Ir al contenido


Foto
- - - - -

La Final de la Copa Catalunya , a Lleida..


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
122 respuestas en este tema

#101 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 29 mayo 2013 - 09:50

La culpa no la tè ni el barça ni els partits televisats, etc etc etc...la culpa la tenim el lleidatans... i es normal que avui el camp d´esports estigui quasi ple...

#102 malpensat

malpensat

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 10:28

Avui he passat per davant a les 8.15 o per aquests hora i estava ja els voltants del camp ple de gent amb les samarretes del barça , banderes, escuts penjats a l'esquena cridant i pitant.. Esperant tots darrere del mossos a que arribes l'equip. Per no parlar de la multitud de policia i furgons que hi havia. Ma costat com a minim 10 minuts per sortir del camp desports amb cotxe...
Que trist que hi hagui tot aixó per un equip de 200km de distancia.
Espero que si passem contra el leganés, demostrem que els afficionats del
lleida tambe poden montar-ni una de ven grossa...
Es realment trist l'actuació de mols lleidatants avui

#103 Aristintin

Aristintin

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 mayo 2013 - 10:46

Totalment d'acord!

#104 Aristintin

Aristintin

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 mayo 2013 - 10:46

Totalment d'acord!

#105 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 11:25

La culpa no la tè ni el barça ni els partits televisats, etc etc etc...la culpa la tenim el lleidatans... i es normal que avui el camp d´esports estigui quasi ple...


Totalment d'acord: l'únic problema són els habitants de Lleida. Jo sóc de Barcelona, de tota la vida, però m'estimo el Lleida i, és clar, el Barça. I sí, realment no entenc perquè gent de Lleida estima abans el Barça que l'equip de la seva ciutat (bé, realment sí que ho entenc: són gent que no senten els colors, només senten les victòries a primera divisió).

El que està bé veure és que, si el Lleida torna a primera i comença a guanyar partits, la gent anirà al camp mentre els resultats acompanyin.

A molta gent no li agrada seguir un equip que no guanya mai res i "se'n van" lluny de la seva ciutat per a trobar un equip guanyador.

#106 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 mayo 2013 - 03:33

Em fa molta gràcia que hagin forrat les banquetes de publicitat d'Estrella Damm i en conseqüència, s'hagin afanyat a cobrir les lones gegants de lateral amb la marca de la competència, San Miguel. Ens envaeixen fins i tot en això!!! :roll:


Si només fos això. També s'han afanyat a canviar totes les valles publicitàries. Les empreses lleidatanes que paguen al Lleida per la publicitat i tenen poques ocasions per lluir el seu logo (quasi mai fem bona entrada ni partits televisats) i una vegada que plenem i el fan per la tele i no em podré quedar ni amb aquest consol.
Era la única cosa bona que li veia i ens l'han tret. Com algú ja ha dit per aquí, excepte la gespa i les cadires han transportat el mini a Lleida.

PS: No ser si és més trist que plenem el camp d'esports per una paxanga i no pel Lleida o què avui per primer cop amb molts anys he vist el meu camp amb tota l'afició amb roba de l'equip (llàstima que era del barça i no del lleida) i animant tots com si els hi anes la vida. Llàstima de ciutat.
se que hi ha grates excepcions que avui també eren al camp que normalment animen el lleida i si fa falta es vesteixen del Lleida pero avui no heu tingut presencia davant la màrea blaugrana.

#107 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 mayo 2013 - 03:49

A les 16:15 h , hi havia cues a pe a comprar entrades. i com m´agrada ser possitiu, molta gent que avui hi anirà , no ha anat al camp d´esports, o fà molts anys que no hi va.... i si eliminem al Leganés... més d´un anirà a veure a Lleida la propera eliminatoria....


Com bé has dit busques ser positiu. Tinc la desgràcia de coneixer una bona colla de gent que avui era al camp. Tots els que conec no han vist mai jugar el Lleida i el 90% no havien trepitjat mai el camp. Els hi preguntat a alguns que en pensaven i no només veien surrealista vindre al futur al camp sino que algun encara ha tingut la vergonya de preguntar si algú juga normalment al camp d'esports. Només he pogut convencer a un noi i ja m'ha dit que s'hi ha de pagar ni que sigo un euro no vindrà (i això que avui n'ha pagat 20).

#108 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 mayo 2013 - 08:58

Tots estem d'acord que és molt trist que la gent de Lleida es bolqui així amb el Barça i passi de l'equip de la ciutat, però hi ha comentaris queestan fora de lloc. Profanació del nostre temple? Potser Bayern i Borussia van profanar Wembley l'altre dia? És la final d'una competició i es juga en un camp neutral. Es pot criticar, i amb raó, com està muntada la Copa, però no és tan estrany que la final es jugui a Lleida. Patrocinadors? El Lleida té els seus i patrocinen el club, no la FCF i la Copa Catalunya, que tenen els seus propis que han pagat i es volen deixar veure. I qui vulgui anar a una final on juga el Barça que assumeixi que hi haurà crits a favor dels blaugrana, és el més normal del món.

#109 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 mayo 2013 - 11:12

Ho he dit i ho segueixo mantenint, el problema no és que hi hagi seguidors del Lleida, Madrid o Betis Balompié, sinó que a qualsevol aficionat que li agradi el futbol no animi o doni suport també a l'equip de la seva terra.

Jo mateix simpatitzo amb el Barça, però...collons!!! primer l'equip de la meva ciutat.


Crec, a més, que també que és una qüestió de lo futbolero que sigui un. A una persona que li agrada molt aquest esport, sap que és molt més bonic i es viu més un partit de futbol al camp que no pas per la TV, per molt que sigui un partit de Segona B.

Avui en dia hi ha molts seguidors del Barça i/o Madrid, però que quan els treus d'aquests equips no et saben dir qui és el davanter de l'Atlètic de MAdrid o el porter del Deportivo de la Corunya. Si tots aquests seguidors els hi agradés de debó el futbol, els hi encantaria anar cada dos diumenges al camp.

En fi...és una opinió més.

#110 malpensat

malpensat

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2013 - 11:13

Tots estem d'acord que és molt trist que la gent de Lleida es bolqui així amb el Barça i passi de l'equip de la ciutat, però hi ha comentaris queestan fora de lloc. Profanació del nostre temple? Potser Bayern i Borussia van profanar Wembley l'altre dia? És la final d'una competició i es juga en un camp neutral. Es pot criticar, i amb raó, com està muntada la Copa, però no és tan estrany que la final es jugui a Lleida. Patrocinadors? El Lleida té els seus i patrocinen el club, no la FCF i la Copa Catalunya, que tenen els seus propis que han pagat i es volen deixar veure. I qui vulgui anar a una final on juga el Barça que assumeixi que hi haurà crits a favor dels blaugrana, és el més normal del món.


Molt d'acord amb el que dius, però molta gent crìtica que els 13.000 espectadors d'ahir fossin tots de Lleida i voltants i no de la respectiva ciutat dels dos clubs.

#111 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 mayo 2013 - 12:10

A lleida la culpa la tè..

el barça
la televisió
el fred
el menchon
que juguem a segona b
que només juguen a donar patades
etc etc etc...

podeu seguir.... :wink:

#112 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 30 mayo 2013 - 12:15

Yo he ido al Camp d'Esports con un amigo,
ha ver un UE Lleida-FC Barcelona de Copa del Rey.

Y el tio con la bufanda del Barça, yo me lo miraba.... Posted Image
es lo que hay, aqui en Lleida la mayoria son del Barça y unos cuantos del Lleida.

Yo lo tengo claro, a mi me preguntan.

¿Que prefieres?

Liga del FC Barcelona
o
Ascenso del Lleida Esportiu

Pero hacer una encuesta en Lleida, que os llevareis una sorpresa...

Por cierto el partido acabo 0-1

http://hemeroteca-pa...9860116-003.pdf

#113 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 30 mayo 2013 - 12:19

De verdad alguien se llevaría una sorpresa? xD

PD: Yo me despido del hilo, 6 páginas para hablar del Barça ya empiezan a hacer daño a la vista y yo he colaborado demasiado.

#114 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 mayo 2013 - 12:57

Avui en dia hi ha molts seguidors del Barça i/o Madrid, però que quan els treus d'aquests equips no et saben dir qui és el davanter de l'Atlètic de MAdrid o el porter del Deportivo de la Corunya. Si tots aquests seguidors els hi agradés de debó el futbol, els hi encantaria anar cada dos diumenges al camp.


el comunio ha pal·liat aquest fenomen...

#115 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 30 mayo 2013 - 02:27

I amb la frase de Sandro Rosell del Segre ja s'acaba de rematar tot aquest tema!!!!!
"Es una satisfacción que el Camp d'Esports se haya llenado con nuestra copa. La Terra Ferma es muy sólida" ..... Auuuu, ves a la merdaaaaa!!!!

#116 Aristintin

Aristintin

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 mayo 2013 - 02:30

I amb la frase de Sandro Rosell del Segre ja s'acaba de rematar tot aquest tema!!!!!
"Es una satisfacción que el Camp d'Esports se haya llenado con nuestra copa. La Terra Ferma es muy sólida" ..... Auuuu, ves a la merdaaaaa!!!!

Son uns creguts...buff..

#117 Aristintin

Aristintin

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 mayo 2013 - 02:30

I amb la frase de Sandro Rosell del Segre ja s'acaba de rematar tot aquest tema!!!!!
"Es una satisfacción que el Camp d'Esports se haya llenado con nuestra copa. La Terra Ferma es muy sólida" ..... Auuuu, ves a la merdaaaaa!!!!

Son uns creguts...buff..

#118 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 mayo 2013 - 02:58

I amb la frase de Sandro Rosell del Segre ja s'acaba de rematar tot aquest tema!!!!!
"Es una satisfacción que el Camp d'Esports se haya llenado con nuestra copa. La Terra Ferma es muy sólida" ..... Auuuu, ves a la merdaaaaa!!!!

Son uns creguts...buff..


Jo ho vaig veure a la tv en directe i encara va sonar més patètic. Textualment va dir: "Avui s'ha dmeostrat que la terra ferma és molt ferma". Lo dit...patètic.

#119 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 mayo 2013 - 02:59

Avui en dia hi ha molts seguidors del Barça i/o Madrid, però que quan els treus d'aquests equips no et saben dir qui és el davanter de l'Atlètic de MAdrid o el porter del Deportivo de la Corunya. Si tots aquests seguidors els hi agradés de debó el futbol, els hi encantaria anar cada dos diumenges al camp.


el comunio ha pal·liat aquest fenomen...


El comunió?????? No entenc... :roll:

#120 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2013 - 04:58

Sincerament fa uns anys m'hagués indignat i m'haguessin surtit ronxóns per tot el cos al veure ''l'espectacle'' d'ahir..., però ja crec que es un tema que el dono per perdut i que cadascú faci el que vulgui, si algú prefereix animar a un club que està a Barcelona que ho facin, si un altre ho vol fer amb un altre que està a Madrid que ho faci..., fa molts anys que tinc clara una cosa al 70% de la gent sol es d'un equip perquè guanya, es mediàtic o està de moda, i poc mes, sol cal veure en els mals moments, ex. anys Gaspart..la majoria d'aquesta gent que ara son incondicionals blau-granes...no fa tants anys s'amagaven davall les pedres, i com això amb aquesta vida tot.

Jo el meu club el tinc al cantó del Passeig de Ronda...es el l'únic que me fa patir de veritat i l'únic que em fa alegrar molts caps de setmana, i tinc claríssim una cosa un ascens, un play-off i qualsevol títol que guanyem un aficionat d'un club com el nostre acostumat a patir tants cops, es saboreja 300 vegades mes, es viu 300 vegades mes i es disfruta 300 vegades mes, i es amb el que em quedo.

Ara mateix estem vivint un moment molt bonic jugant el Play Off d'ascens i passi el que passi, amb sinceritat ningú em treurà aquest plaer.
  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos