Ir al contenido


Foto
- - - - -

Debat sobre renovacions


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
167 respuestas en este tema

#121 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 julio 2012 - 02:09

Sincerament , no entenc tant "nerviossisme" ni tanta "pressa"..


Jo si tenint en compte el que veig d'altres equips, amb plantilles pràcticament tancades i reforços de nivell.

Però és igual, tranquil·litat total.

#122 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 julio 2012 - 03:40

Avui la Real Societat ha començat la pretemporada. Nosaltres ni tan sols tenim mitja plantilla.

Jo sí crec que es fa tard. Trobo que a aquestes alçades ja hi hauria d'haver alguna cosa més que tres fitxatges.

Si no conto malament, ara com ara només tenim 13 jugadors. Penso que durant aquesta setmana hauríem de tenir novetats.

#123 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2012 - 07:55

I jo que em pensava que per una vegada en molt de temps podriem avançar-nos a altres equips per a confeccionar la plantilla 2012-2013 gràcies a no haver-nos classificat per la promoció, l'estabilitat econòmica i la continuitat (em pensava) de l'Emili. Que ilús que soc.

Que algú passi per Fleming per a recordar als propietaris del Lleida Esportiu que s'ha de fer un equip per a competir a 2ªB a finals l'agost.


Sincerament , no entenc tant "nerviossisme" ni tanta "pressa"..


Clar que sí home, si total estem a juliol i encara no hem acabat de fer les renovacions.

#124 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 02 julio 2012 - 08:14

Demà serà un dia clau, ja que segons es va anunciar diferents jugadors als quals se'ls ha ofert la renovació (Jerson, David Gimenez, etc) han de donar resposta al club.

De moment crec que ens estem debilitant més, que no pas reforçant. Pero suposo també que directiva no deu estar de braços creuats i potser espera saber quins jugadors renoven. En tot cas, s'ha de començar a espavilar, per que qui no corre, vola!!!

#125 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2012 - 08:14

Aquesta directiva la veritat és que ja cansa.. sempre prometen sense complir res.. a meitat de temporada passada ja ens deien que aquest any faríem un equipàs amb bons fitxatges etc. Ni Colorado, ni Jordi Martí, ni Urrea, ni Gabernet, i ara sense Jorge i Jaume. Ara queda la renovació de Gerson que ja m'oloro que fotrà el camp! Una mica de serietat Esteves que amb el vostre paren, Cheik i Dani Pujol baixem a tercera segú.

#126 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 julio 2012 - 08:26

Aquesta directiva la veritat és que ja cansa.. sempre prometen sense complir res.. a meitat de temporada passada ja ens deien que aquest any faríem un equipàs amb bons fitxatges etc. Ni Colorado, ni Jordi Martí, ni Urrea, ni Gabernet, i ara sense Jorge i Jaume. Ara queda la renovació de Gerson que ja m'oloro que fotrà el camp! Una mica de serietat Esteves que amb el vostre paren, Cheik i Dani Pujol baixem a tercera segú.


quan ho van dir? dia? qui? quan?on?... poder t'ho estàs inventant?

#127 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2012 - 08:31

[quote name='ilergeta22']Aquesta directiva la veritat és que ja cansa.. sempre prometen sense complir res.. a meitat de temporada passada ja ens deien que aquest any faríem un equipàs amb bons fitxatges etc. Ni Colorado, ni Jordi Martí, ni Urrea, ni Gabernet, i ara sense Jorge i Jaume. Ara queda la renovació de Gerson que ja m'oloro que fotrà el camp! Una mica de serietat Esteves que amb el vostre paren, Cheik i Dani Pujol baixem a tercera segú.[/quote]

quan ho van dir? dia? qui? quan?on?... poder t'ho estàs inventant?[/quote]

No m'ho he inventat ni de bon tros company.. Aquesta directiva sol fa que vendre fum.. I lo de Colorado a mitja temprada i bons fitxatges és deia pel twitter o en aquest mateix fòrum, no m'invento re de re.

#128 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 julio 2012 - 08:34

[quote name='sant_tornemi'][quote name='ilergeta22']Aquesta directiva la veritat és que ja cansa.. sempre prometen sense complir res.. a meitat de temporada passada ja ens deien que aquest any faríem un equipàs amb bons fitxatges etc. Ni Colorado, ni Jordi Martí, ni Urrea, ni Gabernet, i ara sense Jorge i Jaume. Ara queda la renovació de Gerson que ja m'oloro que fotrà el camp! Una mica de serietat Esteves que amb el vostre paren, Cheik i Dani Pujol baixem a tercera segú.[/quote]

quan ho van dir? dia? qui? quan?on?... poder t'ho estàs inventant?[/quote]

No m'ho he inventat ni de bon tros company.. Aquesta directiva sol fa que vendre fum.. I lo de Colorado a mitja temprada i bons fitxatges és deia pel twitter o en aquest mateix fòrum, no m'invento re de re.[/quote]



"m'han dit", "he llegit"... és molt fàcil embrutar i acusar..insisteixo...demostra-ho...

#129 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2012 - 08:38

"m'han dit", "he llegit"... és molt fàcil embrutar i acusar..insisteixo...demostra-ho...


Jo no cal que demostra res, els Esteve ho està fen per si mateix.

#130 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 julio 2012 - 08:46



"m'han dit", "he llegit"... és molt fàcil embrutar i acusar..insisteixo...demostra-ho...


Jo no cal que demostra res, els Esteve ho està fen per si mateix.



segueixes fugin d'estudi...bla,bla,bla per internet i si cola ,cola... quan van dir que farien un equipàs?? qui ho va dir? quan?...vinga.

#131 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 julio 2012 - 09:26



"m'han dit", "he llegit"... és molt fàcil embrutar i acusar..insisteixo...demostra-ho...


Jo no cal que demostra res, els Esteve ho està fen per si mateix.



segueixes fugin d'estudi...bla,bla,bla per internet i si cola ,cola... quan van dir que farien un equipàs?? qui ho va dir? quan?...vinga.


Noi has de pensar que la gent no té tan temps lliure com per dedicar-se anar a la pàgina 23 del portal per veure de quan es parlava i el missatge precís que ere; tampoc pots pretendre que la gent es passi 3 hores al twitter mirant missatges anteriors per posar-te content; jo igual que sant_tornemi recordo haver parlat amb aquest foro de que l'any que ve tindriem una platilla molt competitiva i també llegit al twitter del Lleida Esportiu i de diferents periodistes que la directiva deia que es farien molts bons fitxatges per tal d'assolir el play-off d'ascens.

Però bé ja que t'has posat així et poso aquest enllaç en el qual ja es deia que al mercat d'hivern es fitxaria Colorado, i obviament no buscaré més missatges per tenir-te satisfet, s'ha de comptar i pensa amb la bona fe de la gent d'aquest foro, i ja som dos els que diguem que hem debatut el tema de que l'any que ve seriem un EQUIPAZO.

http://www.unioespor...postt18751.html

#132 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2012 - 09:30

Que tindríem bon equip, que tindríem botiga del club, que teníem 100 davanters per fitxar i el millor era Cheik, que la temporada que bé hi hauria moltes sorpreses... tot això és fum que han venut els Esteve.. i te'n diria més però careixo de temps lliure, per complaure't més.

#133 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 julio 2012 - 09:38



"m'han dit", "he llegit"... és molt fàcil embrutar i acusar..insisteixo...demostra-ho...


Jo no cal que demostra res, els Esteve ho està fen per si mateix.



segueixes fugin d'estudi...bla,bla,bla per internet i si cola ,cola... quan van dir que farien un equipàs?? qui ho va dir? quan?...vinga.


Noi has de pensar que la gent no té tan temps lliure com per dedicar-se anar a la pàgina 23 del portal per veure de quan es parlava i el missatge precís que ere; tampoc pots pretendre que la gent es passi 3 hores al twitter mirant missatges anteriors per posar-te content; jo igual que sant_tornemi recordo haver parlat amb aquest foro de que l'any que ve tindriem una platilla molt competitiva i també llegit al twitter del Lleida Esportiu i de diferents periodistes que la directiva deia que es farien molts bons fitxatges per tal d'assolir el play-off d'ascens.

Però bé ja que t'has posat així et poso aquest enllaç en el qual ja es deia que al mercat d'hivern es fitxaria Colorado, i obviament no buscaré més missatges per tenir-te satisfet, s'ha de comptar i pensa amb la bona fe de la gent d'aquest foro, i ja som dos els que diguem que hem debatut el tema de que l'any que ve seriem un EQUIPAZO.

http://www.unioespor...postt18751.html



Em sembla molt bé el teu punt de vista i la teua opinió però convindràs amb mi que fa gràcia escriure i donar per fet algo que mai s'ha dit publicament. En lloc de dir que s'intentarà tenir un equip competitiu a tenir un equipàs hi ha diferència o de ser ambiciosos en compte d'assolir el playoff?..doncs home, els matisos són importants ja que si no quedes com un mentider o un manipulador...això si,un manipulador de bona fe.

pd-...colorado no va venir per la pasta que li pagaven al albacete...és va intentar i no va poder ser.."this is football".

#134 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 julio 2012 - 05:08

L'únic positiu que veig d'esperar tant és que ahir van baixar 5 equips a 3ª i segurament dijous en baixaran més.
Allà es pot pescar molt i de qualitat. Suposo, espero, desitjo, que el Lleida està atent a això i aviat tindrem bones noticies.

#135 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2012 - 09:27

L'únic positiu que veig d'esperar tant és que ahir van baixar 5 equips a 3ª i segurament dijous en baixaran més.
Allà es pot pescar molt i de qualitat. Suposo, espero, desitjo, que el Lleida està atent a això i aviat tindrem bones noticies.


Esperem que no t´equivoquis,perque de moment, jo , la única sensació que tinc, és que es busca unicament el realisme en el pressupost, cosa que tampoc veig negativa, però hi ha algunes decisions que costa,i molt, d´entendre.

#136 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2012 - 09:49

el que es busque en tot moment es deficit 0, la clau dels Esteve, es deficit 0, es el seu gran objetiu

#137 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2012 - 11:39

Fins ara, les baixes de Jorge, Azparren i Verdú entraven dins dels plans. Fins i tot la de Ibañez, i si m'apureu la de Jaume, però si marxen jugadors com Imaz o Jerson això ja serà la repera.
I sí, jo també m'estic pensant seriosament això de fer-me soci la temporada que ve. La directiva no s'ho mereix gens.

#138 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2012 - 11:57

I el Cheikh rescindeix contracte.

Fent lloc per al Jordi Martí? 8)

#139 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2012 - 12:12

Avui dimarts no era data límit??????!!!

#140 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2012 - 01:03

el que es busque en tot moment es deficit 0, la clau dels Esteve, es deficit 0, es el seu gran objetiu


Això també ho puc aconseguir jo, agafo el pressupost retallo al màxim els salaris foto fora els que més cobren fitxo a l'amic Oscar Imaz el meu nebot Oriol Esteve, i ja que estem portem els seus millors amics, el germà de la novia del tiet. Final de temporada 3 punts (aconseguits contra un equip que es va retirar per fallida) però dèficit 0 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos