Jump to content


Photo
* - - - - 2 votes

Punts principals del partit d'avui

Jaén partit davui Lleida playoff lleida esportiu

  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#21 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 posts
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 10 June 2013 - 10:54 AM

És un tema que ja cansa bastant. Tothom sap el que hi ha. Personalment l'única crítica que faria és que, a vegades, s'abusa un pèl massa de l'insult i/o crit contra espanya o espanyols. I, com ja he dit abans, es que si som tan catalans, per que s'han de fer càntics en castellà? Això últim si que em treu fora de les meves caselles. Que collons "SI SE PUEDE"...."SI ES POT" s'ha de dir!!!

Per cert, no vau veure una bandera del Lleida en castellà a lateral a dalt que posava "SIEMPRE LLEIDA"? Ostia!!! Feia mal a la vista!!!
 

Aquesta bandera i moltes de les que havien al camp d'esports, tenien molta pols. Ahir es van treure moltes banderes i bufandes retro del fons de l'armari, el camp d'esports, era un museu del Lleida. 

Sobretot les samarretes retro de primera divisió, brutals



#22 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 9 topics

Posted 10 June 2013 - 11:00 AM

Ningú qüestiona res i el problema no radica en discutir si ens maltracten o ens menyspreen fora d'aquí per justificar tot insult al Camp d'Esports. Es que no entenc aquesta necessitat d'insultar i cridar això al camp del Lleida. 

 

 

I una altra cosa, què fèieu mirant si un o dos tenen banderes espanyoles i les ensenyen segons dieu, per provocar? que no s'estava jugant un partit importantíssim del Lleida en aquell moment? potser és que a molts de vosaltres us importa més que hi hagi una bandera espanyola i que els insults siguin com més forts millor, que el propi Lleida Esportiu o el partit que s'està jugant. Penso que no val la pena perdre's ni un segon d'un partit del Lleida (i menys un tant important) en mirar si l'afició rival fa o deixa de fer per poder-se justificar en una actitud així.

 

 

I hi ha una diferencia amb els partits de lliga regular: que mai abans el nostre entrenador havia fet una crida al civisme i a no insultar i no en vàreu fer cap cas, al contrari..

 

 

I cal dir també que si, que molta gent va xiular (no el 80% però molta) i que quan vàreu cridar independència us vàreu quedar pràcticament sols (no és que no hi hagués independentistes a la grada, és que aquest crit estava acompanyat d’insults i la gent va entendre que no estava bé el que fèieu i així es comentava a la grada). Provablement si no haguéssiu insultat tant, al crit d’independència s'hi hauria sumat molta més gent però la vostra actitud no va agradar i és la realitat.

 

Jo personalment crec que al Camp de futbol s'hi ha d'anar a animar al nostre equip i a parlar de futbol i no crec que estigui dient cap bestiesa. Ni s’ha de cantar viva españa quan no juga la selecció espanyola ni s’ha de cridar ni insultar espanya ni els espanyols quan juga un equip català o d’Euskadi.


  • Calderon likes this

#23 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 posts
  • 0 topics

Posted 10 June 2013 - 11:10 AM

Sense entrar a opinar sobre si hi estic d'acord o no, crec que amb les declaracions de Seligrat es va produir el famós Efecte Streisand. XD



#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 10 June 2013 - 11:22 AM

Sense entrar a opinar sobre si hi estic d'acord o no, crec que amb les declaracions de Seligrat es va produir el famós Efecte Streisand. XD

 

Si xD El que s'ha dit tota la vida com: Mes val callar i no dir res. L'Antoni que es dediqui a fer la seva feina que l'esta fent molt be, i que ens deixi el Gol Nord a nosaltres.



#25 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 10 June 2013 - 11:33 AM

Dels quatre punts principals del partit d'ahir dos són per rajar del Gol Nord? Felicitats.


  • xinxi01 and Escoda like this

#26 juan_19

juan_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • 0 topics

Posted 10 June 2013 - 11:58 AM

Sóc del parer de no insultar als camps de futbol. Fa uns anys que sóc a Gol Nord i mai he cantat algo relacionat amb política. Prou em d'aguantar als polítics al dia a dia com per a sobre recordar-los al Camp d'Esports. 

 

Però be, cadascu fa i diu el que vol.

 

El que vui remarcar es, i que no em va agradar gens, quan va venir el Walter (del cos tècnic) a demanar-nos que no cantèssim aquests insults i que animèssim "siusplau" al equip i als jugadors. Llavors sel va despreciar i es van cantar crits de "pallaso pallaso", i més puta espanya putos espanyoles etc.

 

Ell forme part de l'equip com qualsevol altre, es passe els dies al costat dels jugadors (imagino), i si va venir a dir-nos això, no signifiqe que ho digues a títol personal seu, sinò que venie en nom del equip, dels jugadors.

No se quina clase de respecte tenim als jugadors... potse necessitem que vinguin ells o facin un comunicat o algo demanant que es deixin de banda aquests insults polítics.

 

Després volem que TOTS els jugadors es deixin la pell i l'ànima per aquesta samarreta. I ens han demostrat que ho han fet. Com a mínim s'hauria de respectar algo que han demanat entre tots.

 

 

 

 

 

 

En fi, com he dit cadascú es lliure de dir i cantar el que vulgui. Jo personalment em deixo la veu animant al equip, dies d'hivern&boira inclosos.

 

 

SALUT I FORÇA LLEIDA!!! 3a ronda ens espera...:)



#27 Semprefidel

Semprefidel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 posts
  • 1 topics

Posted 10 June 2013 - 11:59 AM

Us alegreu de que la gent xiuli uns càntics a la grada, càntics que fem amb total llibertat d'expressió com aficionats que han pagat una entrada com tota la gent que havia a dins al camp. Nosaltres no representem al Lleida, no representem l'afició del Lleida sino que ens representem com a titol personal i alguns (els de sempre) a Rudes Lleida.

 

Aquests càntics es porten fent desde l'any 2003 que es va fundar la penya. perque ningu ho criticava abans? Potser perque no havia ningu al camp??? Doncs quedeuse a mirar el vostre barça que tant us dona i deixeu que els anem tot l'any a veure el nostre Lleida animem com em animat sempre.

 

i em sembla molt lamentable que hagi de venir un empleat del club (assalariat) a fer-nos callar (he llegit algun post que diu que va venir a demanar siusplau que no cantem). Va venir amb prepotencia, de males maneres i insultant-nos. Se li va dir que el se li havia de dir, que mentre ell segueix el Lleida sentat a la banqueta cobrant un sou, nosaltres ens deixem la veu i les palmes de les mans partit rere partit pagant una entrada, una entrada que li dona de menjar i per tant com tots els aficionats que havia ahir al camp, tenim dret a dir el que ens dona la gana.

 

Nosaltres continuarem fent el que portem 10 anys fent, animant i donant la nostra opinio sobre els temes que ens importin i les injusticies que hi ha. Hi hagi o no majoria que pensi com nosaltres.

 

I recordeu una cosa, a aquests jugadors els em animat sempre, siguin don siguin, i si un equip sa sentit recolzat per l'aficio no ha sigut ni per les 10000 persones dels ultims partits, ni per batucades, xarangues, banderes al mig del camp i parafernalies. Ha sigut gràcies a que cuan ningu donava un duro per aquest equip havie gent que no ma donar l'esquena al Lleida.

 

 

Visca el Lleida


  • CatisnotEsp1993 and Escoda like this

#28 GolNordRules

GolNordRules

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 posts
  • 0 topics

Posted 10 June 2013 - 12:15 PM

per a totes aquelles persones que ens critiquen només tenim paraules d'agraïment, Puta Espanya!



#29 GolNordRules

GolNordRules

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 posts
  • 0 topics

Posted 10 June 2013 - 12:17 PM

Jo també faré les meves valoracions sobre el partit d'ahir:

 

1- Aspecte impressionant del Camp d'Esports. Gairebé 11.000 persones ja ho diu tot. Feia molt temps que els que piquem pedra esperàvem veure el camp així...ni que sigui amb els txaqueteros de torn.

 

2- Respecte als càntics, o més ben dit insults, realment ho trobo una mica trist. Sobretot quan és el propi entrenador qui demana respecte i, sobretot, quan aquests aficionats del Jaen no han fet cap tipus de provocació prèvia. Però be, si aquest sector de l'afició que insulta vol ser els "Ultra Sur", "Boixos Nois" o "Frente Atlético" de torn, endavant. JO crec que es perjudiquen més a ells mateixos que cap altra cosa. Ara be, tampoc és una cosa que em preocupa molt, la veritat. El que si que trobo una mica "extrany" i contradictori és que alguns aficionats es dediquin a cantar "puta Espanya" o "españoles hijos de puta", i després es dediquin a fer càntics amb castellà com el ja arxi-conegut "si se puede". En que quedem?

 

3- Respecte el tema del xiulet de la nena...no me'n vaig adonar. Però si que em vaig adonar de un "NINYATO GILIPOLLES" que li va llençar 2 o 3 encenedors al porter rival. PErò aquest desgraciat sap que si l'àrbitre ho anota a l'acta ens poden tancar el camp, o com a mínim fotre una sanció de 3.000 €? Clar, per aquest imbècil segur que li donarà igual, ja que estic convençut que durant l'any no ve al camp. Aquí si que l'afició de Gol Nord va estar modèlica i li va recriminar l'acció a aquest atontat.

 

4- Pel que fa al partit, nova tarjeta i nou partit de suspensió per Biel MEdina. Crec sincerament, i ja fa temps que ho dic, que aquest noi desentona molt a l'equip. Com pot ser que surti gairebé a tarjeta per partit??? Sense comptar amb les expulsions que va patir durant la temporada (4, 5 ,6???). Lamentable. Per no dir amb les pilotades que fot. NO juga ni una sola pilota!!! D'altra banda, el Jaen em va agradar i molt. COm la tocaven!!!! És veritat que els hi falta una mica més d'agressivitat davant, però hi havia moments que pensava...I NO PODEM INTENTAR NOSALTRES JUGAR UNA MICA COM ELLS?".

 

Pel que fa al LLeida, em va agradar molt a la primera meitat on va deixar clar el seu estil. Molta pressió i sortides fulminants al contratac. La segona meitat vam recular massa i vam especular molt amb l'1-0. No considero el resultat injust (sort que no ens van marcar l'1-2).

 

5- A Jaen s'ha d'anar a morir. Ho veig molt complicat. Però no crec que el LLeida surti bojament a per la victòria. Crec que anirà a fer el seu partit i els darrers 15 minuts a buscar el miracle. Tenim la baixa segura de Biel i el dubte de Mario. PErò si alguna cosa té aquest equip és que no es rendeix mai.

 

FORÇA LLEIDA!!!

si se puede al gol nord?? xDDD el van començar un xavals i sels va fer callar, això del si se puede es de perdedors



#30 Semprefidel

Semprefidel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 posts
  • 1 topics

Posted 10 June 2013 - 12:20 PM

Respecte al partit futbolisticament. No em va agradar gents cuan l'equip va recular a defensar-se a la 2na meitat. Es van sentir alguns xiulets desde lateral, cuan l'equip va renunciar a la presió i es va veure que per consignia tàctica suposadament parlada al descans, l'equip sencer es va situar al seu propi camp. No s'hauria despecular amb el resultat, sobretot a casa amb l'afició a favor apretant. Tocarà patir i correr.



#31 GolNordRules

GolNordRules

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 posts
  • 0 topics

Posted 10 June 2013 - 12:20 PM

tants missatgets i tants twits....i ningú ve a criticar-nos o dir-nos les coses a la cara. 

seguiu menjant pipes i xiulant que Rudes seguirà animant.


  • Escoda likes this

#32 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • 7 topics

Posted 10 June 2013 - 12:21 PM

si se puede al gol nord?? xDDD el van començar un xavals i sels va fer callar, això del si se puede es de perdedors

 

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA ..... Segurament no vindries al partit de Leganés, no???????



#33 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 10 June 2013 - 12:22 PM

Ho sento, però jo em perdo...

 

Tant, però tant costa aguantar-se dos partits els insults i dedicar-se a animar?

 

I em sembla que no es pas la primera vegada que hi ha comentaris en aquest foro sobre aquest mateix tema. La diferència és que ara ho ha demanat l'entrenador (i per tant segurament l'equip hi té alguna cosa a veure), i ja veieu que hi ha bastanta gent que tampoc li agrada. Sempre que aconsegueixo portar algun amic al camp i comencen aquests càntics em pregunten "i això a què ve ara?" i no té res a veure amb la seva ideologia, que de fet la majoria volen la independència.

 

No es critica als rudes ni a ningú en concret i tampoc em sembla que s'estigui parlant de política. Jo entenc que el que no agraden són els insults gratuïts, perquè quan l'àrbit la lia o el 10 aquell que es va passar l'estona repartint, prou que vam rajar d'ells i la seues pobres mares i ningú es va queixar!



#34 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 10 June 2013 - 12:25 PM

si se puede al gol nord?? xDDD el van començar un xavals i sels va fer callar, això del si se puede es de perdedors

 

Totalment d'acord. El SI SE PUEDE ho trobo patètic.

 

Em pots explicar que hi ha de cert en el que bastants aficionats que van anar a LEganes em van comentar ahir que NO US VAN DEIXAR ENTRAR A BUTARQUE?

 

Foter-te 10 hores de viatge per no poder entrar al camp és una mica trist, no trobes?



#35 GolNordRules

GolNordRules

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 posts
  • 0 topics

Posted 10 June 2013 - 12:28 PM

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA ..... Segurament no vindries al partit de Leganés, no???????

segurament només hi havie una penya dins del camp de butarque, oi?  pos això.



#36 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 10 June 2013 - 12:30 PM

Molt gran l'estadi xiulant els insults cap als nostres jugadors no catalans  :reverencia:



#37 GolNordRules

GolNordRules

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 posts
  • 0 topics

Posted 10 June 2013 - 12:34 PM

i plusplu com alguns d'altres...us repeteixo si teniu quelcom a dir podeu dir-ho a la cara o sabeu on trobar-nos, en comptes de nar twitejant que si  pseudoaficionats, incivilitzas etc etc...



#38 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 10 June 2013 - 12:38 PM

el LLeida esta per damunt de de totes les tonteries que dieu!

FORÇA LLEIDA!!!



#39 GolNordRules

GolNordRules

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 posts
  • 0 topics

Posted 10 June 2013 - 12:39 PM

Totalment d'acord. El SI SE PUEDE ho trobo patètic.

 

Em pots explicar que hi ha de cert en el que bastants aficionats que van anar a LEganes em van comentar ahir que NO US VAN DEIXAR ENTRAR A BUTARQUE?

 

Foter-te 10 hores de viatge per no poder entrar al camp és una mica trist, no trobes?

coses que passen...



#40 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 10 June 2013 - 12:39 PM

Me aburroooo!!!!!!!

 

Tema que cansa, uns demanant X i els altres segueixent fent el que ells volen (estant en el seu dret). No se, sóc a l'únic que se li fa pessat?


  • Setvalls likes this





Also tagged with one or more of these keywords: Jaén, partit davui, Lleida, playoff, lleida esportiu

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users