Ir al contenido


Foto
* - - - - 2 votos

Punts principals del partit d'avui

Jaén partit davui Lleida playoff lleida esportiu

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
101 respuestas en este tema

#101 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2013 - 08:59

Jo només afegiré que quan parleu d'aquests nous aficionats que han omplert el camp d'esports els darrers partits, és a dir, els oportunistes, xaqueteros o com els hi vulguem dir, no només són els de general o tribuna, ja que el Gol NOrd ha estat també pràcticament buit durant tota la temporada, exceptuant evidentment el 30 o 40 Rudes que hi han anat durant tot l'any i que han animat sense defallir al LLeida.

Per tant, d'oportunistes i xaqueteros també n'hi ha uns quants al gol nord. Em sembla que qualsevol que ha assistit regularment al Camp d'Esports els darrers anys, també ho ha pogut comprovar.

 

Em sembla que hi ha molt gent que s'omple la boca d'animar incondicionalment al Lleida, quan els que realment hem picat pedra en aquesta travessia del desert sabem del cert que erem ben pocs animant al nostre equip.

 

I jo també soc un asidu del gol Nord i aquests dies he vist gent que feia anys que no trepitjava el Camp. I alguns d'ells encara volen donar lliçons d'estimar al LLeida (quins nassos!!!). Amb aquests també els hi diria...ON COLLONS EREU DURANT TOT AQUEST TEMPS?

 

P.D. UN 10 PELS RUDES PER RECOLZAR A L'EQUIP EN EL PERÍODE MÉS NEGRE I MÉS DIFÍCIL DEL LLEIDA (NO ALS XAQUETEROS I OPORTUNISTES).

 

Ja he demanat hora al otorrino.

Home, tampoc es això, company; el que ara interessa es aniquilar esportivament al Jaen; en això tots remem en la mateixa direccio



#102 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 junio 2013 - 09:22

Tot i així, si Molo "aixequés el cap"... os diria.

 

A mi només m'importa el Lleida, os pujeu al bus de Segona A amb parada o Jaén o que? I os deixeu d'hsitòries?







También etiquetado con Jaén, partit davui, Lleida, playoff, lleida esportiu

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos