Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida Esportiu- Hospitalet / Comentaris del partit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
68 respuestas en este tema

#21 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:49

5 comentaris a fer sobre aquest partit:

- Emili Vicente: Jo soc gran defensor de la seva feina però avui tot el que ha fet segons la meva humil opinió és un complet desatre. Com pot ser que perdent 1-4 tots els jugadors del nostre equip estiguin defensant un puto corner? Com pot ser que pressionessin més amb 10 que nosaltres amb 11? Com pot ser que deixes sol durant tanta estona al pobre Ballesteros pressionant sense cap mena de sentit? Es evidenment que sol contra 4 defenses no pot fer res! I per no parlar dels canvis... David Gimenez lateral... El 2n davanter que no entra fins els ultims 14 minuts... Yo no entender.

- Porter i defensa: Un drama. La defensa ha estat fatal però crec que amb el temps anirà millorant. Lo més preocupant és el porter... Quina inseguretat que transmet. En tota la 1a part ni una parada.

- Gol Nord: Espectacular animació la que hi hagut tot i l'abultada derrota. Felicitats en especials als Rudes que no han parat en cap moment. Orgull d'afició. Crec que els jugadors ho han sapigut reconeixer al final del partit.

- L'arbitre: Dolent de solemnitat. Un partit facil se l'ha complicat de mala manera: fent repetir saquet, sense tenir nidea de la llei de l'aventatge i sense pitar un parell de penals que semblaven bastan clars. Dolent, molt dolent...

- Haro: Partidas del jugador de l'Hospi. Chapeau.


Totalment d'acord en tots els teus punt, Chapeau per tu també crack, estic molt d'acord amb el que has dit.
Respecte al primer punt, tan sols afegiria una cosa, al tercer gol de l'Hospitalet qui hi havia defensant a la mitja lluna de l'area el refús de la defensa del Lleida?NINGU, NINGUUUUUUUU!!!Clar estava sol el jugador de l'Hospitalet per rematar i tot i tenir molta sort en el rebot, doncs gol!!!

Ostres ostres, l'Haro aquest ha tornat absolutament boig, però absolutament boig a Ramón Verdú, li ha fotut cada regat que ufff ufffff mare meva encara l'està buscant el nostre lateral, com bé dius partidàs, ahhhh i partidàs de David Prats, "PratiGOL", quin troç de davanter per l'amor de Déu es colava entre els germans Bosch i els ha descol.locat als dos i ha permès a Pedraza entrar desde la segona línia amb una comoditat absolutament insultant.

L'àrbitre ha estat lamentable e impresentable, s'ha menjat un penal clarissim a Asier Eizaguirre i tot i expulsar justament a Rubén Garcia (aquest tio no n'aprendrà mai, era un porc jugant amb el Lleida i ho seguiex sent-ho amb l'Hospitalet, ho han coses que no canviaràn mai, oi que no Rubén? :twisted: ), doncs deia que tot i expulsar justament a Rubén, ha anat descaradament contra els interessos del Lleida, fins i tot els comentaries del Canal Esport 3 no han parat de dir que perjudicaven al Lleida Esportiu, a més a més, heu vist com ha pitat un fora de joc, desprès s'ha desdit de la seva pròpia decisió i ha pitat una falta a favor de l'Hospitalet en un gest lamentable per la seva part.
L'àrbitres un ZERO COM UNA CATEDRAL, QUE MALO ERESSSSS ÀRBITRO CABRÓN!!

I per acabar amb lo del porter com molt bé dius, a la primera part Victor Ibañez CAP ATURADA I 4 GOLS EN CONTRA, ufffffff, vosaltres sabeu quina inseguretat provoca això en una defensa?Els nostres defenses estàn cagats pensant que cada arribada es mig gol del rival, i no em val dir que a la segona part ha fet una aturada de mèrit perquè és més error del jugador de l'Hospitalet que no encert del porter ja que el jugador riberenc remata SOL COM UN MUSSOL i la falla ell, si fos davanter del Lleida ja li estaria maleint els óssos...
En canvi, Craviotto (que no entendré mai perquè no fitxa pel nostre equip, és un troç de porter però estem empenyats en no fitxarlo i així ens va.......DE MALAMENT), deia que Craviotto ha fet 2 aturades espectaculars a xuts d'Asier Eizaguirre i Jesús Imaz amb 2 paradons marca de la casa Craviotto.......
Aquesta és la diferencia, ells ténen un gran porter (Craviotto), nosaltres no........aquesta és la GRAN diferència senyors, però molts d'aqui com sempre estem més cecs que els que vénen cupons de l'ONCE.......En fi, d'on no hi ha no en raja com diuen..... :roll:

#22 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:54


Asier. Estic fins los collons! L'unic que fà és queixar-se! Al penalti que no ens han pitat a la segona part, s'ha quedat alli a la porteria... Collons ajuda a l'equip!!


Home per una jugada... Dir que Asier no ajuda a l'equip ho trobo bastan fals la veritat. És un treballador com no n'hi han pocs.


Totalment d'acord amb tu +1000000000000000000000000000000000000000

#23 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:56


Asier. Estic fins los collons! L'unic que fà és queixar-se! Al penalti que no ens han pitat a la segona part, s'ha quedat alli a la porteria... Collons ajuda a l'equip!!


Home per una jugada... Dir que Asier no ajuda a l'equip ho trobo bastan fals la veritat. És un treballador com no n'hi han pocs.


El gest de rabia picant al pal diu molt d'ell!!!

Es un tio molt molt lluitador!!! gran asier!

#24 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:01

no siguem tan hipocrites, a sigut un partit amb mala sort, els gols encaixats han estat molt raros i més d'un a propia porta.
el jugadors a la primera part una mica encantats SI! pero a la segona han lluitat a sigut un error i ja esta, ara toca pensar amb el proxim partit!

#25 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:02

no siguem tan hipocrites, a sigut un partit amb mala sort, els gols encaixats han estat molt raros i més d'un a propia porta.
el jugadors a la primera part una mica encantats SI! pero a la segona han lluitat a sigut un error i ja esta, ara toca pensar amb el proxim partit!


Clar que si company! es una puta derrota només queden infinitat de partits!!

#26 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:05


Asier. Estic fins los collons! L'unic que fà és queixar-se! Al penalti que no ens han pitat a la segona part, s'ha quedat alli a la porteria... Collons ajuda a l'equip!!


Home per una jugada... Dir que Asier no ajuda a l'equip ho trobo bastan fals la veritat. És un treballador com no n'hi han pocs.


El gest de rabia picant al pal diu molt d'ell!!!

Es un tio molt molt lluitador!!! gran asier!

Jo no dic que no ajudi a l'equip durant el partit, homr si no ajudes a l'equip l'any passat no hagues jugat casi res, perquè ofensivament l'any passat va estar nefast però és deixave els collons presionant, però tio si el arbitre no pite, doncs no ha pitat i per molt que es quedis dins de la porteria protestant no pitara... Baixa a ajudar l'equip...

I no digueu que aixó que dic ho dic perquè hem perdut tal i qual, perquè és la veritat Verdu pot ajudar molt en atac però a la minima que li poses un tio bonet per la seva banda, no pot parar-lo, que és el que ha passat avui, i lo dels germans Bosch, aquest any no semblen els del any passat i tant de bo tornin ho tornin a ser.

#27 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:07

no siguem tan hipocrites, a sigut un partit amb mala sort, els gols encaixats han estat molt raros i més d'un a propia porta.
el jugadors a la primera part una mica encantats SI! pero a la segona han lluitat a sigut un error i ja esta, ara toca pensar amb el proxim partit!


Clar que si company! es una **** derrota només queden infinitat de partits!!


La setmana que ve anem a Ontinyent i només et dic que aquest camp se'ns dona fatal El Clariano i el que és pitjor aquest any l'Ontinyent ha fet grans fitxatges com Santos ex jugador del Lleida o Javi Gómez que és un troç de davanter, no em vull ni imaginar que pot passar allà si aquest parell estàn enxufats, que Déu ens agafi confessats, a més a més, ja sabem com les gasten el públic del Clariano amb els equips catalans amb això el que comporta es que els arbitratges allà son molt casolans i podem ser una víctima perfecta per ells........
Panorama molt i molt negre company i a la seguent jornada visita el Camp d'Esports la revel.lació de moment de la temporada com és l'Huracàn de València i no ha perdut cap partit em sembla així que ja ens podem calçar company, ja ens podem calçar....... :( :cry:

#28 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:09

LOLOLOLOLOOOOOOOOOOOLOLOOOOOOOOOLOLOOOOOOO

EMILI VETE YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EMILIIIIIIIIIIIIIIIII VETEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAAAAAAA
EMILIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVETEEEEEEEEEEEE YAAAAAAAA!!!!!!


LOLOLOOOOOOOOOLOLOLOOOOOOOOOOLOLOOOOOOOOO

EMILI VETEEEEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAAAAAA
EMILIIIIIIIIIII VETEEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EMILIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII VETEEEEEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Ei tio, fots mal a la vista. No se si tens raó o no, perque no he vist el partit, però ets un puto repelent... :x

#29 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:09

La setmana que ve anem a Ontinyent i només et dic que aquest camp se'ns dona fatal El Clariano i el que és pitjor aquest any l'Ontinyent ha fet grans fitxatges com Santos ex jugador del Lleida o Javi Gómez que és un troç de davanter, no em vull ni imaginar que pot passar allà si aquest parell estàn enxufats, que Déu ens agafi confessats, a més a més, ja sabem com les gasten el públic del Clariano amb els equips catalans amb això el que comporta es que els arbitratges allà son molt casolans i podem ser una víctima perfecta per ells........
Panorama molt i molt negre company i a la seguent jornada visita el Camp d'Esports la revel.lació de moment de la temporada com és l'Huracàn de València i no ha perdut cap partit em sembla així que ja ens podem calçar company, ja ens podem calçar....... :( :cry:


Queda molta lliga! ens aixecarem no em de tenir por del rival! avui a sigut un partit per oblidar toca borrar i pensar en el proxim!
jo confio amb aquet equip

#30 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:13

El àrbit aquest pite el pito quan li interesse al noi. A la segona part, una falta davant de l'àrea per darrere (o com a mínim molt forta) d'un jugador de l'Hospitalet, res. Al cap de 5 minuts, una falta seva també molt semblant, li queda la pilota al peus d'un jugador davant del porter i pite falta :lol: :lol: M'és igual que l'expulsi o xorrades, pero clar allò si que era falta, no? I moltes faltes lletjes davant de l'àrbit i res, i a la mínima que toquen a un jugador de L'Hospitalet, a terra i falta sense dubtar-ho. :lol: I el línier vaya un tambe que només s'entere de lo que passa al camp quan li interessa...

#31 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:18

El àrbit aquest pite el pito quan li interesse al noi. A la segona part, una falta davant de l'àrea per darrere (o com a mínim molt forta) d'un jugador de l'Hospitalet, res. Al cap de 5 minuts, una falta seva també molt semblant, li queda la pilota al peus d'un jugador davant del porter i pite falta :lol: :lol: M'és igual que l'expulsi o xorrades, pero clar allò si que era falta, no? I moltes faltes lletjes davant de l'àrbit i res, i a la mínima que toquen a un jugador de L'Hospitalet, a terra i falta sense dubtar-ho. :lol: I el línier vaya un tambe que només s'entere de lo que passa al camp quan li interessa...


Es que avui l'àrbitre és ha estat senzillament lamentable i em sembla que tenia aires d'agradar-li ser el protagonista del partit, que això encara és pitjor, pot arbitrar millor o pitjor, tenir més encert o pitjor però m'ha semblat que anava amb uns aires una mica sobrats.
No m'agrada excusar-me amb l'àrbitre però avui ha estat senzillament lamentable, pitjor que el Lleida, que ja es dir avui......

#32 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:20

per un partit perdut n s'acaba el món, hem d'anar partit a partit i pensar en la permanéncia.

P.D. si us voleu llegir la crònica deb Act Lleida: http://actualitatlle...oluntarios-1-4/

#33 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 07:21

Fins los collons... Vaig a treure merda d'aquest equip.

Verdu. Aquest noi necessita unes classes de defensa JA!

Germans Bosch. Segon que no ens han futut el caanviazo? El segon gol que ens han futut avui l'any passat ni de conya els haguessin torrejat tant...

Victor Ibañez. Avui l'unic gol que podria atura ha sigut el primer als altres no podia fer res. I bueno el segon potser... Però és mala sort que té passi la pilota entre les cames...

Asier. Estic fins los collons! L'unic que fà és queixar-se! Al penalti que no ens han pitat a la segona part, s'ha quedat alli a la porteria... Collons ajuda a l'equip!!

Imaz. Molt lleig que et treguin groga per unes mans intencionades, i després durant el partit ha seguit treient les mans als remats


Narmer, ho sento pero discrepo amb tu i és que per mi el millor jugador del partit ha estat l'Asier Eizaguirre s'ha deixat els **** collons fins al final! Als últims minuts no podia amb la seva ànima i per mi ha estat el millor.

Després comentar que la derrota ha estat una mica excessiva, normalment a mi no m'agrada atribuïr la derrota a l'àrbitre però s'ha empassat moltes targetes i penals que pdorien haver afavorit al Lleida!

També m'agradaria felicitat a en Casquero que després de la seva lesió m'ha semblat un bon jugador que espero que es converteixi en l'organitzador que necessitem per a l'equip.
I com he dit pel meu face: "Si voleu que us atraquin, només cal que aneu al Camp d'Esports a veure el Lleida i observeu bé l'àrbitre"

Salut a tothom!

#34 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 09:05

Lo millolr d'avui...
Posted Image

#35 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 octubre 2011 - 09:10

Preciosa la foto.

Amb aquesta derrota contundent lo únic que podem fer es pensar en el següent partit i l'Emili i els jugadors que preguin nota de les errades.

#36 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 09:10

Fins los collons... Vaig a treure merda d'aquest equip.

Verdu. Aquest noi necessita unes classes de defensa JA!

Germans Bosch. Segon que no ens han futut el caanviazo? El segon gol que ens han futut avui l'any passat ni de conya els haguessin torrejat tant...

Victor Ibañez. Avui l'unic gol que podria atura ha sigut el primer als altres no podia fer res. I bueno el segon potser... Però és mala sort que té passi la pilota entre les cames...

Asier. Estic fins los collons! L'unic que fà és queixar-se! Al penalti que no ens han pitat a la segona part, s'ha quedat alli a la porteria... Collons ajuda a l'equip!!

Imaz. Molt lleig que et treguin groga per unes mans intencionades, i després durant el partit ha seguit treient les mans als remats


Narmer, ho sento pero discrepo amb tu i és que per mi el millor jugador del partit ha estat l'Asier Eizaguirre s'ha deixat els **** collons fins al final! Als últims minuts no podia amb la seva ànima i per mi ha estat el millor.

Després comentar que la derrota ha estat una mica excessiva, normalment a mi no m'agrada atribuïr la derrota a l'àrbitre però s'ha empassat moltes targetes i penals que pdorien haver afavorit al Lleida!

També m'agradaria felicitat a en Casquero que després de la seva lesió m'ha semblat un bon jugador que espero que es converteixi en l'organitzador que necessitem per a l'equip.
I com he dit pel meu face: "Si voleu que us atraquin, només cal que aneu al Camp d'Esports a veure el Lleida i observeu bé l'àrbitre"

Salut a tothom!


No estic gens d'acord amb el teu comentari.Aquest és el primer arbitratge dolent de la temporada, els altres partits les actuacions arbitrals han estat molt correctes i fins i tot el dia del València Mestalla ens va anar a favor descaradament amb 2 penals i el filial che amb 9 jugadors.
No t'equivoquis company, avui ha estat el primer arbitratge dolent de la temporada, i sí, el qualifico d'atracament si senyor, ha anat molt a favor de l'Hospitalet i en moltes faltes a favor del Lleida no ha aplicat la llei de la ventatja desaprofitant el Lleida ocasions clares de gol.

#37 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 09:32

Preciosa la foto.

Amb aquesta derrota contundent lo únic que podem fer es pensar en el següent partit i l'Emili i els jugadors que preguin nota de les errades.



TOTALMENT D'ACORD AMB VOS...

#38 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 09:34

Lo millolr d'avui...
Posted Image


merci ;)!!! la veritat esque la foto queda de collons!!

#39 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 02 octubre 2011 - 09:35

Avui ha estat un mal partit, però no passa res queda molta lliga i està tot per fer. També crec que l'Emili ha plantejat bastant malament el partit i que encara hem de millorar en defensa. Del porter prefereixo no parlar-ne...

A part d'avui destacar la gran animació del Gol Nord, que en tot moment no ha deixat d'animar els seus jugadors i que ha incorporat 3 nous càntics força guapos.

A part de la derrota, també m'he emprenyat molt a les oficines. M'havia deixat el carnet a Barcelona i he intentat anar a les oficines per arribar a algun acord per no haver de pagar l'entrada. Els hi he ensenyat els carnets dels dos anys anteriors del lleida i els hi he dit que si volien els hi deixava el DNI a canvi d'una invitació i que ja els hi portaria el carnet per a que hem marquessin la casella d'aquell partit quan anés a buscar el DNI. He intentat buscar 3000 solucions però res i a més la dona que m'ha atès era la mateixa que ens ajudava a organitzar autobusos. Altres anys, que m'havia passat, ho havíem arreglat mol facilment. Espero que la directiva millori el tracte amb el socis...

#40 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 09:41

i pensar que aquest haro fa 2 temporades jugaie al Sants a primera catalana,llavors ere bo, pero avui ha sigut un dels millors del partit. la temporada 2009-2010 un dels millors jugadors de primera catalana de aquella temporada, i avui ha fet un autentic partidas

emili: a tercera i primera catalana tambe hi han bon jugadors, a veure que troben els teus ajudants, avui aquest haro ha fet molt mal per la seva banda dreta.
es baixet pero bo




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos