Ir al contenido


Foto
* * * * * 2 votos

[1 / 16 de final Copa del Rei] Lleida Esportiu - Real Betis


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
223 respuestas en este tema

#41 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 10 noviembre 2013 - 03:55

Doncs si depen de la tele, em vec sopant al camp.

Percert, si la tornada és el dia 16 tal com he sentit, cau en dilluns, si igualment ajornaran la jornada de 1a divisió, és molt estrany que ho fiquin en dilluns i no en el propi cap de setmana :pensant:



#42 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 10 noviembre 2013 - 04:35

Dimecres 18

#43 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 10 noviembre 2013 - 04:46

Dimecres 18

Ah d'acord, havia llegit dia 16, m'hauré confós. Merci.



#44 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 11:53

Horari confimat: divendres dia 6 a les 12h del migdia...  :osti:  :malament:



#45 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 01:00

Horari confimat: divendres dia 6 a les 12h del migdia...  :osti:  :malament:

Jo es que per part dels dos clubs em plantaria home! Quins horaris són aquests... :bat:



#46 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 01:04

El faran pel canal plus liga, segons posa a la web del betis.

 

Quina merda que el facin en pont. Jo, és clar, aniré de viatge pel pont i ni podré anar a lleida ni el podré veure per la tele. 



#47 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 01:10

els que marxen de pont es el millor horari... miren el partit i marxen despres del futbol

 

jo crec que es un bon horari...

 

en lliga pels matins no ho voldria mai... pero un partit aixi especial... i poden venir molta gent del Betis... crec que es bon horari... Si mes no, millor que les 16 o les 22h



#48 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 noviembre 2013 - 01:14

Tenin en compte que no hi pot haver cap partit a la mateixa hora per culpa de les teles i que és pont encara em tingut sort.

 

Es millor que divendres a la tarda-nit com hi ha 4 partits, MOLT millor que jugar dissabte on hi ha 5 partits i millor que diumenge al matí.



#49 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 01:24

L'única cosa bona que te aquest horari és que serem el primer equip en guanyar :)



#50 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 05:03

L'única cosa bona que te aquest horari és que serem el primer equip en guanyar :)

 

Tant de bo!

 

Algo te de bo! Que m'aixecare... m'anire a fotre un esmorçar de forquilla i ganivet... amb vinacho... les birres... i cap al camp d'esports...

 

molarie fer un esmorçar de penyes o algo aixi a l'explanada del camp d'esports no? XD



#51 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 05:26

Tant de bo!

 

Algo te de bo! Que m'aixecare... m'anire a fotre un esmorçar de forquilla i ganivet... amb vinacho... les birres... i cap al camp d'esports...

 

molarie fer un esmorçar de penyes o algo aixi a l'explanada del camp d'esports no? XD

 Això l'altre dia ho comentàvem al camp. Estaria be que el club organitzés en ocasions especial, algun dinar popular al camp. Al nord es fa bastant.



#52 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 06:45

suposo que l'organització i tal es una currada ... se li han de ficar ganes... i costa trobar gent amb ganes de fer-ho



#53 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 09:29

El que si que es podria fer es convocar tota l'afició per anar plegats cap al camp. Estarie bé i donariem ambient.



#54 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 noviembre 2013 - 10:45

Això si agafa força, es pot comentar a les xarxes socials, de citar a la gent en algun bar o "punto de encuentro, per als nostàlgics de jaén", que per això ja hi ha un evento fet.

 

APROFITEM-LO JEJE!



#55 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 14 noviembre 2013 - 10:38

Tant de bo!

 

Algo te de bo! Que m'aixecare... m'anire a fotre un esmorçar de forquilla i ganivet... amb vinacho... les birres... i cap al camp d'esports...

 

molarie fer un esmorçar de penyes o algo aixi a l'explanada del camp d'esports no? XD

 

Aquesta és l'actitud!!!


  • o han agraït

#56 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 noviembre 2013 - 11:44

Jo quedaré per fer la previa, partidet, i després qui vulgui marche de pont. No es tan dolent aquest horari......, pitjor seria disabte a les 5 de la tarde.

 

Almenys a mi em va perfecte.



#57 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 14 noviembre 2013 - 02:24

Em començen a molestar batant molts dels comentaris que estic llegint en aquest foro. No sabía on fer aquest fil, lo llogic era fer-lo a un dels fils sobre els preus de les entrades, pero com que n'hi ha dos (increible pero cert) he decidit postejar-ho al "oficial" del partit de copa. 

 

Ja em va semblar algo vergonyós la que es va liar amb el tema de play-offs, on la gent només parlava del preu de les entrades i alguns asseguraven que ni ells ni la seva colla d'amics anirien a veure cap partit de la promoció, ja que no volien desenbutxar els 7€ que el club va posar  com a preu d'entrada als socis (ja se que son abonats, però prefereixo dir socis) de lateral/gols. O sigui, un grup de persones que han anat al camp d'esports durant tota la temporada, animant l'equip,  ¿m'estan dient que en el partit més important de l'ultima decada es neguen a gastar 7 miserables euros per anar a veure el Lleida? Si senyor, d'això se'n diu amor per el teu club, es la clase de gent que necesitem.

 

 

Ara toca jugar contra el Betis en Copa, i lo primer que es va poder apreciar, missatges negatius. "Una autentica decepció", "Jo esperava els dos grans, o com a minim el ATM", "Ens ha tocat el pitjor que podía tocar al sorteig", etc etc...  Algo increible, en comptes d'alegrarnos per que el Lleida després de molts anys tindrà el honor de jugar amb un primera, el cual esta jugant la Europa League i no li va gens malament, ens queixem per el sorteig. Encara més increible tenint en compte el que ha fet l'equip per arrivar a setzens de final, que sense voler desmereixer res a la plantilla, era lo menos que podien fer. 

1ª Ronda - Ni la vam jugar. 2ª ronda, contra el Caudal (últim equip del Grup 1 de Segona B), i al Camp d'Esports. 3ª Ronda, contra el Xerez, equip de 3ª divisió que estava al descens amb 5 derrotes consecutives si no recordo malament, i que te problemes de tot tipus, tant esportius com economics.

Després de haver de fer aquest "gran" esforç de passar a setzens de final tot equip que ens pugui tocar es una bendició.

Diuen que el futbol es just, no? Doncs mireu les rondes previes que han hagut de passar el Cartagena i el Olimpic de Xativa per arrivar on están i jugar contra el Barça i el R.Madrid respectivament, i després feu la comparació amb el Lleida, a veure qui es mereixeia més jugar contra un equip de Champions o un de la EL.

 

 

I ara em centro amb el tema de les entrades contra el Betis. En comptes de parlar de com serà el partit, l'unic que escolto i veig son fils i post on només es parla del preu de les entrades. Em fa molta gràcia la gent que diu que els socis no hauriam de pagar cap partit, que som l'escencia del club i els que el sostenem. I molts dels que diuen això han pagat 50€ per tenir el abonament del Lleida tota la temporada. Quan una persona que va un parell de partits a tribuna ja els paga aquests 50€, o quan una camiseta del Lleida per a un no soci també supera aquella cantitat. ¿Algú te idea dels numeros que s'han de fer per poder sostenir un equip a 2ªB? Només cal veure la cantitat de equips que están amb deficit i al borde de l'extinció, i després el club te una oportunitat que no se li presenta desde fa MOLTS anys de treure uns dinerets extra, i ja tothom posa el grit al cel. Aquests mateixos son els que després diuen que el Lleida es el equip del seu cor i que ho donarien tot per el club, i després se'ls hi demana un minim de sacrifici i ja l'envien a la merda.

Jo vaig pagar a principi de temporada més de 200€ per el carnet de soci i en canvi no em veureu mai queixarme per el preu de les entrades, i no es que precisament vaigui sobrat de diners. Visc a Saragossa i baixo cada dos caps de setmana a veure el meu equip, em surt molt car, si, però precisament per això faig contes i si m'he he de prescindir de alguns capritxos durant el mes doncs ho faig, i ja està.

 

Però bé, vosaltres a lo vostre, només em volia desfogar una mica i penso que ja ho he fet. Obro paraigües per si de cas i continuo a lo meu, no penso alimentar més les polemiques sobre el tema dels preus de les entrades, vosaltres continueu creant uns quans files més a cada partit de copa/play off parlant de les entrades, jo ja els aniré creant parlant amb l'especte esportiu.

 

Que passeu un bon dia.


  • samilof, lo_karls, 33ngel and 1 other like this

#58 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 14 noviembre 2013 - 02:30

 

 

a tot el que dius ... completament d'acord! aquesta es l'actitud i aquesta la mentalitat.... 

 

+1



#59 unioesportivalleida

unioesportivalleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 noviembre 2013 - 10:46

estaria super be pasaar de ronda, i tambe que la gent respongues i acudis al camp d'esports, i que no siguem 5000-6000 sino 12000-13000 ojala, i per aixo s'ha d'anar informant i fent publicitat a tots els amics ales xarxes socials (twitter facebook) i aixi es com es comença a guanyar un partit, i aver si el club treu ya les putes entrades i espero qe no es passin. 

 

Visca el lleida joder



#60 Lleida000

Lleida000

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 noviembre 2013 - 10:57

Jo crec que encara que els bètics diguin que no, tenim alguna possibilitat de passar, i no seria el primer cop que passa. O sigui que jo aposto per un 2-1 a l'anada i un 1-1 a la tornada. Com ha dit el company unioesportivalleida, crec que hauriem de fer molta publicitat per les xarxes socials, si volem ser 6000-7000 com diuen alguns companys.

Pensant en la següent ronda (si passem) m'agradaria molt l'Atlethic ja que vindria molta més gent al camp per 2 motius:

1.- Són 8ens de final, costa molt arribar-hi

2.- Si ell Lleida va en una bona posició a la lliga, molta gent s'animarà a vindre.

Tot i això el Celta també seria un bon rival.

Per cert, no va dir el club per twitter que els preus de les entrades sortirien aquesta setmana? Doncs a que esperen?

Santa paciència...

VISCA EL LLEIDA






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos