Ir al contenido


Foto
* * * * * 2 votos

[1 / 16 de final Copa del Rei] Lleida Esportiu - Real Betis


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
223 respuestas en este tema

#1 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 01:14

1/16 de Final de Copa del Rei

 

copa-del-rey-2013-2014.jpg

 

 

 

ler_Lleida_Esportiu.gif - - - - - - - - -        escudo_real_betis_974777331.jpg

 

-------------Lleida Esportiu------------------------------------------------------Real Betis-

 

 

 

 

1/16 de Final

 

Anada

 

Divendres 6 de desembre

Estadi: Camp d'Esports

Capacitat: "13.500"

Hora - 12:00

Preus -      Socis: Lateral y Gols 7€ , Tribuna 10€.

             No Socis: Lateral y Gols 25€ , Tribuna 35€.

TV's - Gol Tv, Canal + Liga

 

Estadi+vista.jpg

 

 

 

Tornada

 

Dimecres 18 de desembre

Estadi: Benito Villamarín

Capacitat: 56.500

Hora - 19:30

Preus - Per confirmar

TV's - Gol Tv, Canal + Liga

 

n_betis_el_estadio-3184090.jpg



#2 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 08 noviembre 2013 - 01:16

Doncs em sembla un rival, que dintre del dolent, no està malament del tot. 

 

No omplirem el camp ni de lluny, però almenys tenim més possibilitats que no pas amb els grans. A veure què passa ara amb les entrades. 



#3 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 01:18

Doncs em sembla un rival, que dintre del dolent, no està malament del tot. 

 

No omplirem el camp ni de lluny, però almenys tenim més possibilitats que no pas amb els grans. A veure què passa ara amb les entrades. 

 

Ja he dit al altre fil que jo pronostico uns 6.000... espero que les entrades en cas de no ser gratuites (per els abonats) tinguin un preu simbolic... o com a molt uns 10€ tribuna...

 

Per cert, de tots eles equips que ens podien tocar, el betis es el que més possibilitats tenim de guanyar...



#4 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 01:33

M'agrada el creuament de 8ens si passem Athletic o Celta

#5 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 08 noviembre 2013 - 01:42

Hem perdut en lo mediàtic però hem guanyat en lo esportiu. Crec honestament que dels 7 equips és el que té menys potencial i això pot donar alguna... reitero alguna esperança de passar o si més de treure un resultat digne al Camp d'esports.

 

De seguir somiant a vuitens la nostra eliminatòria surt del encreuament amb Celta - Athletic Club.

 

Positiu, però els que som del Lleida ens és igual, no tindrem xaqueteros al camp d'esports, tot i que os sorprendria saber la colònia bètica exsitent a Lleida.



#6 Alston

Alston

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 01:53

Hi ha molts aficionats del Betis per la nostra terra també. Crec que hi haurà una bona entrada. 



#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 02:34

Ere una de les 2 opcions que ens permetien somiar per pasar de ronda, que es molt dir, pero no imposible. Jo crec que aquell dia hi haura uns 6mil espectadors al camp d'esports.

 

P.D: patetica la imatge del president del Lleida cuan ha pujat a agafar una bola del sorteig, mastegant xiclet, imatge patetica i un efecte patetic cap al telespectador. M'ha fet fastic veure com mastegava devant de la camara. Es lo pitjor i lo mes penos que he vist avui durant la retransmisió.



#8 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 08 noviembre 2013 - 02:39

Estaria bé recordar al Miki Roqué abans-durant el partit.



#9 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 02:47

Estaria bé recordar al Miki Roqué abans-durant el partit.

Segons el Dani Badia el club té pensat fer-ho.

 

Tot i que es un gran premi jugar contra un primera, no puc amagar que estic decebut. Molta mala sort en la meva opinió. Esportivament, doncs sí, potser els podem guanyar aquí a casa i esperar tenir sort al Villamarín. Però Pepe Mel és molt bon entrenador, crec que la situació actual en lliga del Betis és enganyosa. Veurem d'aquí un mes com estan. Bé, avere si amb uns preu raonables podem superar els 7000-8000 espectadors, estaria força bé, tot i que ho vec difícil.



#10 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 02:49

Grande entrenador Pepe Mel, aunque el Real Betis no sea los tres grandes, deportivamente es el equipo más idóneo porqué hoy por hoy no está en liga en el mejor momento, ganaron al Guimaraes en el 94 pero el Guimaraes no es el Chelsea y a pesar de ser un grandisimo equipo de PRIMERA, molará verlos en el camp d'Esports.

 

Luego si se diese el caso de empatar a 0 en el camp d'esports y a goles en Sevilla, podría tocar otro rival de nivel, tanto gallegos como Bascos.

Si por suerte se consiguiese el pase - empatando a 0 en lleida y a goles fuera-, se podría topar con un nàstic - derby-, sant andreu - derby catalán- , sin opciones contra el atlético y con muchas opciones si al atlético le tocase el valencia... al valencia el lleida años atrás ya lo apaleó de la copa - y hoy por hoy el valencia tampoco está en el mejor momento-

Si por suerte se pasasé podría tocar en semis el REAL JAÉN, que molaría mucho.

Si fuese el Espanyol también por derby.

El Alcorcón seria bonito por el nombre del equipo madrileño que apaleó al Real Madrid.

El Granada sería interesante por el tema de llenar el camp d'esports de granadinos

El xàtiva seria el derby de seligrat 

El málaga sería andaluz como el betis se volvería a llenar el camp d'esports i más economia.

El Osasuna es el equipo amigo, " hola don pepito, hola don josé" el cántico habital.

Y finalmente si tocasé hipotéticamente el Real Madrid, con la ayuda del CONO Arbeloa también podríamos pasar a la siguiente fase.

 

De todas formas gran Rival para 16avos de final. Un gran equipo de Primera!!!



#11 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 02:49

El partit de tornada l'haurem de veure per Gol Tv (semblem grans i tot)



#12 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 03:24

Be..una mica decepcionat com tots, que esperàvem al MAdrid o l'Atlètic de MAdrid. Però després d'aquests dos, el meu preferit era el Betis. És un rival que pot atreure bastanta gent al camp d'esports per la gran quantitat d'andalusos que hi ha a Catalunya. També és una bona oportunitat per posar el partit en diumenge (tot i qui mana són les TV), ja que el Betis juga Europa League, però el partit el té el dijous i , per tant, té temps més que suficient de descans.

 

Esportivament no espero gaire. A doble partit tenim un 90% de probabilitats de quedar eliminats, però mai se sap. 

 

Suposo que serem entre 5.000 i 6.000 persones al camp. Tan de bo, fossim molts més, però ho dubto (a veure com maneguen el tema entrades).



#13 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 03:47

SOL RECLAMO UN MINI-HOMENATGE PER MIKI ROQUE, ABANS DEL PARTIT.



#14 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 03:58

Al tanto amb la noticia, segons el Marca, el Betis ja ha passat de ronda

 

http://www.marca.com...2f&t=1383922008

 

Ultima frase:

El rival del Betis en los octavos de final saldría de la eliminatoria entre el Athletic de Bilbao y el Celta.



#15 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 04:07

Aprofitant aquesta eliminatòria caldria fer memòria i sobretot pels que no ho vau viure:

 

APARTIR DEL MIN 03:24

 

 


  • o han agraït

#16 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 04:51

Aprofitant aquesta eliminatòria caldria fer memòria i sobretot pels que no ho vau viure:

 

APARTIR DEL MIN 03:24

 

 

 

 

Ostiaaa jo era al gol sud amb el meu pare, on es va llençar aquell penal contra el Betis, amb 6 anyets. Recordo com si fos ahir, els penals que clavava Tubo Fernández al Camp d'Esports. Jo aleshores no entenia com un porter feia aquelles coses. Quina nostalgia d'imatges! Mil gràcies.



#17 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 04:51

Se sap quin dia jugaràn?

 

De qui depèn la decisió?

 

Personalment, donat el poc atractiu de l'eliminatoria (sí, és molt bonic que el Lleida jugui contra un Primera i Miqui Roqué, Jordi Figueras etc, però qui s'esperava Barça o Madrid no pagarà per veure un Lleida-Betis..és l'altre efecte negatiu del sorteig) crec que l'horari s'hauria de fixar de manera que no perjudiqui als socis del Lleida, en el sentit que és un cap de setmana llarg i molta gent marxa a les segones residències. Històricament ha estat sempre així. Penso que haurien de jugar diumenge a la tarda-vespre. Suposo que decidirà la tele..si n'hi ha.



#18 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 05:48

Ostiaaa jo era al gol sud amb el meu pare, on es va llençar aquell penal contra el Betis, amb 6 anyets. Recordo com si fos ahir, els penals que clavava Tubo Fernández al Camp d'Esports. Jo aleshores no entenia com un porter feia aquelles coses. Quina nostalgia d'imatges! Mil gràcies.

 

Quina trempera recordar aquells partits! Els partits contra el Betis eren un espectacle ... sobretot a la grada!

Aquell any crec q vam guannyar al Benito Villamarin i el public andalús va despedir el Lleida amb OleeeSS! i aplaudiments! ...

 

Quins temps aquells..



#19 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 05:53

Quina trempera recordar aquells partits! Els partits contra el Betis eren un espectacle ... sobretot a la grada!

Aquell any crec q vam guannyar al Benito Villamarin i el public andalús va despedir el Lleida amb OleeeSS! i aplaudiments! ...

 

Quins temps aquells..

 

Jo en aquells temps era un criajo, tant de bó passi el mateix en el partit de Copa!!



#20 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 06:52

egoistament millor un barsa o un madrid... pero per a passar ronda... quin millor rival que el Betis??

aqui els hi fotem un 2-0 i alli a patir...

 

molaria tant i tant i tant anar a Bilbao al gener!


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos