Ir al contenido


Foto
* * * * * 2 votos

[1 / 16 de final Copa del Rei] Lleida Esportiu - Real Betis


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
223 respuestas en este tema

#61 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 noviembre 2013 - 12:06

Jo crec que encara que els bètics diguin que no, tenim alguna possibilitat de passar, i no seria el primer cop que passa. O sigui que jo aposto per un 2-1 a l'anada i un 1-1 a la tornada. Com ha dit el company unioesportivalleida, crec que hauriem de fer molta publicitat per les xarxes socials, si volem ser 6000-7000 com diuen alguns companys.

Pensant en la següent ronda (si passem) m'agradaria molt l'Atlethic ja que vindria molta més gent al camp per 2 motius:

1.- Són 8ens de final, costa molt arribar-hi

2.- Si ell Lleida va en una bona posició a la lliga, molta gent s'animarà a vindre.

Tot i això el Celta també seria un bon rival.

Per cert, no va dir el club per twitter que els preus de les entrades sortirien aquesta setmana? Doncs a que esperen?

Santa paciència...

VISCA EL LLEIDA

 

Pel que fa al evento a les xarxes socials, jo intento fer el que puc i buscar-me la vida com puc però hi ha molt poca ajuda. Facebook com el del (Lleida Esportiu - Aficionats UE Lleida - Camp d'Esports o Força Lleida) que tenen la massa social del club a les xarxes, no em responen ni promocionen el evento, com feien l'any passat.

 

He enviat missatges a la pg principal del betis i a les peñes bètiques de Catalunya i poc a poc el evento arriba a més gent.

 

Aquí el teniu. https://www.facebook...1/?notif_t=like Si tots inviteu als vostres contactes, farem que al menys la gent sàpiga tota la informació que és l'únic que pretenc.



#62 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 17 noviembre 2013 - 12:30

El que haurien de fer, ja fa temps que ho reclamo, és posar cartells per tota la ciutat. Les xarxes socials estan be, però no arriben a tot...sobretot a la gent de més avançada edat. Que costa posar cartells en tots els comerços de la ciutat, en els busos, en els bars???



#63 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 noviembre 2013 - 02:33

El que haurien de fer, ja fa temps que ho reclamo, és posar cartells per tota la ciutat. Les xarxes socials estan be, però no arriben a tot...sobretot a la gent de més avançada edat. Que costa posar cartells en tots els comerços de la ciutat, en els busos, en els bars???

 

Aquesta es la opció que te més impacte real. Per exemple a Huesca u fan aixi. A tots els baretos hi ha sempre un cartell ben gran a un lloc visible anunciant el proxim partit.

Estic segur que així ho fan també a un munt de ciutats. Aqui si que el club es podria gastar una mica de peles imprimint cartells.



#64 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 noviembre 2013 - 02:39

Aquesta es la opció que te més impacte real. Per exemple a Huesca u fan aixi. A tots els baretos hi ha sempre un cartell ben gran a un lloc visible anunciant el proxim partit.

Estic segur que així ho fan també a un munt de ciutats. Aqui si que el club es podria gastar una mica de peles imprimint cartells.

 

 

I el del Huesca, les despesses de fer els cartelles son totalment 0 pel que em van dir, tenen un conveni amb un papereria de que a canvi de unes quantes tanques publicitaries al camp, els i fan "gratis".

 

Al Camp d'esports tambe tenim varies tanques que fan publicitat de empreses que ja ni existeixen o que em consta que van desapareixer, algunes com el Diari Pisu que asobre esta radere de les porteries que es una de les millors zones...etc...etc...



#65 Lleida000

Lleida000

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 noviembre 2013 - 04:01

Tenu raó, és una idea que no havia pensat, tot i que podria estar bé. Jo on els posaria més seria als busos, ja que no tenen un lloc fixe.

Si no m'equivoco hi ha propaganda de la papaereria "Papers" al macador, encara que no estic segur

 

I el del Huesca, les despesses de fer els cartelles son totalment 0 pel que em van dir, tenen un conveni amb un papereria de que a canvi de unes quantes tanques publicitaries al camp, els i fan "gratis".

 

Al Camp d'esports tambe tenim varies tanques que fan publicitat de empreses que ja ni existeixen o que em consta que van desapareixer, algunes com el Diari Pisu que asobre esta radere de les porteries que es una de les millors zones...etc...etc...

Tens tota la raó, encara que el club aquesst estiu n'ha posat de noves aprofitant la Copa Catalunya com les de Coca-Cola, ramon soler...



#66 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 17 noviembre 2013 - 04:56

I el del Huesca, les despesses de fer els cartelles son totalment 0 pel que em van dir, tenen un conveni amb un papereria de que a canvi de unes quantes tanques publicitaries al camp, els i fan "gratis".

 

Al Camp d'esports tambe tenim varies tanques que fan publicitat de empreses que ja ni existeixen o que em consta que van desapareixer, algunes com el Diari Pisu que asobre esta radere de les porteries que es una de les millors zones...etc...etc...

 

Si et refereixes a la del diari pisu del gold sud, juraria que l'han tret aquest any. L'any passat als play off si que hi era, però aquest any no l'he vist.

No dic que no tinguis raó, però dubto molt que el club tingui valles publicitaries de empreses que no existeixen (repeteixo, que potser es aixi, però em semblaría MOLT extrany).



#67 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 noviembre 2013 - 07:30

Tenu raó, és una idea que no havia pensat, tot i que podria estar bé. Jo on els posaria més seria als busos, ja que no tenen un lloc fixe.

Si no m'equivoco hi ha propaganda de la papaereria "Papers" al macador, encara que no estic segur

 

Tens tota la raó, encara que el club aquesst estiu n'ha posat de noves aprofitant la Copa Catalunya com les de Coca-Cola, ramon soler...

 

Als bussos si que hauries de pagar a l'ajuntament, en canvi a un bar dubto que et diguin que no a penjar un cartell del LLeida.



#68 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 02:40

Actualitzat el fil inicial!



#69 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 21 noviembre 2013 - 01:03

A la pàgina oficial del Betis encara ens anomenen UE LLEIDA. Tant costa una mica de serietat alhora de donar informacions?

 

http://www.realbetis...e-lleida-real-b



#70 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 21 noviembre 2013 - 01:29

Com ha de ser, U.E Lleida  FOREVER !!!!!!!!!!!!!



#71 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 21 noviembre 2013 - 01:47

D’altra banda, Albert Esteve ha reconegut que “la demanda del Betis per part de federacions i penyes  ha estat de 2.000 entrades. Primer hem de donar prioritat als socis i als ciutadans i poc a poc anirem alliberant seients i subministrant-los al Betis. Creiem que hi podria haver la demanda de 3.500 o 4.000 entrades però això ho sabrem amb l’evolució de la venda”.

 

 

 

Por em fa veure el camp més verd que blau...



#72 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 02 diciembre 2013 - 08:13

Bueno, el Pepe Mel al carrer... això pot ser positiu de cara a l'eliminatoria d'aquest divendres!!

 

Pepe Mel, destituido como entrenador del Betis

Betis: Mel abandona el estadio tras ser destituido

El consejo de administración del Real Betis Balompié ha decidido destituir en su cargo de entrenador de la primera plantilla a Pepe Mel, tras una reunión mantenida en el club con Miguel Guillén y Vlada Stosic. La nefasta racha de dos puntos sumados de 24 posibles y 10 puntos en total en las quince jornadas disputadas hasta ahora, ha acabado con la confianza mostrada hasta ahora por los dirigentes verdiblancos. Fe mantenida en situaciones como la recordada de un punto de treinta posibles de la temporada 2011-12 o momentos delicados como el 5-1 del derbi del pasado curso 12-13, tras el cual el equipo de Mel remontó y acabó clasificándose para la disputa de la presente edición de la UEFA Europa League. Mel es el segundo entrenador destituido en Primera división durante el curso 13-14, tras el cese de José Luis Mendilibar, el pasado 3 de septiembre. De momento, una vez conocido el cese de Mel, el nombre del nuevo entrenador no es oficial, aunque es el de Juan Carlos Garrido -ex Villarreal y Brujas- el que está sonando con más fuerza. La reunión en las oficinas del Villamarín ha finalizado sobre las 19.15 horas de esta tarde y el técnico ha abandonado el estadio en su vehículo, sin hacer declaraciones.

http://www.alfinalde...entrenador.html

 

 



#73 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 diciembre 2013 - 09:22

Jo crec que és més negatiu que positiu perquè quan arriba un entrenador nou els jugadors volen agradar i s'esforçen més que quan portaven una dinàmica negativa amb l'altre entrenador.


  • o han agraït

#74 unioesportivalleida

unioesportivalleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2013 - 09:34

tota la rao rod



#75 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 12:03

Jo crec que és més negatiu que positiu perquè quan arriba un entrenador nou els jugadors volen agradar i s'esforçen més que quan portaven una dinàmica negativa amb l'altre entrenador.


+1

#76 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 08:58

També dono totalment la raó al company RoD.

 

Molt mala notícia pels interessos esportius del Lleida. En el cas de tenir alguna remota opció de passar l'eliminatòria, aquesta passava per aprofitar-se de la dinàmica negativa del Betis amb el Pepe Mel.

 

Esperem que no es compleixi la famosa dita de "entrenador nou, victòria segura". Tot i que el Garrido no hagi tingut molt èxit amb els seus anteriors equips, està clar que els jugadors del Betis sortiran amb un plus de motivació per intentar demostrar al nou míster que si pot comptar amb ells de cara al que resta de temporada.

 

Personalment considero que el que més ens interessa és fer un bon paper a casa i digne a fora, i centrar-nos ja d'una punyetera vegada en la lliga, que és on ens juguem les garrofes.

 

FORÇA LLEIDA!!!


  • o han agraït

#77 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 09:07

La veritat es que la destitució de Pepe Mel i la seva substitució per Garrido es una, al meu entendre, molt mala notícia.

 

Primera: Els jugadors no estaven amb Pepe Mel. Cedrick, per exemple, va començar com un tiro i ara no va ni amb rodes. Com ell, molts. Amb el nou entrenador, els jugadors parteixen tots de 0.

Segon: els jugadors voldran agradar al nou míster i sortiràn hipermotivats. A més, els no habituals amb Pepe Mel, encara més.

Tercer: Garrido acaba d'aterrar a Sevilla i ja té detractors (no per ell si no perque la gent estava a mort amb l'antic míster), per tant, voldrà començar amb una victòria contundent. I més contra un Segona B, on perdre i/o caure eliminat seria començar amb molt mal peu la seva experiència amb el Betis.

 

En fi, esperem que el Lleida sapigui aprofitar la convulsa situació que es viu a Sevilla. Com diu el refrany: A río revuelto, ganancia de pescadores. Així doncs, anem preparant les canyes!


  • o han agraït

#78 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 diciembre 2013 - 11:10

Jo també entenc que un nou entrenador és una mala notícia per nosaltres. Passem d'un equip on l'eliminatòria de Copa gairebé li sobrava per la situació en que es trobava a la lliga a un on, com diuen per aquí, qualsevol jugador voldrà demostrar al nou tècnic que pot jugar de titulat. Allò d'"entrenador nou, victòria segura" no és cert, però si es diu és per alguna raó.



#79 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 01:21

Crec que exagereu xD
és cert que amb nous entrenadors acostumen els equips a tenir millors resultats, però continua sent el mateix betis que va cuer a la lliga, el equip és el mateix.

#80 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 01:34

Jo també penso que el canvi d'entrenador ens perjudica més que afavorir-nos.

El divendres es sabrá, pero el Lleida guanyarà!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos