Ir al contenido


Foto
* * * * * 2 votos

[1 / 16 de final Copa del Rei] Lleida Esportiu - Real Betis


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
223 respuestas en este tema

#81 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 diciembre 2013 - 02:54

Que canviïn l'entrenador no assegura res, però els fa més favorits. Que els ho preguntin a les cases d'apostes. https://twitter.com/...864210010701824



#82 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 diciembre 2013 - 02:58

Les cases d'apostes se les saben totes xD



#83 unioesportivalleida

unioesportivalleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 03:30

Em temo molt que aquest divendres els del betis en seran una manada, miniim 2000, aixo son les persones que hi van al lleida cada partit, i he vist qe si la gent no va a per les seves entrades, potser que el lleida en doni 1000 o 2000 entrades mes al betis...tela



#84 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 04:07

Algú sap la venta d'entrades actualitzada?



#85 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 08:54

Segons el Dani Badia i UaU s'han venunt unes 5000 entrades. No sé si s'inclouen les que es donen a penyes bètiques i les credencials de gent de la base (intueixo que no). Seria interessant saber-ho, així ja podriam imaginar que podriem ser entre 6000-8000 al camp.



#86 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 diciembre 2013 - 09:08

Segons el Dani Badia i UaU s'han venunt unes 5000 entrades. No sé si s'inclouen les que es donen a penyes bètiques i les credencials de gent de la base (intueixo que no). Seria interessant saber-ho, així ja podriam imaginar que podriem ser entre 6000-8000 al camp.

 

Cal afegir encara que falta el recompte d'avui (ja que la roda de premsa s'ha fet en horari de venta), falta dimecres, dijous i la taquilla de divendres. Si el divendres al matí s'havien venut 3100 i avui dimarts 4 dies despres s'han venut 2000 més, caldria esperar uns altre tants i més en l'sprint final, que aquí deixar-ho per l'últim moment... és el pa de cada dia jeje.

 

No vull imaginar com estarà la cosa dijous... (tema socis tardaners i packs d'ultima hora) 



#87 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 09:57

Jo dijous em treuré l'entrada... l'ultim dia, com bon soci xD

#88 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 diciembre 2013 - 10:33

Jo dijous em treuré l'entrada... l'ultim dia, com bon soci xD

 

Dijous ha mostrat el club que les oficines estaran obertes matí i tarda de 10 a 2 i de 4 a 9.

 

Així que per als més "valents de deixar-vos les coses fins l'últim moment", és una bona notícia.



#89 Lleida000

Lleida000

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 10:41

He llegit que hi han més de 5000 entrades venudes!! Bona notícia, i ademés, com bé dius mr_raulman, entre els que ens la anirem a treure el dijous penso que podem ser 7000-8000. Una pregunta, les penyes bètiques a partir de quan poden adquirir l'entrada?



#90 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 10:52

Ep!! Quin es l'horari de les oficines?

 

 

Si. sóc dels que van a última hora jejejeje :D :D



#91 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 diciembre 2013 - 11:29

Ep!! Quin es l'horari de les oficines?

 

 

Si. sóc dels que van a última hora jejejeje :D :D

Segons diuen, demà de 4 a 9

i dijous de 10 a 2 i de 4 a 9.

Divendres sent soci "seria per matar-te si l'haguessis de comprar el mateix dia", si per desgràcia fos així diuen que obren taquilles 3 hores abans de començar el partit.



#92 osoyonky

osoyonky

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2013 - 11:35

Hola,jo com seguidor del Betis vaig anar ahir a les 4 a buscar 2 entrades per el sector visitant,no se a les entrades fica zona 6d-lateral central Porta 6...l



#93 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 04 diciembre 2013 - 07:57

Segons diuen, demà de 4 a 9
i dijous de 10 a 2 i de 4 a 9.
Divendres sent soci "seria per matar-te si l'haguessis de comprar el mateix dia", si per desgràcia fos així diuen que obren taquilles 3 hores abans de començar el partit.


Merci. No no, tranquil q d'avui no passe!!

#94 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 diciembre 2013 - 09:01

Bona notícia. Tot sembla indicar que serem entre 7000 i 8000 persones. Avui i sobretot demà se'n vendran bastantes. De fet, jo conec algun grup que agafen un pack de 25, pel que amb tota probabilitat es tornarà a respirar un gran ambient de futbol al Camp d'Esports.

 

P.D. Per destar algo negatiu, trobo una mica lamentable que les entrades no vagin numerades. Vaja...crec que ja que l'entrada que es dona no es que sigui d'aquelles per guardar en un calaixet per la seva estètica, almenys podrien numerar-les, per evitar possibles maldecaps.

 

PD. 2. Heu vist la nova camiseta de la senyera? ESPECTACULAR!!!



#95 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 diciembre 2013 - 10:38

Jo també soc dels que anirà l'últim dia a buscar l'entrada



#96 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 04 diciembre 2013 - 11:24

Em sorpren que hi pugui haver tanta gent (jo contava que, com a molt, podriam superar justet els 6000), pero tant de bo el camp superi el 60 - 70% de aforo, farà goig de veure!

 

I la camiseta m'agrada molt, potser me la compro aquest dijous  :futbolista:



#97 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 05 diciembre 2013 - 01:17

Penós alguns dels aficionats del Betis... que diuen que anem provocant per portar l'equipació de la senyera al Benito Villamarín  :deumeu:  vergonyós, aixi de clar...

 

¿Es que ells no porten els colors del seu escut i de la seva comunitat autonoma o que? Doncs el nostre cas es exactament el mateix, que trist com la gent es dedica a polititzar el futbol,,,

 

 

https://twitter.com/...2724224/photo/1



#98 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 diciembre 2013 - 09:22




Penós alguns dels aficionats del Betis... que diuen que anem provocant per portar l'equipació de la senyera al Benito Villamarín  :deumeu:  vergonyós, aixi de clar...

 

¿Es que ells no porten els colors del seu escut i de la seva comunitat autonoma o que? Doncs el nostre cas es exactament el mateix, que trist com la gent es dedica a polititzar el futbol,,,

 

 

https://twitter.com/...2724224/photo/1

 

 

S'ha de dir tot. És cert que hi ha algun comentari despectiu, però la gran majoria opinen que juguem com ens doni la gana.


  • o han agraït

#99 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 05 diciembre 2013 - 10:16

 


 

 

S'ha de dir tot. És cert que hi ha algun comentari despectiu, però la gran majoria opinen que juguem com ens doni la gana.

 

 

Jo ho deixaria córrer. A tot arreu hi ha gent que utilitza com a únic argument per defensar els seus posicionaments, l'insult. Jo ahir ja em vaig cansar de fer-li entendre a un aficionat. La sorpresa està en veure que hi ha gent que respecta que anem a jugar a futbol i poguem vestir com ens doni la gana, que hauria de ser el normal.

 

Ah per cert, una cosa curiosa, els que insulten i es queixen que el Lleida va provocar a Sevilla amb aquesta samarreta, haurien de mirar-se el melic i veure que ells juguen amb la bandera d'Andalusia i desde fa moooooooooooooolt temps. I no passa res per fer-ho.


  • o han agraït

#100 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 05 diciembre 2013 - 10:40

https://twitter.com/...701267817410561

 

Doncs això, veurem demà a taquilla però de moment mitja entrada. 






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos