Ir al contenido


Foto
- - - - -

Debat sobre renovacions


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
167 respuestas en este tema

#161 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 julio 2012 - 01:21

Jerson, Pau, Miki i Imaz hauríen de ser 4 titulars indiscutibles a la vegada que el nucli fort del vestidor.

Recordeu el petó a l'escut de Jerson en acabar el partit a Sant Andreu. JERSON NO POT MARXAR, HÒSTIA!!!

La marxa d'Imaz faria mal. Tanta com ho va fer la de Gallego... no repetim errades, si us plau. Amb la gent de casa el Lleida pot aconseguir el que tots desitgem.

SOM-HI, LLEIDA!!!


Jo crec que la de Gallego va fer més mal. Més que res perquè va marxar a un filial, el del Deportivo, que està a Tercera... La baixa d'Imaz no faria tant mal, i menys després del fitxatge de Montoro.
I no, Jerson no pot marxar. Un jugador que és tant del Lleida, que porta els colors tant a dins, no pot marxar... i menys si dintre del camp rendeix com ningú!!!

#162 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 08 julio 2012 - 05:51

Personalitat fora del camp? Sempre ha tingut la mateixa de personalitat fora del camp... trobo que seria molt injust si no renovés per aquesta tonteria, la veritat.

Sona a que s'estàn cobrint les espatlles per si de cas no renova.

Que vol dir que és peculiar? Que potser un dia s'aixeca i una "veu" li diu que no renovi pel Lleida? Ha d'ingressar a un psiquiàtric?
Estaria bé saber quina és aquesta misteriosa peculiaritat que fa allargar la seva renovació. Em temo que no és cap misteri sino una qüestió econòmica. El 99% de totes les renovacions del món tenen aquesta "peculiaritat" :lol:

#163 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 julio 2012 - 06:52

A més, que SEMPRE és millor acabar d'omplir l'equip amb gent de casa que amb els de fora. SEMPRE.

Ah, si? Diga'm per què, va!


-Estan a prop de casa seva, és a dir, en el seu ambient.
-Proximitat: A l'estar a prop de casa no els hi has de proporcionar allotjament. Ni et podran exigir diners en aquest tema si no els hi proporciones.
-Coneixen el club des de fa anys.
-Si el club té un estil de joc solidificat des de la pedrera saben el que han de fer, com ho han de fer i quan ho han de fer: El pas al primer equip és menys traumàtic.
-Lo normal és que sentin els colors abans que un de fora (tot i que sempre hi pot haver casos de gent que faci arrels a la ciutat i "s'enamori" del club).

No són suficients motius? Jo no he dit que TOTS hagin de ser del planter i que hàgim de RENUNCIAR a la qualitat. Jo he dit que per reomplir una plantilla considero que és millor un de casa que un de fora.

#164 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2012 - 10:37

No conec el Jerson personalment ,però les sensacions que em transmet són les d´una persona que té sang blava per les venes, dos collons més grossos que qualsevol brau i una persona que potser es introvertida però que quan parla és per dir les coses clares,els que el conegueu personalment potser podríeu aclarir la seseva pecularitat però la seva renovació i posterior capitania crec que són inqüestionables.

#165 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2012 - 11:20

Sols diré una cosa. De 3000 socis que som ahir nomes hi erem 10/11. Jo ho sento pero si teniu algún dubte quan baixeu a Lleida els qui no ho sou o quan tingueu temps, aneu a buscar explicacions a les oficines del club sobre les coses que vulgueu saber.

Perque ara sembla que els que ahir vam anar a la reunió ens hagin sobornat per a dir el que diem, i solament estem dient el que ens han dit a la reunió ni treguem ni hi possem paraules de mes.

I perdo per l'escritura estic desde el móbil.

#166 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 julio 2012 - 11:32

Es unànime, tota la afició vol que es renovi el jerson !!

#167 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 julio 2012 - 11:47

Sols diré una cosa. De 3000 socis que som ahir nomes hi erem 10/11. Jo ho sento pero si teniu algún dubte quan baixeu a Lleida els qui no ho sou o quan tingueu temps, aneu a buscar explicacions a les oficines del club sobre les coses que vulgueu saber.

Perque ara sembla que els que ahir vam anar a la reunió ens hagin sobornat per a dir el que diem, i solament estem dient el que ens han dit a la reunió ni treguem ni hi possem paraules de mes.

I perdo per l'escritura estic desde el móbil.


Hola. Els altres no ho sé, però jo ahir a aquestes hores estava treballant.

Es lo que té la campanya dela fruita.

Ara et sap taaaaaaaaan greu explicar el que es va comentar ahir?

#168 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2012 - 12:07

Sols diré una cosa. De 3000 socis que som ahir nomes hi erem 10/11. Jo ho sento pero si teniu algún dubte quan baixeu a Lleida els qui no ho sou o quan tingueu temps, aneu a buscar explicacions a les oficines del club sobre les coses que vulgueu saber.

Perque ara sembla que els que ahir vam anar a la reunió ens hagin sobornat per a dir el que diem, i solament estem dient el que ens han dit a la reunió ni treguem ni hi possem paraules de mes.

I perdo per l'escritura estic desde el móbil.


Hola. Els altres no ho sé, però jo ahir a aquestes hores estava treballant.

Es lo que té la campanya dela fruita.

Ara et sap taaaaaaaaan greu explicar el que es va comentar ahir?


Ho tens a altres fils:

Tema Canario Ballesteros.
Tema captacio de socis
Tema Gerson
Tema Emili
Tambe es va dir que en Colorado i en Mata tenien 2 anys de contracte.

I alguna cosa mes que Potser m'oblido

Jo al que en refereixo es que ells estan oberts a rebre a qualsevol persona. No crítico que no poguessiu vindre sí no el fet de que nosaltres sol diem el que van dir ahir, que no podem dir res mes.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos