Ir al contenido


Foto
- - - - -

Incidents a les grades de Sta. Coloma


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
95 respuestas en este tema

#21 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 enero 2008 - 03:50

el company lukather te el mateix problema que tu i cada dos setmanes visita el camp del lleida...

#22 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 04:03

A veure si m'explico. Si he d'anar a 1 partit al Camp d'Esports, he d'anar amb tren de Barcelona a Lleida que ja val lo seu, més les begudes i també comprar la bufanda del Lleida més el preu del partit. Ja són calers tot plegat.

imprescindible les begudes i la bufanda del Lleida.. xDD Va que te piris friki! Un partit que vas del Lleida i semble que ja te tinguin que montar un monument al davant del camp d'esports! Jo me vaig deixar 125 euros per anar a vere el Lleida al camp del nastic perque sino no arribava, i agust que els vaig pagar! (0-2) I tu Ferni preocupat de l'aficio del teu club, que prouta pena fan.. millor pocs i de calitat que molts i porcs.

Respecte l'incident al camp de la Grama, no entenc perque no es pot comparar amb el de Bunyol.. Perque els inutils de Lleida Tv no tenen imatges que invitin a la morbositat?? perque en comptes de provocar els incidents uns nois de "estetica Skin" varen ser un avis? A bunyol no va haver ni una espenta, sols un fortejament per una bossa on d'eren les banderes, tinc entes que a Santaco si que hi vare haver alguna espenta.. no es pot justificar lo injustificable.

#23 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 04:09

Això de friki és una parula molt tipica teva. Te la folles cada dia no aquesta paraula? Increible. Quin vocabulari que tens!

A mi el que no m'agrada és la gent mentidera com tu que en el post de `VINDRÀ GENT DEL LLEIDA A SABADELL? Deies. ILERGETES ON TOUR!!! Ja ho veig. On erets? Per lo menys no diguis mentides.

#24 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 04:13

el company lukather te el mateix problema que tu i cada dos setmanes visita el camp del lleida...


les condicions de cada un, no són les mateixes per a tots.

Jo no em ficaria en si un va al camp o no... les circumstancies de la vida son molt variades i diverses.

#25 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 04:15

Això de friki és una parula molt tipica teva. Te la folles cada dia no aquesta paraula? Increible. Quin vocabulari que tens!

A mi el que no m'agrada és la gent mentidera com tu que en el post de `VINDRÀ GENT DEL LLEIDA A SABADELL? Deies. ILERGETES ON TOUR!!! Ja ho veig. On erets? Per lo menys no diguis mentides.

tio, esq es la paraule que mes et pot definir. Ets tope raro! Jo ja vaig dir el succes. Siusplau, jo et dono una samarra de ilergetes, te la regalo! Pero portala pel camp del Sabadell.. va. Aviam que pasa.

#26 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 enero 2008 - 08:39

el company lukather te el mateix problema que tu i cada dos setmanes visita el camp del lleida...


les condicions de cada un, no són les mateixes per a tots.

Jo no em ficaria en si un va al camp o no... les circumstancies de la vida son molt variades i diverses.

no et treure rao, pero com a principal excusa ens diu que no es de lleida i com han demostrat altres foreros, si hi ha ganes es pot veure al lleida al camp d'esports.

#27 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 09:06

Jo ja t'he dit que no vull cap samarreta ni bufanda d'Ilergetes. Jo soc del Lleida i no vull res d'Ilergetes. Evidentment tú ets lliure de portar una samarreta d'Ilergetes, no t'ho retrec, pero a sobre no m'obliguis a que porti 1 samarreta d'Ilergetes, quan no m'identifico amb el vostre grup. Jo vull 1 samarreta del Lleida i 1 bufanda del Lleida i ja està. No vull res més.

El lukather segur que treballa pixtic, jo encara no treballo. Per a que ho sapigues, i he d'estalviar molt per anar a una ciutat anomenada Lleida que està a més de 150 km de Barcelona i si et coles en els tren, els revisors et pillen fijo, per ser un trajecte tan llarg.

I pel que queda de temporada, per lo menys a 1 partit del Lleida a casa aniré, i no diré quin. Serà una sorpresa.

#28 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 09:22

A veure si m'explico. Si he d'anar a 1 partit al Camp d'Esports, he d'anar amb tren de Barcelona a Lleida que ja val lo seu, més les begudes i també comprar la bufanda del Lleida més el preu del partit. Ja són calers tot plegat.

imprescindible les begudes i la bufanda del Lleida.. xDD Va que te piris friki! Un partit que vas del Lleida i semble que ja te tinguin que montar un monument al davant del camp d'esports! Jo me vaig deixar 125 euros per anar a vere el Lleida al camp del nastic perque sino no arribava, i agust que els vaig pagar! (0-2) I tu Ferni preocupat de l'aficio del teu club, que prouta pena fan.. millor pocs i de calitat que molts i porcs.

Respecte l'incident al camp de la Grama, no entenc perque no es pot comparar amb el de Bunyol.. Perque els inutils de Lleida Tv no tenen imatges que invitin a la morbositat?? perque en comptes de provocar els incidents uns nois de "estetica Skin" varen ser un avis? A bunyol no va haver ni una espenta, sols un fortejament per una bossa on d'eren les banderes, tinc entes que a Santaco si que hi vare haver alguna espenta.. no es pot justificar lo injustificable.


Prouta pena fan? sí, per això vam anar 3 centenars de persones a Astúries a veure l'ascens, 2 centenars més a Mallorca, unes 800 a Terrassa, gairebé 1000 a Sta Coloma o 500 a Figueres l'any del descens... etc etc....
Això parlant de coses recents, q si t'haig d'explicar els desplaçaments antics ni t'ho creuries....
Em sembla q l'únic q fa pena aquí ets tu, tan vacilar d q aniries a Sabadell a ficar-te amb els teus amics Hools i dsp et vas quedar a casa menjant crispetes.
Vinga noi, mira q costa reconéixer q no teniu coll... d'anar a cap desplaçament de camps q no siguin de 4 vells q no poden ni caminar... si tens por d'anar a la NCA, ja pots plegar....i ja et dic, amb les intencions q tenieu no m'extranya q us apedreguin per tot arreu on passeu, qui juga amb foc s'acava cremant.

I al company Enric para d dir-li q si té o no té col... d'anar amb la samarreta dels Illergetes, perq a d'anar amb una samarreta d'una penya basada en la política q segur q a ben poquets d'ells els agrada el futbol?
Al camp es va a animar a un equip d futbol i no a fer apologia dels teus ideals, siguin d'esquerra siguin de dretes.

En fi noi, q no m'atavalis més amb les teves coses, si no veu voler venir no veu voler venir i ja està, però no t'inventis coses d'skins ni históries q el dia del Lleida erem 4 gats mal contats i no hi havia cap nazi ni al camp ni al carrer ( amb la fresqueta q fotia..)

#29 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 10:27

Bé ara que treieu aquest tema em sembla vergonyosa l'actitud que va tenir la Penya ilergetes perquè em va fer pena que el dia del Sabadell - Lleida van dir si si que anirem al partit i que despres ni es plantin mare meva que és això? En comptes de crear follon a tots els camps si si dic follon perquè aquesta penya en segons quins partits donen molt mala imatge a la Unió Esportiva Lleida i un clar exemple va ser el dia del Lleida - Terrassa on ens van començar a cridar puta Egara podriu-vos a 3ª i més càntics desagradables contra el Terrassa i no només ho van fer en aquest partit l'any passat també vaig sentir càntics per part de dita penya cridant contra el Terrassa es que acas el Terrassa F.C. us a fet alguna cosa? no oi? doncs demanaria 1 mica de respecte i menys buscar brega que ja som prou grandets.

#30 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 10:42

Jo no puc opinar sobre els incidents, però si que és veritat, que els Ilrgetes al cap i a la fi, són, si més no, el grup que més anime, i no sé perquet tant enrenou, em semble més greu l'incident del megafon al camp d'esports, que lo de la Grama i la banderota de l'estat espanyol.

#31 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 16 enero 2008 - 11:00

Quina falta de respecte que seguidors d'altres equips entrin al nostre forum amb aquesta agresivitat, criticant a un sector de l'aficio blava, que podrà agradar mes o menys, pero son los unics que animen.

Els de Terrassa no teniu forum?

#32 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:03

Això de friki és una parula molt tipica teva. Te la folles cada dia no aquesta paraula? Increible. Quin vocabulari que tens!

A mi el que no m'agrada és la gent mentidera com tu que en el post de `VINDRÀ GENT DEL LLEIDA A SABADELL? Deies. ILERGETES ON TOUR!!! Ja ho veig. On erets? Per lo menys no diguis mentides.



Collons, company !!!. Fa quatre dies t'acomiadaves de tots i totes, i asseguraves i perjuraves que mai més ens brindaries l'alegria de les teves lletres. Si que t'ha dura't poc la febre. O només eren "mentidetes", tunante? :lol: :lol: :lol:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#33 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:10

[quote name='"bidekari"'][quote name='enric_bcn']Això de friki és una parula molt tipica teva. Te la folles cada dia no aquesta paraula? Increible. Quin vocabulari que tens!

A mi el que no m'agrada és la gent mentidera com tu que en el post de `VINDRÀ GENT DEL LLEIDA A SABADELL? Deies. ILERGETES ON TOUR!!! Ja ho veig. On erets? Per lo menys no diguis mentides.[/quote]


Collons, company !!!. Fa quatre dies t'acomiadaves de tots i totes, i asseguraves i perjuraves que mai més ens brindaries l'alegria de les teves lletres. Si que t'ha dura't poc la febre. O només eren "mentidetes", tunante? :lol: :lol: :lol:


Rectificar és de savis. No creus? I he tornat per un gran motiu. Per no donar una satisfacció de victoria havent desaparegut a alguns usuaris del forum. Per aquest motiu torno a escriure al forum.

#34 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:20

[quote name='"enric_bcn"'][quote name='bidekari'][quote name='enric_bcn']Això de friki és una parula molt tipica teva. Te la folles cada dia no aquesta paraula? Increible. Quin vocabulari que tens!

A mi el que no m'agrada és la gent mentidera com tu que en el post de `VINDRÀ GENT DEL LLEIDA A SABADELL? Deies. ILERGETES ON TOUR!!! Ja ho veig. On erets? Per lo menys no diguis mentides.[/quote]


Collons, company !!!. Fa quatre dies t'acomiadaves de tots i totes, i asseguraves i perjuraves que mai més ens brindaries l'alegria de les teves lletres. Si que t'ha dura't poc la febre. O només eren "mentidetes", tunante? :lol: :lol: :lol:


Rectificar és de savis. No creus? I he tornat per un gran motiu. Per no donar una satisfacció de victoria havent desaparegut a alguns usuaris del forum. Per aquest motiu torno a escriure al forum.[/quote]


Tant sols és un foro, parles com si estiguesis en guerra amb ves a saber que/qui! :?

#35 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:28

[quote name='"enric_bcn"'][quote name='bidekari'][quote name='enric_bcn']Això de friki és una parula molt tipica teva. Te la folles cada dia no aquesta paraula? Increible. Quin vocabulari que tens!

A mi el que no m'agrada és la gent mentidera com tu que en el post de `VINDRÀ GENT DEL LLEIDA A SABADELL? Deies. ILERGETES ON TOUR!!! Ja ho veig. On erets? Per lo menys no diguis mentides.[/quote]


Collons, company !!!. Fa quatre dies t'acomiadaves de tots i totes, i asseguraves i perjuraves que mai més ens brindaries l'alegria de les teves lletres. Si que t'ha dura't poc la febre. O només eren "mentidetes", tunante? :lol: :lol: :lol:


Rectificar és de savis. No creus? I he tornat per un gran motiu. Per no donar una satisfacció de victoria havent desaparegut a alguns usuaris del forum. Per aquest motiu torno a escriure al forum.[/quote]


Jo crec que la participació en un forum virtual es redueix a una pura questió de voluntat personal. Es la teva decisió. No hi veig que o qui hi guanya; o que o qui hi perd. La prova del que dic es que has rectificat en varies ocasions, i això no et fa varies vegades savi.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#36 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:31

A cas està prohibit rectificar? I si que és de savis rectificar.

#37 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:33

Anem per parts.. Enric xato, en cap moment eh tingut el dessitg de que et fiquesis la nostra samarra ni re del nostre material per orgull, sino perque puguesis saber el que et podria haver pasat si naves a certa zona del Valles amb dita samarreta. Si et costa captar certes coses, es el teu problema, no el facis dels altres.

Camarada Ferni, fa 5 anys varem visitar el teu estadi, varem rebre pedres d'uns identificats neonazis (anomenats Hools Valles) que van tindre la covardia de esperar a que pujesam al bus per atacarnos. Parlo de la vostra "patetica" afició al recordar incidents vostres, per exemple l'any pasat en camps de 3era divisó on alli si que sols hi van que avis.. (et sona.. Manresa? no et parlo de la rapitenca perque alli ja se sap de quin peu calsen..) i tindre a casa uns porcs amb certes ideologies (tot i que diguis que tas en contra, no crec que estigui gaire ben vist tenir porcs a casa) no dona una bona reputació al meu entendre. I re, no penso tocar mes el tema perque sembla que haiguin coses que no voleu comprendre (no voleu, no que no entengueu) .

I per l'Egarenc... que nosaltres varem insultar que??? a qui?!?! xDDDD Nosaltres mai hem insultat ningu del Terrassa, entre altres coses perque coneixem gent del Terrassa... Crec que amb aixo ja ho dic tot. Ala, Agur companys! Mateu-vos entre valtres.

#38 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:38

A cas està prohibit rectificar? I si que és de savis rectificar.


El que et vull dir company, es que rectificar varies vegades ja no resulta tal cosa. Es una diferencia de concepte: rectificar es una cosa, i retractar-se en resulta una altra. I tampoc està prohibit retractar-se.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#39 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:39

A veure com t'ho puc explicar Ilerlleida. Perquè m'he de posar una samarreta vostre per saber si em peguen o no? El que no captes ets tú. I si els Hooligans Vallés us volen pegar, serà que alguna cosa els haureu fet. Dubto que peguin per pegar.

#40 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:46

A veure com t'ho puc explicar Ilerlleida. Perquè m'he de posar una samarreta vostre per saber si em peguen o no? El que no captes ets tú. I si els Hooligans Vallés us volen pegar, serà que alguna cosa els haureu fet. Dubto que peguin per pegar.



Aquestes son les frases que no reflexiones i que t'obliguen a "rectificar". La questió es que els "savis" no la caguen tan sovint.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos