Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Videomarcador al Fòrum!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
188 respuestas en este tema

#61 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2007 - 03:50

El programa que goberna el videomarcador és força limitat ja que funciona per simples imatges amb textos superposats. Una novetat remarcable d’aquesta temporada són els dorsals variables a cada partit.

Pensava que el software que es fa servir pels marcadors no era tant cutre. Ja imagino que no es tan simple com punxar el pc a un projector, però als altres estadis fan servir el mateix software? No es podria canviar per algun que permetés posar animacions de Flash o que no calgués recodificar els videos, per exemple? Li has preguntat al teu "jefe" si es pot canviar de programa o si son molt cares les llicencies? L'equip de disseny de la web no et podria passar material gràfic adaptat pel marcador? Sempre m'ha extranyat que l'aspecte gràfic de la web i del marcador siguin tant diferents.

M'alegro que el tema de la musica lolaila estigui en procés d'aniquilació :lol: Posats a demanar jo posaria alguna de Sôber, evidentment :P

Gràcies per molestar-te en voler millorar-ho! Bona feina!


Tema complicat a respondre....

El software del Videomarcador de la U.E.Lleida no és standard. Què vol dir? Si hi hagués un altre club que estés vinculat al mateix tipus de funcionament m'hauria mogut i l'hagués canviat, però no és tant fàcil com pronunciar-ho de paraula. El meu "jefe" directe és el gerent del club i ja és cosa meva el proposar canvis de software, tasca que tampoc és fàcil. En aquest tema no puc prometre canvis ja que la cosa està complicada, però sí millorar en tant que pugui la interfície amb el marcador, és a dir, fer-lo més dinàmic i comunicatiu de cara a vosaltres. Espero poder-ho millorar,

VISCA EL LLEIDA!!!

#62 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2007 - 09:56

en primer lugar bienvenido al foro Enric, mi pregunta es por qué el videomarcador tiene los colores marron y verde de fondo? tanto cuando suena el himno como cuando se está jugando el partido se ve estos colores... recuerdo una vez que cuando sonaba el himno la letra podia leerse bajo fondo azul claro, como los colores del Lleida, lo mismo que con el fondo del resultado del partido... no entiendo porque esos colores de fondo, pero gran trabajo si señor!!! respecto a la música no diré mis gustos porque igual me apedrean... jejeje, pero no está nada mal las sugerencias de los compañeros del foro.



Seguro que te gusta Camela, Los Gipsy Kings, Paco de Lucia i esa gente...... pero tranquilo, a mi tbn me gustan xDDD

Camela son els meus idols :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

#63 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2007 - 10:16

Tema complicat a respondre....

El software del Videomarcador de la U.E.Lleida no és standard. Què vol dir? Si hi hagués un altre club que estés vinculat al mateix tipus de funcionament m'hauria mogut i l'hagués canviat, però no és tant fàcil com pronunciar-ho de paraula. El meu "jefe" directe és el gerent del club i ja és cosa meva el proposar canvis de software, tasca que tampoc és fàcil. En aquest tema no puc prometre canvis ja que la cosa està complicada, però sí millorar en tant que pugui la interfície amb el marcador, és a dir, fer-lo més dinàmic i comunicatiu de cara a vosaltres. Espero poder-ho millorar,

VISCA EL LLEIDA!!!

Gràcies, només era simple curiositat. A veure si tens sort amb aquest tema i et fan una mica de cas :wink:

#64 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2007 - 02:23

en primer lugar bienvenido al foro Enric, mi pregunta es por qué el videomarcador tiene los colores marron y verde de fondo? tanto cuando suena el himno como cuando se está jugando el partido se ve estos colores... recuerdo una vez que cuando sonaba el himno la letra podia leerse bajo fondo azul claro, como los colores del Lleida, lo mismo que con el fondo del resultado del partido... no entiendo porque esos colores de fondo, pero gran trabajo si señor!!! respecto a la música no diré mis gustos porque igual me apedrean... jejeje, pero no está nada mal las sugerencias de los compañeros del foro.



Seguro que te gusta Camela, Los Gipsy Kings, Paco de Lucia i esa gente...... pero tranquilo, a mi tbn me gustan xDDD

Camela son els meus idols :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


No et tallis, KIKO Y SHARA tmb!!! 8)

#65 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2007 - 04:12

en primer lugar bienvenido al foro Enric, mi pregunta es por qué el videomarcador tiene los colores marron y verde de fondo? tanto cuando suena el himno como cuando se está jugando el partido se ve estos colores... recuerdo una vez que cuando sonaba el himno la letra podia leerse bajo fondo azul claro, como los colores del Lleida, lo mismo que con el fondo del resultado del partido... no entiendo porque esos colores de fondo, pero gran trabajo si señor!!! respecto a la música no diré mis gustos porque igual me apedrean... jejeje, pero no está nada mal las sugerencias de los compañeros del foro.



Seguro que te gusta Camela, Los Gipsy Kings, Paco de Lucia i esa gente...... pero tranquilo, a mi tbn me gustan xDDD

Camela son els meus idols :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


No et tallis, KIKO Y SHARA tmb!!! 8)



Prefereixo no fer un komentari mes llarg k un simple pufff.... sobre aksta musika

#66 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2007 - 04:26

Estic d'acord amb el pikacho, Camela son la puta canya sobretot quan canten amb El Arrebato, llavors es extasi total.


<3 Camela



PD: si

#67 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2007 - 05:35

Vec que han sortit a la llum els meus idols musicals: Camela i KIko y Shara :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

#68 xxxxxx

xxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 112 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2007 - 07:06

El Canto del loco,Juanes,Seguridad Social,Hombres G,Loquillo, la oreja de Van Gogh,Pereza. Por ejemplo canciones de esos grupos.

A ver si se quiere poner canciones de Bisbal tambien pero a lo mejor será mas un show que otra cosa, no es que esté en contra pero nose...

Bueno ya he dado algunas idea de grupos que se podría poner en el videomarcador :D

#69 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2007 - 08:22

Vec que han sortit a la llum els meus idols musicals: Camela i KIko y Shara :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


Falta la Húngara i lo Andy i Luques. :twisted:

#70 XaviTheKiller

XaviTheKiller

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2007 - 12:41

I el nou himne que van fer on se pot conseguir?

#71 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2007 - 02:33

I el nou himne que van fer on se pot conseguir?


La versió "rockera" que es posa quan guanya el Lleida o el nou himne de sortida al camp ?

#72 XaviTheKiller

XaviTheKiller

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2007 - 12:08

La versio "rockera" que posen al final, cantada per una noia

#73 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2007 - 03:24

La versio "rockera" que posen al final, cantada per una noia


És del grup "De noche", no estaria bé que jo el distribuís, ja m'entens :wink:

#74 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 septiembre 2007 - 10:33

pel que tinc comprovat, les cançons que triomfen a les festes majors dels pobles del segria son les dels anys 80, com seguridad social, hombres g, celtas cortos... qui no sap cantar algun d'aquests trossets: "[...] y yo la miro, y ella no me dice nada, pero sus dos ojos negros se me clavan como espadas [...]"; "[...] sufre mamon, devuelveme a mi chica o te retorceras entre polvos pica pica [...]"; o "[...] cuentame un cuento y veras que contento, me voy a la cama y tengo lindos sueños [...]". altres dels temes mitics que sonen per aquestes festes majors son el tipics de rock catala com l'emporda de sopa de cabra, el llença't de lax'n'busto o el tarragona m'esborrona dels pets...

no se si aquestes cançons son lo mes adequat del camp d'esports, pero una nit d'estiu amb 4 cubates i la colla d'amics...

#75 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 12:43

no me jodas, un Tarragona m'esborrona al nostre camp no hi pinta res!

#76 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 septiembre 2007 - 12:06

Enric, aquest any pujarem gracies a tu tio! :lol:

#77 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 12:16

Rock&Roll del bo el dels 70 i la moguda madrileña dels 80.

#78 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 02:10

Enric, aquest any pujarem gracies a tu tio! :lol:


Tant de bo pujem. Per la meva part procuraré "canviar i millorar l'ambient" al camp. Estic segur que poc a poc i entre tots ho aconseguirem.

FORÇA LLEIDA!

#79 XaviTheKiller

XaviTheKiller

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 02:25

La versio "rockera" que posen al final, cantada per una noia


És del grup "De noche", no estaria bé que jo el distribuís, ja m'entens :wink:



Ho entenc, avere si el publiquen o algo :)

#80 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2007 - 04:27

no me jodas, un Tarragona m'esborrona al nostre camp no hi pinta res!



Tio tens rao k no pinta re el Tarragona m'esborrona!!!! Pro camela no es k i pinti mol...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos