Ir al contenido

Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#221 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 julio 2015 - 11:51

Home ves... a mi els nous no em diuen ni fu no fa.. i això de fitxar mig toledo.. tampoc es que m'emocioni gaire.. i Chamorro.. puf.. és una toia important.. és de lo més coix que he vist en molt temps; ja pot haver fet 14 gols, o els que vulguis, que als peus hi té dos munyons. Només sap que rematar de cap..

#222 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 07 julio 2015 - 01:14

Si portem a Diego Suárez (a mi aquest xaval m'il·lusiona molt!) tindrem 3 davanters centres. Per tant, crec que passarem a jugar amb punta de dos o Chamorro serà suplent, perquè tenir dos jugadors a la banqueta de perfil similar com els dos Diegos, sempre faria que un no jugués o que un jugués fora de la seva posició, i veient com ha rendit Dieguito de mitjapunta doncs... així que imagino que serà el que he dit. A més, Chamorro de suplent em sembla perfecte, per partits que no es pot entrar la pilota per terra és clau!

#223 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 julio 2015 - 01:50

No dramatitzem les baixes. En vindran d'altres. El DT del Lleida Esportiu s'ha guanyat a pols que hi confiem. Les 3/4 incorporacions que portem, il·lusionen força i lo millor en aquest apartat està per arribar. Tinguem paciència.

Cal recordar (almenys jo ho tinc MOLT fresc encara...) el tram final de lliga que han fet aquests que han marxat... LA-MEN-TA-BLE. Calia una saccejada forta i aquí la tenim. El que mai podíem permetre'ns era començar la lliga de la manera que vam acabar l'anterior. Això ja no passarà.

Amb Fuster "manant" dins el grup, sobre la gespa i al vestidor. CONFIANÇA ABSOLUTA.

A dia d'avui, amb jugadors com Ekhi, Albistegui, Chamorro o el ja mencionat Fuster. Juntament amb els nouvinguts Crespo, Toño o Colinas, és difícil no IL·LUSIONAR-SE.

VISCA EL LLEIDA!

Totalment d'acord.

Aanti Lleida!

#224 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 julio 2015 - 02:01

Home ves... a mi els nous no em diuen ni fu no fa.. i això de fitxar mig toledo.. tampoc es que m'emocioni gaire.. i Chamorro.. puf.. és una toia important.. és de lo més coix que he vist en molt temps; ja pot haver fet 14 gols, o els que vulguis, que als peus hi té dos munyons. Només sap que rematar de cap..

Suposo que quan es va fitxar Pau Torres, Miramón o Nieto també et devien ilusionar molt. pq. els devies conèixer tant com Colinas, Toño o Crespo.

Que Chamorro té tècnica 0? I? ës el seu joc i l'hem d'assumir, imagina't el dia que juguuem amb un 4-4-2 i tingui una alternativa de passada al seu costat quan té els dos centrals a sobre.

Confiança total amb Jordi Esteve, se l'ha guanyat.

#225 hooligan315

hooligan315

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 julio 2015 - 07:01

De moment el fitxatge que més m'ha agradat és el de Toño Vázquez. Encara que no l'he vist jugar mai, sé que és ràpid i això en la defensa va bé. Faran una bona dupla (Ekhi - Toño). Baquero ja pot anar pensant en nou destí perquè amb aquests dos i Molo....

Tant de bó vingui Urko. Seria un dels fitxatges que més he esperat en diversos anys i finalmemt sembla que pot venir! :aplaudiment:  :aplaudiment:

#226 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 07 julio 2015 - 08:33

De moment el fitxatge que més m'ha agradat és el de Toño Vázquez. Encara que no l'he vist jugar mai, sé que és ràpid i això en la defensa va bé. Faran una bona dupla (Ekhi - Toño). Baquero ja pot anar pensant en nou destí perquè amb aquests dos i Molo....

Tant de bó vingui Urko. Seria un dels fitxatges que més he esperat en diversos anys i finalmemt sembla que pot venir! :aplaudiment:  :aplaudiment:

tant parlar de urko, hauriem de fer un post sobre si vindra o no jeje!! tan debo confirmin algo aquesta setmana de on jugara! si es aki a mes d'un li donara un atac de cor :P

#227 hooligan315

hooligan315

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 julio 2015 - 10:04

Totalment d'acord! Jajajaja

#228 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 07 julio 2015 - 11:29

Maxi Rolon 2a part. Ayyyy perdo m'equivocat....
"Urko Arroyo, si o no".
Algo em diu que sera el culebron del estiu al Lleida Esportiu 2015/16.
Doncs desitjo que hi hagi final felić, a diferencia del anterior "Rolon si o no"...
Veurem...

#229 hooligan315

hooligan315

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 julio 2015 - 11:37

Maxi Rolon 2a part. Ayyyy perdo m'equivocat....
"Urko Arroyo, si o no".
Algo em diu que sera el culebron del estiu al Lleida Esportiu 2015/16.
Doncs desitjo que hi hagi final felić, a diferencia del anterior "Rolon si o no"...
Veurem...

Jo crec que i ha molta diferència amb el "Cas Rolón".

En aquells temps el Barça no podia fitxar, per tant no volien desfer-se de jugadors així com així.

Penseu que Urko té més motius per venir: Aquí se li donaria molt suport i a sobre està Idiakez i altres compays seus al Toledo. Sí que té més pretendents però pels motius que he dit, vull ser optimista i crec que vindrà finalment

#230 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 08 julio 2015 - 08:22

En aquells temps el Barça no podia fitxar, per tant no volien desfer-se de jugadors així com així.

L'estiu de l'any passat el Barça sí podia fitxar (si no recordo malament va arribar un tal Suárez). És aquest que no poden. 

#231 hooligan315

hooligan315

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 julio 2015 - 10:01

L'estiu de l'any passat el Barça sí podia fitxar (si no recordo malament va arribar un tal Suárez). És aquest que no poden.

#232 hooligan315

hooligan315

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 julio 2015 - 10:02

Calderon, em referia a que en aquells temps el barça ja sabia que no podria fichar al 2015, per tant, havien de mantenir jugadors

#233 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 08 julio 2015 - 11:11

Be tant es, el cas Rolon es aigua passada, aquesta temporada s'enfretara al Lleida mes que possiblement...
Doncs espero que Urko vingui, pero que tampoc sigui una fixaxio, hi han mes jugadors a tenir en compte.
L'unic que se que la pretemporada comenća en uns deu dies aproximat, i que encara "Nomes" portem 4 altes noves si no recordo malament, espero que en concretin almenys una mes durant aquesta setmana, fa una setmaneta que no s'anuncia res de nou, estem una mica parats en aquest sentit, suposo que s'esta mirant les opcions mes bones i no dubto que s'estigui treballant a bon ritme, casi segur que si, en Jordi Esteve ho sap fer be i ha fet bons fitxatges, aveam...

#234 beep

beep

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 julio 2015 - 11:03

Segons el següent link, Idiákez hauria descartat Urko Arroyo

http://www.latribuna...eso/urko/arroyo

#235 hooligan315

hooligan315

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 julio 2015 - 11:26

Segons el següent link, Idiákez hauria descartat Urko Arroyo
http://www.latribuna...eso/urko/arroyo

Ara mateix no et pots fiar de ningú. Si és veritat això trobo que Idiakez s'equivoca ja que necesitem un jugador de aquestes característiques, i qui millor que Urko. Tant de bó vingui, si no vinguès em faria molta ràbia!!!!!!

#236 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 09 julio 2015 - 01:31

Ara mateix no et pots fiar de ningú. Si és veritat això trobo que Idiakez s'equivoca ja que necesitem un jugador de aquestes característiques, i qui millor que Urko. Tant de bó vingui, si no vinguès em faria molta ràbia!!!!!!

jo no m'en fio tampoc del q diuen a mes el propi jugador ens segueix al twitter i jo dono el 100% de q ho ha fet perque vindra aixi q paciencia q urko es nostre :)

#237 hooligan315

hooligan315

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 09 julio 2015 - 07:17

jo no m'en fio tampoc del q diuen a mes el propi jugador ens segueix al twitter i jo dono el 100% de q ho ha fet perque vindra aixi q paciencia q urko es nostre :)

Totalment d'acord. Jo també es tic convençut de que vindrà

#238 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 julio 2015 - 09:18

Urko l'any passat va estar marejant la perdiu, venent-se al millor postor i mostrant-nos la cara mes crua de lo que es un mercenari en el món del futbol. Sé que no es res de nou, però a mi em toca la pera aquestes actituds (igual que la del senyor Nieto).

Si tenim l'orgull de retirar ofertes de renovació a un jugador que està negociant la seva incorporació a un club de superior categoría, hem de tenir-lo també per saber dir que NO a un jugador que s'esta subhastant al millor postor, sense importar-li res més que el "liquido a percibir".

Urko, si vol venir, benvingut serà. Si ha de continuar donant la murga, que l'Esteve junior se fiqui les piles per buscar-l'hi un recanvi.

He dit

• ILER y Blau19 ho han agraït

#239 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 09 julio 2015 - 09:59

Urko l'any passat va estar marejant la perdiu, venent-se al millor postor i mostrant-nos la cara mes crua de lo que es un mercenari en el món del futbol. Sé que no es res de nou, però a mi em toca la pera aquestes actituds (igual que la del senyor Nieto).

Si tenim l'orgull de retirar ofertes de renovació a un jugador que està negociant la seva incorporació a un club de superior categoría, hem de tenir-lo també per saber dir que NO a un jugador que s'esta subhastant al millor postor, sense importar-li res més que el "liquido a percibir".

Urko, si vol venir, benvingut serà. Si ha de continuar donant la murga, que l'Esteve junior se fiqui les piles per buscar-l'hi un recanvi.

He dit

+ 100000000000000000000

#240 kSi1985

kSi1985

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 julio 2015 - 02:19

Jo reconec que no coneixo a Urko, pero els seus numeros no son res de l'altre mon, perque tant interes???

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos