El que és ben clar és que tant Adrià Gallego com Roger Canadell jugaran l'any vinent a Segona B i possiblement a equips de la zona alta ja que han demostrat ser dos trossos de jugadors. Per què no al Lleida? Aviam si s'afanyen els Esteve i se n'adonen que ambdós jugadors podrien quallar al Lleida.
Pel que fa a en Genís Soldevila no se dir quin nivell te, se que ha marcat 13 gols amb el campió català de Tercera i que podria estar cercant equip a Segona B, aviam que passa.
A Gallego li veig moltes possibilitats de ser un dels pròxims fixatges que anunciïn els Esteve, pel nom que té, l'edat, la temporada que ha fet a Castelló i el passat lleidatà que ja heu comentat. Potser m'equivoco, però tinc la impressió que de tots aquests noms de tercera que sonen, és el més ben situat ara que no tenim lateral.
Per la seva banda, ja he comentat moltes vegades que m'encanten els jugadors tècnics i que dominen la passada com és el cas de Roger Canadell. Si fos per mi ja estaria presentat de fa dies, però em fa por que el Lleida no el sapigui valorar prou. Em refereixo salvant molt les diferencies, a què li ofereixin un "Mia Guasch", és a dir, fixat pel primer equip però que amb l'excusa de "quan no anirà convocat amb el 1r equip jugarà amb el B" només feia que jugar partits al filial. Té 22 anys i crec que és clau fixar-lo ara, no vull sentir d'aquí a uns anys allò de... "el vam poder fixar, el vam perdre i mira ara...". Tenim un tio de qualitat a Lleida, jo no el deixaria triomfar a un altre lloc, vosaltres sí?
I de Genis Soldevila tinc els meus dubtes. Què pot ser jugar de 2aB? Potser sí. Què pot ser titular al Lleida? A parer meu no és el que ara mateix necessitem perquè seria un meló per obrir. Entenc diferent la qualitat i la 'garra' que el gol, és a dir, per mi un tio que és un crac tècnicament amb la pilota ho serà tant a 3a com a 1a, un tio que tingui a l'ADN 'mossegar' serà igual d'intens defensivament a 3a que a 1a. Ara bé, un golejador de tercera t'assegurarà una gran quantitat de gols a un equip com el Lleida? La grada no està gens a favor de Chamorro, "no sap triangular", "tècnica 0!" i tots aquests comentaris que he anat llegint però entenc que els Esteve en el moment de fixar-lo ho fan per assegurar-se gols a la categoria. Per tant, fixatges de davanters, com han comentat, buscaria jugadors consolidats a 2aB o més amunt.
I si al mig del camp encara ens falta un altre nom, no em cansaré de repetir: Gerard Puigoriol!