Ir al contenido


Foto
- - - - -

La Final de la Copa Catalunya , a Lleida..


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
122 respuestas en este tema

#21 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 mayo 2013 - 11:38

Un nació, un equip. Heil FC Barcelona i llarga vida als mitjans del règim!


+1

Que es jugui al vostre camp..es un premi o una pressa de pel???

PD: Lamentable lo de l '"esport".....inclassificable professionalment....


Es una presa de pel, amb lo que ens ha costat mantenir l'herba en bon estat i que vinguin aquests palanganes a fer la patxanga... Si com a minim hi jugues el Lleida encara, pero per aixo que juguin al Mini

#22 Gudari

Gudari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVilatenim

Escrito 08 mayo 2013 - 11:58

Un nació, un equip. Heil FC Barcelona i llarga vida als mitjans del règim!


+1

Que es jugui al vostre camp..es un premi o una pressa de pel???

PD: Lamentable lo de l '"esport".....inclassificable professionalment....


Es una presa de pel, amb lo que ens ha costat mantenir l'herba en bon estat i que vinguin aquests palanganes a fer la patxanga... Si com a minim hi jugues el Lleida encara, pero per aixo que juguin al Mini


En aquest cas en concret estic amb vosaltros per greu que em sàpiga.

#23 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 08 mayo 2013 - 12:44

Doncs a mí m´agrada,(no hi aniré al camp), es bó pel club i per la ciutat. i com sempre ens queixem de tot, si no juguen a Lleida perque no juguen, si juguen perque juguen, en fin...

#24 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 mayo 2013 - 02:12

No recordo ara mateix a ningú que es queixes per que no es jugava a Lleida la final de la copa catalunya ni res similar.. Estic per anar a l'entrada l'estadi i fotre barrots a tota persona amb bufanda del barça que hi pugui haver! Això es el que som per ells, una simple seu per fer una merda paxangueta.. que se'n vagin!

#25 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2013 - 03:41

Hi haurà la mateixa entrada que a les semis, a la gent no se l´enganya tan facil

#26 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 08 mayo 2013 - 03:50

Hi haurà la mateixa entrada que a les semis, a la gent no se l´enganya tan facil


No ho crec pas. Crec que 5000 o 6000 persones hi seran. Al cap i a la fi és un BArça-Espanyol i potser hi ha alguns titulars. El problema no és que quan ve el Barça, el Camp 'Esports s'ompli, ja que trobo perfectament comptatible ser del Lleida, i alhora simpatitzar amb el Barça, Madrid o el Betis, per exemple. El que trobo incomprensible és que si t'agrada el futbol i t'estimes la teva ciutat, no recolzis d'igual forma l'equip més representatui de la teva terra.

És un tema complexe i que n'hem parlat en moltíssimes ocasions.

La realitat és que poden influïr molts factors per que la gent no vagi al Camp d'Esports, però crec que el factor més important, al cap i a la fi, és que el Lleida, lamentant-ho molt, té els seguidors que té. És a dir, pocs, però això si, molt fidels.

Només hem de recordar que a PRimera, després de 40 anys de no ser-hi, el camp únicament es va omplir de gom a gom contra Barça (i la meitat eren culés) i Depor...i si m'apureu contra el MAdrid, tot i que hi faltava una grada.

No obstant, una ciutat com Lleida hauria d'arrastrar al camp, en la categoria que fos, com a mínim 3.000-4.000 persones cada partit.

En fi...és el que hi ha.

#27 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 mayo 2013 - 03:51

Hi haurà la mateixa entrada que a les semis, a la gent no se l´enganya tan facil

uiii... això serà diferent a les semis. És Lleida, la "cuna" del barcelonisme... aquí hi ha gent que li fots un escut del barça i es mata a palles.

#28 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2013 - 07:21

A mi em sembla patètic que ens tinguin per això... El Barça sempre passant del LLeida sense ajudar el més mínim, i ara els hi deixem el camp... La premsa no sap ni el nom del nostre equip, tv3 passa olímpicament del Lleida però bé que cedim el camp per fer una comèdia de competició. I lo pitjor és el que dieu, ara no importarà els preus de les entrades ni els temps que fassi com quan jugue l'equip de la nostra ciutat.

#29 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 mayo 2013 - 07:37

Crec estará ple l'estadi en aquest partit, ja veureu com estará ple, 10.000 persones com a minim

#30 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2013 - 08:15

Ningú pensa en els beneficis econòmics que podrà obtenir el club amb aquest partit?

Ni tot es tant bo ni tant dolent, mirem el costat bo de les coses home, que falta ens fa.

#31 ULTRA_VINIL

ULTRA_VINIL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 5 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 09 mayo 2013 - 01:57

x entrar al nostre estadi als seguidors del bar$a els hi fotria una bona clavada al preu de les entrades

#32 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 mayo 2013 - 09:14

No ho trobo malament. Segurament el Lleida s'endurà alguna bonificació, encara que el camp sigui propietat de la Paeria.

Va veritat és que m'importa bastant poc si hi va poca o molta gent. El Barça ja ha deixat clar que hi anirà amb el filial, però l'Espanyol segurament portarà el primer equip. Jo segur que no hi vaig, però crec que és fàcil que almenys hi hagi mitja o tres quarts d'entrada.

#33 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 16 mayo 2013 - 06:45

Els preus son, 10 i 20 €

#34 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 mayo 2013 - 03:38

Els preus son, 10 i 20 €

Socis del Lleida no entren gratuïtament?? Si no es així, a lo millor hi vaig..

#35 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 16 mayo 2013 - 04:36

Els socis del Lleida haurien de poder entrar gratis. No s'omplirà pas el camp.. potser s'emporten una sorpresa i no hi va ni déu.

#36 patata

patata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2013 - 06:38

Socis del Lleida descompte de 5 euros

#37 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 mayo 2013 - 10:51

No ho trobo malament. Segurament el Lleida s'endurà alguna bonificació, encara que el camp sigui propietat de la Paeria.

Va veritat és que m'importa bastant poc si hi va poca o molta gent. El Barça ja ha deixat clar que hi anirà amb el filial, però l'Espanyol segurament portarà el primer equip. Jo segur que no hi vaig, però crec que és fàcil que almenys hi hagi mitja o tres quarts d'entrada.


Crec que el Lleida es queda el total de la recaptació. Jo hagués futu unes bones clavades als pixapins del Barça... si volen veur eles seues vedettes a la nostra gespa almenys que afluixin la mosca.

#38 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 17 mayo 2013 - 08:01

Crec que el Lleida es queda el total de la recaptació. Jo hagués futu unes bones clavades als pixapins del Barça... si volen veur eles seues vedettes a la nostra gespa almenys que afluixin la mosca.


En serio el Lleida es queda el total de la recaptació? No voleu dir que la Federació Catalana de Futbol no ingressa res? M'extranyaria...lsobretot per l'afany recaptatori que tenen aquestes federacions.

En tot cas, si el Lleida s'ha de quedar el 100% de la recaptació o un percentatge elevat, ja veig amb més bons ulls que hagi una bona entrada (diners que podem invertir en bons fitxatges la temporada vinent).

P.D. UNA PREGUNTA INTERESSANT QUE ES POT PLANTEJAR DEMÀ A L'ASSEMBLEA.

#39 bigodan

bigodan

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 5 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2013 - 12:54

La federacio es queda el cent per cent de la recaptacio i drets de televisio.

La Paeria cedeix la instal.lacio a cost zero.

El Lleida cobrara de la federacio per la neteja i el conserje que obri el camp.

#40 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 mayo 2013 - 01:08

Socis del Lleida descompte de 5 euros

Que "amables" sòn... Que tinguin sort.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos