Ir al contenido


Foto
- - - - -

Incidents a les grades de Sta. Coloma


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
95 respuestas en este tema

#61 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 09:01

ri"]

Doncs no penso rectificar. Això ho dic i ho seguiré dient. I no em vagis de psicoleg si us plau. T'ho agrairía.


I ara !!!. Mai de la vida. Si vols un confessor que et planyi els pecats, ves a ofici de rosari.

Només et vull recordar que en una ocasió vas defensar l'actitud de l'enyorat Lleida Ok, el freaky més gran de tots els freakys que es fan i desfan i que han passat per aquest forum, amb una frase que va fer història "... no se que us ha fet el Lleida Ok, a mi em sembla un bon noi". Poc desprès va acabar sent expulsat per insultar-nos a tots, a tu inclòs, i especialment als companys GTS i VID.

Això no es psicologia, es memòria histórica, company!. Es una questió de conceptes.

I un darrer apunt: "... Dios los cria y el viento los junta".


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Em semblava un bon noi perque no el coneixía setciencies!!!



Una altra "rectificació". La enésima. Que n'arribeu a ser de savi, Micer Enric.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#62 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 09:07

A veure company bidekari. Tú has conegut a 1 persona que semblés que et queia bé i després no? No em diguis que no perque no m'ho crec. SETCIENCIES.

#63 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 enero 2008 - 11:42

Enric ets un flipat, i fins aqui la meva aportació.



PD: Com ha dit el company Asroc, els teus posts son d'agrair, realment donen gust llegir-los.

#64 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 01:13

Osigui que per tú extrema dreta és anar contra els Ilergetes i no contra Catalunya?

Aix la incultura que perillossa que es!!! Creus que no hi han feixistes catalanistes??? no has sentit parlar mai dels 33?? La majoria de Boixos que et penses que son? Aix que tens que sortir mes al carrer noiet...

#65 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 enero 2008 - 03:45

Tens per costum defensar així gent que no coneixes?



Que no es coneixen es una questió que no podem assegurar, company. :?: :?: :?:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Ho deia per l'enric, no per tu.

PD. Et conec?

#66 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 07:32

Si no us agraden els meus posts, no els llegiu i ja està. Per cert. El post aquell de joc de paraules fa pena. Quina manera de perdre el temps fent aquest post. Mare meva!!!!!

Mira GTS, jo ja ho he explicat. Si no t'ha quedat clar, no és el meu problema.

#67 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 09:47

Tens per costum defensar així gent que no coneixes?



Que no es coneixen es una questió que no podem assegurar, company. :?: :?: :?:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Ho deia per l'enric, no per tu.

PD. Et conec?



Jo també em refereixo a l'Enric.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#68 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 10:09

A veure company bidekari. Tú has conegut a 1 persona que semblés que et queia bé i després no? No em diguis que no perque no m'ho crec. SETCIENCIES.



Sire Savi:

Vos que sou aquí de pròpia voluntat per combatre els angels caiguts que us han volgut callar en aquest nostre mon pudrit i corromput. Vos que sou aquí de pròpia voluntat per irradiar amb la llum rectificadora les tenebres governades per la serp de les temptacions. Vos que heu tornat de pròpia voluntat, feu-nos la gràcia de dispensar la nostra soberbia i la nostra ignorància, i compadiu-vos de mi, com jo compadeixo la vostra divina missió.

Que la força t'acompanyi.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#69 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 10:22

A veure company bidekari. Tú has conegut a 1 persona que semblés que et queia bé i després no? No em diguis que no perque no m'ho crec. SETCIENCIES.



Sire Savi:

Vos que sou aquí de pròpia voluntat per combatre els angels caiguts que us han volgut callar en aquest nostre mon pudrit i corromput. Vos que sou aquí de pròpia voluntat per irradiar amb la llum rectificadora les tenebres governades per la serp de les temptacions. Vos que heu tornat de pròpia voluntat, feu-nos la gràcia de dispensar la nostra soberbia i la nostra ignorància, i compadiu-vos de mi, com jo compadeixo la vostra divina missió.

Que la força t'acompanyi.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



Atenció. Senyores i senyors. Us presento al nou capellà del forum del Lleida. És increible això. jajaja!!!!!!!!!!!

#70 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 10:28

Mes que frare se sembla al pajarillo al que tots coneixem per cert una gran persona perquè tal i com ha escrit ha clavat l'escriptura i imitació a en Pajarillo.

#71 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 11:38

Pero no te avies nat del foro i bueno els seus misatges donen vidilla al foro.

#72 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 11:43

A veure company bidekari. Tú has conegut a 1 persona que semblés que et queia bé i després no? No em diguis que no perque no m'ho crec. SETCIENCIES.



Sire Savi:

Vos que sou aquí de pròpia voluntat per combatre els angels caiguts que us han volgut callar en aquest nostre mon pudrit i corromput. Vos que sou aquí de pròpia voluntat per irradiar amb la llum rectificadora les tenebres governades per la serp de les temptacions. Vos que heu tornat de pròpia voluntat, feu-nos la gràcia de dispensar la nostra soberbia i la nostra ignorància, i compadiu-vos de mi, com jo compadeixo la vostra divina missió.

Que la força t'acompanyi.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



Atenció. Senyores i senyors. Us presento al nou capellà del forum del Lleida. És increible això. jajaja!!!!!!!!!!!


T'has tornat a equivocar, Enric. :lol: :lol: :lol:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#73 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2008 - 11:49

Mes que frare se sembla al pajarillo al que tots coneixem per cert una gran persona perquè tal i com ha escrit ha clavat l'escriptura i imitació a en Pajarillo.


Tots, no. Jo no conec ni al Pajarillo ni al Pajarraco.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#74 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 19 enero 2008 - 10:34

Si no us agraden els meus posts, no els llegiu i ja està. Per cert. El post aquell de joc de paraules fa pena. Quina manera de perdre el temps fent aquest post. Mare meva!!!!!

Mira GTS, jo ja ho he explicat. Si no t'ha quedat clar, no és el meu problema.


Tu si que fas pena!

#75 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2008 - 12:09

Gol Nord. T'ho he de dir a tú també? A veure si sabem llegir. No em penso anar del forum perque no vull donar aquest plaer a la gent que m'odía. T'ha quedat clar? O t'ho dic en un altre idioma?


Bidekari. Vés al circ o a fer de payaso. Segur que guanyes uns quants calerons.

#76 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2008 - 12:31

Gol Nord. T'ho he de dir a tú també? A veure si sabem llegir. No em penso anar del forum perque no vull donar aquest plaer a la gent que m'odía. T'ha quedat clar? O t'ho dic en un altre idioma?


Bidekari. Vés al circ o a fer de payaso. Segur que guanyes uns quants calerons.


Al final et banejaran...

#77 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 enero 2008 - 12:36

Gol Nord. T'ho he de dir a tú també? A veure si sabem llegir. No em penso anar del forum perque no vull donar aquest plaer a la gent que m'odía. T'ha quedat clar? O t'ho dic en un altre idioma?


Bidekari. Vés al circ o a fer de payaso. Segur que guanyes uns quants calerons.


Hola company, no se com et montes la vida, que gaire bè en totes les teves participacions acabes "escaldat". Encara que aquest post, te' l mereixes tot això i mès. No pots defensar a grups radicals d' altres equips sense saber l' ideologia que tenen. No pots apoyar 1 part d' aficiò, perquè et caigui bè l' equip. Com aquí en Lleida tenim moltes "penyes" com Ilergetes, Lo Marraco, Rudes... En molts altres equips tenen les seves. A lo que em refereixo... que no pots defensar als hooligans del Sabadell, Terrasa, Barcelona o Balaguer :lol: Perque tants sols t' agradi l' equip...

PD: Bidekari "Vos sou poesia en moviment" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#78 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2008 - 12:48

I perquè m'han de banejar senyor fotògraf? Simplement perque no estàs d'acord amb el que dic? Doncs quina democràcia no?


Rudes Lleida, Lo Marraco i sobretot Asmullaraks, que no sé perquè ja no se'ls veu pel camp si que són bona gent. El dia que els Ilergetes canvíin d'actitud, em cauràn bé. Mentrestant no. I a veure senyor Nakor. Que de Hooligans Vallés hi ha de tot tipus. I en 4 anys ha canviat el grup. No és com fa 4 anys. Ara. Si us agrada que els altres equips odiin al Lleida, allà vosaltres.

#79 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 19 enero 2008 - 12:57

A internet no existeix cap democracia. Si una persona fa una web i hi entra gent que no vol -> aire que ve d'alguaire

#80 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2008 - 01:08

Passo de discutir amb vosaltres ja que no sabeu entrar amb raó. Només sabeu valorar les coses meves que suposadament no us agraden. Les coses bones que tinc no les valora ningú. Molt bé. Doncs com veig que no entreu amb raó, passo de discutir amb vosaltres. Això si. Del forum no em penso anar. Jo soc del Lleida igual que vosaltres.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos