Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Videomarcador al Fòrum!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
188 respuestas en este tema

#1 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 03:46

Benvolguts companys i companyes del fòrum, sóc l’Enric, responsable del VIDEOMARCADOR de la U.E. LLEIDA.

Ja fa un temps que llegeixo el fòrum i he cregut convenient registrar-me per ser un més entre vosaltres. Per què? Perquè, com tots vosaltres, vull que el club funcioni el millor possible.

La meva tasca no és tant fàcil com més d’un pensa; no es tracta solament “d’apretar botonets”. A l’ombra de la meva feina hi han petits detalls que vosaltres, amics foreros, podeu millorar. Com quins?...

Per exemple…Tots sabem que escoltar les mateixes cançonetes cada partit cansa. Doncs, què us sembla una proposta de videoclips, per anar variant? Això sí, no es tracta de que “m’acrivilleu” cada setmana amb “Enric, posa aquesta o posa aquesta altra” ;) . M’agradaria que fossin decisions prou generalitzades i ordenades.

Ja sigui sobre aquest tema o un altre referent al VIDEOMARCADOR, em comprometo personalment a atendre les vostres crítiques, sempre i quan siguin constructives.

Fins aquí la meva presentació. Espero que entre tots col•laborem i ens sentim orgullosos de dir:

VISCA EL LLEIDA!

Enric.


MODERADORS: si us sembla bé i de cara a mantenir l’ordre al fòrum, proposo una nova secció dins de “Fòrums del Lleida” anomenada “Videomarcador”.

#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 agosto 2007 - 08:58

Primer de tot benvingut i moltes gràcies per l´oferiment. :wink:

Començo:

-Trobo a faltar les sardanes que es ficaven abans i a la mitja part dels partits com es feia abans, no dic que només es fiquin sardanes pero per exemple abans del partit es podien ficar sardanes i a la mitja part música actual.

- Quan sona l´himne em dona la sensació que es por sentir millor, no mes fort, si no amb mes qualitat.

-Els videos musicals que es fiquen penso que de vegades son massa actuals i hi ha un part del camp que no se sent identificada, si es pugues ficar videos de Bruce Sprinsteen, beatles, new order, depeche mode, the smiths,rolling stones, el ultimo de la fila, radio futura.... etc etc...

- No als videos lolailos, tipus Bisbal.

I de moment res mes...xd!!!

#3 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 09:55

Benvingut company!!!

- primer de tot felicitar-te per la teva feina i per incorporar-te al foro...
- com diu el company Munguit prou de musica disco-lolaila que més que animar al personal cansa i ratlla a tot Déu...
- Recuperem la tradicional Santa Espina, que abans feia de "himne" abans de que els jugadors saltessin al camp i engrescaba la grada...tothom la sap tararejà
-També recordo tardes de glòria amb la mítica "presó de Lleida"...
- i per últim crec en els videos clàssics com diu el company Munguit...

#4 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 10:15

I no talleu pel mitg la canço de: Mi Limon Limonero, entero me gusta mas lelele....
Que es tot un mite!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

#5 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 10:38

Sardanes? la presó de Lleida? .... 8O


Jo hem conformaria en que sortiguessin els gols dels altres partits en directe i ja esta.


Per la resta enhorabona, molt bona feina. :wink:

#6 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 11:17

Benvingut al forum company!!

Jo avere no canviarie gaires coses com a molt lo que diuen de ficar musica potser de tota la vida, aixo si també combinada amb musica mes moderna d'ara que no sigui del tipus ni regueton ni Bisbals ni coses d'aquestes xD.

Ficaria potser el himne mes fort perque me semble a mi que abans es sentia mes.

Abans de dir la alineació del equip rival fica la Marcha Imperial com si fosin els dolents de la peli (bueno aquesta idea es personal meva xD)

Mentres ho facis igual de be que ho fas ara jo ja em conformo.

:D

#7 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 agosto 2007 - 11:49

Primer, gràcies per la teva feina que trobo que ho fas molt bé.

I després, jo tmb estic d'acord en no repetir les mateixes cançons cada partit i en afegir videoclips més clàssics

#8 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 11:57

Sardanes? la presó de Lleida? .... 8O


Jo hem conformaria en que sortiguessin els gols dels altres partits en directe i ja esta.


Per la resta enhorabona, molt bona feina. :wink:




Sardanes? la presó de Lleida? doncs és lo que té la tradició del vell Camp d'Esports que personalment crec que s'hauria de recuperar per tornar a aquell ambient que es vivia abans i que feia el NOSTRE CAMP UN CAMP DIFERENT A LA RESTA, no com ara que tots semblen el mateix estadi (amb alguna excepció)...
pero tranqui... sempre hi hauran gols dels altres partits de l'emocionant segona B (cosa que inclòs a la tele costa de veure) amenitzats per uns cheerladers mentres ens fotem galledes senceres d'olioses i pudoroses crispetes amb King afrika de fons musical...

#9 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 12:06

Jo posaria el tema aquell ja mític dels partits de canal + (no se si és el que diu el company ilergeta22) o un de semblant que serveixi per engrescar la gent, un tema que generi una sensació d'intriga, que transmeti a la gent que esta a punt de passar una cosa important, que esta a punt de jugar el Lleida i sobretot que es converteixi en un clàssic al Camp d'Esports.

Per mi ja podeu treure el Bisbal i aquesta gent però no per posar sardanes.

També estic d'acord en que a la mitja part se sentin temes que no només siguin de la generació jove. La gent gran també hauria de passar-ho bé amb la música.

Respecte a l'himne, penso com el company Munguit, es podria sentir millor i crec que més fort. Hi va haver una època que se sentia molt fort (parlo des de lateral, on se sent millor la megafonia) i ara se sent fluix i malament. No se si és la nova versió o que però no s'acaba de sentir bé. Per mi l'himne s'hauria de sentir molt fort, la gent del carrer i de les cases properes ha de saber que juga el Lleida i que estem vius. L'himne és el més important del que sona per megafonia!!

Per altra banda, em deixaria de tonteries i aprofitaria per oferir publicitat en l'espai de la mitja part. Ja s'ha fet moltes vegades i enguany no se si sera igual o no però jo buscaria empreses que es vulguin anunciar al videomarcador a la mitja part. Serien anuncis destinats no només al public assitent al partit sinó als voltants del camp d'esports. Així fariem calers que falta fan.

#10 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 12:15

Nose jo ho trobo una carrossada ficar "la presó de Lleida" i vamos sardanes ja ho trobo de traca i mocador....

Estic d acord en que coses com Bisbal i tal pos no... pero entre poc i massa.


La canço que diu l Ilerdense es la de la primera peli de Conan.

#11 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 12:24

La meva proposta és Todos los hintxas d' Skalariak. Tots ballant de dreta a esquerra i viceversa. :oops:

#12 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 12:39

Jo posaria el tema aquell ja mític dels partits de canal + (no se si és el que diu el company ilergeta22) o un de semblant que serveixi per engrescar la gent, un tema que generi una sensació d'intriga, que transmeti a la gent que esta a punt de passar una cosa important, que esta a punt de jugar el Lleida i sobretot que es converteixi en un clàssic al Camp d'Esports.

Per mi ja podeu treure el Bisbal i aquesta gent però no per posar sardanes.

També estic d'acord en que a la mitja part se sentin temes que no només siguin de la generació jove. La gent gran també hauria de passar-ho bé amb la música.

Respecte a l'himne, penso com el company Munguit, es podria sentir millor i crec que més fort. Hi va haver una època que se sentia molt fort (parlo des de lateral, on se sent millor la megafonia) i ara se sent fluix i malament. No se si és la nova versió o que però no s'acaba de sentir bé. Per mi l'himne s'hauria de sentir molt fort, la gent del carrer i de les cases properes ha de saber que juga el Lleida i que estem vius. L'himne és el més important del que sona per megafonia!!

Per altra banda, em deixaria de tonteries i aprofitaria per oferir publicitat en l'espai de la mitja part. Ja s'ha fet moltes vegades i enguany no se si sera igual o no però jo buscaria empreses que es vulguin anunciar al videomarcador a la mitja part. Serien anuncis destinats no només al public assitent al partit sinó als voltants del camp d'esports. Així fariem calers que falta fan.



Aixo de l'himne es a lo que em referia jo també abans m'en recordo que si arribaves justa al partit i anaves caminant per Ronda i estaven ficant el himne es sentia un munt i això nose a mi m'agradava es com una senyal de com dir eee aquí esta passant algo collons juga la Unió Esportiva!! Ara el sento com fluix no se no ho trobo engrescador al cap i a la fi el himne es una de les insígnies importants del Lleida.

#13 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 12:39

Nose jo ho trobo una carrossada ficar "la presó de Lleida" i vamos sardanes ja ho trobo de traca i mocador....

Estic d acord en que coses com Bisbal i tal pos no... pero entre poc i massa.


La canço que diu l Ilerdense es la de la primera peli de Conan.



personalment he parlat de "la santa espina" no de sardanes en genèric (amb lo qual podriam coincidir) i de "la presó de Lleida" no n'estic molt segur si saps quina és ja que dubto de diguessis que és una carrossada si ola vèssis escoltat per la vella megafonia... de totes maneres hem de crear algo que trempi la gent però algo una mica diferent... i si abans funcionava ( i no fa pas tants anys i sense videomarcador) per algo seria... no?

#14 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 12:44

Primer de tot benvingut i moltes gràcies per l´oferiment. :wink:

Començo:

-Trobo a faltar les sardanes que es ficaven abans i a la mitja part dels partits com es feia abans, no dic que només es fiquin sardanes pero per exemple abans del partit es podien ficar sardanes i a la mitja part música actual.

- Quan sona l´himne em dona la sensació que es por sentir millor, no mes fort, si no amb mes qualitat.

-Els videos musicals que es fiquen penso que de vegades son massa actuals i hi ha un part del camp que no se sent identificada, si es pugues ficar videos de Bruce Sprinsteen, beatles, new order, depeche mode, the smiths,rolling stones, el ultimo de la fila, radio futura.... etc etc...

- No als videos lolailos, tipus Bisbal.

I de moment res mes...xd!!!


Està clar que al camp hi ha diferents generacions i no es pot fer o una cosa o l'altra, perquè al final o a uns o als altres no els hi agrada lo que estan sentint. Per tant, me decanto per fer una barreja. Per lo demés penso igual.

PD: Benvingut al foro! :D

#15 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 12:56

La meva proposta és Todos los hintxas d' Skalariak. Tots ballant de dreta a esquerra i viceversa. :oops:

Si senyor!!! Fots aquesta canço i ja te dic que els que estem a Gol Nord ens tornem bojos!! :lol: :lol:
El videomarcador esta força be, sols crec que faria falta que, com en alguns camps de futbol, sortiguis el resultat i el nom dels golejadors de cada equip, i a ser possible per espai, l'alineacio dels dos equips amb els seus corresponents numeros durant tot el partit, aixi podrem identificar molt mes facilment els jugadors rivals, i enguany tambe els nostres que almenys jo vaig perdudisim amb tan canvi!! Pero aixo no se si es compatible amb el tamany del videomarcador. Sobre la musica jo opino per ficar coses de la terra, cançons catalanes i que ens identifiquin. Hem de recuperar el esperit sentimental que desperta el Lleida. El Lleida es un club on la gent que hi va no hi va per amor a l'espectacle, sino per amor a uns colors i a una terra.
Nose, que dir-ho per aqui es molt facil... fer-ho suposo que no tan..
Salut i gracies per registrar-te al forum! Percert!!! una ultima cosa!! El himne, siusplau!! Fiqueu el de tota la vida!! Les versions estan be, pero no crec que es tingui que abusar! A mi m'agrada el de tota la vida, el que eh sentit desde petit que anava al camp d'esports, el que fiqueu ara... pfff... com a versio be, pero com a himne oficial... no m'agrada. Salut!

#16 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 agosto 2007 - 12:58

Nose jo ho trobo una carrossada ficar "la presó de Lleida" i vamos sardanes ja ho trobo de traca i mocador....

Estic d acord en que coses com Bisbal i tal pos no... pero entre poc i massa.


La canço que diu l Ilerdense es la de la primera peli de Conan.


Aixó de les sardanes i cançons tipiques catalanes ho dius perque no vas viure la epoca del finals dels 80 i començaments dels 90 en l´antic camp d´esports, si ho haguessis viscut pensaries d´un altra forma.

#17 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 01:02

Doncs tens raó no ho vaig viure. Soc una mica mes jovenet.

#18 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 agosto 2007 - 01:04

Doncs tens raó no ho vaig viure. Soc una mica mes jovenet.

quina sort.. :wink:

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 01:14

La meva proposta és Todos los hintxas d' Skalariak. Tots ballant de dreta a esquerra i viceversa. :oops:



Jo anava a dir la mateixa xDD i segur ke al gol nord molts la cantariem mentres ballem ska xDDDD



PD: També estic d'acord amb la canço de la Santa Espina i sobretot la de La Presó de Lleida, 2 grans temes que a mi personalment em posen la pell de gallina.



Benvingut company, i gràcies per interessarte pels gustos dels aficionats i aixi poder realitzar millor la teva feina, aixo diu molt de la teva persona, un cop més, gràcies.

#20 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 02:26

Us enrecordeu al campd el Mallorca, que ficaven clàssics rockeros per dona ambient i per motivar als jugadors mentres escalfaven?
Jo crec que es podrien ficar cançons tipus:

- Bandes Sonores d'aquestes pre partit per fer ambient (la que deieu de Conan, el ultimo mohicano, la roca, NBA.. )

- Clàssics: ACDC, Rollings, Beatles, Dire Straits, Guns'n'Roses ..(tal com deia el company Munguit)

- Cançons amb fàcil tornada i de càntic fàcil : Go West dels Pet Shop Boys, Seven Nation Army de White Stripes, We will roc you de Queen..

Pel que se refereix a la Santa Espina.. totalment d'acord!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos