Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
248 respuestas en este tema

#21 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 marzo 2016 - 06:39

Per cert, avui es va prometre un pagament a tots els jugadors.

Han cobrat??

#22 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 marzo 2016 - 11:29

De ser cert, els Esteve queden en molt mala imatge.

Dani Badia

Els jugadors del @Lleida_Esportiu diuen que, els que han cobrat, NO han rebut les quantitats pactades. Demà demanaran explicacions #Lleida

 



#23 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 06 marzo 2016 - 11:32

Quina pesadilla un altre cop....

#24 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 01:01

Per cert, aquesta setmana hi haura moviment.

 

Tanquem el diumenge amb males noticies despres del empat a Reus.

 

Imanol Idiakez: «Hi ha problemes que em preocupen més que la manca de gol»

 

http://www.naciodigi...cupen/manca/gol



#25 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 marzo 2016 - 08:44

 

De ser cert, els Esteve queden en molt mala imatge.

Dani Badia

Els jugadors del @Lleida_Esportiu diuen que, els que han cobrat, NO han rebut les quantitats pactades. Demà demanaran explicacions #Lleida

 

 

 

Anem mal.

 

:malament:



#26 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 08:48

Realment estan jugant amb foc. Quin clim de confiança hi pot haver entre cos tècnic i jugadors d'una banda i directiva de l'altra? Que és això de què alguns han cobrat i d'altres no? Que s'ha pagat, però no totes les quantitats? A que coi juguen? No tenen paraula aquesta gent? Això petarà...

 

És molt i molt preocupant que sent un "club nou" de només 5 anys de vida, ja estiguem així un altre cop. És que no hem aprés del erros del passat?



#27 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 11:25

Estem en un moment en que l'equip ha de estar 100 % centrat en entrenar i treure els partits endavant per a entrar a playoff i apurar així les opcions de pujar a segona.

 

En canvi, el clima institucional en el que ens trobem es tot el contrari a la tranquilitat:

 

Els jugadors encabronats perque, fins al moment i només parlant per lo que se'ns diu desde els mitjans, no s'ha complert amb lo que se'ls hi va prometre.

 

El president convocant una roda de premsa on, segurament, tot lo que va dir es veritat, però no va afrontar el problema principal: l'endarreriment de les nómines als jugadors.

 

El míster apagant focs amb gasolina declarant que té "altres problemes que la manca de gol". Al igual que he dit del president, segurament té raó. Però no toca dir aixó.

 

La ciutat d'esquena al club. Un mal endèmic. Diumenge juguem contra el Barça B un partit en que ens juguem part del play off i no crec pas que siguem més dels habituals.

 

L'únic que veig que estem a l'altura som els afeccionats que, tot i essent poquets, som fidels i no xiulem al equip, l'acompanyem a Reus, animem quan toca.... 

 

En fi, mala peça al teler.



#28 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 12:09

 



#29 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 marzo 2016 - 12:26

Doncs et dono part de raó, pero les transformacions que dius no arribaran perque els que manen están ocupats amb altres temes que ells consideren més importants que reorganitzar lligues o organitzacions de categories que no donen beneficis.

 

Et dic la solución:

 

Si un equip te 600 de presupost, doncs no gastis 600, gasta 520. Aixi no t'agafaras els dits.

 

Es fácil i senzill.

 

Si aixo vol dir que hem de prescindir de Marcs Martínezs i Urkos, pues prescindirem d'ells. No hi ha més.

 

Prefereixo aixo que viure com vivim ara, ofegats i incomplin la paraula devan dels treballadors, els nostres jugadors.

 

Tot i amb això, jo feliç! No cal ser molt sabi per aplicar la gestió que dic. I si això vol dir baixar pretensions i estar uns cuants anys quedan en posicions mediocres, pues així será i al qui no li agradi, que es busqui un altre club amb més pretensions i amb calers sobrants.

 

Punt i final.



#30 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 07 marzo 2016 - 01:19

Bon dia a tots,
Feia molts mesos que no postejava.
Només puc resumir en dos paraules la situació aquesta que s'esta patint, concretament em refereixo a la última notícia, vista després de l'empat a Reus, i ojo no parlo dels últims dos endarreriments mensuals, que donada la situació en que es troba, és presumiblement factible.
Poc seriosos i irresponsables.
Entenc perfectament als jugadors i com a seguidor del Lleida estic fotut perquè això pot marcar el devenir de la temporada i perquè a final de la temporada poc acabar com el rosari de l'aurora, el que menys m'importa és la imatge que estem donant, ja què la directiva ho ha volgut així, estic orgullós de ser del Lleida.
Espero pel bé del nostre club que es pugui arreglar aviat.
FORÇA LLEIDA!!!

#31 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 marzo 2016 - 08:08

No han cobrat. Quins impresentables.....

#32 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 09 marzo 2016 - 05:29

A les 14:35 a @CatalunyaRadio alcalde #Lleida @angelrosdomingo parla del @Lleida_Esportiu , els jugadors han cobrat i @Albert_Hermoso a Rio.



#33 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 marzo 2016 - 06:27

 A veure si ho acaben solucionant del tot...

 

Diumenge a mort amb l'equip!!!  :be:



#34 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 abril 2016 - 07:09

Jo he d'escriure aquesta bogeria perquè sinó no em quedo tranquil, allà va..

 

El que diré ara és suposant que amb 2000-3000 socis, i 2000 tios al camp cada diumenge (sent generosos) es pot acabar amb superàvit la temporada a 2aB (com l'any passat vaja).

 

Bé doncs, entenc que queden per pagar nòmines de març, abril, maig, juny (desembre, gener també oi?), són uns 25 tios, ficant que cobrin 2000 euros de mitjana al mes, surt a 50.000 euros al mes. Jo pregunto, si fiquèssim un partit amb 10.000 tios al camp a 5 euros l'entrada (socis pagant, ho sé és putada però em fa puta vergonya tornar a estar així) tenim una nòmina pagada i li dònem vida al club.

 

Tenim partits a casa 10 d'abril i 24 d'abril vs València i Eldense.

 

Si arribem a juny i queden 4-5 nòmines per cobrar estic segur que algun denunciarà al club.. inclús abans.

 

Jo crec que avui Idiakez ho ha dit, ha demanat ajuda a la gent de Lleida. Som pocs però passo de veure morir un altre club i no fer res com va passar amb la UE Lleida. Estic seguríssim que si cadascú dels 2000 socis s'emporte a cal i canto DOS (!!!!!!!) acompanyants al camp per 5 euros cada un, tenim un partit amb mínim 8000 tios al camp (a part del suport moral que significa pels jugadors!!!!). Si el club estigues d'acord en baixar el preu de les entrades trobo que ens hauríem de moure, periodistes (Dani Badia, companys de Dani Badia), gent popular (Postureig de Lleida, Àngel Ros,) empreses (Ramón Soler), socis (xarxes socials, boca-orella), és a dir tots els que estimem el club per promocionar tal partit, mateixos clubs de la ciutat (Força Lleida, Llista, etc...).

 

Després veuríem que passaria, quants seríem i si serviria, però almenys tenir la consciència tranquila de que hem intentat recaudar per poder pagar les nòmines.

 

Jo deixo la idea, potser es descabellat però sincerament si no han pagat la nòmina de març i veient les declaracions d'Idiakez pinte molt malament.. no li vec solució per part del club, però SI per part nostra, tot és voler.



#35 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 abril 2016 - 12:06

Jo he d'escriure aquesta bogeria perquè sinó no em quedo tranquil, allà va..

 

El que diré ara és suposant que amb 2000-3000 socis, i 2000 tios al camp cada diumenge (sent generosos) es pot acabar amb superàvit la temporada a 2aB (com l'any passat vaja).

 

Bé doncs, entenc que queden per pagar nòmines de març, abril, maig, juny (desembre, gener també oi?), són uns 25 tios, ficant que cobrin 2000 euros de mitjana al mes, surt a 50.000 euros al mes. Jo pregunto, si fiquèssim un partit amb 10.000 tios al camp a 5 euros l'entrada (socis pagant, ho sé és putada però em fa puta vergonya tornar a estar així) tenim una nòmina pagada i li dònem vida al club.

 

Tenim partits a casa 10 d'abril i 24 d'abril vs València i Eldense.

 

Si arribem a juny i queden 4-5 nòmines per cobrar estic segur que algun denunciarà al club.. inclús abans.

 

Jo crec que avui Idiakez ho ha dit, ha demanat ajuda a la gent de Lleida. Som pocs però passo de veure morir un altre club i no fer res com va passar amb la UE Lleida. Estic seguríssim que si cadascú dels 2000 socis s'emporte a cal i canto DOS (!!!!!!!) acompanyants al camp per 5 euros cada un, tenim un partit amb mínim 8000 tios al camp (a part del suport moral que significa pels jugadors!!!!). Si el club estigues d'acord en baixar el preu de les entrades trobo que ens hauríem de moure, periodistes (Dani Badia, companys de Dani Badia), gent popular (Postureig de Lleida, Àngel Ros,) empreses (Ramón Soler), socis (xarxes socials, boca-orella), és a dir tots els que estimem el club per promocionar tal partit, mateixos clubs de la ciutat (Força Lleida, Llista, etc...).

 

Després veuríem que passaria, quants seríem i si serviria, però almenys tenir la consciència tranquila de que hem intentat recaudar per poder pagar les nòmines.

 

Jo deixo la idea, potser es descabellat però sincerament si no han pagat la nòmina de març i veient les declaracions d'Idiakez pinte molt malament.. no li vec solució per part del club, però SI per part nostra, tot és voler.

 

Aquesta empenta i ganes d'ajudar que tens son admirables. Tant de bo hi haguessin més socis com nosaltres.

 

Pero malauradamanet, tot i que lo que proposes es bo, ho veig inviable sense l'ajuda del club, i el club crec que no esta per la labor. Afegir que aixo no es feina nostra, l'empenta social s'ha de promoure des de el club, s'han de fer i produir iniciatives que facin un vincle dur entre la gent i entre el club per a obtenir un futur millor. A part aixo que proposes serie una solucio momentania, pan para hoy y hambre para mañana.

 

Aquest problema que ens trobem no es per solucionar, sino que s'ha de detectar el problema i tallarlo de socarrel.

 

Ens em de preguntar i volem saber com a fidels seguidors del nostre club el perque de la situació actual, com pot ser que any rere any tinguem diners sobrants i ara fem la pena sense pagar als treballadors.

Volem saber si els directius cobren o si també estan desamaparats com els empleats.

 

Volem saber en que s'han gastat els diners que falten (perque si cada any quadraven i gestionaven a la perfecció el que tenien per saber com gastarlo, o almenys aixo es lo que ens venen a cada assemblea que han fet a la casa de la volta del turo de la seu vella) que collons han fet o amb que s'han destinat aquests diners i per que no hi ha suficient cash per pagar tot lo presupostat o en cas de no estar presupostat, que es aquest gasto no esperat?

 

Pero crec que els tiros van més per unaltre costat:

 

No us haureu planificat una temporada contan que la temporada pasada feiam playoff i al final no el vam fer i ara no tenim aquests diners amb els que contavam tenir??

 

Tot això fa molta mala olor i per decencia i etica el President ha de sortir a donar la cara collons. Ya son grandets per deixar orgulls i histories. Si l'han cagat o han fet una mala gestió es diu i punt. No volem mentides ni rodes de prensa parlan de cagades als seients.

 

Si només surten per dir coses que no venen al cas, no cal sortir.

 

S'ha de dir la veritat, sino no faran res més que incrementar la mala gana i els palabreos que tampoc son gens bons. A part els jugadors ya heu vist com estan, fins i tot el míster ho ha dit.

 

Visca el Lleida!!



#36 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 abril 2016 - 10:54

A mi les rodes de premsa de l'Esteve ja no em serveixen per a res. Jo vull una assemblea o reunio o com se li vulgui dir, pero que estiguin el president i tots els socis que vulguin anar i que puguem preguntar nosaltres! No vull un discurs preparat, que donin la cara i s'expliquin. Jo sempre he confiat en el club en general, no sol en els Esteve (que potser son els que menys perque he tingut poc tracte amb ells) sino també amb la Montse, el coordinador de l'area social... Son gent que quan m'ha tocat parlar amb ells m'han trasmes confiança, pero ara estar aixi em fa tindre la sensació que l'Esteve sens en va enriure de nosaltres (Y DELS TREBALLADORS DEL CLUB) en l'ultima roda de premsa.

Sobre el que proposes de entrades a 5euros: doncs potser si que vindrie algu més, pero a mi l'experiencia em diu q si no es un partit molt important de final de lliga no arribem als 5.000 (i amb entrades encara més barates de 5euros) i als 10.000 sol arribes als play-off. Trist, pero cert i ed lo que hi ha.

#37 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 03 abril 2016 - 01:20

Lliço de professionalitat, em trec el barret!!!!
Un 11 als jugadors i al cos tècnic, avui heu demostrat que voleu al equip i teniu gana de fer P.O!!!
Els Esteve cada vegada estan més sols!!! No hi sintonia ni amb la plantilla, cos tècnic i afició.
Que esteu fotent???? Enserio que estimeu el Lleida???
Diumenge que ve TOTS al camp d'Esports a animar al nostre Lleida, junts ho aconsseguirem!!!
Força Lleida ara més que mai!!!!
  • o han agraït

#38 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 abril 2016 - 07:55

El que és realment esperpèntic, trist i inadmissible és que un club "nou" es trobi econòmicament en la situació que sembla que es troba només 5 anys després del seu "naixement".

 

5 anys que s'han passat dient que si dèficit 0, que si no es gastarà un cèntim més del que s'ingressa, que si rigor pressupostari, trient pit de la gestió econòmica, etc, etc. I ara de cop i volta no es poden pagar les nòmines.

 

O jo sóc molt ruc, que no ho descarto, o ens han estat fotent el pèl de mala manera.


  • o han agraït

#39 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 abril 2016 - 10:54

En primer lloc, felicitar a la plantilla per l'exhibició d'ahir. Mira que fa anys que sóc seguidor del Lleida i sóc incapaç de recordar un altre 0-6. Ja tocava un cop d'autoritat com aquest, i davant un rival que no és pas coix, tot i que ahir el van desarbolar. 

 

Pel que fa al tema nòmines, ja ho vaig exposar en un altre post en aquest fil. Per desgràcia, estem en una categoria on els impagaments són el pa de cada dia, tot i que no és normal tantes nòmines endarrerides. Està clar que aquell "rigor pressupostari" anunciat a bombo i platillo no era tant, o que els càlculs d'ingressos han anat molt malament. Fins aquí, dintre la gravetat, res que sigui extraordinari. 

 

El que no pot permetre's de cap manera és el document aquest tant famós. Em fa vergonya cada vegada que hi penso. No se m'acud d'on ha sortit aquesta idea, però això només té un nom: FILIBUSTERISME. 


  • Calderon y ILER ho han agraït

#40 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 04 abril 2016 - 04:49

Esta clar xk volien q es signed el famos document... Sabien que segurament tsmpoc podrien pagar nomines dels messos seguents i es volien cobrir les esquenes de que ningu els denuncies a la AFE.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos