Ir al contenido


Foto
- - - - -

Debat sobre renovacions


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
167 respuestas en este tema

#141 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 julio 2012 - 07:06

No se si ha aparegut per aquest fil, pero David Gimenez se'n va al Tudelano.

#142 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 04 julio 2012 - 07:21

Nose on ficar això, i tampoc si algú ho ha dit.

(podriem fer un apartat de fixatges, tot i que com no hem fixat gaire bé res, no cal jejejeje :lol: :lol: )

Tweet

El CF Reddis fitxa a Òscar Imaz, ex Rubí i Balaguer germà del golejador Imaz del Lleida Esportiu #1cat2 CC: @sergi_vargas @FutbolCatalunya


Jjejeje alguns deien que potser teniem dos parelles de germans a l'equips i ara potser no en tenim cap...

#143 indivil

indivil

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 45 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2012 - 07:27

oscar imaz fara la pretemporada amb el reus 2b.k jo sapugui aki no te cap enchufe no?
pq com dieu que no val pel lleida.....

#144 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2012 - 09:06

oscar imaz fara la pretemporada amb el reus 2b.<font color=red>que</font> jo sapugui aki no te cap enchufe no?
<font color=red>perque</font> com dieu que no val pel lleida.....


Tens raó noi, Oscar Imaz és un crack mundial que encara no l'ha descobert ningú... per favor aquest tio per emplenar vestidor a un Balaguer (encara hem sembla exagerat i tot) encara, però ja es veurà quin nivell té...

I si fa una temporada espectacular amb 14 gols, 23 assitències, jugador més valuós i revelació de la competició doncs el fitxem; però alguna cosa hem diu que no serà així.

#145 indivil

indivil

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 45 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2012 - 09:50

jo no dic que sigui cap crack l'unic k dic es que molta gent el critica sense veure´l.
he mirat els seus numeros al balaguer i com dieu vosaltes sense ser indiscutible i jugant a la banda va ser el segon max golejador......
alguna cosa tindra no....?

#146 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 julio 2012 - 12:12

jo no dic que sigui cap crack l'unic <font color=red>que</font> dic es que molta gent el critica sense veure´l.
he mirat els seus numeros al balaguer i com dieu vosaltes sense ser indiscutible i jugant a la banda va ser el segon max golejador......
alguna cosa tindra no....?


Vaig jugar amb ell (de molt petit això si xd), he jugat contra ell (no tan petit) l'he vist juga al Segre, al juvenil del Lleida i el Balaguer i sincerament lo més fluixet del Balaguer...

Per cert ara m'acabo d'adonar que l'ha fitxat el filial del Reus no el primer equip; m'ho podeu confirmar? no estic segur.

#147 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 julio 2012 - 08:40

Se m'acaba de passar pel cap una cosa que em va agradar de la temporada passada, i que és que s'havia mantingut la medular de l'equip, una cosa que feia bastants anys que no passava i que trobo que ens va donar bons resultats.

Trobo que aquest any no estem seguint aquesta bona costum. De moment conto 4 baixes confirmades de l'equip titular i sembla que en tindrem alguna altra.

Per experiència, renovar dos terceres parts de l'equip titular + entrenador... no sol donar massa bons resultats.

#148 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2012 - 10:32

Se m'acaba de passar pel cap una cosa que em va agradar de la temporada passada, i que és que s'havia mantingut la medular de l'equip, una cosa que feia bastants anys que no passava i que trobo que ens va donar bons resultats.

Trobo que aquest any no estem seguint aquesta bona costum. De moment conto 4 baixes confirmades de l'equip titular i sembla que en tindrem alguna altra.

Per experiència, renovar dos terceres parts de l'equip titular + entrenador... no sol donar massa bons resultats.


De totes les #estevades aquesta és la que més hem toca els collons i de llarg. Si una cosa bona teníem era que hi havia un bloc de jugadors que formaven el nucli dur de l'equip i que amb els anys que feien que jugaven junts et garantien, al menys la permanència.

I aquesta bona costum, com tu dius, s'ha perdut amb l'adéu de l'Emili.

#149 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2012 - 10:40

Se m'acaba de passar pel cap una cosa que em va agradar de la temporada passada, i que és que s'havia mantingut la medular de l'equip, una cosa que feia bastants anys que no passava i que trobo que ens va donar bons resultats.

Trobo que aquest any no estem seguint aquesta bona costum. De moment conto 4 baixes confirmades de l'equip titular i sembla que en tindrem alguna altra.

Per experiència, renovar dos terceres parts de l'equip titular + entrenador... no sol donar massa bons resultats.


De totes les #estevades aquesta és la que més hem toca els collons i de llarg. Si una cosa bona teníem era que hi havia un bloc de jugadors que formaven el nucli dur de l'equip i que amb els anys que feien que jugaven junts et garantien, al menys la permanència.

I aquesta bona costum, com tu dius, s'ha perdut amb l'adéu de l'Emili.



Doncs aqui estan les prioritats d'uns, que son les de "ui, no toquem res, no fem salts de qualitat que potser baixem" a "fem salt de qualitat, fem fora a jugadors que no aporten el que haurien d'aportar i anem a intentar l'ascens, que es el que toca"

I es el que s'esta fent, si es renova a Jerson ja podem estar contents, per que els jugadors que han marxat com Cheikh o Pujol no son pas imprescindibles, i de Jaumes n'hi han molts a 2na B.

#150 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2012 - 11:13

Al loro, jo no he dit que l'objectiu del bloc fos mantenir la categoria sino que et garantien la permanència per molt lletges que es posesin les coses. Ara estàs renovant l'equip, hauràs de fer un bloc nou i haurem de veure si aquest nou bloc serà capaç de garantir-te això.

El bloc de l'Emili havia demostrat que amb unes peces de qualitat podia ben bé entrar a playoff. De fet hem estat dos anys prou a prop d'entrar-hi.

Cheick i Pujol pot ser no eren impresindibles però per 500 euros? o 600? omplies una fitxa de l'equip que et podia treure de l'apuro en un moment donat. A més, que SEMPRE és millor acabar d'omplir l'equip amb gent de casa que amb els de fora. SEMPRE.

#151 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2012 - 11:30

A més, que SEMPRE és millor acabar d'omplir l'equip amb gent de casa que amb els de fora. SEMPRE.

Ah, si? Diga'm per què, va!

#152 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 julio 2012 - 11:35

Potser m'equivoco, però em fa la impressió que estan buidant l'equip de jugadors totalment prescindibles (exepte algun cas com el JOrge) per realitzar noves incorporacions. Allò tan conegut de "antes de entrar, dejen salir".

Crec que la baixa més significativa, contra la que no podem fer res, és la del Jorge Gimenez. Tant Cheik com Dani Pujol, no aportaven gairebé res a l'equip. En el lloc del Victor tenim al MOntero, que si el van fitxar per 2 anys serà per alguna cosa. I tot i que en Jaume i en David Gimenez els trobava interessants, no crec pas que siguin imprescindibles.

Ja dic, tinc la intuïció que el millor està per vindre. Si les 3 o 4 incorporacions que s'han de realitzar suposen un plus de qualitat respecte els jugados que han marxat, BENVINGUTS SIGUIN!!!

FORÇA LLEIDA!!!

P.D. Si finalment marxa IMAZ serà una altra baixa sensible, però amb el que ens paguen o amb els jugadors que ens cedeixin, es pot trobar un bon substitut.

#153 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 julio 2012 - 08:10

Pel que fa a la renovació de Jerson, sembla que la cosa no acaba de pintar del tot be. Segons ens han informat en la reunió d'avui, textualment se'ns ha dit que en Jerson es una persona una mica "peculiar". Esperem que tot surti be.

#154 Mic33

Mic33

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 13 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2012 - 09:46

Jaume Sobregrau ?

Algu sap quina es la seva situació ?

#155 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 julio 2012 - 10:39

Pel que fa a la renovació de Jerson, sembla que la cosa no acaba de pintar del tot be. Segons ens han informat en la reunió d'avui, textualment se'ns ha dit que en Jerson es una persona una mica "peculiar". Esperem que tot surti be.


Si per peculiar entenem un tros de defensa, un dels millors defenses de la 2a B, i a més tenim la sort de que és de la base... Sí, és molt peculiar el noi de Fondarella.

#156 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 julio 2012 - 10:40

Jaume Sobregrau ?

Algu sap quina es la seva situació ?


Pel que fa a en Jaume, té oferta de renovació. Si no fitxa per un equip de superior categoria, es quedarà.

#157 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 julio 2012 - 11:15

Jaume Sobregrau ?

Algu sap quina es la seva situació ?


Pel que fa a en Jaume, té oferta de renovació. Si no fitxa per un equip de superior categoria, es quedarà.

Tu cnreus que en tidra?? :lol: :lol:

#158 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2012 - 11:38

Pel que fa a la renovació de Jerson, sembla que la cosa no acaba de pintar del tot be. Segons ens han informat en la reunió d'avui, textualment se'ns ha dit que en Jerson es una persona una mica "peculiar". Esperem que tot surti be.


Si per peculiar entenem un tros de defensa, un dels millors defenses de la 2a B, i a més tenim la sort de que és de la base... Sí, és molt peculiar el noi de Fondarella.


Parlem de personalitat fora del camp, tots sabem que es un tros de defensa.

#159 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 julio 2012 - 12:09

Jerson, Pau, Miki i Imaz hauríen de ser 4 titulars indiscutibles a la vegada que el nucli fort del vestidor.

Recordeu el petó a l'escut de Jerson en acabar el partit a Sant Andreu. JERSON NO POT MARXAR, HÒSTIA!!!

La marxa d'Imaz faria mal. Tanta com ho va fer la de Gallego... no repetim errades, si us plau. Amb la gent de casa el Lleida pot aconseguir el que tots desitgem.

SOM-HI, LLEIDA!!!

#160 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 julio 2012 - 01:17

Pel que fa a la renovació de Jerson, sembla que la cosa no acaba de pintar del tot be. Segons ens han informat en la reunió d'avui, textualment se'ns ha dit que en Jerson es una persona una mica "peculiar". Esperem que tot surti be.


Si per peculiar entenem un tros de defensa, un dels millors defenses de la 2a B, i a més tenim la sort de que és de la base... Sí, és molt peculiar el noi de Fondarella.


Parlem de personalitat fora del camp, tots sabem que es un tros de defensa.


Personalitat fora del camp? Sempre ha tingut la mateixa de personalitat fora del camp... trobo que seria molt injust si no renovés per aquesta tonteria, la veritat.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos