pugui sorgir, i es una responsabilitat que no tindrien perque tindre, i agraeixo que s'hagin ofert, sino no tindriam desplaçaments.

Pero sobre subvencionar que dius (suposo que t'has confos de paraula si seguim llegint el teu comentari), trobo normal que en la situació que esta el club no subvencionin res, ni donin bufandes o samarretes com altres anys.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#60 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 26 mayo 2016 - 09:05

Vergonyos i lamentable que el Lleida no hagi subvencionat el viatge a Barakaldo de manera oficial sort n'ha tingut de les penyes Rudes i la Molo Esportiu perque si depenguessim dels Esteve aniriem apanyats.

Altres anys a Leganes, Jaen i Toledo el Club facilitava els tramits pero aquest any es lamentable com sen desenten d'una manera descarada com dient "au apanyeu-vos vosaltres".

Jo crec que ho fan en resposta a les critiques i cants que s'han vertit contra ells sino es inexplicable com s'han desentes d'aquesta manera tan descarada i evident pero be en fi cadascu es retracta com es o com actua no?

 

Espero que volguessis dir "organitzat" i no "subvencionat". Mentre es degui un euro a la plantilla el club no ha de subvencionar res.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos