Ir al contenido


Foto
* - - - - 2 votos

Punts principals del partit d'avui

Jaén partit davui Lleida playoff lleida esportiu

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
101 respuestas en este tema

#61 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2013 - 03:13

Amigos, más vale no sentirse ofendidos por las banderas de España, ni mucho menos la gente las llevó para ofender.

De hecho, en el partido en Jaén habrá muchas más, pero las hay siempre, contra vosotros, y contra un equipo de Murcia, de Madrid o de la Conchinchina.

 

Yo personalmente siempre voy con mi bandera de Andalucía, que también las habrá, y sí, algunas con la estrellita roja. En Jaén tenemos de todo, asique...si a la más mínima que veais una bandera roja y amarilla os vais a sentir ofendidos...mal empezamos la vuelta.

 

Habrá 40 subnormales que cantarán mierdas contra Lleida y Cataluña, SEGURO, pero son eso, subnormales.

 

La provocación es traer banderas espanyolas al Camp d'Esports, pudiendo traerlas andaluzas. En vuestro campo haced lo que querais... como si quereis llevar banderas con el pollo frito...  :rialleta: Más disfrutaremos de la victoria en tierra hostil...jejej

 

Salut i FORÇA LLEIDA!!



#62 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 03:45

Avui hem viscut un partit amb una asistencia historica al camp d'esports, he de destacar el que segons el meu punt de vista son els punts mes importants del partit d'avui:

 

1. Els aficionats del Jaén en cap moment han cridat cap cantic contra Catalunya, en canvi nosaltres hem comensat a cridar gratuitament ****España, cosa que es patetica, i seguidament el 80% del camp d'esports ha xiulat contra tots els que ho cridaven, sort que regeix el seny pel món.

 

2. Un membre del cos tecnic del Lleida ha anat a dir a l'aficio de gol nord que siusplau no cridesim insults, i la nostra aficio ha reaccionat cantanli pallaso al pobre home que ens ha vingut a dir aixo, de veritat quina imatge més patetica deu meu, lamentable.

 

3. Durant el partit una nena graciosa amb la seva super pandilla ha comensat a fer sonar un xiulet a l'estil arbit, la megafonia ha advertit de que no es poden fer sonar xiulets, despres ha sigut un propi jugador del Lleida que ha parat una jugada pensant-se que havia pitat algo l'arbit pero havia sigut aquesta graciosa, finalmenet el gol nord ha destapat a la persona en cuestio que no parava de tocar els collons, el proxim dia quedat a casa teva si tens ganes de fer tonteries, gracies.

 

4. La cesió ha sigut clarisima, i el arbit ens la fet xutar desde 6 o 7 metres mes lluny d'on s'havia produit realment, per mi a sigut la pitjor actuació del colegiat. Patetic.

 

Dit tot aixo, espero que anem a animar a Jaén com mai i fins al final amb el nostre equip perque ens ho mereixem tots i podem.

 

 

Visca el Lleida!!!!

 

Totalment d'acord!!!

Pel que ha dit el ILER, casi totalment d'acord també tret de tres punts,

1er, tema Biel Medina, - ara s'ha d'estar units amb tots els jugadors,com mai- Si ho fa es perquè o ho veu complicat jugar en curt o creu que una pilotada a la contra dona més perill, sino crec malament el gol de mata arriba d'una jugada per la banda que fa el Jaén que talla el mateix biel medina la passa, crec a Molo, aquest a Milla i aquest últim fa el pase a Mata.

2on punt, a mitja segona part el Jaén estava perdut pel camp d'esports, llàstima de l'ocasió de Mata que xuta massa just davant el porter visitant, llàstima tb d'aquest àrbitre com el samilof ha apuntat la cessió és davant cas casi del pal de la porteria i no 1/2 hora més lluny... i en fi és el que hi ha i és així

3er Com has dit molt bé ILER, per mi el jaén va donar més classe de futbol - tret del que he esmentat ja entrada la segona part-, que va demostrar al seu dia el Leganés.

 

Punt final, ens ha passat el mateix que a l'afició de BUTARQUE ens van fotre el gol al mateix minut que ells, però aquest gol ens ha empatat -com els vam empatar a ells-, PERÒ amb la gran diferència que encara ens toca 90 minuts de partit i tot pot passar.... Ells ho tenen bé però tampoc es poden refiar, el lleida a la primera que va tenir va ser gol... jo si fos d'ells tampoc no ho tindria massa tranquil.... l'equip que ho té millor per passar és el Caudal.



#63 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 03:48

Esteu una mica cansinos amb aquest tema! Al gol Nord sempre s'han cantat aquests cantics i els critiqueu ara, on era la resta de la gent que no ho criticava ni xiulava abans durant els altres partits?? a casa? Com es que no hi havien crítiques.. , i la veritat es que aquest Diumenge ho cantava tot el gol,que és on realment hi havia ambient aquest partit, el famós E...... Hijos de P....   . 

 

Només tinc que dir que no tantes crítiques i més animar, que estem fent una temporada històrica tant a nivell futbolístic com d'afició. Agraïr el abientas sobretot de jovent que hi havia al gol. 



#64 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2013 - 03:53

Punt final, ens ha passat el mateix que a l'afició de BUTARQUE ens van fotre el gol al mateix minut que ells, però aquest gol ens ha empatat -com els vam empatar a ells-, PERÒ amb la gran diferència que encara ens toca 90 minuts de partit i tot pot passar.... Ells ho tenen bé però tampoc es poden refiar, el lleida a la primera que va tenir va ser gol... jo si fos d'ells tampoc no ho tindria massa tranquil.... l'equip que ho té millor per passar és el Caudal.

 

+1 Nosaltres sabem que estem eliminats des del moment en que comenci el partit i que necessitem un gol però jo si fos del Jaén no estaria tranquil perquè el Lleida sap treure petroli.

 

Per a mi l'equip que ho té millor, i de llarg, és l'Eibar. Juga a casa i amb un 0-1 passa a la final, el Caudal juga a fora i amb un 1-0 se'n va a la prórroga.



#65 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2013 - 03:56

Sí. L'Eibar fa molt tufo a segona divisió. Crec que ara mateix són l'equip més fort de tots. 

 

Sort que és impossible que ens toqui a la propera ronda.  :be: 



#66 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 04:01

+1 Nosaltres sabem que estem eliminats des del moment en que comenci el partit i que necessitem un gol però jo si fos del Jaén no estaria tranquil perquè el Lleida sap treure petroli.

 

Per a mi l'equip que ho té millor, i de llarg, és l'Eibar. Juga a casa i amb un 0-1 passa a la final, el Caudal juga a fora i amb un 1-0 se'n va a la prórroga.

 

Sí i no, l'Eibar, perqué el Oviedo és l'Oviedo i un gol el farà ja ho va fer a Albacete... i amb 0-1 passen els asturians?, la veritat que d'aquest enfrontament no em cau malament cap equip, que passi el millor, a mi mentre el Jaén no passi, tot el demés ja m'agrada....



#67 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2013 - 04:07

Sí. L'Eibar fa molt tufo a segona divisió. Crec que ara mateix són l'equip més fort de tots. 

 

Sort que és impossible que ens toqui a la propera ronda.  :be: 

 

Hi ha una petita possibilitat de que ens toqui l'Eibar.

Haurien de passar el Caudal i l'Athletic B i el nostre enfrontament hauria de ser contra l'Eibar o contra l'Athletic B (sorteig) perquè la condició de que no s'enfrontin equips del mateix grup està per sota de la condició classificatoria.

 

Sí i no, l'Eibar, perqué el Oviedo és l'Oviedo i un gol el farà ja ho va fer a Albacete... i amb 0-1 passen els asturians?, la veritat que d'aquest enfrontament no em cau malament cap equip, que passi el millor, a mi mentre el Jaén no passi, tot el demés ja m'agrada....

 

Amb un Eibar 0-1 Oviedo passa l'Eibar perquè el global seria 2-2 amb 2 gols de l'Eibar fora de casa.



#68 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2013 - 04:09

Ara com ara, si passen els que tenen avantatge (Caudal, Eibar i Athletic B), el nostre rival seria l'Athletic, no? 2on (Eibar) contra 4art (Caudal) i 3r (Bilbao B) contra 4art (Lleida).

 

No em semblaria una mala opció... 



#69 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2013 - 04:14

Ara com ara, si passen els que tenen avantatge (Caudal, Eibar i Athletic B), el nostre rival seria l'Athletic, no? 2on (Eibar) contra 4art (Caudal) i 3r (Bilbao B) contra 4art (Lleida).

 

No em semblaria una mala opció... 

 

Segons sembla si hi ha 2 quarts i 1 segon s'ha de fer sorteig encara que un dels quarts sigui del mateix grup que el segon.

Però tampoc me'n refio gaire d'aquesta informació. La RFEF fa el que li dona la gana quan troba un buit a la seva normativa.



#70 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2013 - 04:15

Hi ha una petita possibilitat de que ens toqui l'Eibar.

Haurien de passar el Caudal i l'Athletic B i el nostre enfrontament hauria de ser contra l'Eibar o contra l'Athletic B (sorteig) perquè la condició de que no s'enfrontin equips del mateix grup està per sota de la condició classificatoria.

 

Vols dir que hi haurà sorteig? Em sembla que fent el que jo deia (Caudal - Eibar) i (Lleida - Bilbao), les dues condicions es compleixen millor. Primer l'Eibar s'emparella amb un equip d'altre grup pitjor classificat i queden dos equips del mateix grup que s'emparellen entre ells. 

 

Encara que no ho tinc gaire clar! ;)



#71 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2013 - 04:19

Segons sembla si hi ha 2 quarts i 1 segon s'ha de fer sorteig encara que un dels quarts sigui del mateix grup que el segon.

Però tampoc me'n refio gaire d'aquesta informació. La RFEF fa el que li dona la gana quan troba un buit a la seva normativa.

 

Oks. La veritat és que és un cas bastant especial. No sé si massa vegades s'ha donat que passin tots equips del mateix grup. Dilluns vinent ens ho trobarem. 



#72 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2013 - 04:20

Tinc entes que a la 3a ronda, ja dóna igual que siguin del teu grup o no, no afecta per a res. Osigui que crec que hi hauria sorteig.



#73 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 10 junio 2013 - 04:53

Tinc entes que a la 3a ronda, ja dóna igual que siguin del teu grup o no, no afecta per a res. Osigui que crec que hi hauria sorteig.

 

Els condicionants del sorteig seguiran sent els mateixos. Si passem nosaltres i l'Hospi, no hi ha sorteig i ens toca anar a la Feixa Llega primer contra quart. I la possibilitat que ens toqui Eibar o Athletic B l'ha explicat perfectament el RoD, els condicionants es compleixen iguament d'una manera o de l'altra.

 

Ja hi ha un precedent, el 2010 el Sant Andreu (1r) es va enfrontar al Barça B (2n), i l'Alcorcón (1r del grup II) contra l'Ontinyent (3r).



#74 malpensat

malpensat

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 05:05

crec que la pijtor final que li podria tocar al lleida seria contra l'eibar, es el que hem preocupa més i dels que bon més forts. Ademés ja sap mitjanament com jugem i si no recordo malament els ultims resultats contra aquest no ens han afovorit molt



#75 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 10 junio 2013 - 05:37

Amigos, más vale no sentirse ofendidos por las banderas de España, ni mucho menos la gente las llevó para ofender.

De hecho, en el partido en Jaén habrá muchas más, pero las hay siempre, contra vosotros, y contra un equipo de Murcia, de Madrid o de la Conchinchina.

 

Yo personalmente siempre voy con mi bandera de Andalucía, que también las habrá, y sí, algunas con la estrellita roja. En Jaén tenemos de todo, asique...si a la más mínima que veais una bandera roja y amarilla os vais a sentir ofendidos...mal empezamos la vuelta.

 

Habrá 40 subnormales que cantarán mierdas contra Lleida y Cataluña, SEGURO, pero son eso, subnormales.

 

Qué culpa tendran los que realmente padecen la enfermedad del Sindrome de Down, para compararlos con todo ese tipo de degenerados e inútiles !!!!!!



#76 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 junio 2013 - 05:39

Doncs, jo el més positiu del Lleida, es que en particular el Jaén i en general els demés equips, no entrem en cap quiniela del ascens, ens donen per "fàcils".

 

Quan no tens res a perdre, només cal ser valent.



#77 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2013 - 05:49

Qué culpa tendran los que realmente padecen la enfermedad del Sindrome de Down, para compararlos con todo ese tipo de degenerados e inútiles !!!!!!

 

 

Molt be noi, et queixes de que s'insulta i tu mateix insultes als membres de la penya mes nombrosa i fidel dels ultims 20 anys a Lleida.

 

Te per tu:

 

you_win_prize_downs.jpg
 


  • o han agraït

#78 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 10 junio 2013 - 06:05

Molt be noi, et queixes de que s'insulta i tu mateix insultes als membres de la penya mes nombrosa i fidel dels ultims 20 anys a Lleida.

 

Te per tu:

 

you_win_prize_downs.jpg
 

Jo crec que la penya més nombrosa i fidel dels darrers 20 anys a LLeida van ser CÈL.LULES ILERGETES, sobretot el periode comprés entre 1994 a 2000. Si no recordo malament erem practicament 200-300 cada partit.



#79 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2013 - 06:15

Jo crec que la penya més nombrosa i fidel dels darrers 20 anys a LLeida van ser CÈL.LULES ILERGETES, sobretot el periode comprés entre 1994 a 2000. Si no recordo malament erem practicament 200-300 cada partit.

 

Evidentment, pero Rudes Lleida es la "descendencia" de Ilergetes ja que bastants integrants ho eren (be, jo no soc "legalment" de Rudes aquesta temporada, pero me sembla acollonant el que han fet en els 10 anys mes dificils del club)



#80 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 10 junio 2013 - 06:15

I bastants dels que quedem de les diferents etapes d'Ilergetes estàvem ahir al Gol Nord.

 

PS. No crec que sigui gaire "políticament correcte" dir subnormal a la gent que té Síndrome de Down, que per això la malaltia té un nom. Posats a dir bajanades diem-les bé.







También etiquetado con Jaén, partit davui, Lleida, playoff, lleida esportiu

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos