Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida Esportiu- Hospitalet / Comentaris del partit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
68 respuestas en este tema

#61 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 06:05

Partit per oblidar, i ja esta tampoc cal fer tanta sang, que se va jugar malament? si, que la defensa va estar adormidissima? si...... Però ara tampoc podem fotre tanta merda a l'equip, encara queda moltíssima lliga i dels errors s'aprèn, ara a pensar en el pròxim partit!!

En linees generals el equip que tenim enguany es molt competitiu, l'únic que la defensa es la que ens esta portant mes mals de cap aquesta temporada, algun reforç s'hauria de fer en l'aspecte defensiu (Gabernet...es troba a faltar), desprès tema Víctor tampoc crec que ho faci tan malament, tothom el crucifique pels gols (en molts no pot fer gaire cosa) però tampoc es diu que a la segona part ens va salvar d'algun gol més amb alguna parada de mèrit.

#62 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 07:17

En linees generals el equip que tenim enguany es molt competitiu, l'únic que la defensa es la que ens esta portant mes mals de cap aquesta temporada, algun reforç s'hauria de fer en l'aspecte defensiu (Gabernet...es troba a faltar), desprès tema Víctor tampoc crec que ho faci tan malament, tothom el crucifique pels gols (en molts no pot fer gaire cosa) però tampoc es diu que a la segona part ens va salvar d'algun gol més amb alguna parada de mèrit.


A mi que salvi 2 gols al minut 88 i al 90 anant 1-4 quan s'ha menjat els 2 primers me la bufa bastant, l'Emili hauria de fotre amb aquest paio a la banqueta, no te carisma, no s'enten amb la defensa, no s'imposa i ademes es dolentissim en les sortides.

I al Verdu tambe li donaria una mica de descans a veure si espavila per que el seu passadis no el veus ni en el pitjor equip de regional.

#63 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 07:54

Fins los collons... Vaig a treure merda d'aquest equip.

Verdu. Aquest noi necessita unes classes de defensa JA!

Germans Bosch. Segon que no ens han futut el caanviazo? El segon gol que ens han futut avui l'any passat ni de conya els haguessin torrejat tant...

Victor Ibañez. Avui l'unic gol que podria atura ha sigut el primer als altres no podia fer res. I bueno el segon potser... Però és mala sort que té passi la pilota entre les cames...

Asier. Estic fins los collons! L'unic que fà és queixar-se! Al penalti que no ens han pitat a la segona part, s'ha quedat alli a la porteria... Collons ajuda a l'equip!!

Imaz. Molt lleig que et treguin groga per unes mans intencionades, i després durant el partit ha seguit treient les mans als remats


Narmer, ho sento pero discrepo amb tu i és que per mi el millor jugador del partit ha estat l'Asier Eizaguirre s'ha deixat els **** collons fins al final! Als últims minuts no podia amb la seva ànima i per mi ha estat el millor.

Després comentar que la derrota ha estat una mica excessiva, normalment a mi no m'agrada atribuïr la derrota a l'àrbitre però s'ha empassat moltes targetes i penals que pdorien haver afavorit al Lleida!

També m'agradaria felicitat a en Casquero que després de la seva lesió m'ha semblat un bon jugador que espero que es converteixi en l'organitzador que necessitem per a l'equip.
I com he dit pel meu face: "Si voleu que us atraquin, només cal que aneu al Camp d'Esports a veure el Lleida i observeu bé l'àrbitre"

Salut a tothom!


No estic gens d'acord amb el teu comentari.Aquest és el primer arbitratge dolent de la temporada, els altres partits les actuacions arbitrals han estat molt correctes i fins i tot el dia del València Mestalla ens va anar a favor descaradament amb 2 penals i el filial che amb 9 jugadors.
No t'equivoquis company, avui ha estat el primer arbitratge dolent de la temporada, i sí, el qualifico d'atracament si senyor, ha anat molt a favor de l'Hospitalet i en moltes faltes a favor del Lleida no ha aplicat la llei de la ventatja desaprofitant el Lleida ocasions clares de gol.


Sisi, també estic d'acord en que no tots han estat dolents pero en la majoría si i lo d'ahir va ser massa... el tema de la llei de la ventatja, l'àrbit no el tenie après

#64 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 08:25



En linees generals el equip que tenim enguany es molt competitiu, l'únic que la defensa es la que ens esta portant mes mals de cap aquesta temporada, algun reforç s'hauria de fer en l'aspecte defensiu (Gabernet...es troba a faltar), desprès tema Víctor tampoc crec que ho faci tan malament, tothom el crucifique pels gols (en molts no pot fer gaire cosa) però tampoc es diu que a la segona part ens va salvar d'algun gol més amb alguna parada de mèrit.


A mi que salvi 2 gols al minut 88 i al 90 anant 1-4 quan s'ha menjat els 2 primers me la bufa bastant, l'Emili hauria de fotre amb aquest paio a la banqueta, no te carisma, no s'enten amb la defensa, no s'imposa i ademes es dolentissim en les sortides.
I al Verdu tambe li donaria una mica de descans a veure si espavila per que el seu passadis no el veus ni en el pitjor equip de regional.


SHINJI01 PRESIDENT, BRAVO!!! :D :D

Absolutament impossible dir-ho més clar.......impossible dir-ho tant clar lo que pensem molta gent, comparteixo punt per punt i lletra per lletra lo que has escrit........
Sobretot em quedo amb lo que t'he destacat amb negreta, bravo per aquest comentari perquè es la puta veritat.........
A mi aquest Victor Ibáñez em transmet una inseguretat abismal, sembla un davanter més de l'equip contrari......GRRRR :evil: :x

#65 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 08:29

I el Verdú a la banqueta com també dius Shinji01, si si, totalment d'acord amb tu perquè xato ahir es va lluir el molt petardo, la mare que el va fotre hòstia.........Quina autopista éra per la seva banda, uffffff hi havia més espai per la seva banda que la Autopista de Lleida a Zaragoza que va sempre molt buida en plena matinada pues igual Ramón Verdú alias "Autopista de madrugada"...........

Qui pebrots m'ho anava a dir a mi que trobaria a faltar a 2 jugadors que els volia fora del Lleida com Eduardo i GaberPEEETTTTTT, qui m'ho anava a dir a mi m-erdaaa :x :x Així que mireu si estem malament en defensa!!

#66 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 09:08

I el Verdú a la banqueta com també dius Shinji01, si si, totalment d'acord amb tu perquè xato ahir es va lluir el molt petardo, la mare que el va fotre hòstia.........Quina autopista éra per la seva banda, uffffff hi havia més espai per la seva banda que la Autopista de Lleida a Zaragoza que va sempre molt buida en plena matinada pues igual Ramón Verdú alias "Autopista de madrugada"...........

Qui pebrots m'ho anava a dir a mi que trobaria a faltar a 2 jugadors que els volia fora del Lleida com Eduardo i GaberPEEETTTTTT, qui m'ho anava a dir a mi m-erdaaa :x :x Així que mireu si estem malament en defensa!!


Calla cony!

#67 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 09:14

I el Verdú a la banqueta com també dius Shinji01, si si, totalment d'acord amb tu perquè xato ahir es va lluir el molt petardo, la mare que el va fotre hòstia.........Quina autopista éra per la seva banda, uffffff hi havia més espai per la seva banda que la Autopista de Lleida a Zaragoza que va sempre molt buida en plena matinada pues igual Ramón Verdú alias "Autopista de madrugada"...........

Qui pebrots m'ho anava a dir a mi que trobaria a faltar a 2 jugadors que els volia fora del Lleida com Eduardo i GaberPEEETTTTTT, qui m'ho anava a dir a mi m-erdaaa :x :x Així que mireu si estem malament en defensa!!


Calla cony!

No callaré mai i menys encara que m'ho digui un radical catalanista com tu.
Les coses sempre altes i clares i al qui no li agradi que es fiqui fulles o directament que es faci fotre un ratet..... 8)

#68 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 octubre 2011 - 10:23

el que estar clar es que tenim que reaccionar pero ja, no anem be si som l'equip mes golejat de la categoria (15 gols en 7 partits), algo falle, el porter, la defensa, el emili o el no se que.

titulars de la manyana:

primero, baño y luego, masaje

el planteamiento de emili y la pesima ejecución del equipo,claves del caótico 1-4.

l'hospitalet sacó los colores y puso en su sitio a un lleida que fue un coladero.

los visitantes fueron un rodillo al que nadie le opuso resistencia hasta la segunda mitad.

segre:

un desconocido lleida encaja la derrota mas amplia de la temporada

vaya varapalo

lo mejor: pocas cosas positivas pueden extraerse de este partido salvo que la derrota pudo ser mayor y que debutó casquero

lo peor: una vez más la fragilidad defensiva del equipo y lo pronto que bajó los brazos al dar por perdido el partido

senyors el titulars de la premsa parlen molt clar

#69 haivan

haivan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2011 - 04:54

algu sap perque fa dos partits que no tenim fotos al peradelleida




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos