Ir al contenido


Foto
* * * * * 3 votos

Entrades per al partit de Copa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
181 respuestas en este tema

#101 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 04:00

Els jugadors intel·ligents manquen... de fet no hi han. Si poden viure és gràcies a nantros. És així. Fa falta que un jugador digui que sol vol un contracte de any rere any, que no es pagui re per un traspàs, i que digo que vol cobrar 50€ menys de salari per tal de que els socis els hi costi menys l'abonament o que aquest partits de copa siguin gratuïts.

 

Imagineu-vos el que estalviaria el club si tots i cadascun dels jugadors de la plantilla cobrés 50€ menys. I ja està. I en el moment que intenteu recolzar el preu de les entrades en que un club vol fer caixa... doncs la directiva deixar de voler els socis, sol veu diners, i els esteve quan estiguin el dia 6 al camp no miraran persones animant, veuran bitllets. Doncs si, en aquest sentit chapeau per ells. I també recolzeu el preu de les entrades als socis, amb el tema per mantenir el futur, assegurar el club, mantenir les instal·lacions.... que intenteu dir, que si ens hagués eliminat el caudal o el xerez, la directiva no podrie mantenir el club per que no rebrà aquesta quantitat de diners per part dels socis?

 

No entenc per que els socis no hem de pagar contra el Caudal però si contra el Betis, quan és la mateixa competició.

 

Felicito a la directiva pel que va fer l'any passat amb les entrades als camps del Leganés i del Jaen que ens les va subvencionar en part; quan fan alguna cosa bé ho dic, però que paguem quan no hem de pagar...

 

PS: qui vulgui ajudar al club, com el mr_raulman, doncs que es vagi passant cada dos setmanes al club i deixi 2 eurets a l'oficina. És una altra forma de contribuir també.


  • o han agraït

#102 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 04:45

Le damos un aplauso y dejamos que se vaya?

 

Millor una colleja x tacañon i .... (bueno, millor no segueixo) jajaja



#103 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 04:45

si el preu de no soci hagués set de 150 euros i per socis 50 €, com la diferencia és notable tots contents?

 

No ho entenc la veritat. Doncs no, no penso pagar l'entrada i no penso contribuir a que aquesta m.. directiva s'ompli les butxaques que ja pago prou de soci, fent desplaçaments, al bar, gasolina per anar fins al camp, etc etc...

 

Si volen estalviar diners i que es un club mediocre de segona b, doncs que no pagui tan els seus futbolistes, que el sou que cobren es sobrevaloradissim. Li retalles 50 euros per cap al mes i mira si tens cuartos, i amb això pots fer que els socis vagin gratuïtament contra el Betis.

 

no vinguis... 

ens faras un favor a tots



#104 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 04:48


No entenc per que els socis no hem de pagar contra el Caudal però si contra el Betis, quan és la mateixa competició.

 

Potser per que un és de Segona B i dels últims classificats i l'atre és un Primera que juga competició europea?

 

És molt senzill...si no vols pagar, NO PAGUIS, però no maregis més la perdiu.

 

P.D. Em jugo el coll, que si pugem a Segona A tu ets dels que es queixarà per que pugen el preu de l'abonament, oi?



#105 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 04:52

Bons preus,depenc de la feina per apropar-me o no,cal aprofitar per fer caixa.



#106 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 04:55

Crec que seria interessant que en el partit d'aquest diumenge, els socis/abonats poguesin treure les entrades pel partit de Copa, per tal de facilitar les coses, sobretot pels que venen de fora de Lleida.



#107 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 05:10

quan es poden comprar les copa?



#108 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 05:33

Els jugadors intel·ligents manquen... de fet no hi han. Si poden viure és gràcies a nantros. És així. Fa falta que un jugador digui que sol vol un contracte de any rere any, que no es pagui re per un traspàs, i que digo que vol cobrar 50€ menys de salari per tal de que els socis els hi costi menys l'abonament o que aquest partits de copa siguin gratuïts.

 

Imagineu-vos el que estalviaria el club si tots i cadascun dels jugadors de la plantilla cobrés 50€ menys. I ja està. I en el moment que intenteu recolzar el preu de les entrades en que un club vol fer caixa... doncs la directiva deixar de voler els socis, sol veu diners, i els esteve quan estiguin el dia 6 al camp no miraran persones animant, veuran bitllets. Doncs si, en aquest sentit chapeau per ells. I també recolzeu el preu de les entrades als socis, amb el tema per mantenir el futur, assegurar el club, mantenir les instal·lacions.... que intenteu dir, que si ens hagués eliminat el caudal o el xerez, la directiva no podrie mantenir el club per que no rebrà aquesta quantitat de diners per part dels socis?

 

No entenc per que els socis no hem de pagar contra el Caudal però si contra el Betis, quan és la mateixa competició.

 

Felicito a la directiva pel que va fer l'any passat amb les entrades als camps del Leganés i del Jaen que ens les va subvencionar en part; quan fan alguna cosa bé ho dic, però que paguem quan no hem de pagar...

 

PS: qui vulgui ajudar al club, com el mr_raulman, doncs que es vagi passant cada dos setmanes al club i deixi 2 eurets a l'oficina. És una altra forma de contribuir també.

 

Claro que sí! Campeón!!!

 

No entenc perque una entrada per la final de Champions val 300 euros i, en canvi, la ronda previa entre el Hadjuk Split i el Grasshoppers valia 20!! SI ES LA MATEIXA COMPETICIÓ!!!


  • samilof y 33ngel ho han agraït

#109 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 05:35

El futbol a espanya fot mania. I a Lleida. I vosaltres contribuïu a que sigui així. Si no pensaríeu igual que jo que paga encara 7 euros de més, és una barbaritat. No es ser "tacanyo". Després os queixeu de tot, drets televisius, preus de les entrades abusius, excessius sous dels jugadors... Però pagar 7 euros per veure el Betis està bé!

 

De veritat com pot costa el mateix un Lleida - Betis, que un partit de la Serie A al camp del Napoli? I no soc soci del NAPOLI!!

 

Aproximadament que som 1500-2000 cada partit? més o menys els socis. Posem 2.000 socis, per 7€, 14.000€. 

14.000€ per un club que te un pressupost de gairebé un milió d'euros, em semble que és no re. Per tant per 14.000€, deixarie que els socis no paguessin i posarie els preus que han posat pels no socis.



#110 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 05:45


Aproximadament que som 1500-2000 cada partit? més o menys els socis. Posem 2.000 socis, per 7€, 14.000€. 

14.000€ per un club que te un pressupost de gairebé un milió d'euros, em semble que és no re. Per tant per 14.000€, deixarie que els socis no paguessin i posarie els preus que han posat pels no socis.

 Per tant, 14.000 € que van a la partida de Ingressos extraordinaris i que el club pot invertir en:

-Millores a la base i/o filial (que redunda en el futur del club)

-Subvencionar desplaçaments

-Tapar forats

-Promocions futures per als socis (en un hipotètic play off)

-Més marxandatge

 

 

Mira el que et vaig a dir, si el club no hagués aprofitat aquest dia per fer algo de caixa amb els socis (dintre de un límit), potser hauria pensat que els nostres dirigents son uns necis!!!


  • o han agraït

#111 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 noviembre 2013 - 06:00

Mare de Deu!! No m'estranya que tinguem crisi si ningú valora els diners. Està clar que un club ha de ficar les entrades més cares (encara que sigui la mateixa competició) si el rival és de més entitat.

Però no em puc creure que la majoria digueu que encantats amb el preu i un 10 a la directiva. Un 10 de que??!! Contents de pagar? I no em vingueu amb histories de que si estimes el club i el vols ajudar has de pagar i amb una rialla. Va home va!!! Demagògia pura que us ha penetrat el cervell i ara ja ho trobeu normal. L'estima pel club ja la vaig demostrar a l'agost reduint les meves vacances per pagar els 375€ de carnet de soci meus més els 375 de mon pare.

 

A FER CAIXA AMB ELS XAQUETEROS!!!     Els socis no haurien ni de pagar

 

 

PS: tot i que els preus m'han tocat els collons hi hagut una lleugera millora respecte el play-off on a sobre de no premiar el soci se'l va putejar. Pero la directiva no és mereix més que un aprovat raspat.



#112 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 noviembre 2013 - 06:07

també s´ha de pagar un viatge de tot l´equip a Sevilla, a més a més de posibles primes.

 

Hi ha moltes despesses al llarg de la temporada i pocs ingressos, si volem que la entitat acabi la temporada sense deutes, ha d´aprofitat coses com aquestes.



#113 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 06:16

Jo mantinc el discurs de SEMPRE i penso que qualsevol cosa que sigui fer pagar el soci abonar és una falta de respecte a aquest. Parlo de principis. S'ha d'ajudar al club? clar que si! però animant a comprar material de marxandatge i que tothom vagi al camp de blau i amb productes del Lleida. Animar al soci a que porti gent al camp, que col·labori amb el projecte i intenti "enganxar" quanta més gent millor i mirar de fer ingressos d'altres maneres que no sigui exprimint la butxaca del soci abonat. Imagineu que passem ronda i juguem play-off..quants partits haurem hagut de pagar al marge del carnet per anar a ANIMAR el nostre Lleida? Per quant surt al final la temporada? Podem discutir els preus..lògicament hi ha qui va més just de diners i a qui li sobren (felicitats) i altres que posen al Lleida com a principal prioritat (felicitats també per tenir una vida que us ho permeti) i no els importa pagar aquests partits.

 

El que no entenc de cap manera és que penseu que és un regal pel soci haver de pagar 7 o 10 euros..ens hem tornat bojos?? com podeu felicitar la directiva perquè us fan pagar per un partit que, amb els ingressos que genera de televisió, publis, afició rival etc., els ingressos provinents dels socis abonats és el de menys?

 

És un cap de setmana llarg..obren pistes d'esquí, la gent marxa a les segones residències, fa fred, el televisen etc.com per fer pagar als socis abonats.

 

Si us doneu per satisfets i encara agraïu que us facin pagar perfecte, però jo m'esperava un gest d’agraïment per part de la Directiva, deixant l'entrada gratuïta al soci abonat i donant aquesta imatge de premiar al soci abonat com a avantatja en els bons moments, quan va més gent al camp.

 

Tant que parlen de packs, ningú ha pensat que el millor pack és fer-se soci abonat de tota la temporada i tenir entrada gratuïta en els partits especials si n'hi ha? ningú ha pensat que aquesta oferta pot engrescar molta gent a fer-se socis abonats? crec que estem perdent aquella intenció de voler atraure gent al camp i la nova moda és exprimir els socis abonats de sempre.


  • o han agraït

#114 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 06:28

Mare de Deu!! No m'estranya que tinguem crisi si ningú valora els diners. Està clar que un club ha de ficar les entrades més cares (encara que sigui la mateixa competició) si el rival és de més entitat.
Però no em puc creure que la majoria digueu que encantats amb el preu i un 10 a la directiva. Un 10 de que??!! Contents de pagar? I no em vingueu amb histories de que si estimes el club i el vols ajudar has de pagar i amb una rialla. Va home va!!! Demagògia pura que us ha penetrat el cervell i ara ja ho trobeu normal. L'estima pel club ja la vaig demostrar a l'agost reduint les meves vacances per pagar els 375€ de carnet de soci meus més els 375 de mon pare.
 
A FER CAIXA AMB ELS XAQUETEROS!!!     Els socis no haurien ni de pagar
 
 
PS: tot i que els preus m'han tocat els collons hi hagut una lleugera millora respecte el play-off on a sobre de no premiar el soci se'l va putejar. Pero la directiva no és mereix més que un aprovat raspat.


Estic fart de llegir comentaris d'aquest estil. No soc soci, pero et puc assegurar que he estat al camp al menys un partit de totes les temporades des de l'any anterior a l'ascens, que m'he fet soci quan he pogut anar al camp, que em perdo pocs partits dels que es juguen a l'area metropolitana de Barcelona i que no m'he perdut cap resum dels dilluns a la tele des de llavors.

Crec que no ets ningu per posar en dubte el sentiment dels demes, i menys sense coneixer les situacions personals de cadascu

#115 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 06:37

Claro que sí! Campeón!!!

 

No entenc perque una entrada per la final de Champions val 300 euros i, en canvi, la ronda previa entre el Hadjuk Split i el Grasshoppers valia 20!! SI ES LA MATEIXA COMPETICIÓ!!!

 

Facepalm!



#116 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 06:38

El futbol a espanya fot mania. I a Lleida. I vosaltres contribuïu a que sigui així. Si no pensaríeu igual que jo que paga encara 7 euros de més, és una barbaritat. No es ser "tacanyo". Després os queixeu de tot, drets televisius, preus de les entrades abusius, excessius sous dels jugadors... Però pagar 7 euros per veure el Betis està bé!

 

De veritat com pot costa el mateix un Lleida - Betis, que un partit de la Serie A al camp del Napoli? I no soc soci del NAPOLI!!

 

Aproximadament que som 1500-2000 cada partit? més o menys els socis. Posem 2.000 socis, per 7€, 14.000€. 

14.000€ per un club que te un pressupost de gairebé un milió d'euros, em semble que és no re. Per tant per 14.000€, deixarie que els socis no paguessin i posarie els preus que han posat pels no socis.

 

No vinguis al partit, tot seguirà igual.



#117 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 06:42

Mare de Deu!! No m'estranya que tinguem crisi si ningú valora els diners. Està clar que un club ha de ficar les entrades més cares (encara que sigui la mateixa competició) si el rival és de més entitat.

Però no em puc creure que la majoria digueu que encantats amb el preu i un 10 a la directiva. Un 10 de que??!! Contents de pagar? I no em vingueu amb histories de que si estimes el club i el vols ajudar has de pagar i amb una rialla. Va home va!!! Demagògia pura que us ha penetrat el cervell i ara ja ho trobeu normal. L'estima pel club ja la vaig demostrar a l'agost reduint les meves vacances per pagar els 375€ de carnet de soci meus més els 375 de mon pare.

 

A FER CAIXA AMB ELS XAQUETEROS!!!     Els socis no haurien ni de pagar

 

 

PS: tot i que els preus m'han tocat els collons hi hagut una lleugera millora respecte el play-off on a sobre de no premiar el soci se'l va putejar. Pero la directiva no és mereix més que un aprovat raspat.

 

No cal que ens contis el teu cas, ja ha quedat clar que si hem de fer adaptacions per deixar content a tothom, no seria posible.

 

El club ha fet aixo, pues mira, qui ho vulgui be i qui no també. Aixó es como las lentejas.


  • o han agraït

#118 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 noviembre 2013 - 07:34

No cal que ens contis el teu cas, ja ha quedat clar que si hem de fer adaptacions per deixar content a tothom, no seria posible.

 

El club ha fet aixo, pues mira, qui ho vulgui be i qui no també. Aixó es como las lentejas.

 

Calla... que hi ha una mica de coherència en tot això. Totes le sopinions són respectables, tot i que algunes infames...

 

ESTIC TOTALMENT D'ACORD AMB TU!



#119 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 07:41

i els qui no ho pugin veure q sen vagin a canal + a rojadirecta  :)



#120 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 07:59

Bona tarda foreros, els preus que avui s'han donat m'han sorprès. 7 euros ho trobo un preu correcte, no cal llençar la casa per la finestra, però és un bon preu. Ja vaig deixar clar en un altre post que el preu havia de ser considerable si no era gratuït, i des del meu punt de vista ho és.

PD:  Volia fer una reflexió del que passa en aquest fòrum. Ja se que ara alguns em sortiran amb batallates passades que aquest fòrum era molt comentat que fins i tot és van fer trobades etc. Però parlaré del que està passant actualment. Aquest fòrum està mort, decrèpit, moribund en resum fa pudo a socarrim. Si, que hi haurà raons com les noves xarxes socials, la situació del club però la verdadera raó és la falta de respecte de molts foreros (puretes) que hi ha. Aquesta colla de gats vells que no permeten que és pensi diferent a ells i que en qualsevol moment que algú (normalment forero nou) vol donar el seu punt de vista se'l ataca. Si critiquem com juga el Lleida ja surten els 4 de sempre saltant, si algú no està d'acord amb els preus se'l ataca i etc... Conec molt jovent que va entrar al fòrum i amb 2 dies va marxar "esfereït" dels 4 de torn que ni deixen opinar. Si voleu veure un fòrum actiu i amb debat de qualitat deixeu opinar, si a casa vostra no maneu i aquí us deixeu portar molt bé endavant. Però desprès no us queixeu.


  • Awor, ilerdenc_sempre y sant_tornemi ho han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos