Ir al contenido


Foto
- - - - -

¡Que verguenza de Nàstic Barcelona!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
76 respuestas en este tema

#21 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 09:57

Ni espanyol, ni nastic ni lleida...CATALUNYA ES BLAUGRANA!!!!!!!

#22 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:01

Ni espanyol, ni nastic ni lleida...CATALUNYA ES BLAUGRANA!!!!!!!

dios... aparteu-vos que ve la furia capitalista!!! No tens ni put@ idea de lo que es catalunya nen!! Penos

#23 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:22

Això que ha passat al camp del nàstic... Quantes vegades ho hem vist al Camp d'Esports?

Per xiular el barça en un partit de copa catalunya de fa uns quants anys, a mi em van dir: "Aquest porta la bufanda del Lleida, però segur que és del Madrid". No vaig contestar perquè si ho arribo a fer acabem a òsties.

Desenganyeu-vos, les coses són així. Tant a Lleida com a Tarragona, com a Puigcerdà o Badalona, el primer és el barça, i després ja veurem qué hi ha.

Ni ha tants que diuen que si el Lleida per aquí i el Lleida per allà... ja m'agradaria veure'ls a un Lleida-Barça. A veure quins gols celebren més.

#24 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:25

al camp d´esports haguès set molt pitjor..

#25 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 10:49

uiiii k ve el puto independent de MeRdA! Tu si k no entens ni putA idea d lo q significa el barça tontet, venga ves a animar el lleida flipat!!


CATALUNYA ES BLAUGRANA!!!!!!!!!!!!!!


BOIXOS NOIS

#26 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 11:13

jo sóc del lleida i he celebrat els gols del Barça, perquè sóc català, i vull que guanyi sempre o l'equip de la meva ciutat o l'equip que representa millor el meu país.


Si el partit d'avui hagues estat un Lleida-Barça amb el Lleida a SEgona A i el Barça amb opcions de guanyar la lliga?


Doncs el Lleida, està clar. El Lleida és l'equip de la meva ciutat i el Barça el que represente el meu país per tot el món, perquè encara que la gent ho negui, el Barça és més que un club, i quan el Barça guanye, a l'ambient es note que hi ha alguna cosa darrere, que fa que no només hagi guanyat un club.

#27 mister

mister

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 11:26

jo sóc del lleida i he celebrat els gols del Barça, perquè sóc català, i vull que guanyi sempre o l'equip de la meva ciutat o l'equip que representa millor el meu país.


Si el partit d'avui hagues estat un Lleida-Barça amb el Lleida a SEgona A i el Barça amb opcions de guanyar la lliga?


Doncs el Lleida, està clar. El Lleida és l'equip de la meva ciutat i el Barça el que represente el meu país per tot el món, perquè encara que la gent ho negui, el Barça és més que un club, i quan el Barça guanye, a l'ambient es note que hi ha alguna cosa darrere, que fa que no només hagi guanyat un club.


Una coseta que hi notes al ambient ? Perque a mi que guanyi el Barça me la porta fluixa. Tu pensa que quan mes guanyen ells mes petits en fem la resta. Tant que diue que el Barça es Catalunya ( Aixo es el que ens volen vendre, pero jo no compro). Suposem que estem amb el Lleida a primera divisio, et penses que els i faria gracia tindre "competecia" d'un altre catala jugant a l'elit.
No ens enganyem la filosifia del Barça ja o diu tot Barça = Catalunya, aixo que implica que la resta als collons.

Tambe entec que la gent vol resultats, i el lleida per desgracia no en dona, i llavors nomes queda el Barça. Pero no us enganyeu allo es un empresar, alli el sentiment catala poc compta.

#28 mister

mister

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 11:31

uiiii k ve el puto independent de MeRdA! Tu si k no entens ni **** idea d lo q significa el barça tontet, venga ves a animar el lleida flipat!!


CATALUNYA ES BLAUGRANA!!!!!!!!!!!!!!


BOIXOS NOIS


Saps que podrieu fer us retalleu del mapa, i us feu una illa la Illa de Barcelona. Que tanta calanitat que voleu vendre i la majori sou andalusos. De tres milions que sou, nomes un parla catala.

#29 adriagpe

adriagpe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 12:57

Una coseta que hi notes al ambient ? Perque a mi que guanyi el Barça me la porta fluixa. Tu pensa que quan mes guanyen ells mes petits en fem la resta.


I que vols que facin, que es deixin perdre per no fer petits als altres clubs? Au va! Aquí hi ha molt anticulé, però si el nàstic o el lleida no són equips de tant nivell no és culpa del Barça. Barcelona és una ciutat molt més gran que Lleida i per tant te molts més socis i aficionats, és normal i no hi ha cap mal en això.

#30 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 12:58

uiiii k ve el puto independent de MeRdA! Tu si k no entens ni **** idea d lo q significa el barça tontet, venga ves a animar el lleida flipat!!


CATALUNYA ES BLAUGRANA!!!!!!!!!!!!!!


BOIXOS NOIS

Quina por!! :lol: :lol: :lol: :lol:

#31 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:07

LFP = Mafia
Aficciò = Sols comptem amb 2.000 o 3.000 com a molt que veritablement senten els colors del equip. Cuan dic aquesta cuantitat em refereixo a tots els equips catalans... del Lleida fins al Nastic (De Primera). Els de L' Espanyol si que son molts, pero la mayoria dels socis sols estan per treure banderetes i gilipollades espanyoles, sols per fotre al equip rival...

No et preocupis que individuos com el que tenieu al camp del Nastic l' any que bè no continuaran ni el 90%.

#32 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:19

Si, tens rao els culers sinventen que lespanyol son merengues. Per aixo quan fan espanyol-madrid la meitat de la gent celebra els gols de lequip visitant, i tiraven floretes al figo per exemple. Que capullos els culers sempre inventan coses


(ironia per si algu no o enten)

#33 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:27

[quote name='"pikacho"'][quote name='Nastiker_CAT']cauen la **** MERENGUES i CULES... i els BOIXOS NOIS deu meu quin personalquote]

Que ha pasat amb els Boixos?[/quote]

L'han liat!!!

Bueno ha marcat el Madrid el Segon y han començat a tirar botelles, y a fotre osties a la valla... han entrat els NAZIONALS ANTIDISTURBIOS xDD y han començat a donar porrazos, i llavors han arrancat cadires osties als polis... des de q va marca el madrid fins al final del partit tot el rato fotense d'osties i volant de tot... i això que hi havien nens plorant a la mateixa zona... UNA PUTA VERGONYA!!!! I a sobre 70 boixos van vindre sense entrada i es van colar!!!

Posted Image



#34 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:28

Si, tens rao els culers sinventen que lespanyol son merengues. Per aixo quan fan espanyol-madrid la meitat de la gent celebra els gols de lequip visitant, i tiraven floretes al figo per exemple. Que capullos els culers sempre inventan coses


(ironia per si algu no o enten)

Ves a un partit a Montjuic i veuras la realitat del que hi pasa. Mai et creguis la televisio, no creguis re si no ho veus amb els teus propis ulls. Et convido a anar a la curva sur de Montjuic, potser temportaries una sorpresa.

#35 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:43

Ni espanyol, ni nastic ni lleida...CATALUNYA ES BLAUGRANA!!!!!!!


Louis??? xDDD

Imigrant de merda!!! Pira del nostre país!!! subnormal cules prepotent imperialista!!ª!

VISCA CATALUNYA SENSE CULES!!

#36 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:52

Ostia si el LOUIS aquest és un BOIX NOI xDDD un NEONAZI ESPAÑOL ULTRADRETÀ :lol: :lol:

Ah, i referent al BARÇA, el BARÇA NO REPRESENTA CATALUNYA!!!! La SELECCIÓ CATALAN sí que la REPRESENTA!!!!!

Només cal veure un partit del Barça 90.000 persones, un de la selecció catalana 30.000 persones... i això que venim de totes les parts del principat per veurel... on estan els cules tant catalanistes que son socis???? xDDD


Si el Barça representa catalunya que fagi el següent:

1er- Canviarse el nom per FC CATALUNYA
2on- Crear una lliga CATALANA
3er- Només jugadors CATALANS com l'Athletic
4rt- Una samarreta amb la SENYERA

Posted Image

#37 mister

mister

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 01:58

I que vols que facin, que es deixin perdre per no fer petits als altres clubs? Au va! Aquí hi ha molt anticulé, però si el nàstic o el lleida no són equips de tant nivell no és culpa del Barça. Barcelona és una ciutat molt més gran que Lleida i per tant te molts més socis i aficionats, és normal i no hi ha cap mal en això.[/quote]

Amb aixo tens rao, es mes gran, te mes socis i el que vulguis. Pero el que no es correcte, es dir que el barça es Catalunya, jo crec que hi ha mes gent, i molta gent no es sent identificada amb el barça. I com diu el tio del nastic es molt trist que al teu propi estadi i hagin mes banderes del equip rival, que del local.

#38 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 02:08

pero q mestas dient ultradretà neonazi español??!! jaja pUt0 friki!!! vesten a dormir ome pringat si eske kuan juga la seleccio catalana i dius k van 30.000 persones akets 30.000 son tots els matats del nastic k sol foten k organitzar autocars (k tota la aficio del nastic son uns barriobajeros i fatxes) per acabar baixan a segona!! kina pena noi! i encara q no ho vulguis catalunya es BLAUGRANA i es aixi i sera sempre aixi!!! el barça es mes q un club i ni el lleida ni el nastic ni el español seran MAI com el BARÇA!!!!!!!! VENGA 1-5 I BEN ESCALDADETS A SEGONA, TORNEI!!!! yo de vosaltres renovaria al makukula i al paco flores son la clau del exit jaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#39 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 02:13

Els Boixos Nois no son el que eren i ho saps tan bé com jo, ara ta ple de Neonazis i a sobre españolazos

El Nàstic no representa CATALUNYA, qui t'ho ha dit??? Naltrus som un club i punt!!! ah,, i els pocs ULTRAS TARRACO sí, sí els españolators aquells quinceanyers... amb indumentaria blaugrana... la purria del Nàstic havia de ser cule!!!! ARA S'ENTEN TOT!!!

#40 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2007 - 02:50

pero q mestas dient ultradretà neonazi español??!! jaja pUt0 friki!!! vesten a dormir ome pringat si eske kuan juga la seleccio catalana i dius k van 30.000 persones akets 30.000 son tots els matats del nastic k sol foten k organitzar autocars (k tota la aficio del nastic son uns barriobajeros i fatxes) per acabar baixan a segona!! kina pena noi! i encara q no ho vulguis catalunya es BLAUGRANA i es aixi i sera sempre aixi!!! el barça es mes q un club i ni el lleida ni el nastic ni el español seran MAI com el BARÇA!!!!!!!! VENGA 1-5 I BEN ESCALDADETS A SEGONA, TORNEI!!!! yo de vosaltres renovaria al makukula i al paco flores son la clau del exit jaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per mi que no tens ni idea del que hi ha dins dels Boixos Nois ara mateix, i que sols utilitzes el seu nom per a... fer-te mes respecte?? Tu titlles de feixistes als del Nastic.. doncs noi, no se pas que son els Boixos!!
Percert Nastiker_CAT, no hi eren ahir els UT al Nou estadi?? No vaig vere ni pancarta ni banderes ni re.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos