Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida Esportiu- Hospitalet / Comentaris del partit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
68 respuestas en este tema

#41 Key_Okuna

Key_Okuna

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 10:15

Lamentable l'actuació de Víctor (una vegada més) i de la defensa en general, en especial de Verdú i dels germans Bosch que avui han estat molt desafortunats. Com a mínim dos dels gols han estat cantades espectaculars de Víctor.

L'àrbit una vergonya, tot i que com que anàvem 1-4 tampoc ha influenciat gaire la seva mala actuació. No ha pitat res a favor nostre.

També remarcar que el porter rival (Craviotto) ha celebrat els gols del seu equip com si guanyés la champions, ha estat totalment fora de lloc. No cal comentar que ha estat lamentable quan s'ha encarat amb el noiet que feia de recullpilotes.

Emili ha intentat fer canvis ofensius però no han estat eficaços i han arribat tard.

PD: Footlleida01, ets un maleducat i un irrespectuós. No sol pel fet de criticar l'Emili (tothom pot tenir una opinió), sino per fer-ho de la manera que ho fas, amb lletres gegants i de colors, i insultant a usuaris del fòrum que no pensen com tu (que curiosament som la gran majoria). Si us plau, que els moderadors s'encarreguin d'expulsar aquest pocavergonya de manera definitiva.

#42 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 02 octubre 2011 - 10:24

Jo trobo lamentable l'estat físic de la plantilla. Hi ha hagut un moment al començar la segona part que el Sobregrau semblava que tenia flato i tot. La defensa és mol ti molt lenta. Sembla mentida que no sabessin de la velocitat de Cirio i de David Prats (que sempre ens marca!). Lo de Verdú clama al cel, però sembla que no tenim lateral esquerra de recanvi. (On és Gabernet?). I el porter podria haver fet més, tot i que n'ha parat dos de bones.
Avui la culpa és més per la defensa que no pas pel porter.

#43 BlueIce

BlueIce

    Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 97 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 10:45

Jo crec que no hi ha per tant, el resultat hem sembla massa abultat, ja que el segon gol ha siguit un "jugadon", i el tercer i el quart de rebot, i un 0-4 desmoralitza a tothom.

Si haguessim quedat 1-2 ara estariem parlant d´una altra manera i els punts perduts els mateixos, total estem a un patit del playoff.

P.D: Encara no entenc la posició de lateral de David Gimenez.

#44 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 10:53

Jo crec que no hi ha per tant, el resultat hem sembla massa abultat, ja que el segon gol ha siguit un "jugadon", i el tercer i el quart de rebot, i un 0-4 desmoralitza a tothom.

Si haguessim quedat 1-2 ara estariem parlant d´una altra manera i els punts perduts els mateixos, total estem a un patit del playoff.

P.D: Encara no entenc la posició de lateral de David Gimenez.


Podriem dir que més que de Lateral ha jugat de "carrilero". Jo tampoc ho veig tant malament si anem perdent que fiqui a un jugador més ofensiu a jugar de lateral/"carrilero"

#45 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 11:02

Jo crec que no hi ha per tant, el resultat hem sembla massa abultat, ja que el segon gol ha siguit un "jugadon", i el tercer i el quart de rebot, i un 0-4 desmoralitza a tothom.

Si haguessim quedat 1-2 ara estariem parlant d´una altra manera i els punts perduts els mateixos, total estem a un patit del playoff.

P.D: Encara no entenc la posició de lateral de David Gimenez.


Si haguessim quedat 1-2 estariam parlant del mateix, ja que anar 0-2 al minut 15 es escandalos, ja que han sigut 2 errors que clamen al cel, la defensa fragil com el vidre, i el porter no sap ni fer un rebuig cap als costats.

15 gols en contra en 7 partits, ja esta tot dit!

#46 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 11:58

Hem sembla que al mercat d'hivern recuperaria a Dani Marin, Gabernet, Eduardo.

#47 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 09:20

Ei nois dic la meva, que ahir vaig anar a veure en directe el meu primer partit del Lleida Esportiu al Camp d’Esports:

Ibañez lamentable, crec que és el pitjor porter que he vist al Camp d'Esports, ha de ser molt dolent Sergi Palau per no jugar en el seu lloc. Tenim un gravíssim problema a la porteria, aquest noi no té nivell i té detalls de porteret i ja ho estem pagant.

Ahir els pitjors van ser Verdú (Haro li va fer el que va voler, encara el buscar ara), Massana, Ibañez, els germans Bosch i sobretot Jaume, que anava perdut. Tot i així trobo lamentable i exagerat xiular l'equip en aquesta jornada de lliga, van tenir un molt mal dia i prou.

Em va sorprendre gratament Casquero, Sobregrau i Canario. I veig molt de futur amb Imaz i Pere. Tenim bon equip en algunes zones del camp però ahir no vam funcionar de cap manera. En defensa i mig camp creatiu s'ha de millorar moltíssim.

Criticar Emili després del que va fer la temporada passada crec que no té gaire sentit, no tenim un equipàs ni cap jugador que sigui un fora de sèrie, tenim un equip modest i el treball que està fent és bo, ahir va ser un desastre però millor tenir partits així a principi de temporada.

Per cert gran animació de les penyes, sobretot els Rudes.

#48 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 09:32

L'unic que hem quedo del partit es amb l'animació del Gol Nord.

En temes esportius l'equip fatal, tots, destacar només a la segona part les ganes de voler maquillar el marcador treien una mica d'orgull.

Sóc dolent ho sóc l'unic que pensa que es un resultat raro despres d'una nit de festa major a Lleida? Va, es igual... FORÇA LLEIDA!

#49 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 10:47

L'unic que hem quedo del partit es amb l'animació del Gol Nord.

En temes esportius l'equip fatal, tots, destacar només a la segona part les ganes de voler maquillar el marcador treien una mica d'orgull.

Sóc dolent ho sóc l'unic que pensa que es un resultat raro despres d'una nit de festa major a Lleida? Va, es igual... FORÇA LLEIDA!


Si fos despres de l'Aplec o de les Festes de Maig encara es podria entendre que l'haguessin agafat grossa.. pero les festes de Tardor no son res del altre mon xD Tot i aixi, que espavilin, i al Ibañez que el cardin d'una puta vegada per que es dolentissim, ni l'Istvan Dudas era tant dolent.

#50 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 12:02

Totalment d'acord amb tu Shinji0 amb el tema de Victor Ibanez.....Es lo pitjor que he vist com a porter al Camp d'Esports en la meva vida.Pitjor que Dudas,buenooooooo Dudas o Nauzet eren Deus comparat amb aquest paquetot de Victor que es mes dolent que la mare que el va parir....

FOOOOORAAAA VICTOR JAAAAA!!!!!
SERGI PALAU TITULAR JAAAAAAA!!!!!

#51 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 12:12

Jo crec que no hi ha per tant, el resultat hem sembla massa abultat, ja que el segon gol ha siguit un "jugadon", i el tercer i el quart de rebot, i un 0-4 desmoralitza a tothom.

Si haguessim quedat 1-2 ara estariem parlant d´una altra manera i els punts perduts els mateixos, total estem a un patit del playoff.

P.D: Encara no entenc la posició de lateral de David Gimenez.


Si haguessim quedat 1-2 estariam parlant del mateix, ja que anar 0-2 al minut 15 es escandalos, ja que han sigut 2 errors que clamen al cel, la defensa fragil com el vidre, i el porter no sap ni fer un rebuig cap als costats.

15 gols en contra en 7 partits, ja esta tot dit!


Novament totalment d'acord amb tu Shinji01, 15 gols en 7 partits es una puta vergonya aixi de clar jo dic i com molt be dijs la defensa es de vidre i fot mes aigues que el Titanic quan es va enfosar.....quin desastre de defensa sobretot els laterals Verdu i Sobregrau pero la banda esquerre de Verdu es una autopista pels rivals sense peatge a sobre.Verdu esta clar que hauria de jugar d'interior enlloc de lateral perque puja molt a atacar pero no baixa mai a defensar i quan ho fa sempre li guanyen l'esquena com ahir ho va fer Haro com i quantes vegades li ba donar la gana.........

EMILIIIIII ESPAVILA LA DEFENSA I SENTA D'UNA VEGADA A VICTOR COLLONS!!!'

#52 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 01:29

Sigui bo o dolent, se li ha de tenir respecte al Víctor.






PD:Continuo defensant al Víctor.

#53 Bosch

Bosch

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 01:43

Crec que les crítiques cap al porter Ibáñez estan sobre dimensionades, no crec ni molt menys que sigui dolent, que potser ha tingut algunes actuacons no del tot encertades, si això segur, però es que ja l'esteu condemnant a mort. com es nota que no l'heu vist jugar a l'espanyol B, tan a tercera com a segona B, porter titular indiscutible a les 2 divisions... em sembla a mi que l'espanyol no es precisament dolent a l'hora de treballar amb la pedrera.
espero que realment tingueu la sort de veure el millor Víctor, perque creieu-me que és un molt bon porter, doneu-li marge, acaba d'arribar i cal dir en benefici seu que la defensa no li està posant les coses molt fàcil. ahir els germans Bosch i en Verdú no li van posar les coses gaire fàcils... així que menys menysprear a algú que defensa el club i doneu marge de reacció al pobre nano, amb els vostres retrets no li donareu més confiança, si realment dieu que sou una afició exemplar estarieu donant exemple, otorgant la confiança a un noi que fins a l'actualitat ha donat molt bon rendiment on ha jugat sempre.
per últim m'agradaria comentar que si Víctor està aqui es gràcies a Eduardo ( porter l'any passat), ell recomanà el seu fitxatge pel Lleida... aixi que si és aqui es per alguna cosa.

#54 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 01:55

Crec que les crítiques cap al porter Ibáñez estan sobre dimensionades, no crec ni molt menys que sigui dolent, que potser ha tingut algunes actuacons no del tot encertades, si això segur, però es que ja l'esteu condemnant a mort. com es nota que no l'heu vist jugar a l'espanyol B, tan a tercera com a segona B, porter titular indiscutible a les 2 divisions... em sembla a mi que l'espanyol no es precisament dolent a l'hora de treballar amb la pedrera.
espero que realment tingueu la sort de veure el millor Víctor, perque creieu-me que és un molt bon porter, doneu-li marge, acaba d'arribar i cal dir en benefici seu que la defensa no li està posant les coses molt fàcil. ahir els germans Bosch i en Verdú no li van posar les coses gaire fàcils... així que menys menysprear a algú que defensa el club i doneu marge de reacció al pobre nano, amb els vostres retrets no li donareu més confiança, si realment dieu que sou una afició exemplar estarieu donant exemple, otorgant la confiança a un noi que fins a l'actualitat ha donat molt bon rendiment on ha jugat sempre.
per últim m'agradaria comentar que si Víctor està aqui es gràcies a Eduardo ( porter l'any passat), ell recomanà el seu fitxatge pel Lleida... aixi que si és aqui es per alguna cosa.

Vaya a un has anat a esmentar a Eduardo, vaya un altre aquell també ufffffff.......aquell també cantava com una almeja però vés per on i qui m'ho anava a dir i quines voltes que dóna el món que diria això, que trobo a faltar a Eduardo i no és perquè sigui bon porter el madrileny perquè també cantava a base de bé però al costat de Víctor Ibáñez es una mescla de Casillas y de Valdés, l'ara entrenador de porters del Girona, Eduardo Pérez......
No company no, no t'equivoquis aquí, el qui ha de donar seguretat a la defensa i a la resta de companys i sobretot a l'afició és el porter i ara està Víctor Ibáñez, quan ho sigui Palau l'exigiré el mateix com vaig fer amb Eduardo i amb tants altres porters....
Per mi els millors porters que he vist pel Camp d'Esports son Tubo Fernandez (ALLÒ ERA UN PORTER Y LO DEMÁS SON TONTERIAS), Ravnic també m'agradava força i sobretot Emili Isierte el tarragoní era molt segur a la porteria i si m'apures molt a Eduardo NAVARRO no Pérez no ens confunguem aquell també a Segona B era molt bó i un dels artífices de pujar a Segona A va ser ell al playoff contra la Cultural Leonesa i a les Canàries contra el Pájara Playas de Jandia que va fotre un partidàs encomiable...........

Ho sento company, per mi no hi han excuses, ho lamento amb tota l'ànima, a mi Víctor Ibáñez no em dóna ni seguretat ni confiança com a porter del Lleida i m'és igual si a l'Espanyol B era un crack, a mi això m'importa un rabe, a mi lo que em preocupa és lo que faci al Lleida i no el seu passat a l'Espanyol B, m'explico? :roll:

Salutacions.........però dic el que penso.........i el que pensa molta gent al Camp d'Esports.

#55 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 01:57



Vaya gol de pura potra han tingut els de L'Hospitalet, no m'havas fixat!

#56 jaume_

jaume_

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 02:18

El realment lamentable es q després de la derrota a maó encara tinguin ganes de pasejar-se el dimecres nit per el Larida ( Ibáñez, germans bosch i companyia ) fins altes hores de la matinada i ben contents alguns, després aqui s'explica la baixa forma i el partit de ahir, lamentable els 4 gols, lamentable el porter, lamentable la defensa

#57 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 02:21

Crec que les crítiques cap al porter Ibáñez estan sobre dimensionades, no crec ni molt menys que sigui dolent, que potser ha tingut algunes actuacons no del tot encertades, si això segur, però es que ja l'esteu condemnant a mort. com es nota que no l'heu vist jugar a l'espanyol B, tan a tercera com a segona B, porter titular indiscutible a les 2 divisions... em sembla a mi que l'espanyol no es precisament dolent a l'hora de treballar amb la pedrera.
espero que realment tingueu la sort de veure el millor Víctor, perque creieu-me que és un molt bon porter, doneu-li marge, acaba d'arribar i cal dir en benefici seu que la defensa no li està posant les coses molt fàcil. ahir els germans Bosch i en Verdú no li van posar les coses gaire fàcils... així que menys menysprear a algú que defensa el club i doneu marge de reacció al pobre nano, amb els vostres retrets no li donareu més confiança, si realment dieu que sou una afició exemplar estarieu donant exemple, otorgant la confiança a un noi que fins a l'actualitat ha donat molt bon rendiment on ha jugat sempre.
per últim m'agradaria comentar que si Víctor està aqui es gràcies a Eduardo ( porter l'any passat), ell recomanà el seu fitxatge pel Lleida... aixi que si és aqui es per alguna cosa.


14 gols en 7 partits. Tu creus que cal res més? Per favor..

#58 jaume_

jaume_

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 02:25

amic Bosch només hem justificaria tal defensa q fosis amic de Ibáñez pq els números parlen per si sols, no es por defensar tal cosa, l'únic partit q no es pot criticar la seva actuació es el de maó

#59 Bosch

Bosch

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 02:40

home procuro parlar del que veig, he anat sovint a la ciutat esportiva de l'espanyol, per això parlo del que parlo, amic footlleida01 per descomptat que no es pot viure del passat, exactament com tu dius jo també dic el que penso, i des del meu punt de vista considero que s'està atacant massa al porter, penso que la seguretat entre defensa i porter ha de ser mutua, es simbiòtica, un porter no es sentirà segur si la defensa no aporta seguretat, igual que un porter no aporta confiança si no para les pilotes que li arriben.

tot això és problema de l'equip en general, no pot ser que dels 4 gols 2 siguin en pròpia porteria, i l'altre sigui un golàs d'un ex-company seu com el Pedraza... que podia fer més en un dels gols, per descomptat que si.

si defenso al Víctor és perquè penso que el seu rendiment pot ser molt més gran del que ha demostrat. per cert a Jaume_ no conec en persona en Víctor, i no cal ser amic de ningú per defensar en el que un creu injust no?

#60 albertlleidata

albertlleidata

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 41 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 03:32

Hola companys :), ahir la veritat és que va ser un partit per oblidar..., la primera part va està nefasta, vam arribar algun cop a porteria, vam dominar poc poc..., L' Hospitalet ens va fotre una dominada increible i jugant molt bé en general i dominant més..., dir que vam estar ben espessos i quye vam tindre molt mala sort..., el resultqat de la primera part ho diu tot : 0-4!!! .
La segona part va ser diferent va arribar el gol i en tota la segona part vam estar més disputada entre els dos equips, inclus no ho vam fer malament a la segona part..., el resultat a la segona part ho diu tot : 1-0!!! .
A destacar del partit : que és una mica increible que en 20 minuts perdem 0-4... !!!, el gran gol del Lleida---, i l'arbitre que dolent perfavor per mi és va tragar 2 penals clarissims sobretot un al Asier... em fotia dels nervis aquell "arbitrillo" :evil: !!!.
A mi Victor Ibañez no m'agrada gaire..., transmet molta inseguretat, i te algunes cantades..., també ha fet alguna bona parada, però a mi no m'agrada massa !!!, la defensa és desastrosa aquest any, però que malament ahir deixan sols als delanters del Hospi..., i que malament cobriem i defensavem als del Hospi, feien el que volien sobretot a la primera meitat i pr les bandes pel mig per tot arreu..., un coladero..., ja poden millorar o anirem fata, també mala sort ahir amb els gols en propial... !, destacar també que els davanters no van estar malament els del Lleida dic, els del Hospi per cert genials..., no se com no en van caure més de gols...!, com dic la davantera nsotra va estar més fluixa que altes partits, però van anar fent alguna ocasio i jugada bona, destacar l'Asier està "que se sale", quin tio no para ahir va ser el puto amo i crack del equip, no entenc com algú el critica que és queixa li van fotre un penal que per no queixar-se.., vaig veure desde el gol nord el gest de rabia que li va fer al porter Craviotto al porter.., és que quin penal........!, per cert destacar que el Craviotto quin tio..., en una acció que la pilota va fora el nen recullpilotes del Lleida un dels molts que hi ha..., va donar.li la pilota al porter tiran-li suau, ho vaig veure perfectament, i li va anar enves de a les mans al Craviotto al ombro, el noi no ho va fer en absolut en mala baba, pues el Craviotto aquell li va fer una espenta al nen, que tothom la va escridassar..., quina cara aquest porter, que maleducat i inutil..., destacar el 7 també del Hospi m'encante aquest noi, ojala el tinguessim aqui...!., res més a dir..., i tranquils que tot anira més bé no cal exagerar per un puto mal partit i una puta derrota, que aquí vec que alguns sembla que sigui l'acabament del món..., tranquils....., i visca el Lleida !!!.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos