Ir al contenido


Foto
- - - - -

La Final de la Copa Catalunya , a Lleida..


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
122 respuestas en este tema

#61 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 12:19

mare de deu....Resulta que cuan vaig comprar les entrades em van dir que el descompte només es per Lateral i gols, (a la web de la fcf diu qe es per lateral i tribuna) ....llavors com a soci hauria d'haber pagat 15€ y no 20 (bueno 16,20)....

2ona, al moment de la compra li pregunto si els nens de menys de 10 anys tenen descompte (ja que anem am un amic que te un nen de 7 anys) i ens diuen que només si está FEDERAT....¿? ...ara resulta que a la web diu que els menors de 11 anys tenen entrada gratuita on vulguin del camp.

He trucat a la federació per preguntar, i em diuen qe ara em dirán si em poden retornar els diners, pero que tenía que haber anat a comprarlo al club les entrades, (hi vaig anar i em van enviar a la llotja)...i que els nens poden entrar a on vulguin pero no tenen dret de seient (quina cosa mes TONTA!!!!) ....

en fi....coses extranyes de la federacio...

#62 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 12:50

Recordeu, l'enemic el tenim a casa. Son els "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" :lol:


No estic d´acord.
La culpa es dels que només son del Lleida quan es guanya, per aixó al camps no passem de 1500 molts partits.i quant l´equip va bé som més de 4000 al camp.( a segonaB).

La culpa no la te ni el Barça ni el madrid ni chiquito de la calzada, la culpa la tenim els lleidatans.

Doncs es lo mateix que he dit jo.


Si, jo tampoc hi vec la diferencia xD.

Es lo mateix.


Veig que no m´he "sapigut" explicar...

Si algú es del barça o com dieu "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida", o es del madrid "lleidatans madridistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida", o de la reial societat "lleidatans realistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" etc etc etc... com als que no els hi agrada el futbol doncs es una eleció lliure, no els hi agrada el Lleida i ja está,

Jo em refereixo a la gent que només es del Lleida quan guanya, que no van a veure al Lleida a segona B, perque no es veu futbol, perque es una merda, perque fa fred, perque les entrades son cares... i així desenes
d´excuses...no parlo dels que no son del lleida o no els hi agrada el futbol.


Torno a dir el mateix, ve a ser el mateix.

Pensa que tots els que son del Lleida nomes quan guanye, durant tot l'any son del Barça, en realitat a Lleida, sol som del Lleida 2000, tots els altres son del Barça i sempre vindran al camp d'esports si hi ha partits interesants. De lo que dius de que no parles dels que no els hi agrada el futbol, sol hi ha un 15 % de la població a la que no li argada :lol:

#63 Aristintin

Aristintin

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 mayo 2013 - 12:53

Recordeu, l'enemic el tenim a casa. Son els "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" :lol:


No estic d´acord.
La culpa es dels que només son del Lleida quan es guanya, per aixó al camps no passem de 1500 molts partits.i quant l´equip va bé som més de 4000 al camp.( a segonaB).

La culpa no la te ni el Barça ni el madrid ni chiquito de la calzada, la culpa la tenim els lleidatans.

Doncs es lo mateix que he dit jo.


Si, jo tampoc hi vec la diferencia xD.

Es lo mateix.


Veig que no m´he "sapigut" explicar...

Si algú es del barça o com dieu "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida", o es del madrid "lleidatans madridistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida", o de la reial societat "lleidatans realistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" etc etc etc... com als que no els hi agrada el futbol doncs es una eleció lliure, no els hi agrada el Lleida i ja está,

Jo em refereixo a la gent que només es del Lleida quan guanya, que no van a veure al Lleida a segona B, perque no es veu futbol, perque es una merda, perque fa fred, perque les entrades son cares... i així desenes
d´excuses...no parlo dels que no son del lleida o no els hi agrada el futbol.


Torno a dir el mateix, ve a ser el mateix.

Pensa que tots els que son del Lleida nomes quan guanye, durant tot l'any son del Barça, en realitat a Lleida, sol som del Lleida 2000, tots els altres son del Barça i sempre vindran al camp d'esports si hi ha partits interesants. De lo que dius de que no parles dels que no els hi agrada el futbol, sol hi ha un 15 % de la població a la que no li argada :lol:


No! No anar al camp en Gener no significa que siguis del barsa.

#64 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 01:03

Recordeu, l'enemic el tenim a casa. Son els "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" :lol:


No estic d´acord.
La culpa es dels que només son del Lleida quan es guanya, per aixó al camps no passem de 1500 molts partits.i quant l´equip va bé som més de 4000 al camp.( a segonaB).

La culpa no la te ni el Barça ni el madrid ni chiquito de la calzada, la culpa la tenim els lleidatans.

Doncs es lo mateix que he dit jo.


Si, jo tampoc hi vec la diferencia xD.

Es lo mateix.


Veig que no m´he "sapigut" explicar...

Si algú es del barça o com dieu "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida", o es del madrid "lleidatans madridistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida", o de la reial societat "lleidatans realistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" etc etc etc... com als que no els hi agrada el futbol doncs es una eleció lliure, no els hi agrada el Lleida i ja está,

Jo em refereixo a la gent que només es del Lleida quan guanya, que no van a veure al Lleida a segona B, perque no es veu futbol, perque es una merda, perque fa fred, perque les entrades son cares... i així desenes
d´excuses...no parlo dels que no son del lleida o no els hi agrada el futbol.


Torno a dir el mateix, ve a ser el mateix.

Pensa que tots els que son del Lleida nomes quan guanye, durant tot l'any son del Barça, en realitat a Lleida, sol som del Lleida 2000, tots els altres son del Barça i sempre vindran al camp d'esports si hi ha partits interesants. De lo que dius de que no parles dels que no els hi agrada el futbol, sol hi ha un 15 % de la població a la que no li argada :lol:


No! No anar al camp en Gener no significa que siguis del barsa.


No anar al camp al gener vol dir que no tagrada el futbol, si tagrada el futbol o un club, el vas a veure sovint, no cuan hi ha el playoff.....

es sobreenten que quan he dit el que he dit no em refereixo pas a qualsevol persona que hi va sovint pero que en alguns moments hi ha deixat d'anar alguns partits per feina o per motius familiars, ja m'enteneu.

#65 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 01:26

http://www.fcf.cat/p...73#.UZ9a5KLwbTo


MERDA DE CIUTAT, FINS ALS COLLONS!

#66 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 01:30

http://www.fcf.cat/pnfg/NNws_ShwNewDup?codigo=1005228&cod_primaria=3000273&cod_secundaria=3000273#.UZ9a5KLwbTo


MERDA DE CIUTAT, FINS ALS COLLONS!


que patetic

Lo unic que el club s'emportara algo d'euros i aixo es lo unic positiu que en treiem.

Ojala les despeses de gestio de les entrades pugin 20 euros, que es fotin tots els que hi vagin i que almenys als que estimem el Lleida ens surti economicament rentable organtizar aquest truñaco de partit.

Visca el Lleida,

Visca el Lleida,

Visca el Lleida,

Visca el Lleida,

VISCA EL LLEIDA COLLONS :!:

#67 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 24 mayo 2013 - 03:08

me´n al.legro que vagi molta gent.

Si un dia juguen la final de la europa league al camp del Lleida (imposible), suposso que tembé voldreu que no vagi ningú..., perque com no juga el Lleida....

#68 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 03:14

me´n al.legro que vagi molta gent.

Si un dia juguen la final de la europa league al camp del Lleida (imposible), suposso que tembé voldreu que no vagi ningú..., perque com no juga el Lleida....


per suposat

#69 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 24 mayo 2013 - 03:14

me´n al.legro que vagi molta gent.

Si un dia juguen la final de la europa league al camp del Lleida (imposible), suposso que tembé voldreu que no vagi ningú..., perque com no juga el Lleida....


El problema que té la Copa Catalunya és l'organització. Amb una competició ben muntada, jo estaria orgullós que es jugués la final de la copa del meu país a Lleida i m'agradaria veure un Camp d'Esports ple. Amb la patxanga que és actuament, ni fu ni fa, però si millor entrada vol dir que el Lleida cobrarà més, que s'ompli fins la bandera.

#70 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 03:17

me´n al.legro que vagi molta gent.

Si un dia juguen la final de la europa league al camp del Lleida (imposible), suposso que tembé voldreu que no vagi ningú..., perque com no juga el Lleida....


El problema que té la Copa Catalunya és l'organització. Amb una competició ben muntada, jo estaria orgullós que es jugués la final de la copa del meu país a Lleida i m'agradaria veure un Camp d'Esports ple. Amb la patxanga que és actuament, ni fu ni fa, però si millor entrada vol dir que el Lleida cobrarà més, que s'ompli fins la bandera.


Jo no hi aniria ni que vingues tot el primer equip del Barça.

Estic d'acrod amb lo altre que dius, que com que nosaltres cobrem, com mes gen vaigi, més benefici pel meu club, el Lleida. Es lo unic positiu que jo hi veig al partit aquet.

#71 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 03:38

http://www.fcf.cat/pnfg/NNws_ShwNewDup?codigo=1005228&cod_primaria=3000273&cod_secundaria=3000273#.UZ9a5KLwbTo


MERDA DE CIUTAT, FINS ALS COLLONS!


És ben trist, però és el que hi ha. A veure quanta gent som demà al camp...

#72 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 28 mayo 2013 - 03:00

Segons han informat a les notícies, pràcticament ja no queden entrades per la final. Si des d'un primer moment, estava una mica indignat pel fet que "aquests" lleidatans omplin només el camp quan ve el Barça, des del punt de vista estrictament esportiu també entenc que actualment, ens agradi o no, és una possibilitat de poder veure a la ciutat futbol d'elit a la ciutat. Futbol d'elit em refereixo evidentment a futbol de primera divisió...i si amés deixen uns calerons, ni que siguin pocs, pel Lleuida, doncs endavant. Això no treu que segueixi sense entendre el per que no donen suport a l'equip de la ciutat...però be, això ja ho dono com una batalla perduda.

A tot això, en els convocats que porta el Barça hi ha jugadors del primer equip com Pinto, Piqué, Mascherano, Adriano, Jordi Alba, Song, Sergio, Xavi, Cesc, villa, PEdro o Alexis.

#73 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 28 mayo 2013 - 03:05

Molt trist que el camp s'ompli amb un equip forani 4 dies després de que l'equip local jugui el partit més important dels últims anys.

#74 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 mayo 2013 - 03:55

S'omplirà. Aquí podeu veure quantes entrades queden a la venta

https://www.4tickets.../public/janto/#

Solament queden 500 entrades mes o menys a unes 24 hores del partit! Que trist no, lo seguent!

#75 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 mayo 2013 - 04:55

Aquest és el tipus de partit que la majoria de gent va amb entrada regalada. tot i així es lamantabla, però vaja tampoc em descobert la roda ara, no?

#76 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 mayo 2013 - 05:10

Aquest és el tipus de partit que la majoria de gent va amb entrada regalada. tot i així es lamantabla, però vaja tampoc em descobert la roda ara, no?


Regalada nouse pero a tribuna 21 euros i al gol 11. Regalada als xavals de futbol base i 4 amics de futbolistes.

#77 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2013 - 05:22

Aquest és el tipus de partit que la majoria de gent va amb entrada regalada. tot i així es lamantabla, però vaja tampoc em descobert la roda ara, no?


Regalada nouse pero a tribuna 21 euros i al gol 11. Regalada als xavals de futbol base i 4 amics de futbolistes.


Al voltant d'un terç de l'estadi son entrades regales tant als federats com als espónsors, així que tampoc us flipeu tant. Per cert, ahir per la tarda segons Subies quedaven un miler d'entrades i avui segon segre i lleidatv 3000.

#78 malpensat

malpensat

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2013 - 06:01

1000 vegades més brutal el partit lleida-leganés que no el barça- espanyol al camp d'esports.
Sempre lleida!

#79 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 mayo 2013 - 11:02

avui una persona propera a mi, obre per el watsaap i em pregunta si tinc entrades per anar a vere el barça vs espanyol de copa...no le contestat... :(

#80 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 mayo 2013 - 12:54

avui una persona propera a mi, obre per el watsaap i em pregunta si tinc entrades per anar a vere el barça vs espanyol de copa...no le contestat... :(

Ben fet :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos