Ir al contenido


Foto
- - - - -

La Final de la Copa Catalunya , a Lleida..


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
122 respuestas en este tema

#41 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 mayo 2013 - 03:54

No recordo ara mateix a ningú que es queixes per que no es jugava a Lleida la final de la copa catalunya ni res similar.. Estic per anar a l'entrada l'estadi i fotre barrots a tota persona amb bufanda del barça que hi pugui haver! Això es el que som per ells, una simple seu per fer una merda paxangueta.. que se'n vagin!


Yo penso el mateix, sense violencia, pero amb la mateixa intensitat al meu pensament.


He llegit ara pel post que no percebem ni un euro per cedir el camp per realitzar el partit, vaya timada, aixi de clar. Jo crec que jugaríen millor al camp de ciutat jardí, que s'envagin allí.

#42 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 mayo 2013 - 04:11

He llegit ara pel post que no percebem ni un euro per cedir el camp per realitzar el partit, vaya timada, aixi de clar. Jo crec que jugaríen millor al camp de ciutat jardí, que s'envagin allí.

S'ha de tenir en compte que el Camp d'Esports és propietat de l'Ajuntament de Lleida i poden fer el que els hi roti amb ell. És lògic que el club no cobri res.

I com Lleida és un feude barcelonista i el nostre estimat Ros un fanàtic del FC Barcelona... tot això que ha passat és de calaix... Encara recordo quan van posar llums blaugranes als ponts quan el Barça va guanyar la lliga. Que trist xD

#43 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 22 mayo 2013 - 04:13

I el club no cobra res de la recaptació?

DOncs quin negoci... :cry:

#44 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 mayo 2013 - 04:14

He llegit ara pel post que no percebem ni un euro per cedir el camp per realitzar el partit, vaya timada, aixi de clar. Jo crec que jugaríen millor al camp de ciutat jardí, que s'envagin allí.

S'ha de tenir en compte que el Camp d'Esports és propietat de l'Ajuntament de Lleida i poden fer el que els hi roti amb ell. És lògic que el club no cobri res.

I com Lleida és un feude barcelonista i el nostre estimat Ros un fanàtic del FC Barcelona... tot això que ha passat és de calaix... Encara recordo quan van posar llums blaugranes als ponts quan el Barça va guanyar la lliga. Que trist xD



jaja recordo la iluminaria, en fi.....


Espero que si pujem a 2A, l'ajuntament torni tots aquests favors organitzan una gran rúa i aportan més peles al club per afrotnar amb mes garanties la temporada 2013-2014.

#45 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 mayo 2013 - 04:15

Recordeu, l'enemic el tenim a casa. Son els "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" :lol:

#46 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 22 mayo 2013 - 04:59

I el club no cobra res de la recaptació?

DOncs quin negoci... :cry:


Que jo sapigui sí.

#47 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2013 - 08:14

I el club no cobra res de la recaptació?

DOncs quin negoci... :cry:


Algun % si. Segons van dir a l'asemblea

#48 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 mayo 2013 - 08:17

El club es queda una bona part de la recaptació.

#49 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 23 mayo 2013 - 09:01

L'únic que demano és que el camp tingui tant bona pinta aquest dissabte com la que pinta que tindrà per la Copa...

#50 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 mayo 2013 - 04:10

El club es queda una bona part de la recaptació.


Aixó es unaltra cosa, perfecte :!:

#51 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 mayo 2013 - 04:11

El club es queda una bona part de la recaptació.


Aixó es unaltra cosa, perfecte :!:

#52 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 mayo 2013 - 04:25

D'entrada ja comensen enganyan...

Avui he anat a comprar 2 entrades, i han apujat el cost 1,20 (desconec el perque), obliguen pagar en metalic, (¿?¿?) i les entrades no van numerades...(tonto l'ultim)

.....

#53 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 mayo 2013 - 05:13

D'entrada ja comensen enganyan...

Avui he anat a comprar 2 entrades, i han apujat el cost 1,20 (desconec el perque), obliguen pagar en metalic, (¿?¿?) i les entrades no van numerades...(tonto l'ultim)

.....


Com com?? que han pujat el preu aixi com aixi dius??

#54 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 mayo 2013 - 05:17

A veure si l'apujen 50 euros més 8)

#55 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 23 mayo 2013 - 06:24

A veure si l'apujen 50 euros més 8)


+1

#56 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 mayo 2013 - 09:43

D'entrada ja comensen enganyan...

Avui he anat a comprar 2 entrades, i han apujat el cost 1,20 (desconec el perque), obliguen pagar en metalic, (¿?¿?) i les entrades no van numerades...(tonto l'ultim)

.....


Com com?? que han pujat el preu aixi com aixi dius??


Ostia, m'he empanat, pensava que estavam a un altre post i que parlavam dels preus del partit de playoff jajajaj.

Ara que se que estem aprlan dels preus del partit de la copa, a mi personalment em sembla perfecte, ojala els pugin uns 25 eurets mes.

#57 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 mayo 2013 - 10:09

Recordeu, l'enemic el tenim a casa. Son els "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" :lol:


No estic d´acord.
La culpa es dels que només son del Lleida quan es guanya, per aixó al camps no passem de 1500 molts partits.i quant l´equip va bé som més de 4000 al camp.( a segonaB).

La culpa no la te ni el Barça ni el madrid ni chiquito de la calzada, la culpa la tenim els lleidatans.

#58 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 mayo 2013 - 11:17

Recordeu, l'enemic el tenim a casa. Son els "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" :lol:


No estic d´acord.
La culpa es dels que només son del Lleida quan es guanya, per aixó al camps no passem de 1500 molts partits.i quant l´equip va bé som més de 4000 al camp.( a segonaB).

La culpa no la te ni el Barça ni el madrid ni chiquito de la calzada, la culpa la tenim els lleidatans.

Doncs es lo mateix que he dit jo.

#59 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 mayo 2013 - 11:20

Recordeu, l'enemic el tenim a casa. Son els "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" :lol:


No estic d´acord.
La culpa es dels que només son del Lleida quan es guanya, per aixó al camps no passem de 1500 molts partits.i quant l´equip va bé som més de 4000 al camp.( a segonaB).

La culpa no la te ni el Barça ni el madrid ni chiquito de la calzada, la culpa la tenim els lleidatans.

Doncs es lo mateix que he dit jo.


Si, jo tampoc hi vec la diferencia xD.

Es lo mateix.

#60 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 24 mayo 2013 - 06:47

Recordeu, l'enemic el tenim a casa. Son els "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" :lol:


No estic d´acord.
La culpa es dels que només son del Lleida quan es guanya, per aixó al camps no passem de 1500 molts partits.i quant l´equip va bé som més de 4000 al camp.( a segonaB).

La culpa no la te ni el Barça ni el madrid ni chiquito de la calzada, la culpa la tenim els lleidatans.

Doncs es lo mateix que he dit jo.


Si, jo tampoc hi vec la diferencia xD.

Es lo mateix.


Veig que no m´he "sapigut" explicar...

Si algú es del barça o com dieu "lleidatans barcelonistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida", o es del madrid "lleidatans madridistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida", o de la reial societat "lleidatans realistes no-vull-sapiguer-res-del-Lleida" etc etc etc... com als que no els hi agrada el futbol doncs es una eleció lliure, no els hi agrada el Lleida i ja está,

Jo em refereixo a la gent que només es del Lleida quan guanya, que no van a veure al Lleida a segona B, perque no es veu futbol, perque es una merda, perque fa fred, perque les entrades son cares... i així desenes
d´excuses...no parlo dels que no son del lleida o no els hi agrada el futbol.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos