Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
248 respuestas en este tema

#41 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 abril 2016 - 10:56

Hi ha el rumor de que aquest dimecres dia 6 venen homes de la AFE per a tractar els temes dels jugadors del Lleida.



#42 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 06 abril 2016 - 07:17

Entenc, pel que llegit, que si no es signa el famós document per part part de tota la plantilla no es cobra...
Molta prepotència per part dels Esteve!!! No els poden obligar... Puc arribar a entendre com es sent la plantilla, ho trobo vergonyós ara seria el moment de anar tots a una, sembla que alguns (els Esteve)remen cap al precipici...
Tant de bo no afecti a la moral de la plantilla, ara ens juguem la temporada, després déu dira on anirem a parar...
Força Lleida i diumenge tots al camp!!!

#43 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 abril 2016 - 12:15

Tatxo Benet ha dit a twitter que no es possible que el Lleida Esportiu hagi tingut que fer front a res que tingui relació amb la UE Lleida.

La cosa es complica.

#44 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 abril 2016 - 07:37

AAAAAAAAL LORO amb les declaracions de l'Esteve... 

 

No he trobat l'enllaç, així que us poso un resum: 

 

"Idiákez:  calla i dedica't a entrenar"


#45 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 abril 2016 - 08:32

AAAAAAAAL LORO amb les declaracions de l'Esteve...

No he trobat l'enllaç, així que us poso un resum:

Esteve, calla i dedicat a pagar.

El to de la roda de premsa ha estat tot el rato en plan: la culpa es dels jugadors que no volen signar i son uns queixiques exagerats... Vergonyos. Els jugadors tenen un contracte QUE SE TE QUE COMPLIR, estan en el seu dret de no signar res i segueixent tenint dret a cobrar el que diu el contracte.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#46 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 abril 2016 - 11:09

Algú sap que és lo que va passar al desembre que ha generat tot aquest enrenou?? Perquè me sembla que no han dit clarament que ha passat. I alguna cosa ha tingut que passar perquè si les altres temporades no hi han hagut aquests problemes amb uns ingressos i pressupost similar, no és normal que ara passi això...

Es dona a entendre que han tingut que pagar alguna cosa de l'antiga U.E. Lleida però no ho acabo d'entendre.



#47 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 07 abril 2016 - 11:41

Entenc que si els jugadors volen cobrar han de firmar un document, que si no ho fan no cobraran.

 

Lamentable la situació que estem vivint, no ens mereixem això. 



#48 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 abril 2016 - 01:38

Entenc que si els jugadors volen cobrar han de firmar un document, que si no ho fan no cobraran.

 

Lamentable la situació que estem vivint, no ens mereixem això. 

 

Aquest document és una reestructuracio del deute, la qual inclou un compromís de no denunciar a la AFE si al final de la temporada no han pagat. 

 

Em fot fàstic pensar que algú pugui actuar d'aquesta manera. De fet, em fot fàstic que algú pugui arribar a pensar a fer això. Imagineu per un segon que això us ho fa el vostre cap, i que encara surti a fer declaracions amenaçant.  :malament:


  • o han agraït

#49 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 abril 2016 - 04:26

Ufff.., fa molta pudor fa tot això, no m'ha agradat gens l'actitud d'aquesta última roda de premsa envers l'Idiakez, si el van fitxar es perque era un bon entrenador i si va continuar perque ho continuava sent, ell ha d'entrenar pero com qualsevol altre treballador si veu que ni ell ni els seus jugadors no cobren te tot el dret a queixar-se. 

 

Com sempre, més tard o mes aviat, la veritat de tot sortirà a la llum.



#50 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 07 abril 2016 - 06:02

Abans escoltant la radio de Ua1, he sentit una actitud molt xulesca del president respecte Idiakez. Deia que la seva feina era entrenar i que l'únic que se li demanava era resultats.



#51 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 07 abril 2016 - 07:31

Vosaltres els Esteve esteu embrutant la imatge del Lleida, no estimeu el club, no sentiu els colors, vau comprar el Lleida com un negoci més i us ha sortit malament.
Toqueu el dos, esteu fent mal a l'afició i a sobre no pagueu a la plantilla quan ens juguemnla temporada, quin és aquest acord, el que vosaltres us interessa per a què no sortiu escaldats... Va home va que no som rucs!!!!

#52 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 07 abril 2016 - 08:38

Algo huele mal...
Nada mas que decir.

#53 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 07 abril 2016 - 08:38

Me atreveria a decir... Que el año que viene o una de dos:

O estamos en 2aA o estamos en 3a.

Nada mas que decir!

#54 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 abril 2016 - 11:16

Tatxo Benet ha dit a twitter que no es possible que el Lleida Esportiu hagi tingut que fer front a res que tingui relació amb la UE Lleida.

La cosa es complica.

Osti, he vist avui la conversa i per flipar macho... Esta clar que algu menteix, qui? El temps dira.

#55 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 abril 2016 - 12:00

Per fi tothom s'adona de la clase de gent que porta aquest club.... Em sembla que fins bien poc erem minoria...
El que no entenc es que Esteve diu que te els diners pero que si no firmen el famos acord, no cobren. Els jugadors ja han firmat un en el que diu que es juga a canvi de un sou... No hi ha res mes a dir. Aquest tío no sap el que fa i sol és mou pels diners i interessos. No creieu??
  • o han agraït

#56 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 08 abril 2016 - 08:15

Per fi tothom s'adona de la clase de gent que porta aquest club.... Em sembla que fins bien poc erem minoria...
El que no entenc es que Esteve diu que te els diners pero que si no firmen el famos acord, no cobren. Els jugadors ja han firmat un en el que diu que es juga a canvi de un sou... No hi ha res mes a dir. Aquest tío no sap el que fa i sol és mou pels diners i interessos. No creieu??

+1
  • o han agraït

#57 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 26 abril 2016 - 03:58

A veure, el tema esta enquistat, això esta clar.

 

Dilluns començaran a caure les primeres denuncies al club i a partir d'aqui comença el compte enrere (Deadline 30 de Juny) així que ya poden espabilar i pagar com sigui.

 

Ni documents ni res, olvideu-vos ya del tema aquet, ningú ho firmara a no ser que hi hagi un aval bancari.

 

El que em fa por es la desbandada de jugadors a final de temporada i tornar a començar casi de 0.....

 

A mi l'actualitat esportiva no em fa olvidar la greu situació que el club esta vivint des de fa mesos, es més, per culpa d'això no puc viure amb les ganes que m'agradarie la fantástica situació esportiva que estem atravesant, repeteixo, per culpa de la nefasta gestió económica, falta de transparencia i incompliments dels compromisos que es van adquirir en el seu momento a través d'uns fulls que s'anomenen contracte.

 

Serietat i bons modals senyors, serietat i bons modals!


  • o han agraït

#58 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 26 abril 2016 - 04:54

Ja ho he dit moltes vegades. Entenc perfectament que la caixa estigui buida. És trist i lamentable que un club amb 5 anys de vida ja estigui així, però aquesta és la realitat de segona B i un club de 3000 socis (bastant mal contats). 

 

El que no pot ser és l'actitud de la Junta: filibustera, pretenciosa, xulesca, obscura, però sobtetot patètica. Com poden anar amb aquests fums si saben perfectament què passarà si no paguen? Si tinc un deute però no tinc els diners, almenys ho reconec i intento que sembli que estic fent el que puc per arreglar-ho. Però no, aquí ens dediquem a amenaçar... 

 

Més ens val aconseguir l'ascens i arreglar-ho tot amb l'increment de pressupost de la TV i les quinieles, perquè l'altra opció és el Lleida - Balaguer.

 

-> amb tot el carinyo cap als balaguerins, ehhh, a veure si aconsegueixen l'ascens, que ja toca!


  • 33ngel, Calderon y ILER ho han agraït

#59 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 26 abril 2016 - 05:42

Jo volia fer una pregunta, on estan, els 50.000 €, crec que era això, que l'ajuntament de Lleida va avançar o avançarà al Lleida esportiu per a pagar els endarreriments...
Si algú em pot aclarir això, no ho entenc...
O es que no hi són...

#60 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 26 abril 2016 - 06:11

A mi realment la situació em preocupa moltíssim. El tema és que hi ha un deute aproximat d'uns 200.000 € segons ens van dir. I no només parlem de nòmines impagades als jugadors, sinó que també hi altres partides a proveïdors adeutades.

Per molt que l'Ajuntament avanci calers de la subvenció de l'any que ve, d'on treuran la resta. I, en aquest cas, cal tenir en compte que la temporada vinent ja disposarem de menys ingressos (obviament l'Ajuntament, no ens donarà un cèntim més).

I per mi el més important i que després de gairebé 5 mesos encara no sabem:

 

Que és el que realment ha passat amb aquests diners?

 

Com és que hem passat de pressumir d'excel.lència econòmica, dèficit 0, rigor pressupostari, etc, a tenir un deute tan elevat?

 

Per què no s'explica la veritat?

 

Que passa amb els diners ingressats en els 2 darrers partits (no són molts, pero són ingressos al cap ia la fi?

Em fa molt mala espina tot plegat. I el que realment és trist és la confiança ja trencada entre aquesta directiva i la plantilla. No es pot anar així per la vida...


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos