Ir al contenido


Foto
- - - - -

Debat sobre renovacions


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
167 respuestas en este tema

#101 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2012 - 01:53

Jo crec que David Gimenez es valid, a mi es un jugador que m'agrada, hi posa ganes, la llastima es que les lesions han fet que perdes el seu ritme.

No som una ONG pero tampoc hem de ser desagraits, i en David es un jugador que pot aportar encara.

#102 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 28 junio 2012 - 11:38

Jo crec que David Gimenez es valid, a mi es un jugador que m'agrada, hi posa ganes, la llastima es que les lesions han fet que perdes el seu ritme.

No som una ONG pero tampoc hem de ser desagraits, i en David es un jugador que pot aportar encara.


Doncs com no hem de ser desagraïts tornem a fitxa Antonio Rojas, Joao Moreira, posem titular Dani Pujol jugant tots els partits complerts i fotem fora Toni Seligrat i fitxem Miguel Rubio! I ja que estem portem Annabel Junyent i que entre aquesta i els esteves facin funcionar el club! :lol:

Per favor, David Gimenez tret de la primera temporada no ha fotut re, si se'l renove amb una merdeta de sou i com a suplent, doncs encara, però francament crec que no es vàlid pel nostre equip. Abans de renovar David Gimenez prefereixo Juanma.

#103 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2012 - 06:21

tambe que portin el rivadulla, perque segueixi com avans, tot a compte del club, movils, roba per la dona etc (no cambieu el que he dit ok)
el defensa aquell central tant bo, el paco vazquez tambe

una dupla atacant, joao moreira i el cheikh seria increible

#104 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 29 junio 2012 - 08:16

A mi personalment el trobo un jugador interessant el David Gimenez, però és cert que aquest any no ha tingut la continuïtat necessària degut a les lessions.

D'altra banda, pel que estic llegint, veig que la majoria d'equips de la nostra catagoria ja comencen a perfilar les seves plantilles. I jo em pregunto...

- A QUE ESPEREM NOSALTRES???
- ENS ACABAREM QUEDANT LES SOBRES DEL QUE NO VULGUIN ELS DEMÉS EQUIPS?
- REALMENT LA RESTA D'EQUIPS TENEN MÉS CAPACITAT ECONÒMICA QUE EL LLEIDA? LLEVAT D'ALGUNES EXCEPCIONS, HO DUBTO).

UNA MICA D'ORGULL COLLONS. A VEURE SI ESPAVILEM!!!! QUE SOM EL LLEIDA!!!

#105 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 junio 2012 - 12:20

He llegit a diari Segre que la renovació de Víctor segueix molt complicada, que es segueix treballant en la de Sobregrau i Jaume i sobre Jerson no en diuen res!!!

POCA BROMA, EH? Si no renovem a Jerson m'emprenyarè força...

#106 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2012 - 01:22

És una vergonya el que està fent aquesta directiva amb les renovacions.
Que no és renovi a Victor doncs encara el vec substituible.. però Jerson i Jaume són fonamentals en l'esquema de l'equip, amés i els fitxatges que prometeien?? on són??

#107 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 junio 2012 - 07:24

El club està fent algo molt i molt bé, que es controlar el tema dels calers però,

Gerson indiscutible.

David si estiguessim fitxant algo il.lusionant casi que diria de portar algo nou, pero pel que pugui vindre, millo algú de casa que saps més que menys et rendirà.

El jaume, un altre de casa que ho fa bé,no en passem d'estirats collons.

I el Ibañez que tampoc se flipi que si l'arribem a traspassar a l'hivern ara estarie jugant com a molt al Balaguer, que torni al club l'aposta que s'ha fet per ell !

#108 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2012 - 02:42

nose vosaltres però veient com s'estan duent a terme les coses, crec que no pinta massa bé. Com pot ser que tinguem tants pocs jugadors que hagin renovat amb el equipàs que teniem l'any passat?? Únicament un fitxatge? No assistim a la reunió de tv3 (empresa que ens dona uns diners)... nose nois, però queda menys d'un mes per començar :cry:

#109 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2012 - 03:48

tranquils que els germans marx, estan de vacançes, habiat tornaran a la feina, no patiu

#110 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2012 - 04:00

tranquils que els germans marx, estan de vacançes, habiat tornaran a la feina, no patiu


La teva capacitat ortografica sembla que tambe ha marxat a Cancun a banyar-se, hascoltin !

#111 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2012 - 05:52

Amb la velocitat i ganes que les Esteves li estan ficant.. potse si que baixarem a tercera ràpidament.

#112 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2012 - 07:05

o sento Shinji01 tinc la secretaria de vacanses
i no tinc mes diners per buscar una substitucio al estiu
ja he dit algun cop que jo vai estudiar a la epoca del caudillo

#113 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2012 - 11:13

o sento Shinji01 tinc la secretaria de vacanses
i no tinc mes diners per buscar una substitucio al estiu
ja he dit algun cop que jo vai estudiar a la epoca del caudillo


Els meus pares també... i aixo no es pas excusa, que recursos per apendre català de forma gratuita n'hi han de sobres. I no t'ho dic com un retret, pero a vegades dius coses que serien interessants si estiguessin ben escrites.

#114 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2012 - 11:33

BAIXA IMPORTANT al @Lleida_Esportiu :el capità Jaume Delgado NO accepta oferta de renovació i marxa després de 4 temporades #futbolcat #2bg3

#115 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 julio 2012 - 11:46

BAIXA IMPORTANT al @Lleida_Esportiu :el capità Jaume Delgado NO accepta oferta de renovació i marxa després de 4 temporades #futbolcat #2bg3


Quan fas un copiar pegar, has de citar la font...
El que has posat en l'anterior post, ho diu @danicatradio a Twitter.


El meu comentari respecte a tan nefasta notícia i a tan sentida baixa és: BRAVO SENYORS!!! UN FORT APLAUDIMENT!!! #oletú

#116 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 julio 2012 - 12:27

Uf... Baixa molt complicada.

#117 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2012 - 12:43

Que consti que jo ja vaig avisar que Jaume marxaria. Era d'esperar...
Ara només falta donar-li les gràcies per tot al capità, gràcies per tot el que ens ha donat dins del camp, gràcies per la seva lluita, entrega, esforç i sacrifici minut rere minut i desitjar-li tota la sort del món en la seva nova etapa.
GRÀCIES PER TOT, JAU!!!

#118 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 julio 2012 - 12:51

I jo que em pensava que per una vegada en molt de temps podriem avançar-nos a altres equips per a confeccionar la plantilla 2012-2013 gràcies a no haver-nos classificat per la promoció, l'estabilitat econòmica i la continuitat (em pensava) de l'Emili. Que ilús que soc.

Que algú passi per Fleming per a recordar als propietaris del Lleida Esportiu que s'ha de fer un equip per a competir a 2ªB a finals l'agost.

#119 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 julio 2012 - 01:30

I jo que em pensava que per una vegada en molt de temps podriem avançar-nos a altres equips per a confeccionar la plantilla 2012-2013 gràcies a no haver-nos classificat per la promoció, l'estabilitat econòmica i la continuitat (em pensava) de l'Emili. Que ilús que soc.

Que algú passi per Fleming per a recordar als propietaris del Lleida Esportiu que s'ha de fer un equip per a competir a 2ªB a finals l'agost.


Sincerament , no entenc tant "nerviossisme" ni tanta "pressa"..

#120 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2012 - 01:50

Doncs a mi la veritat, no és una baixa que consideri excessivament important (més encara si acaba tornant Colorado).

Delgado és un jugador que quan es posa definitivament en forma la temporada ja ha acabat. D'aquests jugadors a 2aB crec que n'hi ha a patades..

I tampoc entenc aquest nerviosisme. Som a 1 de Juliol, queden gairebé 2 mesos per començar la competició




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos