Ir al contenido


Foto
* * * * * 3 votos

Entrades per al partit de Copa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
181 respuestas en este tema

#21 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 noviembre 2013 - 01:44


 

PD: 65 lliures val el partit més important de l'any del Chelsea en la seva butaca més cara.. fem la conversió i ho comparem amb el que paguem aquí?? Fem pena.

 

Uns 85 €, el que et costa mirar un Barça - Llevant en una posicio decent.  Una estafa en tota regla, vaja.



#22 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 noviembre 2013 - 10:15

Quan vaig anar a fer-me soci aquest any, vaig preguntar si els partits de Copa entraven, i em van dir que si.A veure com acaba la cosa.

 

Aquest any jo no he preguntat res, pero diguin el que diguin alguns usuaris, jo recordo temporades, potser fa 6 anys aprox. on els partits de copa SI que estaven inclosos en el carnet de soci.



#23 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 02:35

Ara que ja sabem el rival, a veure cuan diuen els preus de les entrades.



#24 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 08 noviembre 2013 - 02:37

Uns socis han comentat per Twitter que la Copa del Rei anava inclosa en l'abonament



#25 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 noviembre 2013 - 01:46

En copa, l'únic precedent que recordo en regalar entrades va esser en uns 8ens de final contra la gramanet, l'any de l'últim descens a 2na A. En l'anada vam perdre 2-0 i, preveient l'escasetat de pùblic que podria venir al Camp d'Esports, davant un equip d'inferior categoria i havent de remontar un 0-2 en contra, es varen fer portes obertes. La resta de partits, que jo recordi... amb l'abonament de temporada cap dins, i qui no, per taquilla.

 

Respecte el fer pagar en aquest cas als socis, no hi estic gens d'acord. En el play off es podria arribar a entendre per un suposat sobrecost en desplaçaments i organització del partit com a local que, a principis d'anys, potser no estava pressupostat, però en la copa del rei ho veig força diferent, ja que el club ingressa diners (ara no en recordo la quantitat, però almenys per la ronda del Caudal superava els 20.000€) per passar eliminatoria, sense comptar els ingressos televisius extra que pot arribar a ingressar el club per oferir el partit al Camp d'Esports... i ja sabeu com va aquest tema, no seran pocs si ens toca un primera fila i a sobre en cap de setmana! Que volen aprofitar per fer caixa?? Ho trobo perfecte, tampoc serem rucs, però no a costa dels que portem més de 20 anys acudint al Camp d'Esports a les bones i a les dolentes, que veure un Lleida - Barça de copa del rei es fàcil i bonic, però un Lleida - Vilajoyosa en ple desembre en un divendres a les 7:30 de la tarda, ja no fa tanta gràcia! (Aquell dia vaig patir molt, i ho recordaré sempre!)

 

En un partit de Copa, crec recordar que contra l'Escobedo, es van fer portes obertes i al camp érem 3 gats, ni quatre.



#26 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 noviembre 2013 - 01:47

Uns socis han comentat per Twitter que la Copa del Rei anava inclosa en l'abonament

 

No conto pas. El carnet és només per la lliga regular. Ni Copa ni Play Off entren, la directiva ho va deixar molt clar aquest aspecte.



#27 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2013 - 09:56

Sincerament no entenc com aqui el futbol es tan i tan car, es normal que els camps estiguin la majoria mig buits, fa un temps que estic vivint a Itàlia i l'altre dia vaig anar a veure un Napoli-Catania per 8 euros..., i un partit de Champions val l'entrada 24 euros, preus fets per al poble i per a que quasi tothom pugui anar al camp.

 

Despres vas pels camps de les espanyes/catalunyes i un partit qualsevol de primera divisió 50 euros i un de segona o segona b, 15,12 o 10 euros...

Jo no podré assistir per desgracia al Lleida-Betis, perquè com he comentat anteriorment no estic a Lleida, pero crec que la directiva si vol veure el camp amb un bon aspecte ha de procurar ficar uns preus assequibles i engrescadors i com he cregut sempre respectar al socis i si els volen fer pagar alguna cosa que sigui un preu simbòlic,perquè trobo que al soci que es la persona que va cada diumenge al camp i son els que realment estimen al Lleida, es un petit regal de nadal poder veure al seu Lleida enfrontant-se a un equip de primera divisió que fa molt anys que no veiem passar pel Camp D'esports.


  • 33ngel y ILER ho han agraït

#28 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 noviembre 2013 - 10:55

Sincerament no entenc com aqui el futbol es tan i tan car, es normal que els camps estiguin la majoria mig buits, fa un temps que estic vivint a Itàlia i l'altre dia vaig anar a veure un Napoli-Catania per 8 euros..., i un partit de Champions val l'entrada 24 euros, preus fets per al poble i per a que quasi tothom pugui anar al camp.

 

Despres vas pels camps de les espanyes/catalunyes i un partit qualsevol de primera divisió 50 euros i un de segona o segona b, 15,12 o 10 euros...

Jo no podré assistir per desgracia al Lleida-Betis, perquè com he comentat anteriorment no estic a Lleida, pero crec que la directiva si vol veure el camp amb un bon aspecte ha de procurar ficar uns preus assequibles i engrescadors i com he cregut sempre respectar al socis i si els volen fer pagar alguna cosa que sigui un preu simbòlic,perquè trobo que al soci que es la persona que va cada diumenge al camp i son els que realment estimen al Lleida, es un petit regal de nadal poder veure al seu Lleida enfrontant-se a un equip de primera divisió que fa molt anys que no veiem passar pel Camp D'esports.

 

 

El problema es que es veu les entrades com a font d'ingressos principal en dies de partit quan personalment penso que si en hi haguessin entrades mes barates en tots els camps de la LFP i RFEF aniria potser una mica més de gent i es generaria més diners en mertxandatge i a la llarga es s'aniria creant una massa social solida i fidel. El preu baix d'entrades ho vec més com una inversió de futur que com a beneficis economics de present.

 

Pero tambe entenc que si el Llagostera o Xativa de torn posa entrades a 15 euros amb l'estadi de merda que tenen tu també les posis a 15 tenint un estadi de futbol professional.



#29 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 noviembre 2013 - 07:41

El Nàstic ha ficat preus pel partit contra el València de 15€ per socis i de 25 a 55€ per no socis. Espero que aquí no fiquin aquest tipus de preus, sobretot pel que fa als socis. Respecte pels socis (o abonats), si us plau.



#30 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 12 noviembre 2013 - 09:10

El Nàstic ha ficat preus pel partit contra el València de 15€ per socis i de 25 a 55€ per no socis. Espero que aquí no fiquin aquest tipus de preus, sobretot pel que fa als socis. Respecte pels socis (o abonats), si us plau.

 

Buff... veient aquests preus casi que firmaria 10€ tribuna i 5 lateral i gols per els socis al camp d'esports..



#31 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 12 noviembre 2013 - 09:16

Conteu que al Nàstic són molt més socis crec que aquest any rondaven els 3500 - 4000. No és lògic però d'una massa social més amplia sembla com que "se'n pot abusar més i tensar la corda". D'una massa social més petita com la nostra de 2300 socis per dir algo i "15.000 aficionats- pseudoaficionats, seguidors parcials, simpatitzats etc." no estan com per maltractar-nos.

 

Ques es farà o no... el club via twitter em va respondre que durant aquesta setmana surtirien els preus


  • o han agraït

#32 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 07:10

Jo aposto que pels socis sera entre 10 i 15€ .... i per la resta una mica mes del doble del preu dels socis

 

i me sembla correcte, s'ha de intentar colaborar amb el club amb lo maxim. El que seria intolerable es que els nostres jugadores anesin a Sevilla en bus com a Huelva. Si amb 10€ dels meus puc colaborar a que vagin amb el Ave, millor q millor...

 

Els partits de copa sempre entren amb el carnet fins que arriba un rival de entitat i es pot fer una miqueteta de taquilla. Te la seva logica. Si ens hagues tocat un Girona o un Ponferradina, per exemple, no haguessim pagat. Pero des de el moment que se sabia que venia un equip de competició europea, s'ha de tenir clar que em de passar per caixa.

 

 

I menos mal que ha tocat el Betis. Si toca el Barça o Madrid no vui pensar el q ens hagues tocat pagar als socis. S'ha de comprendre al club tambe.



#33 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 09:31

Doncs jo crec que és una falta de respecte al soci abonat a l'hora que una animalada fer pagar 15 euros als abonats per veure un partit contra qualsevol equip que no sigui un dels 3 grans de la Lliga espanyola ara mateix. Crec que a Tarragona s'han equivocat i és una mesura que no agradarà gens als abonats i passarà factura..

 

Pel que fa al Lleida, penso que aquest tipus de partits haurien de ser un premi pel soci abonat i entrar GRATUITAMENT. Ens hem tornat bojos? no entenc ni tan sols que es contempli la possibilitat de fer pagar els socis abonats per anar al Lleida-Betis..

 

Ja vàrem pagar al play-off perquè era necessari "costejar" els desplaçaments i pagar les primes i la temporada acabà amb benefici.

En el cas de la copa del rei, si ja es paga per passar ronda i per tant el Lleida haurà ingressat una quantitat suficient per costejar el desplaçament a Sevilla, per tant no veig motiu per castigar els socis abonats d'aquesta manera. I dic castigar perquè penso que no s'hauria ni de discutir si els abonats paguen o no.

 

Podria contemplar la possibilitat de pagar un preu simbolic de 3 euros però ni un euro més. Els que tinguin els calers per gastar-se'ls en ajudar el club, que comprin articles de la botiga i vagin ben vestits amb articles del Lleida al camp que falta fa..



#34 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 noviembre 2013 - 09:39

Jo fins a 5€ ho entendria, més ja no.



#35 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 09:44

Molts no ho heu viscut però com ja he dit jo, i algun altre forero veterà, sempre hi havia la costum dels partits d'ajuda al club en lliga, de mitja jornada econòmica en lliga i copa i de pagar "algo" per veure partits de copa. Podem entrar en el debat del preu si és car o no, si el soci té que ser beneficiat (per suposat)... però pagar per veure certs partits és algo, ho almenys ho era, habitual en aquest club i en molts altres.

 

pd- Hi ha clubs que encara fan el "dia del club".



#36 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 09:54

Si la cosa depengués de mi, mantindría la política de preus per a les entrades dels partits de Lliga: Socis gratis i públic en general: 15€ lateral i gols i 20 o 25 Tribuna. Per desgràcia, es la manera en que ompliríem més el camp. La gent de Lleida fot fàstic i si fiquem entrades de 20 /35 euros, igual ni s'atansen al Estadi (com si veiessim equips de primera cada 15 dies!!)

 

Altra cosa es que pensi que els preus de les entrades en partit de lliga son una passada!



#37 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 10:40

Molts no ho heu viscut però com ja he dit jo, i algun altre forero veterà, sempre hi havia la costum dels partits d'ajuda al club en lliga, de mitja jornada econòmica en lliga i copa i de pagar "algo" per veure partits de copa. Podem entrar en el debat del preu si és car o no, si el soci té que ser beneficiat (per suposat)... però pagar per veure certs partits és algo, ho almenys ho era, habitual en aquest club i en molts altres.

 

pd- Hi ha clubs que encara fan el "dia del club".

Quan us interessa sí que anomeneu l'època de la Unió Esportiva eh? quants anys fa d'això? realment ens hem de fixar en aquella època per excusar l'inexcusable? Et podria dir moltíssims motius pels quals abans es feia això i ara NO és necessari si el que es vol és cobrir el pressupost en comptes de voler fer calers indiscriminadament. El club ingressarà per televisió, de la rfef, publicitats que puguin venir etc. realment cal fer pagar al soci abonat? Quant pagaran els penyistes del Betis? per què no feu calaix amb aquests?

 

No em serveix que unes vegades us vulgueu allunyar del que fan la resta de clubs i altres us hi aferreu i us excuseu en aquests..

 

I una altra cosa que m'emprenya molt és que a principis de temporada, a l'hora de pagar l'abonament, no es digui que si el club arriba a tal eliminatòria de la copa s'haurà de pagar o que si es juga play-off també. Tot el que no és informar d'això al juliol és OPORTUNISME.

 

Inciteu a la gent a comprar material del club i que tothom vagi al camp de blau i amb bufandes del Lleida i veureu com així fareu calaix!

 

VISCA EL LLEIDA



#38 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 10:44

Si la cosa depengués de mi, mantindría la política de preus per a les entrades dels partits de Lliga: Socis gratis i públic en general: 15€ lateral i gols i 20 o 25 Tribuna. Per desgràcia, es la manera en que ompliríem més el camp. La gent de Lleida fot fàstic i si fiquem entrades de 20 /35 euros, igual ni s'atansen al Estadi (com si veiessim equips de primera cada 15 dies!!)

 

Altra cosa es que pensi que els preus de les entrades en partit de lliga son una passada!

 

Ja veurem quin equip porta el Betis..estan obligats a convocar un mínim de jugadors del primer equip però cuers a la Lliga i jugant a Europa..creieu que qui jugarà al Camp d'Esports serà un equip de Primera??

 

Crec que qualsevol equip de Segona A que vingui a l'estiu a fer una paxanga de pretemporada donarà més espectacle que el Betis que vindrà..ojalá m'equivoqui!



#39 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 11:09

Ja veurem quin equip porta el Betis..estan obligats a convocar un mínim de jugadors del primer equip però cuers a la Lliga i jugant a Europa..creieu que qui jugarà al Camp d'Esports serà un equip de Primera??

 

Crec que qualsevol equip de Segona A que vingui a l'estiu a fer una paxanga de pretemporada donarà més espectacle que el Betis que vindrà..ojalá m'equivoqui!

 

Clar home! Com que aquí gaudim de partits de Champions cada dos x tres, que vingui el Betis es una menudència!

 

Cuer a la lliga? sí, però també esta viu a la Uefa, que això no ho comentes.... a més, que és el Lleida davant la oportunitat de fer algo gran com és eliminar un primera (sí, l'ultim, però un primera).



#40 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 noviembre 2013 - 11:41

Ja hi ha hora de partit: divendres 6 a les 12.00






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos