Ir al contenido


Foto
* * * * * 3 votos

Entrades per al partit de Copa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
181 respuestas en este tema

#61 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 07:00

cadascu te les seves prioritats... jo mai pagaria ni la meitat de lo que pugui valdre una entrada del Lleida per a veure cap partit ni del Barça ni del Madrid... pero per apoiar / animar / veure / l'equip que m'estimo, 10€ me semblen calderilla

 

tot son prioritats.... conec gent q pagaria 100€ x veure el madrid i no pagaran ni 5€ per veure un Lleida - Betis....



#62 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 07:06

cadascu te les seves prioritats... jo mai pagaria ni la meitat de lo que pugui valdre una entrada del Lleida per a veure cap partit ni del Barça ni del Madrid... pero per apoiar / animar / veure / l'equip que m'estimo, 10€ me semblen calderilla

 

tot son prioritats.... conec gent q pagaria 100€ x veure el madrid i no pagaran ni 5€ per veure un Lleida - Betis....

 

Jo si tingues feina i no me vingues de 10 euros també els pagaria, pero com que ara per ara 10 euros si que em resulten importants (compro el menjar d'una setmana amb 10 euros!) Ja faig prou esforç de pagar els 55 euros (que no en son gaires) a "tocateja" a principis de Setembre.



#63 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 07:11

Jo si tingues feina i no me vingues de 10 euros també els pagaria, pero com que ara per ara 10 euros si que em resulten importants (compro el menjar d'una setmana amb 10 euros!) Ja faig prou esforç de pagar els 55 euros (que no en son gaires) a "tocateja" a principis de Setembre.

 

sips.. t'entenc..

crec que a tots els socis que puguin demostrar que estan a l'atur se'ls podria convidar tranquilament... pero nomes socis....

 

crec que seria una bona idea

no?



#64 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 noviembre 2013 - 03:01

 

Des que es va obrir aquest post pràcticament tothom està demanant a crits a la directiva que volem pagar.
 
Doncs jo no. Jo no vull pagar més. Crec que ja és prou car l'abonament com perquè ens espremin encara més i això sense tenir en compte la que està caient.
 
Tinc molt mala memòria, però els preus per als abonats no van baixar amb el descens a segona B i aquesta directiva els ha incrementat, almenys aquest és el meu cas.
 
Com s'ha dit abans potser haurien de premiar-nos una mica i aplicar els preus normals de qualsevol partit per a aquells aficionats que no siguin socis. Només això.
 
Ah. I tant me fa qui vingui. A mi m'interessa només Lo Lleida

 

 

Quan va entrar la nova directiva va rebaixar els preus dels abonaments, almenys els de lateral. 



#65 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 noviembre 2013 - 08:58

Quan va entrar la nova directiva va rebaixar els preus dels abonaments, almenys els de lateral. 

 

 

El carnet jove tambe, si mal no recordo de 80 a 55



#66 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 noviembre 2013 - 04:58

Segons anuncia Dani Badia al seu Twitter, el Lleida anunciarà el preu de les entrades el proper dimecres.



#67 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 18 noviembre 2013 - 06:31

després d'uns 9 anys sense playoff i de 8 anys sense la visita d'un primera en copa del rey, lo més comentat és el preu de les entrades i els "xaqueteros" que vindran i semble que sol estan a Lleida(els camps de primera sol es plenen amb Barça i Madrid) i que per mi tothom que vingui al Camp d'Esports es benvingut sigui el partit que sigui i independenment de les vegades que hagi vingut, mai és tard per despertar la passió pel Lleida.

Per mi el preu perfecte serien 5€ (2000socis x 5€ = 10000€ pel nostre estimat club, que podria invertir els diners que els socis paguen amb la base?), però si la fiquen a 10, tot i que em piqui, hi aniré sense dubtar-ho perque 10€ cada 8 anys no em suposen la ruina. en fin, que guanyi el millor


  • Butter y ILER ho han agraït

#68 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 noviembre 2013 - 07:11

No creieu que n'esteu fent un gra massa? Des del meu punt de vista no m'importa pagar uns 10/15€ una vegada a l'any per veure un 1a: ja se que no es cap Barça pero es el que ens va tocar i els que anem cada dos diumenges al camp anirem + algun xaquetero i sense plenar el camp podem passar un bon mati veient un partit que no passa cada dia. Tema horari: si be es veritat q no es el millor tambe te la seva part positiva, molts pares podran anar amb els seus fills al camp i ja que es imposat...

PS: mentres el club no es passi amb les entrades per als socis jo pagare ben a gust, aixi com altres socis amb qui he parlat

#69 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 18 noviembre 2013 - 07:45

després d'uns 9 anys sense playoff i de 8 anys sense la visita d'un primera en copa del rey, lo més comentat és el preu de les entrades i els "xaqueteros" que vindran i semble que sol estan a Lleida(els camps de primera sol es plenen amb Barça i Madrid) i que per mi tothom que vingui al Camp d'Esports es benvingut sigui el partit que sigui i independenment de les vegades que hagi vingut, mai és tard per despertar la passió pel Lleida.

Per mi el preu perfecte serien 5€ (2000socis x 5€ = 10000€ pel nostre estimat club, que podria invertir els diners que els socis paguen amb la base?), però si la fiquen a 10, tot i que em piqui, hi aniré sense dubtar-ho perque 10€ cada 8 anys no em suposen la ruina. en fin, que guanyi el millor

 

Molt ben dit i explicat, +1 a tot.



#70 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:17

Socis:
7€ lat 10€ trib
NO socis:
25€ lat 35€ trib

Pack 3: 60€ lat 90€ tribuna
Pack 25: 425€ latPartit vs Real Betis:
SOCI INFANTIL: Han de venir a buscar la seva entrada, gratuïta. A més a més, el club li regalarà una altra infantil.



#71 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:22

Socis:
7€ lat 10€ trib
NO socis:
25€ lat 35€ trib

Pack 3: 60€ lat 90€ tribuna
Pack 25: 425€ latPartit vs Real Betis:
SOCI INFANTIL: Han de venir a buscar la seva entrada, gratuïta. A més a més, el club li regalarà una altra infantil.

 HO TROBO DE PUTA MARE. UN 10 A LA DIRECTIVA (PERÒ AL LLORO AMB ELS ADULTS QUE VULGUIN COMPRAR ENTRADA INFANTIL!!!).



#72 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:23

molt bons preus i molt be... ho considero correctisim! Perfecte!



#73 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:23

Si algu te un crio i necesita la entrada infantil yo puc retirar la de la meva nena... que no hi va i li dono



#74 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:26

Pel que fa als no socis, agafant lo del pack de 3 és un preu raonable comparant-ho amb la resta de preus espanyols. I hi ha suficient distància respecte als preus dels socis, cosa que m'alegro.

 

Pel que fa als socis, crec que per ficar 7 euros a lateral, fica`n 5 i haguès quedat perfecte. 

 

Pels crios perfecte!

 

En resum, restant 2-3 euros a cada entrada hagués estat millor jaja, però són preus coherents en la meva opinió, esperem superar la mitja entrada. Bé per la directiva.



#75 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:29

Doncs un 10 per la directiva no la veritat. A jo em sembla una barbaritat. Ja no parlo dels preus del no soci, parlo dels que som socis, dels que ens fem socis un mes abans de que comenci la lliga, dels que anem any rere any (tot i que no sempre) a veure els pastels dels partits de copa del rei al camp d'esports entre setmana a les 9 o 10 de la nit, surtin rapid de treballar, sopant tard, o deixant els estudis per anar a veure com venent equipots de m... i ens un partit avorrit no lo següent, que molts van anar a veure cultural leonesa - lleida, leganes, jaen, a tarragona aquest any, al mini estadi a veure un partit de pretemporda, o altres desplaçaments com zaragoza i algun que em deixo. I ara, ARA QUE ENS PODEN PREMIAR A AQUESTS SOCIS QUE SOM FIDELS I SEMPRE HO SEREM I SI MOS FOTEN 8 ANIMAREM IGUAL, I L'ANY QUE VE SI JUGUEM CONTRA EL MONTANYESA LA COPA DEL REI L'ANIRIEM A VEURE IGUAL QUE SI FOS EL MADRID O BARÇA, ARA MOS FAN PAGAR!!!

 

A més per dir que no són objectius que el camp s'ha d'obrir, que han de pagar els arbits, llum, etc etc etc etc, també s'havia de pagar l'any passat contra l'eibar i ve que va ser gratuït. I tot i fer la pena vam estar els de sempre i va ser gratuït, no ens van fotre 7 euros per entra al camp. I contra el partit del Betis els que estem sempre, esterem, i mos fan pagar.

 

:be:



#76 malpensat

malpensat

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:37

Bastan correctes els preus del gran partit, crec que 7/10 euros per als socis no es cap preu desmesurat, en que segurament gaudirem d'un bon espectacle.



#77 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:49

Tot i que trobo un cacao aixó dels packs, considero més que correcte el preu de les entrades tant per als socis com per als no socis.

20 € (o 25€) per veure el Lleida - Betis tenint en compte que un Lleida - Llagostera en val 15, esta molt més que de puta mare!



#78 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:52

Em sembla perfecte! Pagare els 10€ encantat!
Ara estic en el movil, despres comento mes.

#79 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:52

Chapeau als preus, sobretot super premi als Socis.

 

Aquesta directiva rutlla senyors.

 

Tota la informació dels preus i la retirada d'entradas, més informació actualitzad ala podeu trobar al evento del Facebook del partit.

 

https://www.facebook...nt_mall_comment


  • o han agraït

#80 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:57

Chapeau als preus?????? La directiva rutlla??????

 

Per os sentiu??? sol busquen els diners... es així i punt. No premien als socis, no són objectius si no el partit contra el caudal també haguessin posat preu. I creieu que si amb aquesta ronda de la copa, (posem-nos pel cas) hagués tocat el Cerdanyola del Valles (amb tot el respecte per aquest club) haguessin posat un preu de 7 euros???? doncs no, hagués set com contra el Caudal, gratuït, per que sabrien que sol aniran els 4 gats de socis tontos que som tots. Ara com contra el Betis vindran els tontos i més gent, doncs els hi fotem els cuartos.






1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos