Ir al contenido

Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#181 Ronda36

Ronda36

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 30 junio 2015 - 01:46

El que és ben clar és que tant Adrià Gallego com Roger Canadell jugaran l'any vinent a Segona B i possiblement a equips de la zona alta ja que han demostrat ser dos trossos de jugadors. Per què no al Lleida? Aviam si s'afanyen els Esteve i se n'adonen que ambdós jugadors podrien quallar al Lleida.
Pel que fa a en Genís Soldevila no se dir quin nivell te, se que ha marcat 13 gols amb el campió català de Tercera i que podria estar cercant equip a Segona B, aviam que passa.

A Gallego li veig moltes possibilitats de ser un dels pròxims fixatges que anunciïn els Esteve, pel nom que té, l'edat, la temporada que ha fet a Castelló i el passat lleidatà que ja heu comentat. Potser m'equivoco, però tinc la impressió que de tots aquests noms de tercera que sonen, és el més ben situat ara que no tenim lateral.

Per la seva banda, ja he comentat moltes vegades que m'encanten els jugadors tècnics i que dominen la passada com és el cas de Roger Canadell. Si fos per mi ja estaria presentat de fa dies, però em fa por que el Lleida no el sapigui valorar prou. Em refereixo salvant molt les diferencies, a què li ofereixin un "Mia Guasch", és a dir, fixat pel primer equip però que amb l'excusa de "quan no anirà convocat amb el 1r equip jugarà amb el B" només feia que jugar partits al filial. Té 22 anys i crec que és clau fixar-lo ara, no vull sentir d'aquí a uns anys allò de... "el vam poder fixar, el vam perdre i mira ara...". Tenim un tio de qualitat a Lleida, jo no el deixaria triomfar a un altre lloc, vosaltres sí?

I de Genis Soldevila tinc els meus dubtes. Què pot ser jugar de 2aB? Potser sí. Què pot ser titular al Lleida? A parer meu no és el que ara mateix necessitem perquè seria un meló per obrir. Entenc diferent la qualitat i la 'garra' que el gol, és a dir, per mi un tio que és un crac tècnicament amb la pilota ho serà tant a 3a com a 1a, un tio que tingui a l'ADN 'mossegar' serà igual d'intens defensivament a 3a que a 1a. Ara bé, un golejador de tercera t'assegurarà una gran quantitat de gols a un equip com el Lleida? La grada no està gens a favor de Chamorro, "no sap triangular", "tècnica 0!" i tots aquests comentaris que he anat llegint però entenc que els Esteve en el moment de fixar-lo ho fan per assegurar-se gols a la categoria. Per tant, fixatges de davanters, com han comentat, buscaria jugadors consolidats a 2aB o més amunt.

I si al mig del camp encara ens falta un altre nom, no em cansaré de repetir: Gerard Puigoriol!

#182 blau_ilerdenc1

blau_ilerdenc1

Newbie

• Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2015 - 09:18

La veritat parleu molt de gent de la casa que senti els colors, que ens identifiquem, però aquest cap de setmana vaig veure molts de la casa que han acabat la temporada i estan per la ciutat, doncs aquests que os sentiu tan identificats... són uns nens malcriats que es creuen semi-deus pel simple fet de jugar a equips semi-professionals i alguns fins i tot professionals, doncs a jo em representen ben poc, prefereixo veure un tio de Zaragoza, Toledo o Barcelona, com Miramon, Albístegui o Pau Torres, que no aquesta canalla... 

#183 AJSC92

AJSC92

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 junio 2015 - 10:30

La veritat parleu molt de gent de la casa que senti els colors, que ens identifiquem, però aquest cap de setmana vaig veure molts de la casa que han acabat la temporada i estan per la ciutat, doncs aquests que os sentiu tan identificats... són uns nens malcriats que es creuen semi-deus pel simple fet de jugar a equips semi-professionals i alguns fins i tot professionals, doncs a jo em representen ben poc, prefereixo veure un tio de Zaragoza, Toledo o Barcelona, com Miramon, Albístegui o Pau Torres, que no aquesta canalla...

Lo problema que sempre hem tingut a Lleida és que la majoria de la canalla i adolescents no s'interessen pel Lleida. Per cada nen o adolescent que segueix lo Lleida n'hi han 50 que literalment se la sua. I ho puc afirmar jo que tinc 22 anys i al llarg de la meva vida he vist com gairebé al 100% del meu entorn li era ben bé igual lo Lleida. Menya mal que el meu pare va ser jugador del Lleida i de la pedrera i m'ho va inculcar des de ben menut.

Aquest desinterés general per l'equip de la nostra ciutat es traspasa fins i tot als propis joves de la pedrera, molts juguen al Lleida perque és l'academia formativa boneta més propera que tenen no perque hagin tingut una gran devoció per l'equip... És per això que a la que poden marxen a corra cuita, nosaltres no apostem per la pedrera, no donem oportunitats als canterans i a sobre no tenim una política d'inculcament d'estima per l'escut i els colors.

Però generalment crec que molts lleidetans que ara juguen fora i que s'han format aquí senten els colors i intenten mantindre's a la guait de les noticies de lo Lleida. A quiens jugadors et refereixes??
  • o han agraït

#184 Elebembe

Elebembe

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 11 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2015 - 11:39

Salva Chamorro cerca de fichar por el Cadiz. Este fichaje podría dejar cerca de 150.000€ en las arcas del Lleida.

#185 PabloIdiakez

PabloIdiakez

Newbie

• Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2015 - 02:22

Buenas ! Parece que el Lleida va detrás de Urko Arroyo ex del Jaen este año y que ya jugo hace dos con Idiakez en el Toledo.. Se ha llevado todo lo bueno Idiakez,gran entrenador el mejor que ha pasado por aqui en muchos años (Toledo) y segun dicen Rufino tambien esta en la orbita del Lleida ... Veremos que pasa Colinas es un gran jugador y con Albistegui y Toño y si llega Urko hay un gran nucleo,los chicos de confianza de Idiakez
Teneis muy buena pinta este año! Mucha suerte y a ascender amigos!!!!
  • o han agraït

#186 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 julio 2015 - 02:31

Buenas ! Parece que el Lleida va detrás de Urko Arroyo ex del Jaen este año y que ya jugo hace dos con Idiakez en el Toledo.. Se ha llevado todo lo bueno Idiakez,gran entrenador el mejor que ha pasado por aqui en muchos años (Toledo) y segun dicen Rufino tambien esta en la orbita del Lleida ... Veremos que pasa Colinas es un gran jugador y con Albistegui y Toño y si llega Urko hay un gran nucleo,los chicos de confianza de Idiakez
Teneis muy buena pinta este año! Mucha suerte y a ascender amigos!!!!

Gracias! Suerte a vosotros también a por el ascenso!!!!

#187 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 julio 2015 - 07:29

Salva Chamorro cerca de fichar por el Cadiz. Este fichaje podría dejar cerca de 150.000€ en las arcas del Lleida.

:partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:

#188 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 julio 2015 - 08:20

Julen Colinas, davanter de 26 anys i procedent del Toledo, fitxa per dues temporades. 

També s'ha fitxat un noi procedent de la DAAM, però no he pogut escoltar el nom.

Benvinguts i sort. 

#189 Setvalls

Setvalls

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 62 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 julio 2015 - 09:04

Algú coneix al Suárez del Saragossa B que sona per twitter com a possible reforç a la davantera (en condició de cedit)?

#190 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 julio 2015 - 09:40

Algú coneix al Suárez del Saragossa B que sona per twitter com a possible reforç a la davantera (en condició de cedit)?

Si que el conec, minimament... i en la meva opinió es un meló per obrir. A Saragossa demanaven més minuts al primer equip per a ell, ja que casi no ha jugat, i allí l'afició confie amb ell, pero si ni Victor Muñoz ni Popovic van apostar per ell, no se, pot ser va ser per algo.

#191 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 julio 2015 - 11:07

1º Si Chamorro s'hen va i paguen els 150.000... Gràcies per tot i bona sort.

2º Diego Suárez m'encantaria. 

3º Espero que els tinguem als dos sobre la gespa l'any vinent.

#192 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 julio 2015 - 11:19

Lo problema que sempre hem tingut a Lleida és que la majoria de la canalla i adolescents no s'interessen pel Lleida. Per cada nen o adolescent que segueix lo Lleida n'hi han 50 que literalment se la sua. I ho puc afirmar jo que tinc 22 anys i al llarg de la meva vida he vist com gairebé al 100% del meu entorn li era ben bé igual lo Lleida. Menya mal que el meu pare va ser jugador del Lleida i de la pedrera i m'ho va inculcar des de ben menut.

Aquest desinterés general per l'equip de la nostra ciutat es traspasa fins i tot als propis joves de la pedrera, molts juguen al Lleida perque és l'academia formativa boneta més propera que tenen no perque hagin tingut una gran devoció per l'equip... És per això que a la que poden marxen a corra cuita, nosaltres no apostem per la pedrera, no donem oportunitats als canterans i a sobre no tenim una política d'inculcament d'estima per l'escut i els colors.

Però generalment crec que molts lleidetans que ara juguen fora i que s'han format aquí senten els colors i intenten mantindre's a la guait de les noticies de lo Lleida. A quiens jugadors et refereixes??

Es que es això. Tens tota la raó en tot: En que la canalla està aquí per aprendre i marxar quan tenen cert nivell (Roqué, els Quintillà i tants d'altres), en que en general els hi sua el Lleida i que el Lleida (al menys des de que tinc ús de raó) no ha confiat gaire amb la pedrera. Sol es va fer en ferm en l'epoca d'Emili Vicente i per extrema necessitat.

Molt trist tot, lo dels xavals i la filosofia de club. I jo crec que jugadors que ens poden ser útils com en Pau Bosch n'hi ha d'haver. Altres equips de la categoria treuen "Paus Boschs", per què nosaltres no?. I després fot mal veure gent com el Craviotto fent carrera i essent un ídol de l'Hospitalet.

PD. Puc preguntar-te qui és el teu pare?

#193 Murder1987

Murder1987

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2015 - 11:23

Si algú vol a Chamorro, jo fins i tot el deixava marxar gratis!!! Em costa de creure que algú pagui per emportar-se'l, si això passa no ens ho hem de pensar ni 2 segons... que marxi, i fitxem a Carlitos del Olot i tots contents...

#194 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 julio 2015 - 01:01

Es que es això. Tens tota la raó en tot: En que la canalla està aquí per aprendre i marxar quan tenen cert nivell (Roqué, els Quintillà i tants d'altres), en que en general els hi sua el Lleida i que el Lleida (al menys des de que tinc ús de raó) no ha confiat gaire amb la pedrera. Sol es va fer en ferm en l'epoca d'Emili Vicente i per extrema necessitat.

Molt trist tot, lo dels xavals i la filosofia de club. I jo crec que jugadors que ens poden ser útils com en Pau Bosch n'hi ha d'haver. Altres equips de la categoria treuen "Paus Boschs", per què nosaltres no?. I després fot mal veure gent com el Craviotto fent carrera i essent un ídol de l'Hospitalet.

PD. Puc preguntar-te qui és el teu pare?

Hauriem de vigilar a l'hora de dir noms. Els Quintillà estan força orgullosos de ser de Lleida, i d'haver jugat al Lleida. I en concret el germa gran ha estat algun que altre estiu apunt de venir, pero la banda del Lleida no ha ficat gaires facilitats. Tampoc se si les exigencies del Barça a canvi de deixar-nos el jugador cedit eren inasumibles o no, pero ell estave força interessat en venir.

I el petit... poc a dir, el tenen com el nou Pique, es obvi que el vulguin mimar ells i tindre'l controlat de ben aprop.

#195 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 julio 2015 - 06:38

Vas veure molts jugadors de la casa que estan actualment al primer equip del Lleida?? Caram, et deies de trobar a Pau Bosch a la sala dels espills del tibidabo doncs....

• o han agraït

#196 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 01 julio 2015 - 07:30

parlant de oscar rubio.. algu s'anrecorda del saife alami?? el vam deixar marxar pero el chaval o feia molt be a mes de ser de casa.. seria bo apostar per gent de casa nostra!! :D

#197 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 julio 2015 - 08:02

Llegint els darrers comentaris, jo sóc del parer que estaria bé de portar gent de la casa que ha estat jugant en altres equips com el Castelló a tercera i que han fet una bona temporada, darrerament em tingut gent com Milla i Imaz i actualment Pau Bosch i la veriat és que els dos primers són uns trossos de jugadors. Jo apostaria per ells i faria l'esforç de portar-ne algun, i no parlo del Òscar Rúbio ja que per mi és un jugador ja veterà format al Lleida i que ha passat per nombrosos equips tant de Segona A i Segona B, en quan aquests jugadors abans esmentats ho poden arribar a fer molt bé i a més són joves i són de Lleida que coi!!!

En quan últims fitxatges i rumors, crec que s'està fitxant bé i s'està intentant portar jugadors molts interessants, Diego Suàrez podria ser una bona cessió és molt bon jugador a pesar de la seva joventut i a més disposa de qualitat més que sobrada i gol. li pot donar unes quantes voltes amb alguns que tenim ara en aquests moments.

En quan a Chamorro amb tots els respectes no és un jugador pel Lleida, no voldria començar a parlar d'ell perquè pot ser que algun del Cadis es fiqui a llegir els comentaris i entengui una mica de Català... :rialleta: :rialleta: :rialleta: sabeu el que penso que el millor és que ens el venguem i 150.000 eurets a les nostres arques per poder fitxar... o sigui que lo millor Bye, Bye Chamorrín!!!

#198 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2015 - 12:20

Hauriem de vigilar a l'hora de dir noms. Els Quintillà estan força orgullosos de ser de Lleida, i d'haver jugat al Lleida. I en concret el germa gran ha estat algun que altre estiu apunt de venir, pero la banda del Lleida no ha ficat gaires facilitats. Tampoc se si les exigencies del Barça a canvi de deixar-nos el jugador cedit eren inasumibles o no, pero ell estave força interessat en venir.

I el petit... poc a dir, el tenen com el nou Pique, es obvi que el vulguin mimar ells i tindre'l controlat de ben aprop.

Doncs mira, pot ser l'he cagat, però clar això de fotre el camp tant d'hora es "lu que té".

#199 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 02 julio 2015 - 09:04

Doncs mira, pot ser l'he cagat, però clar això de fotre el camp tant d'hora es "lu que té".

Per molt del Lleida que siguis, si en epoca cadet o juvenil ve el barça i et diu de incorporar-te a la masia, no han acabat la frase i ja tens les maletes fetes! Altra cosa es que marxis a un altre lloc on la cantera sigui testimonial o no tinguis massa oportunitats de prosperar, però davant de ofertes de Barces, Villareals, Liverpools, etc.. poqueta cosa podem fer.

Ep, i això no vol dir no estimar-se al Lleida i no voler jugar al primer equip blau!

#200 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 02 julio 2015 - 10:30

En serio algú es creu que el Cadis pot arribar a pagar 150.000 € per Chamorro? :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure:

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos