Ir al contenido


Foto
- - - - -

Incidents a les grades de Sta. Coloma


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
95 respuestas en este tema

#41 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:46

A veure com t'ho puc explicar Ilerlleida. Perquè m'he de posar una samarreta vostre per saber si em peguen o no? El que no captes ets tú. I si els Hooligans Vallés us volen pegar, serà que alguna cosa els haureu fet. Dubto que peguin per pegar.



Aquestes son les frases que no reflexiones i que t'obliguen a "rectificar". La questió es que els "savis" no la caguen tan sovint.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#42 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:48

Doncs no penso rectificar. Això ho dic i ho seguiré dient. I no em vagis de psicoleg si us plau. T'ho agrairía.

#43 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:48

A veure com t'ho puc explicar Ilerlleida. Perquè m'he de posar una samarreta vostre per saber si em peguen o no? El que no captes ets tú. I si els Hooligans Vallés us volen pegar, serà que alguna cosa els haureu fet. Dubto que peguin per pegar.

Aviam savi de barcelona.. Hools Valles extrema dreta.. Ilergetes extrema esquerra... ja? Aplica la teva "saviduria"

#44 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 11:55

Anem per parts.. Enric xato, en cap moment eh tingut el dessitg de que et fiquesis la nostra samarra ni re del nostre material per orgull, sino perque puguesis saber el que et podria haver pasat si naves a certa zona del Valles amb dita samarreta. Si et costa captar certes coses, es el teu problema, no el facis dels altres.

Camarada Ferni, fa 5 anys varem visitar el teu estadi, varem rebre pedres d'uns identificats neonazis (anomenats Hools Valles) que van tindre la covardia de esperar a que pujesam al bus per atacarnos. Parlo de la vostra "patetica" afició al recordar incidents vostres, per exemple l'any pasat en camps de 3era divisó on alli si que sols hi van que avis.. (et sona.. Manresa? no et parlo de la rapitenca perque alli ja se sap de quin peu calsen..) i tindre a casa uns porcs amb certes ideologies (tot i que diguis que tas en contra, no crec que estigui gaire ben vist tenir porcs a casa) no dona una bona reputació al meu entendre. I re, no penso tocar mes el tema perque sembla que haiguin coses que no voleu comprendre (no voleu, no que no entengueu) .

I per l'Egarenc... que nosaltres varem insultar que??? a qui?!?! xDDDD Nosaltres mai hem insultat ningu del Terrassa, entre altres coses perque coneixem gent del Terrassa... Crec que amb aixo ja ho dic tot. Ala, Agur companys! Mateu-vos entre valtres.


Illergeta, jo també deixaré el tema però és q vec q no t'informes massa de les coses eh!! Si q em sona Manresa, ja sé per on vas...si t'haguessis informat una miqueta del q va passar a Manresa potser ara no diries tal tonteria.
A Manresa, un conegut nen de 13 anys del CE Sabadell, q precisamente va participar en l'sponsor del programa de TV l'Arlekinat d l'any passat va tenir la mala idea de tirar un objecte q va impactar al camp del Delegat del Manresa.
Aquest nen ràpidament va donar la cara i va demanar disculpes pels fets ocorreguts i el CE Sabadell va enviar un escrit disculpant-se de l'incident al Manresa, és més, al partit d la segona volta se li va donar una medalla commemorativa al Delegat en motiu de disculpa per l'incident.

#45 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 12:02

Doncs no penso rectificar. Això ho dic i ho seguiré dient. I no em vagis de psicoleg si us plau. T'ho agrairía.


I ara !!!. Mai de la vida. Si vols un confessor que et planyi els pecats, ves a ofici de rosari.

Només et vull recordar que en una ocasió vas defensar l'actitud de l'enyorat Lleida Ok, el freaky més gran de tots els freakys que es fan i desfan i que han passat per aquest forum, amb una frase que va fer història "... no se que us ha fet el Lleida Ok, a mi em sembla un bon noi". Poc desprès va acabar sent expulsat per insultar-nos a tots, a tu inclòs, i especialment als companys GTS i VID.

Això no es psicologia, es memòria histórica, company!. Es una questió de conceptes.

I un darrer apunt: "... Dios los cria y el viento los junta".


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#46 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 12:10

Que gran que ets Bidekari! Es trobava a faltar la teva participació en aquest foro.

#47 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 enero 2008 - 12:25

Jo sempre vaig pensar que Jimmy i Lleida OK eren la mateixa persona...

#48 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 17 enero 2008 - 12:27

no cal donar més voltes a l'assumpte...ja és veu qui fa 4 dies que va a un camp de futbol... no cal enfadar-se per això, tots sabem que la ignorància és molt atrevida.

#49 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 12:38

Jo sempre vaig pensar que Jimmy i Lleida OK eren la mateixa persona...


I lo Tòfol de Mollerussa, i lo Tòfol de cal ferrari, i altres garsses que no van fer niu al cobert de casa.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#50 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 12:40

Que gran que ets Bidekari! Es trobava a faltar la teva participació en aquest foro.



Gràcies, company Asroc. Es un plaer retrobar-se amb vosaltres.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#51 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 enero 2008 - 11:27

Jo sempre vaig pensar que Jimmy i Lleida OK eren la mateixa persona...


I lo Tòfol de Mollerussa, i lo Tòfol de cal ferrari, i altres garsses que no van fer niu al cobert de casa.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Disculpa la meua incultura però he de dir que no et pillo.

Suposo que deus voler dir que els dos "personatges" que anomeno van estar de passada i no van aportar massa. M'equivoco? Merci.
SALUT!

#52 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 17 enero 2008 - 02:24

Jo sempre vaig pensar que Jimmy i Lleida OK eren la mateixa persona...


I lo Tòfol de Mollerussa, i lo Tòfol de cal ferrari, i altres garsses que no van fer niu al cobert de casa.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Disculpa la meua incultura però he de dir que no et pillo.

Suposo que deus voler dir que els dos "personatges" que anomeno van estar de passada i no van aportar massa. M'equivoco? Merci.
SALUT!

en veritat era un (jimmy) que utilitzava altres altres nicks.

#53 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 02:42

A veure com t'ho puc explicar Ilerlleida. Perquè m'he de posar una samarreta vostre per saber si em peguen o no? El que no captes ets tú. I si els Hooligans Vallés us volen pegar, serà que alguna cosa els haureu fet. Dubto que peguin per pegar.

Aviam savi de barcelona.. Hools Valles extrema dreta.. Ilergetes extrema esquerra... ja? Aplica la teva "saviduria"



A veure. Sembla que et costa llegir. Has llegit el que ha posat el Ferni i l'Hervi? No tots els Hooligans Vallés són d'extrema dreta. I el que és veritat, és que quan vaig anar a Sabadell, no vaig veure que cap Hooligan Vallés portés 1 bandera Espanyola. I sinó que t'ho digui el teu amic de l'anima (osigui Asroc). Bé. Com és amic teu, segur que diu que si que va veure que els Hooligans Vallés portaven banderes espanyoles.

Doncs no penso rectificar. Això ho dic i ho seguiré dient. I no em vagis de psicoleg si us plau. T'ho agrairía.


I ara !!!. Mai de la vida. Si vols un confessor que et planyi els pecats, ves a ofici de rosari.

Només et vull recordar que en una ocasió vas defensar l'actitud de l'enyorat Lleida Ok, el freaky més gran de tots els freakys que es fan i desfan i que han passat per aquest forum, amb una frase que va fer història "... no se que us ha fet el Lleida Ok, a mi em sembla un bon noi". Poc desprès va acabar sent expulsat per insultar-nos a tots, a tu inclòs, i especialment als companys GTS i VID.

Això no es psicologia, es memòria histórica, company!. Es una questió de conceptes.

I un darrer apunt: "... Dios los cria y el viento los junta".


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Em semblava un bon noi perque no el coneixía setciencies!!!

#54 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 enero 2008 - 04:48

Tens per costum defensar així gent que no coneixes?

#55 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 04:50

A veure com t'ho puc explicar Ilerlleida. Perquè m'he de posar una samarreta vostre per saber si em peguen o no? El que no captes ets tú. I si els Hooligans Vallés us volen pegar, serà que alguna cosa els haureu fet. Dubto que peguin per pegar.

Aviam savi de barcelona.. Hools Valles extrema dreta.. Ilergetes extrema esquerra... ja? Aplica la teva "saviduria"



A veure. Sembla que et costa llegir. Has llegit el que ha posat el Ferni i l'Hervi? No tots els Hooligans Vallés són d'extrema dreta. I el que és veritat, és que quan vaig anar a Sabadell, no vaig veure que cap Hooligan Vallés portés 1 bandera Espanyola. I sinó que t'ho digui el teu amic de l'anima (osigui Asroc). Bé. Com és amic teu, segur que diu que si que va veure que els Hooligans Vallés portaven banderes espanyoles.

Doncs no penso rectificar. Això ho dic i ho seguiré dient. I no em vagis de psicoleg si us plau. T'ho agrairía.


I ara !!!. Mai de la vida. Si vols un confessor que et planyi els pecats, ves a ofici de rosari.

Només et vull recordar que en una ocasió vas defensar l'actitud de l'enyorat Lleida Ok, el freaky més gran de tots els freakys que es fan i desfan i que han passat per aquest forum, amb una frase que va fer història "... no se que us ha fet el Lleida Ok, a mi em sembla un bon noi". Poc desprès va acabar sent expulsat per insultar-nos a tots, a tu inclòs, i especialment als companys GTS i VID.

Això no es psicologia, es memòria histórica, company!. Es una questió de conceptes.

I un darrer apunt: "... Dios los cria y el viento los junta".


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Em semblava un bon noi perque no el coneixía setciencies!!!


No et confonguis xato, ser feixista no es portar una bandera espanyola. A cas tu no vas vere la "bonica" bandera confederada que portaven els teus camarades?? perfavor.. entra a la seva pagina web si vols ( www.hooligansvalles.com ) i mira la bonica bandera celtica que tenen en la foto de capselera a sobre de la paraula Hooligans Valles. Salut company, i que l'any nou et porti una nova mentalitat mes madura.

#56 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 04:56

Anem per parts.. Enric xato, en cap moment eh tingut el dessitg de que et fiquesis la nostra samarra ni re del nostre material per orgull, sino perque puguesis saber el que et podria haver pasat si naves a certa zona del Valles amb dita samarreta. Si et costa captar certes coses, es el teu problema, no el facis dels altres.

Camarada Ferni, fa 5 anys varem visitar el teu estadi, varem rebre pedres d'uns identificats neonazis (anomenats Hools Valles) que van tindre la covardia de esperar a que pujesam al bus per atacarnos. Parlo de la vostra "patetica" afició al recordar incidents vostres, per exemple l'any pasat en camps de 3era divisó on alli si que sols hi van que avis.. (et sona.. Manresa? no et parlo de la rapitenca perque alli ja se sap de quin peu calsen..) i tindre a casa uns porcs amb certes ideologies (tot i que diguis que tas en contra, no crec que estigui gaire ben vist tenir porcs a casa) no dona una bona reputació al meu entendre. I re, no penso tocar mes el tema perque sembla que haiguin coses que no voleu comprendre (no voleu, no que no entengueu) .

I per l'Egarenc... que nosaltres varem insultar que??? a qui?!?! xDDDD Nosaltres mai hem insultat ningu del Terrassa, entre altres coses perque coneixem gent del Terrassa... Crec que amb aixo ja ho dic tot. Ala, Agur companys! Mateu-vos entre valtres.


Illergeta, jo també deixaré el tema però és q vec q no t'informes massa de les coses eh!! Si q em sona Manresa, ja sé per on vas...si t'haguessis informat una miqueta del q va passar a Manresa potser ara no diries tal tonteria.
A Manresa, un conegut nen de 13 anys del CE Sabadell, q precisamente va participar en l'sponsor del programa de TV l'Arlekinat d l'any passat va tenir la mala idea de tirar un objecte q va impactar al camp del Delegat del Manresa.
Aquest nen ràpidament va donar la cara i va demanar disculpes pels fets ocorreguts i el CE Sabadell va enviar un escrit disculpant-se de l'incident al Manresa, és més, al partit d la segona volta se li va donar una medalla commemorativa al Delegat en motiu de disculpa per l'incident.


Sols et demanare que no me denominis "Ilergeta", perque jo aqui no estic representan en cap cas a Ilergetes, jo aqui soc Ilerlleida agradi el nom o no, que no ens confonguem. Ilergetes som unes 50 persones i ens reconeixem com a colectiu, no com a titul individual. Fet l'aclariment re mes a dir. Be, si.. que fa gracia que critiquis "les actituds suposadament violentes de les que segons tu fem gala" quan tens el avatar que tens.. que precisament, no es d'un grup pacifista..

#57 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 08:47

Osigui que per tú extrema dreta és anar contra els Ilergetes i no contra Catalunya?

#58 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 08:49

Per la mateixa regla de tres els aficionats del Lleida no se tindrien que desplasa per que tenen que pagar la entrada si un se estima al club i sent els colors sen va fins a Rusia si fa falta.

#59 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 08:56

Tens per costum defensar així gent que no coneixes?



Que no es coneixen es una questió que no podem assegurar, company. :?: :?: :?:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#60 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2008 - 08:57

Per la mateixa regla de tres els aficionats del Lleida no se tindrien que desplasa per que tenen que pagar la entrada si un se estima al club i sent els colors sen va fins a Rusia si fa falta.



8O 8O 8O 8O




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos