Ir al contenido


Foto
- - - - -

¡Que verguenza de Nàstic Barcelona!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
76 respuestas en este tema

#61 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2007 - 01:09

Al final de tota la història, jo em quedo amb l'imatge de la cel.lebració de l'ascens a Primera, ara fa un any, quan 40.000 persones van sortir als carrers de Tarragona per acompanyar l'equip des de l'entrada de la ciutat fins a la Plaça de l'Ajuntament.
Desgraciadament, company Joan, el futbol-massa s'ha convertit en un producte de consum, com la Coca-Cola o les Patates de Prades. Els grans clubs del continent fa temps van orientar la seva política de creiximent cap a mercats "sensibles", amb criteris estrictament de marketing com ho faria qualsevol multinacional que ambiciona guanyar una quota o ninxol de mercat. Els grans perjudicats d'aquest model (plagiat de la NBA) son els clubs petits, com el Gimnàstic de Tarragona, o l'U.E. Lleida.
La pressió mediàtica com a eina publicitaria de penetració en mercats "sensibles" funciona perfectament engrassada: Sport, El Mundo Deportivo, As, Marca, TV3, La Primera, La Sexta, etc. Els grans clubs es publiciten com a garanties d'exit, prometen victòries épiques i estampar el seu nom en les pàgines més brillants de la història del futbol, costi el que costi i pagant el que convingui.
Al final, acaba desapareixent l'aurea romàntica que envolta els clubs, i les seves masses socials esdevenen inestables. Els clubs grans reforcen la seva política de sosteniment i creiximent, i els clubs petits fan prou de resistir les embestides del destí. Valors com la fidelitat a una tradició (personal o familiar) i a un escut i uns colors desapareixen en benefici d'una nova forma de relació amb el mon del futbol, que te molta dependència de resultats, titols i fama.
La profesionalització abusiva del futbol i la desaparició de les pedreres també hi juga un paper important, per que desintegra la sinergia massa-club.
El que si es cert es que a Tarragona i a Lleida hi han unes quantes persones, poques o moltes, que continuem mantenint una relació romàntica amb el futbol, que hi som sempre. I que hi serem sempre. A aquestes persones, mai ningú ens reconeixerà el merit, però es que no ens cal, per que el nostre sentiment es el testimoni de la nostra fidelitat, sense condicions, ni titols ni fama.

Bona onomàstica per Sant Joan, company!

Anims! Visca el Nàstic i Visca Tarragona.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#62 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2007 - 08:45

el barça es el problema de tots els equips catalans.

a Segona A i a Segona B es on es veu realment <font color=red>qui</font> estima als clubs petits.


I el Madriz ha estat un problema pel Getafe? o el Atletico? prou tonteries, si la feina es fa ben feta, no té res a veure un Barça un madriz o un Milan.

#63 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 junio 2007 - 10:14

el barça es el problema de tots els equips catalans.

a Segona A i a Segona B es on es veu realment <font color=red>qui</font> estima als clubs petits.


I el Madriz ha estat un problema pel Getafe? o el Atletico? prou tonteries, si la feina es fa ben feta, no té res a veure un Barça un madriz o un Milan.


Ho sento molt per tornar a dir el que ja he dit altres vegades, però ¿perquè tv3 posa publicitat a les samarretes del barça i no a les del Lleida?. I només em limitaré al Lleida.
Tv3 si no ho tinc malentès és una tv pública, catalana, finançada per TOTES les persones que treballen i paguen els seus impostos. Com a persona que treballo, pago els meus impostos i soc aficionat de la U.E. Lleida també vull que tv3 posi publicitat a les samarretes de la U.E. Lleida i PAGUI EL MATEIX que li paga al barça. Si no és així em sento discriminat i robat i també em dóna que pensar que el barça sí és un gran càncer pels equips catalans.
Per si argumenteu que no puc comparar la massa social que arrossega el barça amb la de la U.E. Lleida ja dic ara que teniu tota la raó, però també puc argumentar que això no ho tenen pas en compte quan cada més em cobren el impost corresponent.
Simplement demano una cosa: igualtat per a tots els equips catalans.

El que faci el madriz, el getafe, el atletico o el rayo en dona igual. Simplement defenso al Lleida.

#64 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2007 - 10:46

el barça es el problema de tots els equips catalans.

a Segona A i a Segona B es on es veu realment <font color=red>qui</font> estima als clubs petits.


I el Madriz ha estat un problema pel Getafe? o el Atletico? prou tonteries, si la feina es fa ben feta, no té res a veure un Barça un madriz o un Milan.


Ho sento molt per tornar a dir el que ja he dit altres vegades, però ¿perquè tv3 posa publicitat a les samarretes del barça i no a les del Lleida?. I només em limitaré al Lleida.
Tv3 si no ho tinc malentès és una tv pública, catalana, finançada per TOTES les persones que treballen i paguen els seus impostos. Com a persona que treballo, pago els meus impostos i soc aficionat de la U.E. Lleida també vull que tv3 posi publicitat a les samarretes de la U.E. Lleida i PAGUI EL MATEIX que li paga al barça. Si no és així em sento discriminat i robat i també em dóna que pensar que el barça sí és un gran càncer pels equips catalans.
Per si argumenteu que no puc comparar la massa social que arrossega el barça amb la de la U.E. Lleida ja dic ara que teniu tota la raó, però també puc argumentar que això no ho tenen pas en compte quan cada més em cobren el impost corresponent.
Simplement demano una cosa: igualtat per a tots els equips catalans.

El que faci el madriz, el getafe, el atletico o el rayo en dona igual. Simplement defenso al Lleida.


Clar que el Barça afecte, però si estem aixi com estem, s'ha de ser realistes, ha estat culpa nostra, i no culpar al Barça de tot. I lo de les samarretes, tots 3 equips de 1a porten publicitat de TVC, però com és normal, no tota val lo mateix.

#65 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 junio 2007 - 11:03

Cert. Tots DOS equips catalans se suposa portaran publicitat la propera temporada i també cert que no tota val el mateix.
També cert que tenim el que ens mereixem. Ens ho hem guanyat a pols.
Però no tenen pas la mateixa consideració en el moment de cobrar. Aleshores SI que els euros son tots iguals. Si ho son per cobrar també ho han de ser per pagar, per distribuir. Per a mi es lògica pura.
Repeteixo: només vull igualtat.

#66 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2007 - 11:04

Una coseta que hi notes al ambient ? Perque a mi que guanyi el Barça me la porta fluixa. Tu pensa que quan mes guanyen ells mes petits en fem la resta. Tant que diue que el Barça es Catalunya ( Aixo es el que ens volen vendre, pero jo no compro). Suposem que estem amb el Lleida a primera divisio, et penses que els i faria gracia tindre "competecia" d'un altre catala jugant a l'elit.
No ens enganyem la filosifia del Barça ja o diu tot Barça = Catalunya, aixo que implica que la resta als collons.

Tambe entec que la gent vol resultats, i el lleida per desgracia no en dona, i llavors nomes queda el Barça. Pero no us enganyeu allo es un empresar, alli el sentiment catala poc compta.



Ho sento molt per tornar a dir el que ja he dit altres vegades, però ¿perquè tv3 posa publicitat a les samarretes del barça i no a les del Lleida?. I només em limitaré al Lleida.
Tv3 si no ho tinc malentès és una tv pública, catalana, finançada per TOTES les persones que treballen i paguen els seus impostos. Com a persona que treballo, pago els meus impostos i soc aficionat de la U.E. Lleida també vull que tv3 posi publicitat a les samarretes de la U.E. Lleida i PAGUI EL MATEIX que li paga al barça. Si no és així em sento discriminat i robat i també em dóna que pensar que el barça sí és un gran càncer pels equips catalans.
Per si argumenteu que no puc comparar la massa social que arrossega el barça amb la de la U.E. Lleida ja dic ara que teniu tota la raó, però també puc argumentar que això no ho tenen pas en compte quan cada més em cobren el impost corresponent.
Simplement demano una cosa: igualtat per a tots els equips catalans.

El que faci el madriz, el getafe, el atletico o el rayo en dona igual. Simplement defenso al Lleida.


Hi estic d'acord, però jo només diré una cosa, mentrés ens continuï important lo k fa un o l'altre el Lleida MAI serà gran, i kuan dic gran, no vull dir com a club pk això és molt més complicat i necessita molt de temps; ho dic en el sentit de club+afició. I l'afició és molt important, és el k fa a la llarga gran a un ekip, i si hi ha gent k estarie 50-50% amb el Barça o Madrid enfrontant-se amb el Lleida, o sento però no sé k fa sent seguidor del Lleida. Si es vol un Lleida k algun dia fagi algo, hem de començar natres mateixos posant per davant la UE Lleida sobre kualsevol altre club, i k només fem k passa-ho malament? així és el futbol per als k no són ni Barça, ni Madrid, ni Valencia, ni Sevilla,etc.

Akí tothom a de posar el seu gra de sorra, i jo, a l'igual k el company Juan del Nastic, tmb he sentit vergonya kuan ens ha passat algo semblant al camp d'esports, però és així i la veritat cada cop m'importa menys pk en akestes ocasions es veu ki realment es del Lleida i ki no.

Per últim, no acostumo a parlar mai en temes relacionats en el Barça o Madrid, pk me la bufe, però volie fer un incís, i com he dit, MAI SEREM GRANS mentres ens continuï important el k fagi el veí k té moltes peles i és molt famós, som ki som, i amb treball i amb suport (aki entrem nosaltres) algun dia podem arribar lluny.

VISCA EL LLEIDA! ara i sempre.

#67 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2007 - 12:14

El que si es cert es que a Tarragona i a Lleida hi han unes quantes persones, poques o moltes, que continuem mantenint una relació romàntica amb el futbol, que hi som sempre. I que hi serem sempre. A aquestes persones, mai ningú ens reconeixerà el merit, però es que no ens cal, per que el nostre sentiment es el testimoni de la nostra fidelitat, sense condicions, ni titols ni fama.SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Ets Deu nostre senyor! No hem podria haver identificat millor en el que hem sento amb altres paraules! Fins ara pensaba que era ruc per ser del Lleida, pero ara vec que no.. vec que lo que hem pasa el que tu has escrit. Sempre sorprens tio, a tu si que m'agradaria coneixer-te i tindre un autograf teu!! :oops:

P.D. NO AL FUTBOL MODERN!!!

#68 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2007 - 12:40

Al final de tota la història, jo em quedo amb l'imatge de la cel.lebració de l'ascens a Primera, ara fa un any, quan 40.000 persones van sortir als carrers de Tarragona per acompanyar l'equip des de l'entrada de la ciutat fins a la Plaça de l'Ajuntament.
Desgraciadament, company Joan, el futbol-massa s'ha convertit en un producte de consum, com la Coca-Cola o les Patates de Prades. Els grans clubs del continent fa temps van orientar la seva política de creiximent cap a mercats "sensibles", amb criteris estrictament de marketing com ho faria qualsevol multinacional que ambiciona guanyar una quota o ninxol de mercat. Els grans perjudicats d'aquest model (plagiat de la NBA) son els clubs petits, com el Gimnàstic de Tarragona, o l'U.E. Lleida.
La pressió mediàtica com a eina publicitaria de penetració en mercats "sensibles" funciona perfectament engrassada: Sport, El Mundo Deportivo, As, Marca, TV3, La Primera, La Sexta, etc. Els grans clubs es publiciten com a garanties d'exit, prometen victòries épiques i estampar el seu nom en les pàgines més brillants de la història del futbol, costi el que costi i pagant el que convingui.
Al final, acaba desapareixent l'aurea romàntica que envolta els clubs, i les seves masses socials esdevenen inestables. Els clubs grans reforcen la seva política de sosteniment i creiximent, i els clubs petits fan prou de resistir les embestides del destí. Valors com la fidelitat a una tradició (personal o familiar) i a un escut i uns colors desapareixen en benefici d'una nova forma de relació amb el mon del futbol, que te molta dependència de resultats, titols i fama.
La profesionalització abusiva del futbol i la desaparició de les pedreres també hi juga un paper important, per que desintegra la sinergia massa-club.
El que si es cert es que a Tarragona i a Lleida hi han unes quantes persones, poques o moltes, que continuem mantenint una relació romàntica amb el futbol, que hi som sempre. I que hi serem sempre. A aquestes persones, mai ningú ens reconeixerà el merit, però es que no ens cal, per que el nostre sentiment es el testimoni de la nostra fidelitat, sense condicions, ni titols ni fama.

Bona onomàstica per Sant Joan, company!

Anims! Visca el Nàstic i Visca Tarragona.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Totalmente de acuerdo, tu analisis es muy bueno y ciertamente es lo que pasa.

Saludos.

#69 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2007 - 01:00

Cert. Tots DOS equips catalans se suposa portaran publicitat la propera temporada i també cert que no tota val el mateix.
També cert que tenim el que ens mereixem. Ens ho hem guanyat a pols.
Però no tenen pas la mateixa consideració en el moment de cobrar. Aleshores SI que els euros son tots iguals. Si ho son per cobrar també ho han de ser per pagar, per distribuir. Per a mi es lògica pura.
Repeteixo: només vull igualtat.


Amb això si estic d'acord.

#70 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2007 - 12:23


El que si es cert es que a Tarragona i a Lleida hi han unes quantes persones, poques o moltes, que continuem mantenint una relació romàntica amb el futbol, que hi som sempre. I que hi serem sempre. A aquestes persones, mai ningú ens reconeixerà el merit, però es que no ens cal, per que el nostre sentiment es el testimoni de la nostra fidelitat, sense condicions, ni titols ni fama.SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Ets Deu nostre senyor! No hem podria haver identificat millor en el que hem sento amb altres paraules! Fins ara pensaba que era ruc per ser del Lleida, pero ara vec que no.. vec que lo que hem pasa el que tu has escrit. Sempre sorprens tio, a tu si que m'agradaria coneixer-te i tindre un autograf teu!! :oops:

P.D. NO AL FUTBOL MODERN!!!



Jo tinc l'esperança que algun dia "la bestia" es mori d'exit, i el futbol recuperi la seva aurea romantica.

T'agraeixo els cumpliments, company, tot i que tinc dubtes seriosos de la meva condició divina. Fa temps que intento convertir la hipoteca en pans i peixos, i fins ara només he aconseguit que els del banc em mirin d'una forma estranya. :wink:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#71 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2007 - 09:15


El que si es cert es que a Tarragona i a Lleida hi han unes quantes persones, poques o moltes, que continuem mantenint una relació romàntica amb el futbol, que hi som sempre. I que hi serem sempre. A aquestes persones, mai ningú ens reconeixerà el merit, però es que no ens cal, per que el nostre sentiment es el testimoni de la nostra fidelitat, sense condicions, ni titols ni fama.SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Ets Deu nostre senyor! No hem podria haver identificat millor en el que hem sento amb altres paraules! Fins ara pensaba que era ruc per ser del Lleida, pero ara vec que no.. vec que lo que hem pasa el que tu has escrit. Sempre sorprens tio, a tu si que m'agradaria coneixer-te i tindre un autograf teu!! :oops:

P.D. NO AL FUTBOL MODERN!!!



Jo tinc l'esperança que algun dia "la bestia" es mori d'exit, i el futbol recuperi la seva aurea romantica.

T'agraeixo els cumpliments, company, tot i que tinc dubtes seriosos de la meva condició divina. Fa temps que intento convertir la hipoteca en pans i peixos, i fins ara només he aconseguit que els del banc em mirin d'una forma estranya. :wink:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

totalmente d acuerdo con lo k te he subrallado aunk por desgracia esa será la tonica dominante en el futbol de hoy dia, desgrasciadamente la cosa irá a más. ojalá pasase lo k tu dices ojalá pero...
sabes k hay un dicho k dice "mas vale tarde k nunca"?pues eso es lo k pasara d aki a unos 15-20 años...k como muchos clubs serán en plan empresas la historia puede dar un vuelco d 180 grados, nunca se sabe.

#72 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2007 - 10:11

El que s'ha de crear es d'una puta vegada LA LLIGA CATALANA, on es paguin uns sous com a qualsevol obrer com tu i jo i punt!! I deixarem de veure tanta merda galactica i famoseo rosa...

Q LA VERITAT, fot molta pena

#73 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2007 - 10:58

El que s'ha de crear es d'una **** vegada LA LLIGA CATALANA, on es paguin uns sous com a qualsevol obrer com tu i jo i punt!! I deixarem de veure tanta merda galactica i famoseo rosa...

Q LA VERITAT, fot molta pena

Utopia, simple utopia. Creus que cap equip estaria disposat a jugar-la? Sas la de diners que es poden perdre? i de prestigi, ni et conto.

#74 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2007 - 11:00

El que s'ha de crear es d'una **** vegada LA LLIGA CATALANA, on es paguin uns sous com a qualsevol obrer com tu i jo i punt!! I deixarem de veure tanta merda galactica i famoseo rosa...

Q LA VERITAT, fot molta pena

Utopia, simple utopia. Creus que cap equip estaria disposat a jugar-la? Sas la de diners que es poden perdre? i de prestigi, ni et conto.


Dels catalans, aquesta lliga la voldrien jugar tots menys 1.

#75 ivaxter

ivaxter

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2007 - 09:45

El que s'ha de crear es d'una **** vegada LA LLIGA CATALANA, on es paguin uns sous com a qualsevol obrer com tu i jo i punt!! I deixarem de veure tanta merda galactica i famoseo rosa...

Q LA VERITAT, fot molta pena

Utopia, simple utopia. Creus que cap equip estaria disposat a jugar-la? Sas la de diners que es poden perdre? i de prestigi, ni et conto.


Dels catalans, aquesta lliga la voldrien jugar tots menys 1.


jo crec que com a minim serien 2 clubs que s'hi negarien

#76 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2007 - 03:53

El que s'ha de crear es d'una **** vegada LA LLIGA CATALANA, on es paguin uns sous com a qualsevol obrer com tu i jo i punt!! I deixarem de veure tanta merda galactica i famoseo rosa...

Q LA VERITAT, fot molta pena

Utopia, simple utopia. Creus que cap equip estaria disposat a jugar-la? Sas la de diners que es poden perdre? i de prestigi, ni et conto.


Dels catalans, aquesta lliga la voldrien jugar tots menys 1.



Jo et diré quin no voldrà jugar. L'ESPANYOL.

#77 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2007 - 04:47

El que si es cert es que a Tarragona i a Lleida hi han unes quantes persones, poques o moltes, que continuem mantenint una relació romàntica amb el futbol, que hi som sempre. I que hi serem sempre. A aquestes persones, mai ningú ens reconeixerà el merit, però es que no ens cal, per que el nostre sentiment es el testimoni de la nostra fidelitat, sense condicions, ni titols ni fama.


:roll:

Em faràs plorar collons!!!

Apa, Salut!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos