Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida Esportiu- Hospitalet / Comentaris del partit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
68 respuestas en este tema

#1 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 septiembre 2011 - 03:58

Un cop acabat l'encontre o durant ell, podem anar col·locant aqui els comentaris del partit, gols que ha fet l'equip i posteriorment els comentaris de com hem vist el partit i l'equip.
De moment els deixo les declaracios d'Emili Vicente abans del matx:

▪ L’entrenador del Lleida Esportiu assegura que “estem en la línia de guanyar solidesa i a casa hem de fer-nos forts”

▪ Emili recorda que “el recolzament de la grada és important per als jugadors”


El tècnic del Lleida Esportiu, Emili Vicente, admet que l’equip “vol tornar al camí de la victòria per treure’s l’espina de la derrota a Maó”. L’entrenador blau també assegura que el resultat a Menorca de la setmana passada “ens fa veure que els equips a casa es fan forts i que hem de seguir en aquesta línia com a locals. Volem ser un equip compacte i trobar l’equilibri necessari per competir a cada partit”.


http://diaridelsblau...ans-del_30.html

#2 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 octubre 2011 - 04:04

11 inicial: Víctor Ibáñez, Sobregrau, Jerson, Pau, Verdú, Méndez, Massana, Jaume Delgado, Imaz, Asier, Ballesteros.

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 octubre 2011 - 04:09

0-1 gol de Prats al minut 5...

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 octubre 2011 - 04:19

0-2 gol de Pedraza al minut 14.

Toca remontada, hi ha temps.

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 octubre 2011 - 04:24

0-3 al minut 20.

Deu ni do, impossible ja.

#6 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 04:30

Amb aquesta defensa serà molt difícil entrar en playoff, amics.

M'hen vaig a plorar.

#7 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 04:51

LOLOLOLOLOOOOOOOOOOOLOLOOOOOOOOOLOLOOOOOOO

EMILI VETE YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EMILIIIIIIIIIIIIIIIII VETEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAAAAAAA
EMILIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVETEEEEEEEEEEEE YAAAAAAAA!!!!!!


LOLOLOOOOOOOOOLOLOLOOOOOOOOOOLOLOOOOOOOOO

EMILI VETEEEEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAAAAAA
EMILIIIIIIIIIII VETEEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EMILIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII VETEEEEEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAAAAAAAAA


#8 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 octubre 2011 - 04:52

0-4 al descans. Empanada total de la defensa.

#9 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 04:59

el tercer i quart gol qui els ha marcat?

ni els de esport 3 sabem la seva autoria

#10 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 05:01

0-4 al descans. Empanada total de la defensa.

Tu ets dels que defenses el teu amiguet de l'ànima Emili, vés defensant-lo vés, au corre, 0-4 i ridicul espantós tàcticament dels nostres jugadors que vamos.......és un dels ridiculs més grans que recordo com a seguidor del Lleida després del 0-5 que ens va fotre lo Mataró al Camp d'Esports fa prop de 10 anys......així que au correeee homeeee correeeeee vés a defensar el teu amiguet Emili Vicente au corre va, a veure que fem, anem 0-4, resultat impresentable, tàcticament impresentable i la pressió al mig del camp sobre els jugadors rivals impresentable, em sap greu dir-ho però potser el 0-4 es abultat però el 0-3 si que es just..........

A veure si a la segona part no ens foten més, a veure si almenys "maquillem" el marcador, però molt em temo que tot i "maquillar" el marcador.............EL RIDÍCUL D'AQUEST ENTRENADOR, COM SEMPRE, ESTÀ SERVIT!!!

LLEIDA ESPORTIU SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, EMILI NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

#11 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 05:04

el tercer i quart gol qui els ha marcat?

ni els de esport 3 sabem la seva autoria

David Prats el 3r gol amb l'ajut d'un jugador del Lleida i el 4rt Pedraza.

Iribar que ridiculo de éste entrenador, ¿¿lo vés como siempre tengo la razón en éste sentido, lo ves?Después siempre me vienes y me dices "futbolero cuánta razón tenias.....", como siempre, pero bueno.....Es que esto hasta un ciego lo ve co.jones, ésto es un desastre y ojo que la semana que viene vamos a nuestro desplazamiento "favorito" como es Ontinyent, que cada año perdemos allí y nos pasa algo malo asi que imaginate el panorama desolador que se nos viene encima...... :evil: :x

#12 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 octubre 2011 - 05:09

el tercer i quart gol qui els ha marcat?

ni els de esport 3 sabem la seva autoria

Jo l'estic sentint per la ràdio i tampoc s'empanaven gaire. El 3r crec que ha dit Pedraza i al 4rt no estava molt atent la veritat.

#13 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 05:30

El Gandia que perdia 2-4 acaba d'empatar el partit.

#14 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 05:59

empanada total, i el asier sera baixa el proper partit me semble :evil:

#15 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:28

5 comentaris a fer sobre aquest partit:

- Emili Vicente: Jo soc gran defensor de la seva feina però avui tot el que ha fet segons la meva humil opinió és un complet desatre. Com pot ser que perdent 1-4 tots els jugadors del nostre equip estiguin defensant un puto corner? Com pot ser que pressionessin més amb 10 que nosaltres amb 11? Com pot ser que deixes sol durant tanta estona al pobre Ballesteros pressionant sense cap mena de sentit? Es evidenment que sol contra 4 defenses no pot fer res! I per no parlar dels canvis... David Gimenez lateral... El 2n davanter que no entra fins els ultims 14 minuts... Yo no entender.

- Porter i defensa: Un drama. La defensa ha estat fatal però crec que amb el temps anirà millorant. Lo més preocupant és el porter... Quina inseguretat que transmet. En tota la 1a part ni una parada.

- Gol Nord: Espectacular animació la que hi hagut tot i l'abultada derrota. Felicitats en especials als Rudes que no han parat en cap moment. Orgull d'afició. Crec que els jugadors ho han sapigut reconeixer al final del partit.

- L'arbitre: Dolent de solemnitat. Un partit facil se l'ha complicat de mala manera: fent repetir saquet, sense tenir nidea de la llei de l'aventatge i sense pitar un parell de penals que semblaven bastan clars. Dolent, molt dolent...

- Haro: Partidas del jugador de l'Hospi. Chapeau.

#16 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 octubre 2011 - 06:33

El Gandia que perdia 2-4 acaba d'empatar el partit.


4-6

xd!!!!

#17 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:34

Comentar també com a punt positiu que Casquero ha debutat jugants uns minuts a un nivell bastan bo.

#18 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:39

Fins los collons... Vaig a treure merda d'aquest equip.

Verdu. Aquest noi necessita unes classes de defensa JA!

Germans Bosch. Segon que no ens han futut el caanviazo? El segon gol que ens han futut avui l'any passat ni de conya els haguessin torrejat tant...

Victor Ibañez. Avui l'unic gol que podria atura ha sigut el primer als altres no podia fer res. I bueno el segon potser... Però és mala sort que té passi la pilota entre les cames...

Asier. Estic fins los collons! L'unic que fà és queixar-se! Al penalti que no ens han pitat a la segona part, s'ha quedat alli a la porteria... Collons ajuda a l'equip!!

Imaz. Molt lleig que et treguin groga per unes mans intencionades, i després durant el partit ha seguit treient les mans als remats

#19 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:45

Asier. Estic fins los collons! L'unic que fà és queixar-se! Al penalti que no ens han pitat a la segona part, s'ha quedat alli a la porteria... Collons ajuda a l'equip!!


Home per una jugada... Dir que Asier no ajuda a l'equip ho trobo bastan fals la veritat. És un treballador com n'hi han pocs.

#20 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2011 - 06:48

Fins los collons... Vaig a treure merda d'aquest equip.

Verdu. Aquest noi necessita unes classes de defensa JA!

Germans Bosch. Segon que no ens han futut el caanviazo? El segon gol que ens han futut avui l'any passat ni de conya els haguessin torrejat tant...

Victor Ibañez. Avui l'unic gol que podria atura ha sigut el primer als altres no podia fer res. I bueno el segon potser... Però és mala sort que té passi la pilota entre les cames...

Asier. Estic fins los collons! L'unic que fà és queixar-se! Al penalti que no ens han pitat a la segona part, s'ha quedat alli a la porteria... Collons ajuda a l'equip!!

Imaz. Molt lleig que et treguin groga per unes mans intencionades, i després durant el partit ha seguit treient les mans als remats


Company no pot ser que per perdre un puto partit critiquem! L'aficio del gol nord em cap moment em deixat de animar!!

Asier, Imaz i germans bosch s'han deixat la pell i han lluitat fins al final!

Un partit perdut queda molta lliga!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos