Ir al contenido

Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#201 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 02 julio 2015 - 10:47

Doncs no se...  l'únic que se és que si poden arribar a pagar-lo, a ells no els hi falten de diners i volen cobrir les marxes dels seus davanters d'aquest any... doncs si s'han fixat amb ell hauran vist quelcom interessant??? que no hem vist nosaltres,  dic jo... pitjors coses em vist al món del fútbol...

Això si, si el volen que passin per caixa.

#202 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 julio 2015 - 01:26

Doncs mira, pot ser l'he cagat, però clar això de fotre el camp tant d'hora es "lu que té".

Bueno, és un tren que no saps si tornara a passar mai a la vida. I al curriculum el fet de dir que has estat a la Masia, ja et facilita algo el cami al món del futbol. Quan un jugador ve del Barça, ni que sigui del Juvenil, en aquest foro, i els dels altres equips, es una dada que sempre es dóna, a diferencia de si ha estat al juvenil del Alcorcon, que no se done tanta importancia llavors.

I Quintilla gran diria que va marxar en etapa Juvenil, tampoc es tan d'hora jejejeje.

Per cert, un altre Lleidatà que també està "trionfant" és Febas al Madrid.

#203 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 julio 2015 - 07:27

Doncs no se...  l'únic que se és que si poden arribar a pagar-lo, a ells no els hi falten de diners i volen cobrir les marxes dels seus davanters d'aquest any... doncs si s'han fixat amb ell hauran vist quelcom interessant??? que no hem vist nosaltres,  dic jo... pitjors coses em vist al món del fútbol...

Això si, si el volen que passin per caixa.

Em jugo un sopar que el Cadis no paga 150.000€ per Chamorro. No ens flipem, que estem a 2ªB i ningú es pot permetre aquestes xifres. Vamos, és que el facturo amb un llacet de doble flocada. S'ha de reconèixer que és un bon golejador, però no té prou nivell com això. 

• o han agraït

#204 mikepoch

mikepoch

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 julio 2015 - 10:58

Em jugo un sopar que el Cadis no paga 150.000€ per Chamorro. No ens flipem, que estem a 2ªB i ningú es pot permetre aquestes xifres. Vamos, és que el facturo amb un llacet de doble flocada. S'ha de reconèixer que és un bon golejador, però no té prou nivell com això. 

+1

#205 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 03 julio 2015 - 11:32

Em jugo un sopar que el Cadis no paga 150.000€ per Chamorro. No ens flipm, que estem a 2ªB i ningú es pot permetre aquestes xifres. Vamos, és que el facturo amb un llacet de doble flocada. S'ha de reconèixer que és un bon golejador, però no té prou nivell com això.

Crec que em poden les ansies de que marxi i poguem portar un davanter amb un cert nivellet, no vull dir noms, ni voldria il.lusionarme, Chamorro te gol pero tambe en falla moltes. No ens serveix es la pura veritat.

#206 beep

beep

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2015 - 10:39

Nieto a prop de l'Hercules

http://herculescf.la...0703194407.html

#207 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 julio 2015 - 06:19

Nieto a prop de l'Hercules

http://herculescf.la...0703194407.html

normal! Al Lleida li hauran ofert 1000€ al mes i vas q te matas... els bons jugadors s'han de pagar

segur que el Hercules li pagara bastant millor

• o han agraït

#208 mikepoch

mikepoch

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2015 - 09:35

No mola un carall que Nieto vagi a reforçar un rival directe ja potent de mena... De confirmar-se, seria molt mala notícia.

VISCA EL LLEIDA!!!
  • o han agraït

#209 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2015 - 09:39

Que Nieto s'hen vaigi és un putadón. Que ho faci a un Hèrcules encara més.
  • o han agraït

#210 Traped

Traped

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2015 - 08:28

No se si ja s'havia comentat en algun moment, pero he llegit que carlos martinez de l'Olot, estaria fitxat pel villarreal i un altre davanter que tenien, marxa al Japo.

#211 descuf

descuf

Newbie

• Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2015 - 12:05

voto a favor de fitxar al davanter del Olot, Carlitos... ja que Guardiola del Eldense ha fitxat per l'Alcorcón

#212 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2015 - 02:10

voto a favor de fitxar al davanter del Olot, Carlitos... ja que Guardiola del Eldense ha fitxat per l'Alcorcón

Malgrat estar a prop de la trentena, ha fitxat pel Villa-Real B.

#213 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 05 julio 2015 - 07:30

el proxim q tindrem sera Urko arroyo!! ens esta seguint pel twitter del lleida i ell mateix o confirma! de moment hi ha silenci.. dema sabrem algo o passat espero! 

• o han agraït

#214 Elebembe

Elebembe

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 11 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2015 - 08:58

Ya hace dias que sigue al Lleida, y hace dias dije que iba a fichar.

#215 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2015 - 09:13

Tant de bo es confirmi lo de Urko Arroyo... Això sí que serie un fitxatge dels que ilusionen!

#216 Joan69

Joan69

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2015 - 08:19

Al "diario Informació" donen per ja fet el fitxatge de Nieto pel Hercules

http://www.diarioinf...es/1652120.html

S'ha de ser positiu, en trobarem un altre!!

Força Lleida

#217 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 06 julio 2015 - 09:38

Al "diario Informació" donen per ja fet el fitxatge de Nieto pel Hercules

http://www.diarioinf...es/1652120.html

S'ha de ser positiu, en trobarem un altre!!

Força Lleida

Jo crec que estem sobrevalorant Nieto. És cert que és un jugador que té molta qualitat, però tampoc ens ha tret les castanyes del foc en els partits vitals, sobretot fora de casa on el seu nivell ha estat sota mínims com la resta de l'equip.

Al camp D'esports si que ha donat un bon rendiment, però ni a Tarragona, Vila-Real, Olot o en el transcedental partit de Cornellà va apareixer. Així que...bon vent i barcanova!

#218 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 06 julio 2015 - 12:25

Cert, a fora com tots horrible. Però tampoc cal oblidar que en el tram final dels últims 9 partits em vam guanyar 2, i ell va fer un gol i una assistència contra Alcoià (2-0), i una assistència contra el Reus (2-1).

Amb això vull dir que em quedo amb les ganes de veure'l jugar al cantó d'un Lleida que estigui al 100% fisicament i psicològicament. Crec que el patirem bastant l'any vinent!

#219 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 julio 2015 - 07:32

És un llàstima. Després de la marxa de Miramón i Pau, perdem també Nieto. Els tres millors de l'any passat ja han marxat. I a sobre, Nieto se'n va a un rival. Mau. 

#220 mikepoch

mikepoch

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 julio 2015 - 09:31

No dramatitzem les baixes. En vindran d'altres. El DT del Lleida Esportiu s'ha guanyat a pols que hi confiem. Les 3/4 incorporacions que portem, il·lusionen força i lo millor en aquest apartat està per arribar. Tinguem paciència.

Cal recordar (almenys jo ho tinc MOLT fresc encara...) el tram final de lliga que han fet aquests que han marxat... LA-MEN-TA-BLE. Calia una saccejada forta i aquí la tenim. El que mai podíem permetre'ns era començar la lliga de la manera que vam acabar l'anterior. Això ja no passarà.

Amb Fuster "manant" dins el grup, sobre la gespa i al vestidor. CONFIANÇA ABSOLUTA.

A dia d'avui, amb jugadors com Ekhi, Albistegui, Chamorro o el ja mencionat Fuster. Juntament amb els nouvinguts Crespo, Toño o Colinas, és difícil no IL·LUSIONAR-SE.

VISCA EL LLEIDA!

• o han agraït

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos