Ir al contenido


Foto
- - - - -

Incidents a les grades de Sta. Coloma


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
95 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 enero 2008 - 11:15

Vaig sentir que durant el partit hi va haver un greu aldarull a la grada amb els Mossos pel mig i tot.

Alguna dada més?

P.d.- Admiro i molt a la gent que pot seguir al Lleida arreu però jo només dic que no anem por ahí fent el que no ens agrada que ens facin aquí. Més que res per la imatge que es dona. Ja sé que a vegades és difícil no caure en provocacions.

#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 14 enero 2008 - 11:36

Abans caldria saber el que va passar, pero em sembla que el tema es que en una jugada del partit va anar una pilita a tribuna i l'espectador que la va agafar un senyor gran(de lleida??) no la va llençar com els de la grama volien.....(rectifiqueu-me si no es així)...

#3 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2008 - 11:58

Vaig sentir que durant el partit hi va haver un greu aldarull a la grada amb els Mossos pel mig i tot.

Alguna dada més?

P.d.- Admiro i molt a la gent que pot seguir al Lleida arreu però jo només dic que no anem por ahí fent el que no ens agrada que ens facin aquí. Més que res per la imatge que es dona. Ja sé que a vegades és difícil no caure en provocacions.


Totalment d'acord amb tu. A part de la imatge personal, és la imatge del club i de la ciutat.

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2008 - 01:39

La imatge dels seguidors del Lleida no te que se la imatge del club. Una cosa no va amb l'altra i a Lleida estem massa acostumats a ser "senyoritos".

#5 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 14 enero 2008 - 03:09

Abans caldria saber el que va passar, pero em sembla que el tema es que en una jugada del partit va anar una pilita a tribuna i l'espectador que la va agafar un senyor gran(de lleida??) no la va llençar com els de la grama volien.....(rectifiqueu-me si no es així)...


Jo també he llegit aixó.

#6 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2008 - 08:43

Voldria recordar, en aquests moments tant emotius i que tan m'omplen d'orgull i satisfaccio, l'incident que va succeir al camp del llevant b quan un grupet de dos o tres membres afeccionats del lleida van retirar la bandera espanyola que feie mal als ulls de tots els asitents, pero sense haver cap tipus d'agresio entre forçes de seguretat afeccionats etc... i com segre va omplir quasive una setmana del seu diari i la seva televisio amb l'incident i fins i tot o aixo diuen les males llengues intentant coaccionar al club per a que no tornes a deixar entrar a aquests afeccionats al camp que de tots els coneguts es ben conegut fa anys i anys que son socis. Avui llegint el diari segre o veient el video de lleida tv doncs quasive ni sen fa mencio de dit incident en que van haver d'anar els mossos d'equadra a separar els afeccionats despres d'algunes que altres empentes cops i agresions verbals.

No vinc a jutjar cap dels dos fets, pero diria que hi ha molta mes violencia implicita en el que es va produir a gramanet que no pas a llevant. Aviam quantes pagines, setmanes i mesos el grup segre pot omplir amb la "petita"agresio, que demoment nomes ha sortit de pasada per la tv.

#7 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2008 - 08:47

Quan venen al Camp d´Esports fan lo mateix.

#8 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2008 - 10:04

Si, molta historia, molt anar a Sta. Coloma pero a la NCA no n'hi havia cap d'aficionat del Lleida ( bueno sí, l'Enric), i això q sta. Coloma és igual d lluny i el partit tmb era televisat....

Illerlleida, discrepo amb el teu comentari. Evidentment els seguidors són part d imatge del club, quan un equip d barriobajera té afició violenta, l'equip passa a ser mal vist per tot arreu , i normal.
Ara imaginat q tothom qui vingui al Camp d'Esports surti o insultat o mal parat.. doncs el record q es porta l'afició rival de Lleida seria molt lleig.

Nosaltres a la Ràpita s'ens va tractar fatal, clar q a la Ràpita no només hi ha impresentable afició sinó q l'equip, entrenador + directiva són impresentables totals, però q quan ets tan mal rebut en un camp sempre guardes mal record d'aquest equip i els hi dessitges el pitjor de por vida.
Per contra, a Mieres (Astúries) l'afició ens va tracar de maravella, va ser un auténtic partit d'equips amics i nosaltres els i vam pagar amb la mateixa moneda. Per això ara els hi dessitgem el millor i cada setmana estem pendents de com els hi van les coses als amics asturians del Caudal.

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2008 - 10:16

Si, molta historia, molt anar a Sta. Coloma pero a la NCA no n'hi havia cap d'aficionat del Lleida ( bueno sí, l'Enric), i això q sta. Coloma és igual d lluny i el partit tmb era televisat....

Illerlleida, discrepo amb el teu comentari. Evidentment els seguidors són part d imatge del club, quan un equip d barriobajera té afició violenta, l'equip passa a ser mal vist per tot arreu , i normal.
Ara imaginat q tothom qui vingui al Camp d'Esports surti o insultat o mal parat.. doncs el record q es porta l'afició rival de Lleida seria molt lleig.

Nosaltres a la Ràpita s'ens va tractar fatal, clar q a la Ràpita no només hi ha impresentable afició sinó q l'equip, entrenador + directiva són impresentables totals, però q quan ets tan mal rebut en un camp sempre guardes mal record d'aquest equip i els hi dessitges el pitjor de por vida.
Per contra, a Mieres (Astúries) l'afició ens va tracar de maravella, va ser un auténtic partit d'equips amics i nosaltres els i vam pagar amb la mateixa moneda. Per això ara els hi dessitgem el millor i cada setmana estem pendents de com els hi van les coses als amics asturians del Caudal.

t'emportes la imatge de l'aficio de cert equip, no del club.

I bona memoria de Skatasuna, que contrasta amb la del esmentat diari... clar, potser no tenien "estetica skin"...

#10 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 15 enero 2008 - 12:00

Si, molta historia, molt anar a Sta. Coloma pero a la NCA no n'hi havia cap d'aficionat del Lleida ( bueno sí, l'Enric), i això q sta. Coloma és igual d lluny i el partit tmb era televisat....

aquest tema potser ja esta una mica passat... s'ha de dir que l'enric no va ser l'unic. asroc i rrj tambe i eren i aixi ho demostren les fotografies que van fer... a mes, no cal fardar tan de que si l'enric va anar al camp del sabadell o no, pero per que no dius les vegades que ha vingut al camp d'esports?

#11 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 enero 2008 - 10:07

Si, molta historia, molt anar a Sta. Coloma pero a la NCA no n'hi havia cap d'aficionat del Lleida ( bueno sí, l'Enric), i això q sta. Coloma és igual d lluny i el partit tmb era televisat....

.


Jo crec que el problema pel qual molta gent no va anar a veure el Sabadell - LLeida era la data. Un 6 de gener i ademun televisant el partit........ lo raro es com hi va anar algú ja no del Lleida, si no del Sabadell!!

#12 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 enero 2008 - 12:20

Si es cert lo que es diu opino 3 coses.
Que x a la meva forma de veure el futbol esta molt mal fet, jo encara que el meu equip perdi tornarie la pilota al moment. En tot cas haurien de tenir xikets x dona pilotes com al nostre camp no?
Que encara que pasin aquestes coses no crec que sigui rao x a que l'aficio de la Grama es fiki a repartir osties.
I que s'esta fent un gra massa d'una tonteria.

#13 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 15 enero 2008 - 02:25

Em sembla increible que es faci polèmica d'un fet tant insignificant. Fins i tot els mossos van pujar caminant a veure què passava. No n'hi ha per tant!!!

#14 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2008 - 02:38

Em sembla increible que es faci polèmica d'un fet tant insignificant. Fins i tot els mossos van pujar caminant a veure què passava. No n'hi ha per tant!!!

tanta polemica??????? a on!? Si no a sortit enlloc!!! Tu recordes la que se va liar a Bunyol????? fins dimarts tragan desqualificacions fotografies i imatges!! La memoria es molt benebola per segons que!

#15 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2008 - 09:02

Son casos molt diferents els de Buñol i els de Gramanet.

#16 Junge

Junge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2008 - 10:09

Doncs jo crec k tothom (ki mes ki menos) va al camp a desforgar-se i si tot han de ser "flors, violes i romaní" deixa de ser ambient de futbol. Jo cuan animo o crido, no miro si quedo com un maleducat, es que ho soc! Dins la salsa del futbol tb hi han insults, crits, picabaralles i merdés am QUI SIGUI.

#17 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 16 enero 2008 - 09:33

Ep ep ep!!!
L'incident que hi va haver a les grades de santa coloma va ser perque un senyor va retardar el retorn d'una pilota que havia surtit del terreny de joc. Inclús, tal com vaig llegir, aquest senyor era de la gramanet.
Per tant, crec que barrejar aixó amb lo de Bunyol de la temporada passada es mesclar "churras con merinas".

#18 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 02:28

Si, molta historia, molt anar a Sta. Coloma pero a la NCA no n'hi havia cap d'aficionat del Lleida ( bueno sí, l'Enric), i això q sta. Coloma és igual d lluny i el partit tmb era televisat....

aquest tema potser ja esta una mica passat... s'ha de dir que l'enric no va ser l'unic. asroc i rrj tambe i eren i aixi ho demostren les fotografies que van fer... a mes, no cal fardar tan de que si l'enric va anar al camp del sabadell o no, pero per que no dius les vegades que ha vingut al camp d'esports?




Em pagues la entrada?

#19 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 16 enero 2008 - 03:35

Si, molta historia, molt anar a Sta. Coloma pero a la NCA no n'hi havia cap d'aficionat del Lleida ( bueno sí, l'Enric), i això q sta. Coloma és igual d lluny i el partit tmb era televisat....

aquest tema potser ja esta una mica passat... s'ha de dir que l'enric no va ser l'unic. asroc i rrj tambe i eren i aixi ho demostren les fotografies que van fer... a mes, no cal fardar tan de que si l'enric va anar al camp del sabadell o no, pero per que no dius les vegades que ha vingut al camp d'esports?




Em pagues la entrada?


Aixó es lo que tu valores l'equip que estimes?? el preu de l'entrada?? Tenies 70 excuses antes que esta.

#20 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2008 - 03:46

A veure si m'explico. Si he d'anar a 1 partit al Camp d'Esports, he d'anar amb tren de Barcelona a Lleida que ja val lo seu, més les begudes i també comprar la bufanda del Lleida més el preu del partit. Ja són calers tot plegat. I per aixo li dic que no li costa res pagar'me la entrada. Jo conec a 1 amic del Terrassa que treballa pel club i molts cops m'ha convidat al camp del Terrassa per veure partits del Terrassa. Tan de bo tingués 1 amic del Lleida així.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos