Ir al contenido


Foto
* - - - - 2 votos

Punts principals del partit d'avui

Jaén partit davui Lleida playoff lleida esportiu

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
101 respuestas en este tema

#41 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2013 - 12:45

Me aburroooo!!!!!!!

 

Tema que cansa, uns demanant X i els altres segueixent fent el que ells volen (estant en el seu dret). No se, sóc a l'únic que se li fa pessat?

 

 

No, a mi tambe se'm fa pesat, a Gol Nord es seguira cantant el que es vulgui, i es deixara de cantar el dia en que ningu ho canti, aixi de senzill.



#42 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 10 junio 2013 - 12:49

i plusplu com alguns d'altres...us repeteixo si teniu quelcom a dir podeu dir-ho a la cara o sabeu on trobar-nos, en comptes de nar twitejant que si  pseudoaficionats, incivilitzas etc etc...

 

Sin comentarios.



#43 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2013 - 01:15

Amb tots els respectes, però tu vas estar-hi per afirmar això d'eixa manera o solament et guies per un video que està rulant per internet? Perquè jo si que vaig estar i vaig parlar amb MOLTS bascos que van dir-me que tot el món els ha tractat genial. Inclús la penya Iraultza 1921 va distinguir en un comunicat entre els bobos que van rebuir-los amb salutacions feixistes (em sembla una generalització molt injusta que diguis o que insinues que tota l'afició del Jaén som així) i els aficionats normals que, en paraules seves, "les dieron un trato exquisito". També el comportament d'alguns aficionats de l'Alavés estava molt lluny de ser el correcte, tontos hi han a tots els llocs.

 

Els vitorians van gaudir d'un bon dia a Jaén, i hi ha molt missatges seus al nostre fórum com a testimoni, però tú ets lliure de creure el que vullguis, inclús si és un video de youtube a on es veu al 0,00001% de la nostra afició. Perquè t'informo de que 10.000 persones vam estar-hi i, pel que es veu en el video, ahi no n'hi han 10.000...

 

Si, et parlo del famós vídeo, però et puc parlar de 10.000 histories més. Tots els equips catalans, i no sol el Lleida, cuan van a jugar per les "espanyes" es sent el "Puta Lleida, Puta Catalunya" (o l'equip que sigui). Ahir no sé que hi feien i amb quin proposit vau portar dues banderes espanyoles al Camp d'Esports (si això no és anar a provocar...) No entenc que hi fan banderes espanyoles en un partit entre el que vosaltres diriau equips espanyols... Porteu banderes d'andalucia si voleu (i si és amb l'estel vermell millor..jejej), que no en tenim cap de problema amb els andalusos.  M'agradaria veure el gran tracte que segons tu ens  fareu a jaen (mode irònic), llàstima que no m'hi puc desplaçar, però aviam quant temps han d'esperar els aficionats ilergetes a sentir insults contra ells i contra el seu pais.

 

Ahhh i pels iluminats, la politica al futbol no és sol dir "Independència" o "Puta Espanya"... també és política portar una bandera espanyola al camp del Lleida, o cantar el "Viva españa"... o que pase? que sol es politica el que no us agrada?

 

PD: Els que tant es queixen de lo de "Puta Espanya" ho he sentit tots els partits que he anat a veure el Lleida en la meva vida.. Que vau debutar aquest diumenge al Camp d'Esports, o que? I l'entrenador, que es preocupi del seu, q



#44 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2013 - 01:18

No, a mi tambe se'm fa pesat, a Gol Nord es seguira cantant el que es vulgui, i es deixara de cantar el dia en que ningu ho canti, aixi de senzill.

 

 

Ho sento, pero m'agradava mes el teu antic avatar, pel simple fet de que era un .gif

 

 

Muellines en forma de .gif podria ser MOLT epic!



#45 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 junio 2013 - 01:28

Xiula de la manera que es va xiular al gol nord per part dels nostres propis aficionats, lo més trist del partit. Aquests càntics sempre s'han fet, nosé a que ve tot això ara. Que tenim jugadors espanyols?? si, però aquests càntics no van contra els jugadors, significa una altra cosa. Com he llegit per aquí, fiquem l'altra galta que així ens va. I s'han fet aquí unes comparacions que prefereixo no comentar...

I personalment m'agraden més els cantics a favor del nostre equip però cadascú es lliure de cantar el que vulgui



#46 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 01:38

Tots aquests que xiulen etc.. quants anys fa que no venen al Camp d'Esports???? Els Rudes sempre ho han fet i ho continuaran fent. Ja comença a cansar i molt aquest tema...

PD: ho poso en majúscules perquè m'ha toca molt la moral. ENCARA QUE AHIR FÓSSIM 11000 O 80000000000000 M'ESTIMO MES SER ELS 2500 FIDELS, LA GENT QUE VA AL CAMP PER CRITICAR COM JUGA EL LLEIDA COMPRANT-HO AMB ELS EQUIPS DE FORA (BARÇA) QUE NO VINGUIN ESTEM MILLOR SENSE ELLS. AHIR EREN UNA PLAGA, GENT QUE NO CONEIXIA CAP JUGADOR I SOL FEIEN QUE RAJAR. ENSERIO AQUESTA GENT SOBRA I MOLT... LES ESTADÍSTIQUES EM SON IGUAL PERÒ AQUESTS NO TORNARAN FINS ELS PRÒXIMS PLAYOFF I NI AIXÒ. FOTEN MANIA.  PER NO DIR ELS QUE AMB L'EMPAT JA SE'N ENREIEN I MARXAVEN... En serio voleu aquest tipus d'afició?? 



#47 GolNordRules

GolNordRules

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 01:40

correcte, desde el gol nord no es preten insultar als nostres jugadors, es poden sentir ofesos...d'acord ho puc arribar a entendre però en cap cas els càntic van dirigits a ells, qui vulgui fer demagògia dient q els insultem...que segueixi.

tot i que...em faig una pregunta, perquè quan es vol o condemnar o tapar algun càntic no es fa animant al lleida? tants que s'omplen la boca que no s'insulti a espanya i s'animi al lleida....jo aquests  no els sento pas, xiular si però animar no, i menys quan estem a ple mes de gener.

 

Rudes Lleida Rules!


  • o han agraït

#48 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 10 junio 2013 - 01:42

Tots aquests que xiulen etc.. quants anys fa que no venen al Camp d'Esports???? Els Rudes sempre ho han fet i ho continuaran fent. Ja comença a cansar i molt aquest tema...

PD: ho poso en majúscules perquè m'ha toca molt la moral. ENCARA QUE AHIR FÓSSIM 11000 O 80000000000000 M'ESTIMO MES SER ELS 2500 FIDELS, LA GENT QUE VA AL CAMP PER CRITICAR COM JUGA EL LLEIDA COMPRANT-HO AMB ELS EQUIPS DE FORA (BARÇA) QUE NO VINGUIN ESTEM MILLOR SENSE ELLS. AHIR EREN UNA PLAGA, GENT QUE NO CONEIXIA CAP JUGADOR I SOL FEIEN QUE RAJAR. ENSERIO AQUESTA GENT SOBRA I MOLT... LES ESTADÍSTIQUES EM SON IGUAL PERÒ AQUESTS NO TORNARAN FINS ELS PRÒXIMS PLAYOFF I NI AIXÒ. FOTEN MANIA.  PER NO DIR ELS QUE AMB L'EMPAT JA SE'N ENREIEN I MARXAVEN... En serio voleu aquest tipus d'afició?? 

Em fa molta llàstima veure i sentir això, inclús odi, no ho soporto.. pero per desgràcia és l'afició que tenim.
Si vas al Camp d'Esports és perque ho sents i punt. Et quedes fins al final indiferenment del resultat i si l'equip ho ha donat tot, com ahir, aplaudeixes a rabiar.



#49 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 01:45

Si, et parlo del famós vídeo, però et puc parlar de 10.000 histories més. Tots els equips catalans, i no sol el Lleida, cuan van a jugar per les "espanyes" es sent el "Puta Lleida, Puta Catalunya" (o l'equip que sigui). Ahir no sé que hi feien i amb quin proposit vau portar dues banderes espanyoles al Camp d'Esports (si això no és anar a provocar...) No entenc que hi fan banderes espanyoles en un partit entre el que vosaltres diriau equips espanyols... Porteu banderes d'andalucia si voleu (i si és amb l'estel vermell millor..jejej), que no en tenim cap de problema amb els andalusos.  M'agradaria veure el gran tracte que segons tu ens  fareu a jaen (mode irònic), llàstima que no m'hi puc desplaçar, però aviam quant temps han d'esperar els aficionats ilergetes a sentir insults contra ells i contra el seu pais.

 

Segur que hi haurà insults, perquè cap part es llibra de tindre alguns imbécils (com els que van portar banderes d'Espanya ahir), però la ciutat i l'afició del Jaén en general us tractaràn bé perquè Jaén, a pesar dels 4 tontos de sempre, és una ciutat tranquila i amistosa. A més que no seria extrany que hi haguera familiars nostres entre els aficionats del Lleida...

 

Altre detall: En la nostra grada d'animació, vam callar ipso facto tots els càntics de 4 que mai venen a l'estadi que feian referència a Espanya, Euskadi, etc. I en dos dies que molts aficionats de l'Alavés van passar en Jaén, no va passar res, tot el contrari, i també hi han altres videos a on es veu als dos aficions juntes i mesclades en el carrer i en bars i no he vist a ningú parlar d'ells... No sé, després pot passar de tot, no tinc el poder de veure el futur, però suposar mal de nosaltres abans de vindre...

 

 

Em fa molta llàstima veure i sentir això, inclús odi, no ho soporto.. pero per desgràcia és l'afició que tenim.
Si vas al Camp d'Esports és perque ho sents i punt. Et quedes fins al final indiferenment del resultat i si l'equip ho ha donat tot, com ahir, aplaudeixes a rabiar.

 

Això passa aquí també... són els clàssics oportunistes que sol s'apunten a les festes de partits com el d'ahir i després no tornen al camp en tot l'any...



#50 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 01:47

I alguns aficionats marxant quant va empatar el jaen..



#51 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2013 - 01:54

Ho sento, pero m'agradava mes el teu antic avatar, pel simple fet de que era un .gif

 

 

Muellines en forma de .gif podria ser MOLT epic!

 

A mi també m'agradava mes el Curro.. pero no se per que s'ha esborrat :( a veure si el trobo i me'l torno a posar.



#52 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2013 - 01:57

A mi també m'agradava mes el Curro.. pero no se per que s'ha esborrat :( a veure si el trobo i me'l torno a posar.

 

18585202174d48385856a27.gif  :perfecte:



#53 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2013 - 02:05

18585202174d48385856a27.gif  :perfecte:

 

 

Monja-RoD (Sor RoD?) al rescat!!!!!



#54 Jaen

Jaen

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 02:09

Amigos, más vale no sentirse ofendidos por las banderas de España, ni mucho menos la gente las llevó para ofender.

De hecho, en el partido en Jaén habrá muchas más, pero las hay siempre, contra vosotros, y contra un equipo de Murcia, de Madrid o de la Conchinchina.

 

Yo personalmente siempre voy con mi bandera de Andalucía, que también las habrá, y sí, algunas con la estrellita roja. En Jaén tenemos de todo, asique...si a la más mínima que veais una bandera roja y amarilla os vais a sentir ofendidos...mal empezamos la vuelta.

 

Habrá 40 subnormales que cantarán mierdas contra Lleida y Cataluña, SEGURO, pero son eso, subnormales.



#55 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2013 - 02:09

Monja-RoD (Sor RoD?) al rescat!!!!!

 

:nono: No hi ha hagut ple.



#56 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2013 - 02:14

18585202174d48385856a27.gif  :perfecte:

 

D'on l'has tret!! Tot i que ara me'l poso d'avatar i ja no es mou :(



#57 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2013 - 02:15

:nono: No hi ha hagut ple.

 

 

No cal... Lo de monja-RoD et perseguira sempre.



#58 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2013 - 02:17

D'on l'has tret!! Tot i que ara me'l poso d'avatar i ja no es mou :(

 

Google ho sap tot jeje http://www.unioespor...ername=Shinji01

 

S'ha quedat trist  :trist: Nose com s'arregla això, potser ara no es permeten imatges animades.



#59 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 10 junio 2013 - 02:37

Per mi, lo més lamentable d'ahir va ser veure molta gent abandonant l'estadi quan encara no s'havia acabat el partit...



#60 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 03:04

Llàstima de la gent que marxava abans del partit, pero és això, aquesta gent que en sa vida han anat al camp un gener, son la que xiula el que es canta a gol nord. Poc importa el que pensin uns xaqueteros.

 

Estic segur, que sent els 2000 de sempre, no s'hagués xiulat als cantics.







También etiquetado con Jaén, partit davui, Lleida, playoff, lleida esportiu

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos