Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Videomarcador al Fòrum!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
188 respuestas en este tema

#21 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 agosto 2007 - 02:37

Us enrecordeu al campd el Mallorca, que ficaven clàssics rockeros per dona ambient i per motivar als jugadors mentres escalfaven?
Jo crec que es podrien ficar cançons tipus:

- Bandes Sonores d'aquestes pre partit per fer ambient (la que deieu de Conan, el ultimo mohicano, la roca, NBA.. )

- Clàssics: ACDC, Rollings, Beatles, Dire Straits, Guns'n'Roses ..(tal com deia el company Munguit)

- Cançons amb fàcil tornada i de càntic fàcil : Go West dels Pet Shop Boys, Seven Nation Army de White Stripes, We will roc you de Queen..

Pel que se refereix a la Santa Espina.. totalment d'acord!




totalment d´acord.
I que em dius d´aixo??? segur que et sona, es New Order.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4nQItOROYlc"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4nQItOROYlc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>






es la canço oficial de la seleccio anglesa en el mundial de 1990, canten jugadors entre altres Gary Lineker..

#22 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 agosto 2007 - 02:55

Aquest segur que agrada a tothom.
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ts9r0QHuFHw"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ts9r0QHuFHw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

New Order, Blue Monday.

O la seva versió remasteritzada. (potser millor i tot)

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/niCfmQajoh0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/niCfmQajoh0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

#23 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 03:16

Hola de nou companys, vaig prenent nota de totes i cadascuna de les vostres opinions. Creieu-me, això no ho faig amb cap interès econòmic, cobraré el mateix faci o no faci el què estic fent. Tot i que sóc una persona força ocupada (però sóc jove ;) ) procuraré esmerar-me dins de les meves possibilitats i sobretot les del Videomarcador.

A què em refereixo? El programa que goberna el videomarcador és força limitat ja que funciona per simples imatges amb textos superposats. Una novetat remarcable d’aquesta temporada són els dorsals variables a cada partit.

1) Procuraré trobar una solució per facilitar la identificació de cada jugador. Possiblement, com ha proposat el nostre company Ilerlleida, intentaré crear un nou format d’alineacions durant el partit, però no serà fàcil, doneu-me temps.

2) El tema de l’himne. Estic d’acord en què “se senti ben fort” però la solució ideal seria trobar l’equilibri entre el que se sent a tribuna (massa fort) i a lateral (massa fluix). Miraré a veure què es pot fer perquè això ja és un problema de l’equip d’audio.

3) Videoclips: veig que la cosa es decanta cap a lo clàssic i la música de la nostra terra. Hi estic totalment d’acord, però no és fàcil trobar videoclips amb bona qualitat. Per tant,

Si realment esteu motivats per proposar videoclips, etc, hi ha una solució fàcil. Tot aquell que ho desitgi i vulgui facilitar la feina que em deixi un CD amb els videoclips, cançons, etc. a la secretaria del Club a l’atenció de “Enric, Videomarcador” (aviseu-me abans per correu si teniu intenció). Penseu que hauré de fer la conversió adient i tindré una mica de feina.

Fins ara,

Enric.

#24 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 03:22

Si voleu una canço guapa per calentar teniu aquesta:




http://es.youtube.co...h?v=-dFozejqeiY

#25 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 03:31

Si voleu una canço guapa per calentar teniu aquesta:


http://es.youtube.co...h?v=-dFozejqeiY


Molt bona, sí senyor :wink:

#26 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 04:35

Primer de tot benvingut i moltes gràcies per l´oferiment. :wink:

Començo:

-Trobo a faltar les sardanes que es ficaven abans i a la mitja part dels partits com es feia abans, no dic que només es fiquin sardanes pero per exemple abans del partit es podien ficar sardanes i a la mitja part música actual.

- Quan sona l´himne em dona la sensació que es por sentir millor, no mes fort, si no amb mes qualitat.

-Els videos musicals que es fiquen penso que de vegades son massa actuals i hi ha un part del camp que no se sent identificada, si es pugues ficar videos de Bruce Sprinsteen, beatles, new order, depeche mode, the smiths,rolling stones, el ultimo de la fila, radio futura.... etc etc...

- No als videos lolailos, tipus Bisbal.

I de moment res mes...xd!!!


L'has clavat amic!

#27 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 04:36

Munguit, sisi gran canço la de Blue Monday!

Una altra idea, que es fa en alguns camps, és a cada gol ficar una melodia famoseta tot cridant el nom del jugador: ex. Francesc Martíneeez! i el públic respondria: "KEKO!".
En algun camp tb s'ha sentit en les faltes directes i penaltis..

Au Salut!

#28 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 05:16

Hola de nou companys, vaig prenent nota de totes i cadascuna de les vostres opinions. Creieu-me, això no ho faig amb cap interès econòmic, cobraré el mateix faci o no faci el què estic fent. Tot i que sóc una persona força ocupada (però sóc jove ;) ) procuraré esmerar-me dins de les meves possibilitats i sobretot les del Videomarcador.

A què em refereixo? El programa que goberna el videomarcador és força limitat ja que funciona per simples imatges amb textos superposats. Una novetat remarcable d’aquesta temporada són els dorsals variables a cada partit.

1) Procuraré trobar una solució per facilitar la identificació de cada jugador. Possiblement, com ha proposat el nostre company Ilerlleida, intentaré crear un nou format d’alineacions durant el partit, però no serà fàcil, doneu-me temps.

2) El tema de l’himne. Estic d’acord en què “se senti ben fort” però la solució ideal seria trobar l’equilibri entre el que se sent a tribuna (massa fort) i a lateral (massa fluix). Miraré a veure què es pot fer perquè això ja és un problema de l’equip d’audio.

3) Videoclips: veig que la cosa es decanta cap a lo clàssic i la música de la nostra terra. Hi estic totalment d’acord, però no és fàcil trobar videoclips amb bona qualitat. Per tant,

Si realment esteu motivats per proposar videoclips, etc, hi ha una solució fàcil. Tot aquell que ho desitgi i vulgui facilitar la feina que em deixi un CD amb els videoclips, cançons, etc. a la secretaria del Club a l’atenció de “Enric, Videomarcador” (aviseu-me abans per correu si teniu intenció). Penseu que hauré de fer la conversió adient i tindré una mica de feina.

Fins ara,

Enric.




respecte als temes de la nostra terra jo no em trencaria el cap en buscar clips... simplement faria un bucle amb fotos històriques del club o de gols de l'època Mané ( la millor de la història)..crec que tot és fàcil de trobar o demanar (segre i la mañana en elcas de fotos i tv3 en el cas dels gols)
Fàcil i emotiu

#29 xxxxxx

xxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 112 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 05:56

Nose jo ho trobo una carrossada ficar "la presó de Lleida" i vamos sardanes ja ho trobo de traca i mocador....

Estic d acord en que coses com Bisbal i tal pos no... pero entre poc i massa.


La canço que diu l Ilerdense es la de la primera peli de Conan.

:lol: :lol: pues va ser que si, la verdad no se que pintan esas cosas sinceramente.

Como críticas:que el himno se escucha regular, digamos que se podría escuchar mejor y la verdad, a mi con que me pongan los resumenes de partidos disputados anteriormente que el nuestro o otros goles de otras ligas incluso que sean de interés me conformo.
Una ultima critica más, es que a veces el videomarcador no se ve del todo nítido,pero bueno, eso no es culpa tuya pero se podría mejorar digo yo, el año pasado en algunos partidos digamos que se podría mejorar ese aspecto.
Por lo restante, gran trabajo :wink:

#30 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 06:24

Nose jo ho trobo una carrossada ficar "la presó de Lleida" i vamos sardanes ja ho trobo de traca i mocador....

Estic d acord en que coses com Bisbal i tal pos no... pero entre poc i massa.


La canço que diu l Ilerdense es la de la primera peli de Conan.

:lol: :lol: pues va ser que si, la verdad no se que pintan esas cosas sinceramente.

Como críticas:que el himno se escucha regular, digamos que se podría escuchar mejor y la verdad, a mi con que me pongan los resumenes de partidos disputados anteriormente que el nuestro o otros goles de otras ligas incluso que sean de interés me conformo.
Una ultima critica más, es que a veces el videomarcador no se ve del todo nítido,pero bueno, eso no es culpa tuya pero se podría mejorar digo yo, el año pasado en algunos partidos digamos que se podría mejorar ese aspecto.
Por lo restante, gran trabajo :wink:


El videomarcador no es una tele donde yo pongo dvd's o cintas de vídeo. Hay todo un proceso de codificación para cualquier cosa que aparezca en pantalla. Entenderás que la idea de resúmenes de partidos anteriores es más bien imposible.

Nitidez en el marcador? Tema eléctrico y falta de mantenimiento. Trabajo que ya no me afecta, pero lo comentaré.

De todas maneras, gracias por tu "críticas" :wink: .

Enric.

#31 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 08:19

Us faig un petit recull de les propostes que van sortint:

Millorar qualitat audio de l’hime i posar-lo més fort.
Sardanes: Santa Espina, la presó de Lleida.
Beatles, new order, depeche mode, the smiths,rolling stones, el ultimo de la fila, radio futura.... etc etc...
NO VIDEOS LOLAILOS ni reguetons, etc
Alineació Visitant: Marcha Imperial
Tema canal +, sensació d’intriga, (primera peli de Conan)
Todos los hintxas d' Skalariak
Fer barreja temes clàssics i més actuals
Alineació dels jugadors durant el partit-> imatges
Cançons bandes sonores pre partit: la de Conan, el ultimo mohicano, la roca, NBA..
Clàssics: ACDC, Rollings, Beatles, Dire Straits, Guns'n'Roses .
Go West dels Pet Shop Boys, Seven Nation Army de White Stripes, We will roc you de Queen.. New Order
New Order, Blue Monday
Life is life!!!

Fins ara,

Enric.

#32 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 08:27

Us faig un petit recull de les propostes que van sortint:

Millorar qualitat audio de l’hime i posar-lo més fort.
Sardanes: Santa Espina, la presó de Lleida.
Beatles, new order, depeche mode, the smiths,rolling stones, el ultimo de la fila, radio futura.... etc etc...
NO VIDEOS LOLAILOS ni reguetons, etc
Alineació Visitant: Marcha Imperial
Tema canal +, sensació d’intriga, (primera peli de Conan)
Todos los hintxas d' Skalariak
Fer barreja temes clàssics i més actuals
Alineació dels jugadors durant el partit-> imatges
Cançons bandes sonores pre partit: la de Conan, el ultimo mohicano, la roca, NBA..
Clàssics: ACDC, Rollings, Beatles, Dire Straits, Guns'n'Roses .
Go West dels Pet Shop Boys, Seven Nation Army de White Stripes, We will roc you de Queen.. New Order
New Order, Blue Monday
Life is life!!!

Fins ara,

Enric.


No tens feina ni re xDDDD

#33 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 08:37

Us faig un petit recull de les propostes que van sortint:

Millorar qualitat audio de l’hime i posar-lo més fort.
Sardanes: Santa Espina, la presó de Lleida.
Beatles, new order, depeche mode, the smiths,rolling stones, el ultimo de la fila, radio futura.... etc etc...
NO VIDEOS LOLAILOS ni reguetons, etc
Alineació Visitant: Marcha Imperial
Tema canal +, sensació d’intriga, (primera peli de Conan)
Todos los hintxas d' Skalariak
Fer barreja temes clàssics i més actuals
Alineació dels jugadors durant el partit-> imatges
Cançons bandes sonores pre partit: la de Conan, el ultimo mohicano, la roca, NBA..
Clàssics: ACDC, Rollings, Beatles, Dire Straits, Guns'n'Roses .
Go West dels Pet Shop Boys, Seven Nation Army de White Stripes, We will roc you de Queen.. New Order
New Order, Blue Monday
Life is life!!!

Fins ara,

Enric.


No tens feina ni re xDDDD



Tampoc te matis ara Enric a fer-ho tot tu fes el que creguis convenient i el que puguis fer. :wink:

#34 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 08:50

Molt bona feina Enric, i tranquil, sabem que aixo costa feina aixi que poc a poc segurament anirem notant aquest canvi.



Si estas d'acord, m'agradaria proposar una votacio setmanal, on s'elegis un tema per votacio i que al seguent partit al estadi es poses, que et sembla?

#35 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 08:54

Molt bona feina Enric, i tranquil, sabem que aixo costa feina aixi que poc a poc segurament anirem notant aquest canvi.



Si estas d'acord, m'agradaria proposar una votacio setmanal, on s'elegis un tema per votacio i que al seguent partit al estadi es poses, que et sembla?


Em sembla perfecte, sempre i quan la gent col·laborés. No obstant, li comentaré al webmaster si seria possible crear una nova secció "Videomarcador" vist la quantitat de propostes i idees que hi ha al foro.

Enric.

#36 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 agosto 2007 - 09:11

Molt bona feina Enric, i tranquil, sabem que aixo costa feina aixi que poc a poc segurament anirem notant aquest canvi.



Si estas d'acord, m'agradaria proposar una votacio setmanal, on s'elegis un tema per votacio i que al seguent partit al estadi es poses, que et sembla?


Em sembla perfecte, sempre i quan la gent col·laborés. No obstant, li comentaré al webmaster si seria possible crear una nova secció "Videomarcador" vist la quantitat de propostes i idees que hi ha al foro.

Enric.


El fet de donar la cara i demanar la opinió dels seguidors ja es una cosa que diu molt de tú/vosaltres.
I si em permets, el mes urgent pel partit del dia 9 es el tema de l´himne, ha de sonar com abans mes fort i amb mes qualitat, i aquest himne,
http://www.ellleida.com/himne.php

tota la resta pot esperar... :wink:

#37 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 09:16

Molt bona feina Enric, i tranquil, sabem que aixo costa feina aixi que poc a poc segurament anirem notant aquest canvi.



Si estas d'acord, m'agradaria proposar una votacio setmanal, on s'elegis un tema per votacio i que al seguent partit al estadi es poses, que et sembla?


Em sembla perfecte, sempre i quan la gent col·laborés. No obstant, li comentaré al webmaster si seria possible crear una nova secció "Videomarcador" vist la quantitat de propostes i idees que hi ha al foro.

Enric.


El fet de donar la cara i demanar la opinió dels seguidors ja es una cosa que diu molt de tú/vosaltres.
I si em permets, el mes urgent pel partit del dia 9 es el tema de l´himne, ha de sonar com abans mes fort i amb mes qualitat, i aquest himne,
http://www.ellleida.com/himne.php

tota la resta pot esperar... :wink:


Merci, és una feina que faig tot sol i amb molt de gust. El tema de l'himne és important, ho sé. Parlaré amb el gerent i amb els del manteniment de l'audio. Personalment, m'agrada més l'himne de sempre, el què sempre he escoltat des de ben petit, però l'any passat es va voler renovar i no sé si ha estat del tot un encert. Ja ho parlarem :wink:

Enric.

#38 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 10:11

Ha set una cagada, ademes ni s enten.

#39 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 11:02

Us faig un petit recull de les propostes que van sortint:

Millorar qualitat audio de l’hime i posar-lo més fort.
Sardanes: Santa Espina, la presó de Lleida.
Beatles, new order, depeche mode, the smiths,rolling stones, el ultimo de la fila, radio futura.... etc etc...
NO VIDEOS LOLAILOS ni reguetons, etc
Alineació Visitant: Marcha Imperial
Tema canal +, sensació d’intriga, (primera peli de Conan)
Todos los hintxas d' Skalariak
Fer barreja temes clàssics i més actuals
Alineació dels jugadors durant el partit-> imatges
Cançons bandes sonores pre partit: la de Conan, el ultimo mohicano, la roca, NBA..
Clàssics: ACDC, Rollings, Beatles, Dire Straits, Guns'n'Roses .
Go West dels Pet Shop Boys, Seven Nation Army de White Stripes, We will roc you de Queen.. New Order
New Order, Blue Monday
Life is life!!!

Fins ara,

Enric.

Si fots la de "Todos los hintxas" de Skalariak esq et guanyes el cel tio!!!!

#40 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2007 - 11:38

Us enrecordeu al campd el Mallorca, que ficaven clàssics rockeros per dona ambient i per motivar als jugadors mentres escalfaven?
Jo crec que es podrien ficar cançons tipus:

- Bandes Sonores d'aquestes pre partit per fer ambient (la que deieu de Conan, el ultimo mohicano, la roca, NBA.. )

- Clàssics: ACDC, Rollings, Beatles, Dire Straits, Guns'n'Roses ..(tal com deia el company Munguit)

- Cançons amb fàcil tornada i de càntic fàcil : Go West dels Pet Shop Boys, Seven Nation Army de White Stripes, We will roc you de Queen..

Pel que se refereix a la Santa Espina.. totalment d'acord!


Jo penso que el millor per a motivar-te avans que comenci un partit son himnes rockeros, sobretots si son de la moguda hard rockera dels 80. Penso que seria una gran idea incloure el mític tema EYE OF THE TIGER dels SURVIVOR en l'escalfament, perque els jugadors es motivin més,
Un altre recomanació seria JUMP de VAN HALEN o POUR SOME SUGAR ON ME dels DEF LEPPARD. El bon rock perdura tota la vida i a sobre posa les piles als jugadors.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos