Ir al contenido


Foto
* * * * * 3 votos

Entrades per al partit de Copa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
181 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 02:09

Bé, obro aquest post per parlar del preu de les entrades, ja que el divendres, cuan ja sapiguem el equip que ens ha tocat, s'obrira un post amb el nom del duel, i val mes parlar aqui dels preus i alli solament dels aspectes esportius propiament.

 

Fa uns dies vaig llegir o algu va proposar que podrien haver posat ja entrades a la venta a un preu determinat sense saber el rival, aixi es demostraria realment qui es o no es del Lleida, jo personalment crec que ja ho podrien haver fet, i també us he de dir que els socis hauran de pagar, estic al 90% segur, ja que si no ens volguesin fer pagar, perque no ho diuen ara? No se perque, penesant malament, crec que si toque un gran, pagarem tots, potser els socis una mica menys, pero res, estarem igual que al play-off, diferencia minima de preus, i si toca un equip dels altres, es posible que la diferencia sigui mes gran, es a dir, que jugaran amb nosaltres com vulguin.

Espero i desitjo equivocarme i que els socis tinguin entra gratuita, que es el que eticament seria lo correcte per tots aquells que portem anys i anys tragan partits de 2B.

 

Si la directiva llegeix aquest foro, si us plau: ENTRADES GRATUITES PER ALS SOCIS, SIGUI QUIN SIGUI EL RIVAL. (a més a més molts anys al carnet de soci venien inclosos els partits de lliga i copa, no se si algu sap si aixo continua sent aixi)

 

Visca el Lleida!



#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 04:42

No avancem esdeveniments. Encara no sabem ni el rival.



#3 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 04:52

Ja fa temps que al carnet només entren els partits de lliga, que són els únics que estàn segurs. Dubto que temps enrera entressin també els de copa, seria una bajanada per part del club, vaja. Pagarem toqui qui toqui, i jo gustòs: Beus un bon partit i ajudues al club. Si a tu no t'està bé, doncs actua en conseqüència :)



#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 04:57

Ja fa temps que al carnet només entren els partits de lliga, que són els únics que estàn segurs. Dubto que temps enrera entressin també els de copa, seria una bajanada per part del club, vaja. Pagarem toqui qui toqui, i jo gustòs: Beus un bon partit i ajudues al club. Si a tu no t'està bé, doncs actua en conseqüència :)

 

Si que entraven, temps enrere entraven, lo que tu no devies tenir us de raó. ( amb el bon sentit de la apraula, no t'enfadis ara....)

 

Jo dic que no es eticament correcte, jo pagaré el que sigui (cuan dic el que sigui, ja m'enteneu, no comenseu a fer suposicions i em contesteu: as dit que pagaras el que sigui.....no pagare 400 euros, esta clar), ja que el Lleida es el meu equip de tota la vida, i no penso faltar en un aconteixement tan esperat, com jo deuen pensar el 99% dels socis. Solament dic que crec que el que pasara es el que he explicat a dalt, i que no m'agradaria que fos així.

 

Esperem que no sigui així i que tot surti be i es tinguin en compte els que recolzen al club desde fa anys i anys. Lo idoni seria recompensar a aquests socis fidels amb l'entrada gratuita, pero puc arribar a compendre un preu simbolic de fins a 10 euros, tot lo que sobrepasi es, desde el meu punt de vista, incorrecte i injust.

 

Visca el Lleida!



#5 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 05:29

pagarem si o si

 

ens agradi o no... el pressupost del Lleida es bastant ajustat i el club no desaprofitara la possibilitat de guanyar uns calerons extraordiaris...

 

com el play offs

 

i si ve el Barça o el Madrid ... depen del que cobrin d'entrada als socis... potser ni hi vaig... millor partit diumenge contra l'At Balears cualsevol altre partit



#6 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 05:38

Una cosa que crec que s'hauria de fer, es reservar 1 entrada per cada soci, no vagi a ser que s'esgotin les entrades i hi hagi socis que se'n quedin sense. Dubto que s'arribi a produir aquesta circumstància de quedar-nos sense entrades, però si ve un dels dos grans mai se sap. 



#7 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 05:44

Si que entraven, temps enrere entraven, lo que tu no devies tenir us de raó. ( amb el bon sentit de la apraula, no t'enfadis ara....)

 

Jo dic que no es eticament correcte, jo pagaré el que sigui (cuan dic el que sigui, ja m'enteneu, no comenseu a fer suposicions i em contesteu: as dit que pagaras el que sigui.....no pagare 400 euros, esta clar), ja que el Lleida es el meu equip de tota la vida, i no penso faltar en un aconteixement tan esperat, com jo deuen pensar el 99% dels socis. Solament dic que crec que el que pasara es el que he explicat a dalt, i que no m'agradaria que fos així.

 

Esperem que no sigui així i que tot surti be i es tinguin en compte els que recolzen al club desde fa anys i anys. Lo idoni seria recompensar a aquests socis fidels amb l'entrada gratuita, pero puc arribar a compendre un preu simbolic de fins a 10 euros, tot lo que sobrepasi es, desde el meu punt de vista, incorrecte i injust.

 

Visca el Lleida!

 

 

 

Antigament no es pagaven els partits de copa, excepte alguna ronda o rival concret, però a canvi tenies 1 o 2 partits DE LLIGA durant la temporada anomenats DIA DEL CLUB en els qual havies de pagar per veure'ls (acostumbrava a ser el líder i el club històric de torn). O sigui que ara igual paguem en la copa però no tenim dies del club... estem igual que antigament.


  • o han agraït

#8 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 05:49

Antigament no es pagaven els partits de copa, excepte alguna ronda o rival concret, però a canvi tenies 1 o 2 partits DE LLIGA durant la temporada anomenats DIA DEL CLUB en els qual havies de pagar per veure'ls (acostumbrava a ser el líder i el club històric de torn). O sigui que ara igual paguem en la copa però no tenim dies del club... estem igual que antigament.

 

tens rao! en altres epoques potser ens hagues tocat pagar contra el Atl Balears al ser el lider del campionat....

 

sempre que ens enfrentabem contra algun equip capdavanter ens feien pagar



#9 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 06:10

Ja vaig donar la meva opinió sobre el tema copa i que s'hauria de premiar la fidelitat dels aficionats que no han abandonat l'equip aquests anys, o fins i tot aquest any, i que es vegi una diferència clara amb la resta d'aficionats. Prefereixo esperar a la decisió del club un cop es conegui el rival. Tots ens ensumem que passarà. És un partit perfecte per PREMIAR LA FIDELITAT DEL SOCI, repeteixo, i el club, que tant ens ha demanat el recolzament aquest i altres anys, ara pot retornar amb agraïment molt concret aquesta confiança.



#10 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 06:35

Ja vaig donar la meva opinió sobre el tema copa i que s'hauria de premiar la fidelitat dels aficionats que no han abandonat l'equip aquests anys, o fins i tot aquest any, i que es vegi una diferència clara amb la resta d'aficionats. Prefereixo esperar a la decisió del club un cop es conegui el rival. Tots ens ensumem que passarà. És un partit perfecte per PREMIAR LA FIDELITAT DEL SOCI, repeteixo, i el club, que tant ens ha demanat el recolzament aquest i altres anys, ara pot retornar amb agraïment molt concret aquesta confiança.

 

El soci per suposat que sempre primer en tot però com he dit, més amunt, sempre s'ha pagat ( en copa o en partits del dia del club)..



#11 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 06:58

El rival amb més solera que hem rebut d'uns anys cap aquí a la Copa del Rey ha sigut (o va ser) el València i crec recordar que no vam pagar res els socis.

 

No em sap greu tenir que pagar sempre i quan el diferencial entre socis / no socis sigui correcte.

 

De tota manera, considero que, en aquest cas, no s'hauria de fer pagar els socis.


  • o han agraït

#12 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 noviembre 2013 - 09:33

L'altre dia en un tuit @lleidaB que he recuperat hi havien estadístiques de Copa del Rei amb els seus 7 possibles rivals bastant curioses.

 

El Lleida mai ha jugat una eliminatòria en aquesta competició contra el Madrid -Atlético - Betis - Sevilla.

 

Ha jugat tres eliminatòries contra el Barça.

 

80/81: Lleida 1-2 Barça

80/81: Barça 5-1 Lleida 

84/85: Lleida 3-1 Barça

84/85: Barça 6-0 Lleida

85/86: Lleida 0-1 Barça

85/86: Barça 0-0 Lleida

 

Dues contra la Reial Societat.

 

78/79: Lleida 0-1 R. Societat

78/79: R. Societat 3-1 Lleida

92/93: Lleida 0-0 R. Societat

92/93: R.Societat 3-0 Lleida

 

Una contra València

 

04/05: Lleida 1-0 València


  • o han agraït

#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 noviembre 2013 - 12:17

El soci per suposat que sempre primer en tot però com he dit, més amunt, sempre s'ha pagat ( en copa o en partits del dia del club)..

 

A l'epoca del Massana es regalaven entrades a tort i a dret per partits de copa.



#14 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 05 noviembre 2013 - 02:49

A l'epoca del Massana es regalaven entrades a tort i a dret per partits de copa.

 

ho dubto... el Massana regalaba entrades a falta de 10 jornades per finalitzar la lliga per a veure si hi havia una mica mes d'ambient a l'estadi... quan ens jugabem pujar a segona a ... o el descens a segona b... pero en copa no en va donar



#15 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 noviembre 2013 - 03:08

En copa, l'únic precedent que recordo en regalar entrades va esser en uns 8ens de final contra la gramanet, l'any de l'últim descens a 2na A. En l'anada vam perdre 2-0 i, preveient l'escasetat de pùblic que podria venir al Camp d'Esports, davant un equip d'inferior categoria i havent de remontar un 0-2 en contra, es varen fer portes obertes. La resta de partits, que jo recordi... amb l'abonament de temporada cap dins, i qui no, per taquilla.

 

Respecte el fer pagar en aquest cas als socis, no hi estic gens d'acord. En el play off es podria arribar a entendre per un suposat sobrecost en desplaçaments i organització del partit com a local que, a principis d'anys, potser no estava pressupostat, però en la copa del rei ho veig força diferent, ja que el club ingressa diners (ara no en recordo la quantitat, però almenys per la ronda del Caudal superava els 20.000€) per passar eliminatoria, sense comptar els ingressos televisius extra que pot arribar a ingressar el club per oferir el partit al Camp d'Esports... i ja sabeu com va aquest tema, no seran pocs si ens toca un primera fila i a sobre en cap de setmana! Que volen aprofitar per fer caixa?? Ho trobo perfecte, tampoc serem rucs, però no a costa dels que portem més de 20 anys acudint al Camp d'Esports a les bones i a les dolentes, que veure un Lleida - Barça de copa del rei es fàcil i bonic, però un Lleida - Vilajoyosa en ple desembre en un divendres a les 7:30 de la tarda, ja no fa tanta gràcia! (Aquell dia vaig patir molt, i ho recordaré sempre!)



#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 noviembre 2013 - 06:45

En copa, l'únic precedent que recordo en regalar entrades va esser en uns 8ens de final contra la gramanet, l'any de l'últim descens a 2na A. En l'anada vam perdre 2-0 i, preveient l'escasetat de pùblic que podria venir al Camp d'Esports, davant un equip d'inferior categoria i havent de remontar un 0-2 en contra, es varen fer portes obertes. La resta de partits, que jo recordi... amb l'abonament de temporada cap dins, i qui no, per taquilla.

 

Respecte el fer pagar en aquest cas als socis, no hi estic gens d'acord. En el play off es podria arribar a entendre per un suposat sobrecost en desplaçaments i organització del partit com a local que, a principis d'anys, potser no estava pressupostat, però en la copa del rei ho veig força diferent, ja que el club ingressa diners (ara no en recordo la quantitat, però almenys per la ronda del Caudal superava els 20.000€) per passar eliminatoria, sense comptar els ingressos televisius extra que pot arribar a ingressar el club per oferir el partit al Camp d'Esports... i ja sabeu com va aquest tema, no seran pocs si ens toca un primera fila i a sobre en cap de setmana! Que volen aprofitar per fer caixa?? Ho trobo perfecte, tampoc serem rucs, però no a costa dels que portem més de 20 anys acudint al Camp d'Esports a les bones i a les dolentes, que veure un Lleida - Barça de copa del rei es fàcil i bonic, però un Lleida - Vilajoyosa en ple desembre en un divendres a les 7:30 de la tarda, ja no fa tanta gràcia! (Aquell dia vaig patir molt, i ho recordaré sempre!)

 

Bé, pero si que s'han regalat entrades per copa i per partits normals, tothom ho sap. Regalaven entrades a l'oficina d'un diari lleidatà, i a més llocs.



#17 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 06 noviembre 2013 - 02:19

Jo no crec que s'haiguin de regalar les entrades als socis, ja que els partits de Copa no están incluits al abonament de la temporada.

 

Això si, també penso que s'hauria de pagar una cantitad molt més baixa, per exemple si posen la entrada de un madrid o barça a 40€, els socis no haurien de pagar més de 10€.  En cas de que sigui gratuit, doncs millor, però es absurd pensar que aixi serà. Si de veritat el club tingués intenció de no fer pagar 1€ als abonats ja aclararia al començament de la temporada que el carnet inclueix la lliga regular + copa. I tenint en compte els precedents, on fa 10 anys que el Lleida no fa res en aquesta competició, no els hauría costat res oferir els partits de copa, aixi que si no ho fan es per "el que pugui passar". Resumint, que haurem de pagar tots xD



#18 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 06 noviembre 2013 - 09:08

Quan vaig anar a fer-me soci aquest any, vaig preguntar si els partits de Copa entraven, i em van dir que si.A veure com acaba la cosa.



#19 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 06 noviembre 2013 - 10:01

No trobo malament fer pagar als socis en un dia especial i el motiu és el següent: sóc soci i pagaria encantat 5€(sempre i quan els no socis siguin 15-20€ o més) ja que si els 3000 socis paguen aquest preu, són 15000€ pel club. O sigui cada soci fa un PETIT esforç i el club se'n beneficia no?


  • o han agraït

#20 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 noviembre 2013 - 11:48

Bé, pero si que s'han regalat entrades per copa i per partits normals, tothom ho sap. Regalaven entrades a l'oficina d'un diari lleidatà, i a més llocs.

Les entrades que regalaven el "diari" era pels play off d'ascens a 2na A, i si.. poca gent va pagar per llavors.

De tot això, el que em fa més pena es veure com en aquest país ja ens em acostumat a pagar preus estratosfèrics per veure futbol, i la gent de peu ja ho veu de lo més normal. Tu digals-hi als Alemanys o anglesos que tindran que pagar un "extra" del seu "abonament" per veure el seu equip jugar a casa... sigui contra qui sigui. Es foten un fart de riure. I ja no dic arribar a pagar 40€ per uns setzens de final per un equip com el Lleida.. ens em tornat bojos i, lo pitjor d'això, es que ja ens hi em acostumat.

 

PD: 65 lliures val el partit més important de l'any del Chelsea en la seva butaca més cara.. fem la conversió i ho comparem amb el que paguem aquí?? Fem pena.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos