Ir al contenido


Foto
* * * * * 3 votos

Entrades per al partit de Copa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
181 respuestas en este tema

#41 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 11:42

Per twitter hi ha diferents informacions que parlen del Lleida - Betis a les 12: hores, el divendres dia 6. ??????????????????



#42 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 noviembre 2013 - 11:47

Encara no hi ha confirmació oficial. Esperarem



#43 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 11:51

Clar home! Com que aquí gaudim de partits de Champions cada dos x tres, que vingui el Betis es una menudència!

 

Cuer a la lliga? sí, però també esta viu a la Uefa, que això no ho comentes.... a més, que és el Lleida davant la oportunitat de fer algo gran com és eliminar un primera (sí, l'ultim, però un primera).

Sí que ho dic, jugant a Europa.. però estarem d'acord en què ens va tocar el rival menys desitjat i si a això li sumem el que jo deia, per molt Primera que sigui, futbolísticament ja veurem què aporta el Betis.. És evident que el què volem és que guanyi el Lleida però no ens enganyem..el que volíem era veure un dels 3 grans de la Lliga al Camp d'Esports i la mentalitat ha canviat degut a què el rival és el menys desitjat



#44 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 11:54

Confirmat, divendres dia 6 a les 12h.

 

Ara segons quins preus posin no hi haurà ni el tato al camp.



#45 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 11:55

Sí que ho dic, jugant a Europa.. però estarem d'acord en què ens va tocar el rival menys desitjat i si a això li sumem el que jo deia, per molt Primera que sigui, futbolísticament ja veurem què aporta el Betis.. És evident que el què volem és que guanyi el Lleida però no ens enganyem..el que volíem era veure un dels 3 grans de la Lliga al Camp d'Esports i la mentalitat ha canviat degut a què el rival és el menys desitjat

 

No et trec raó en part de lo que dius. El Betis potser era el menys desitjat, pero no podem passar per alt que és un equip de Primera i que és un rival atractiu. si no pel joc o per la entitat, si perque es un partit de nivell, que a sobre serà televisat i que el Betis compta amb molta parròquia per aquí Catalunya.

No sé, seguint les reaccions d'alguns afeccionats del Lleida, sembla que ens hagi tocat el Carabanchel!



#46 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 noviembre 2013 - 11:56

Si ja és oficial... doncs inaugurarem l'anada dels setzens de final de la Copa divendres 6 a les 12... LAMENTABLE!!!!



#47 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 12:01

Si ja és oficial... doncs inaugurarem l'anada dels setzens de final de la Copa divendres 6 a les 12... LAMENTABLE!!

 

La veritat es que l'horari es una basura.



#48 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 12:03

Mare meva.. amb la ilusió que em foteia a mi aquest any la copa.. entre el rival i l'hora/dia s'ho han carregat tot!!!

La veu de torres... no per desprestigiar.. però a mi el Betis de trempera, ben poca! Que el màxim alicient sigui veure el Joan Verdú (si es que juga) al Camp d'Esports.. doncs home! I sol de pensar la mà de andalusos residents a Catalunya que ens invairà.. doncs molta gràcia no em fa, la veritat.

 

Dit això, lo dels preus ja em fa por.. veure com hi ha gent que està d'acord en arribar a pagar 10-15 euros sent socis demostra en que s'ha convertit aquest esport en el nostre país... de bojos! ODI ETERN AL FUTBOL MODERN!



#49 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 12:10

Molts no ho heu viscut però com ja he dit jo, i algun altre forero veterà, sempre hi havia la costum dels partits d'ajuda al club en lliga, de mitja jornada econòmica en lliga i copa i de pagar "algo" per veure partits de copa. Podem entrar en el debat del preu si és car o no, si el soci té que ser beneficiat (per suposat)... però pagar per veure certs partits és algo, ho almenys ho era, habitual en aquest club i en molts altres.

 

pd- Hi ha clubs que encara fan el "dia del club".

 

Per cert, el que no dius és que, el que s'ha fet SEMPRE, TOTA LA VIDA i arreu, és fer calaix amb l'afició visitant i els xaqueteros oportunistes que s'apunten a anar als millors partits. Cosa aquesta, que el Lleida Esportiu no fa perquè es vol "suavitzar" el preu de l'entrada als aficionats del Lleida que es desplacin i arribar a una mena d'acord entre clubs. Algú ha fet números? només que es cobri el preu normal de l'entrada al camp en partit de lliga a tots els aficionats del Betis ja es farà prou calaix, no? o és que serem tan rucs de posar les entrades més barates a les penyes Bètiques perquè ocupin gran part del camp i no se senti els ànims al Lleida i uns pocs del Lleida que es poden permetre el luxe de viatjar a Sevilla entre setmana puguin entrar al Villamarín més barat? Tots els socis abonats del Lleida hauran de pagar per compensar econòmicament això? cal enriquir-se tant a costa dels abonats? ja sé que parlo hipotèticament perquè encara no se sap res però m'ho oloro..

 

Crec que no és just que els abonats paguin per veure aquest partit i, veient el dia i l'horari, si no ho fan així i amb els preus habituals pels no socis el Camp d'Esports serà un mini-Villamarín.



#50 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 12:25

Si es confirma l'horari...és una MERDA!!!

 

Suposo que ho han elegit les televisions i també han degut tenir en compte que és un pont, iq ue hi ha gent que marxa. Però...no hagués estat més encertat posar-ho diumenge a les 18 hores, per exemple?

 

Lo dit...una merda.



#51 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 12:38

Els horaris els han ficat les televisions, com passa sempre amb la LFP.. aquí ni Lleida ni clubs hi han pogut ficar mà. El partit serà retransmes per GOLT i Canal + Liga.



#52 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 13 noviembre 2013 - 12:41

Confirmat, divendres dia 6 a les 12h.

 

Ara segons quins preus posin no hi haurà ni el tato al camp.

 

La culpa no la té l´horari, si vingués el Marça o Madrid, estaria plé.

 

I jo em segueixo preguntant... on son els 9000 que falten del play-off??

 

Som una ciutat de xaqueteros., al futbol, al basquel , hoquiei.. tot!!



#53 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 01:18

Des que es va obrir aquest post pràcticament tothom està demanant a crits a la directiva que volem pagar.
 
Doncs jo no. Jo no vull pagar més. Crec que ja és prou car l'abonament com perquè ens espremin encara més i això sense tenir en compte la que està caient.
 
Tinc molt mala memòria, però els preus per als abonats no van baixar amb el descens a segona B i aquesta directiva els ha incrementat, almenys aquest és el meu cas.
 
Com s'ha dit abans potser haurien de premiar-nos una mica i aplicar els preus normals de qualsevol partit per a aquells aficionats que no siguin socis. Només això.
 
Ah. I tant me fa qui vingui. A mi m'interessa només Lo Lleida


#54 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 13 noviembre 2013 - 01:28

El partit un divendres de pont... suposo que és cosa de la televisió.



#55 hool

hool

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 03:22

e oido que el precio de la entrada sera de 10euros socios 20 no socios. es verdad?

#56 asunsao

asunsao

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 04:34

Mare meva.. amb la ilusió que em foteia a mi aquest any la copa.. entre el rival i l'hora/dia s'ho han carregat tot!!!

La veu de torres... no per desprestigiar.. però a mi el Betis de trempera, ben poca! Que el màxim alicient sigui veure el Joan Verdú (si es que juga) al Camp d'Esports.. doncs home! I sol de pensar la mà de andalusos residents a Catalunya que ens invairà.. doncs molta gràcia no em fa, la veritat.

 

Dit això, lo dels preus ja em fa por.. veure com hi ha gent que està d'acord en arribar a pagar 10-15 euros sent socis demostra en que s'ha convertit aquest esport en el nostre país... de bojos! ODI ETERN AL FUTBOL MODERN!

Doncs si al Lleida no li fa molta gracia el Betis , imaginat lo que li fara als aficionats del Betis quan vagi el LLeida . Que el LLeida no som el BAYERN¡¡¡


  • o han agraït

#57 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 05:36

Vaja, el meu tope a pagar per aquest partit son 5 euros, no penso pagar ni un duro més per veure al Betis. Si hagues tocat Barça, Madrid o Atletico podria arribar a entendre una entrada a 10 euros per als socis (10 euros com a molt, i ja me sembla una barbaritat per que prou es paga d'abonament)

 

Si he de pagar 10 o 15 per un Lleida - Betis de Copa sincerament no m'hi veuran, me'l posare online i el veure gratis.



#58 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 06:26

Vaja, el meu tope a pagar per aquest partit son 5 euros, no penso pagar ni un duro més per veure al Betis. Si hagues tocat Barça, Madrid o Atletico podria arribar a entendre una entrada a 10 euros per als socis (10 euros com a molt, i ja me sembla una barbaritat per que prou es paga d'abonament)

 

Si he de pagar 10 o 15 per un Lleida - Betis de Copa sincerament no m'hi veuran, me'l posare online i el veure gratis.

 

t'agradi o no t'agradi el futbol esta aixi montat. Els preus son de lo mes barats trobo. Es molt lícit que et quedis a casa, obviament, pero crec que t'equivoques si te penses que el club deixara passar la ocasió de fer una mica de caixa amb un primera. El Betis es un primera que juga a la Uefa Leage.... que no se us oblidi.

 

parles de 10/15€ per veure el Barça o Madrid? crec que a Xativa o Cartagena els preus no baixen de 80/90€ aprox lo mes barato



#59 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 06:53

t'agradi o no t'agradi el futbol esta aixi montat. Els preus son de lo mes barats trobo. Es molt lícit que et quedis a casa, obviament, pero crec que t'equivoques si te penses que el club deixara passar la ocasió de fer una mica de caixa amb un primera. El Betis es un primera que juga a la Uefa Leage.... que no se us oblidi.

 

parles de 10/15€ per veure el Barça o Madrid? crec que a Xativa o Cartagena els preus no baixen de 80/90€ aprox lo mes barato

 

Doncs com abans ha dit el company OK-95 sembla que ens hem begut l'enteniment trobant aquests preus "normals" o "justos" amb la que esta caient. Jo per veure el Betis no pagare més de 5 euros, ho tinc clarissim, i per veure un Barça o un Madrid jugant amb suplents tampoc en pagaria més de 10. Vaja pero 60 euros vaig al Camp Nou a veure un partit de 1ra Divisió i veig a tots els titulars (be, no pagaria mai 60 euros x una entrada x un partit de Lliga xD).

 

Que facin caixa amb els altres no amb els socis i menys amb un partit contra el Betis en un horari de merda, vaja, que m'oloro que estara ple de bètics i aquestos si que passaran per caixa, que algo es algo, jo per suposat no penso pagar 10 o 15 euros (ni me'n sobren ni el partit els val)



#60 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 06:54

Doncs si al Lleida no li fa molta gracia el Betis , imaginat lo que li fara als aficionats del Betis quan vagi el LLeida . Que el LLeida no som el BAYERN¡¡¡

Però aixó es el peix que es mosega la cua, Si es juga la Copa Catalunya Alpicat - Lleida, pel Lleida es una merda però per l'Alpicat es el partit de l'any, si el Lleida juga contra el Betis contra el Lleida, pel Betis es una merda, un mer tràmit, però pel Lleida es un partit "important" .. si es juguen en la Europa League un Machester United - Betis, els dels Betis es fotran pajilles pensant en old traford, i el dels United tindran que mirar un mapa d'espanya per saber on cau aquesta gent..






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos