Ir al contenido


Foto
- - - - -

¡Que verguenza de Nàstic Barcelona!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
76 respuestas en este tema

#41 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 junio 2007 - 02:55

deixeu en pau al pobre Louis... als 15 anys, amb internet i sol a casa és justificable el que diu...

#42 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 03:03

Per mi que no tens ni idea del que hi ha dins dels Boixos Nois ara mateix, i que sols utilitzes el seu nom per a... fer-te mes respecte?? Tu titlles de feixistes als del Nastic.. doncs noi, no se pas que son els Boixos!!
Percert Nastiker_CAT, no hi eren ahir els UT al Nou estadi?? No vaig vere ni pancarta ni banderes ni re.


No, com a penya no hi eren, hi havien components amb indumentaria cule... i a la seva zona estaven ficats guiris i algun marroquí amb la bandera de morocco xDDD això ho diu tots d'aquets paios, l'any vinent tampoc vindran a no ser que hi hagin partits importants per la salvació o per un futurible ascens, com sempre han fet

Apa, Salut!!

P.D. No t'has d'estranyar pas, quan vam pujar a Segona A al 2001 van apareixer com bolets, aquell mateix any vam baixar i les següents temporades a SEGONA B no vaig veure a la gran penya ultra xDD

#43 eaudesea

eaudesea

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 03:05

T'entenc perfectament juan del nàstic...

Això que ha passat aquest any a tarragona amb el barça, ja ho vam viure nosaltres la temporada 93-94 quan estavam a primera, els dos gols del barsa eren celebrats per qüasibé tot el camp i això que nosaltres ens jugavam la permanència, de fet si haguessim guanyat aquell partit ens haguessim salvat, jo vaig sentir tanta vergonya i ràbia que desde aquell dia odio al barsa i m'estimo molt més al lleida tal com és.

#44 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 junio 2007 - 03:12

T'entenc perfectament juan del nàstic...

Això que ha passat aquest any a tarragona amb el barça, ja ho vam viure nosaltres la temporada 93-94 quan estavam a primera, els dos gols del barsa eren celebrats per qüasibé tot el camp i això que nosaltres ens jugavam la permanència, de fet si haguessim guanyat aquell partit ens haguessim salvat, jo vaig sentir tanta vergonya i ràbia que desde aquell dia odio al barsa i m'estimo molt més al lleida tal com és.


just en aquest partit de 1ª discrepo una mica amb tu,company...es van cantar molt els gols del barça però el camp estava més ple que mai en comparació a altres partits de 1ª o sigui que hi havia molt culé...

#45 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 04:04

bueno radicals de la ue lleida k os peton a tots frikis

#46 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 junio 2007 - 04:50

bueno radicals de la ue lleida k os peton a tots frikis



Posted Image

#47 adriagpe

adriagpe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 05:23

I que vols que facin, que es deixin perdre per no fer petits als altres clubs? Au va! Aquí hi ha molt anticulé, però si el nàstic o el lleida no són equips de tant nivell no és culpa del Barça. Barcelona és una ciutat molt més gran que Lleida i per tant te molts més socis i aficionats, és normal i no hi ha cap mal en això.



Amb aixo tens rao, es mes gran, te mes socis i el que vulguis. Pero el que no es correcte, es dir que el barça es Catalunya, jo crec que hi ha mes gent, i molta gent no es sent identificada amb el barça. I com diu el tio del nastic es molt trist que al teu propi estadi i hagin mes banderes del equip rival, que del localUna coseta que hi notes al ambient ? Perque a mi que guanyi el Barça me la porta fluixa. Tu pensa que quan mes guanyen ells mes petits en fem la resta.


Jo no dic que només el Barça representi Catalunya, Catalunya són molts més clubs, però el que no es pot fer és culpar de tots els mals de la resta d'equips catalans al Barça. És lògic que si és l'equip de Catalunya que millors resultats obté (ja no només per ser la ciutat més poblada) tingui també més aficionats. Pel que dius d'aplaudir el rival, si no t'hi jugués res i els altres es juguen una lliga, mentre els dos siguin de Catalunya jo no ho veig malament. Jo personalment m'alegraria de que el Nàstic guanyés al Barça si no es jugués res per aconseguir la permanència.

#48 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 06:56

A ver. Ten en cuenta que Tarragona está en Catalunya y que en Catalunya el Barça arrastra mucho. Normal que hayan muchos culés en tarragona. Eso tambien pasa en Lleida.

#49 xxxxCristobalxxxx

xxxxCristobalxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 07:14

jajajajaj y k os esperábais tarraconenses? :twisted:
mira os está bien empleado, por falsos como bien decís y sobretodo por malas personas pork parece k os alegréis d los males ajenos, pues toma ya, cura d humildad a 2A y d aki dos o tres añitos pa 2B y nunca mais en categorias profesionales.
k os dije yo tarraconenses?pronostiké un 0-6 y uyyyyy casiiii, ha sido un vergonzoso 1-5, menuda banda :roll:
menos mal k la liga fue para el real madrid y la tarde fue redonda futbolisticamente k si dependiera d vosotros pobre real madrid podia confiar el pobre :evil:
grácias tamudo por los 2 goles del camp nou la pasada semana!

#50 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:23

Cristobal estas muy mal de la cabeza, ten cuidado con los biberones de leche en polvo y con los potitos.

Ah!!! y que te pongan un dodotis que siempre te cagas encima.

Reconozco que si eres merengon o perikon, eres raro muy raro prefiriendo que gane el Barça.

Acuerdate del chupete y no te mees en la cama esta noche en la cama.

Adios guapete.

#51 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:28

avere qui la diu mes grossa... doncs si jo soc del lleida, pero també soc de l'equip que em representa més a nivell de nació o CCAA, no entrarem en temes polítics...sobre els comentaris que feu sobre l'ekspañol i fàstic, no e vist mai cap bandera am l'aguila al camp nou i moltes a montjuic...

#52 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:30

també es cert que quant s'enfronten UE Lleida i FCB tinc el cor dividit... desitjo una victòria del Lleida o un empat i tots contents...

#53 xxxxCristobalxxxx

xxxxCristobalxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:32

Cristobal estas muy mal de la cabeza, ten cuidado con los biberones de leche en polvo y con los potitos.

Ah!!! y que te pongan un dodotis que siempre te cagas encima.

Reconozco que si eres merengon o perikon, eres raro muy raro prefiriendo que gane el Barça.

Acuerdate del chupete y no te mees en la cama esta noche en la cama.

Adios guapete.

vosotros si k estais mal d la cabezita k solo hay k ver como el "nou", eso d "nou" habría k valorarlo pork es mas viejo k el ir a pié, o animábais al barcelona o animábais al real madrid curioso el caso, lo vi por Tv3 increibles imagenes d un seguidor del nástic con una bufanda culé celebrando los goles del barça. lamentable! pero sois d esa manera, tu mismo te lo reconoces :lol:
cuando marcó el nástic parecio akello un funeral, anda chavalotes a 2A por la puerta grande hombre por la puerta grande ya te dije juanito 0-6 y uyyyy d k me ha ido acertar esa porra. y en 1a parte ufff k baño os dieron por el amor d dios, el messi se iba d uno d otro del d mas allá y me cae mal el barça pero peor el nástic asi k doy por bueno el 1-5 aunk solo sea por una vez a favor d los culés :lol:
el chupete?eso os lo dejo mejor a vosotros tarraconenses pork es el tiempo k habeis durado en primera division...un añito, pues chupetito al canto!
adios tarraconense, ya mandare recuerdos al poli ejido para k os metan un saco y os vuelvan a cerrar el campo :twisted:

#54 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:47

Simple curiosidad amigo Cristobal. De que equipo eres? Yo soy del Barça, Balaguer y de l'Arenys de Mar que acaba de subir a Primera Regional.

Bé. I del Lleida soc. :D

#55 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 junio 2007 - 08:52

el barça es el problema de tots els equips catalans.

a Segona A i a Segona B es on es veu realment ki estima als clubs petits.

#56 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 junio 2007 - 09:45

Dir que el Barça és el problema és el primer problema. Ens hem de mirar una mica més el melic, el Barça té la pasta i sempre arrossegarà molta més gent, el que hem de fer els clubs petits és intentar fer créixer poc a poc la nostra massa social a la ciutat d'on som i no estar lamentant-nos dels aficionats que ens pren el Barça.

#57 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:00

Ostia si el LOUIS aquest és un BOIX NOI xDDD un NEONAZI ESPAÑOL ULTRADRETÀ :lol: :lol:

Ah, i referent al BARÇA, el BARÇA NO REPRESENTA CATALUNYA!!!! La SELECCIÓ CATALAN sí que la REPRESENTA!!!!!

Només cal veure un partit del Barça 90.000 persones, un de la selecció catalana 30.000 persones... i això que venim de totes les parts del principat per veurel... on estan els cules tant catalanistes que son socis???? xDDD


Si el Barça representa catalunya que fagi el següent:

1er- Canviarse el nom per FC CATALUNYA
2on- Crear una lliga CATALANA
3er- Només jugadors CATALANS com l'Athletic
4rt- Una samarreta amb la SENYERA

Posted Image


Ome no exageris perque el nastic representa tarragona i el lleida lleida i apenes es veuen jugadors de la ciutat crec que valtres ni un i naltres 2. Encara dire mes naltres de 22 de la plantilla nomes 5 eren catalans

#58 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 junio 2007 - 10:01

Es fa molt estrany veure Puyol amb aquesta camiseta...

#59 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 18 junio 2007 - 11:08

Es fa molt estrany veure Puyol amb aquesta camiseta...

pero queda guapa! tot i que s'hauria de trucar l'escut tambe... jeje

#60 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 11:11

Si el Barça representa catalunya que fagi el següent:

1er- Canviarse el nom per FC CATALUNYA
2on- Crear una lliga CATALANA
3er- Només jugadors CATALANS com l'Athletic
4rt- Una samarreta amb la SENYERA


Completament d'acord Nastiker_CAT.

Si els equips catalans plentejessin fer això acceptarien tots menys el Barça. Molt CATALUNYA i jugant una lliga Espanyola, jugant copes del Rey...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos