Jump to content

Photo
* * * * * 1 votes

Moviments de cara a la propera temporada

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
304 replies to this topic

#121 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 25 June 2014 - 04:43 PM

Realment hem vist jugar poc a Monforte i no ha tingut la continuïtat necessària per poder aportar coses a l'equip, tot i que és cert que quan ha tingut minuts el seu nivell ha estat acceptable.

No obstant, es tracta d'un jugador que degut a les seves característiques estava clar que disposaria de pocs minuts amb Seligrat (la pregunta seria per qué se'l va fitxar?).

Jo també esperava que amb Idiakez tingués cabuda en l'equip, però ens quedarem amb les ganes de veure'l jugar.

Com "futbolísticament" es diu...ha passat sense ni pena ni glòria.

#122 beep

beep

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 posts
  • 3 topics

Posted 25 June 2014 - 07:06 PM

El Lleida acaba d'anunciar que prescindeix de Mario Fuentes i Oriol Esteve a part de les baixes ja sabudes. Jo a Mario l'hagues renovat.

#123 vivi15

vivi15

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 posts
  • 0 topics

Posted 25 June 2014 - 07:08 PM

A mi els minuts que va jugar Monforte no em van convencer gens, tot i això tampoc crec que siguin suficients com per dir si era bo o no. Que li vagi bé alla on vagi i a veure si comencem a firmar algun jugador, que moltes baixes i poques altes!!

#124 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 25 June 2014 - 07:21 PM

"la direcció esportiva del primer equip del conjunt blau ha comunicat que prescindeix dels seus serveis a Mario Fuentes, Amara Konaté, Oriol Esteve, Javier Monforte i Pau Núñez."

http://www.lleidaesp...u.cat/node/3963

Per la seua banda, el conjunt blau ja compta amb Pau Torres, Molo i Miramón que ja han renovat el seu contracte amb el Lleida Esportiu. A més, cal sumar-hi a Carlos Barreda, Aitor Aldalur, Raúl Fuster, Chupe, Beñat, Biel Medina, Dídac Devesa, Osado i Mia Guasch que tenen contracte amb vigor amb el club. 

#125 babunski

babunski

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 25 June 2014 - 07:27 PM

Em sap greu la no renovació de Mario Fuentes. El veia un bon central i implicat. En canvi, Javier Monforte va tenir oportunitats els primers partits de temporada i no va demostrar res. Suposo que deuen tenir algun altre central al cap per substituir Fuentes, tot i que Molo o Pau Bosch també podrien fer-ho.

#126 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 25 June 2014 - 07:46 PM

Tandebó fitxem a Urko Arroyo, en la eliminatòria li vaig veure algunes mostres de la gran qualitat que té, però després de veure el següent video m'ha convençut. Sobretot pel gol de crack en el minut 2:30.

D'altra banda crec que Albistegui podria ser una incorporació molt interessant, porta temps amb Idiakez i entendrá ràpid les idees del vasc. Jo recordo el seu partit al Camp d'Esports i la movia amb criteri.

• sant_tornemi likes this

#127 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 25 June 2014 - 08:19 PM

sincerament i ojala me equivoqui, pero el fitxatge de Urko Arroyo pel Lleida el veig molt complicat. Un peazo de jugador al estil de mata o imaz la seva aspiracio es fitxar per un segona a... i aquest paio es bonisim

albistegui si que ho veig fet... sobretot per que va darrera del mister Idiakez alla on va.... Real Union, Toledo...

#128 yasmina

yasmina

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 posts
  • 0 topics

Posted 25 June 2014 - 08:20 PM

Mare meva, Urko Arroyo sembla que tingui un iman a la bota, no hi ha qui li prengui la pilota!  :sorpresa:  :moltcontent:  :moltcontent:

#129 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 25 June 2014 - 09:55 PM

Jugadors youtube n'hi ha hagut molts.. en fi, un video no vol dir res.

• xinxi01 likes this

#130 webmaster

webmaster

Administrador

• Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 25 June 2014 - 10:15 PM

sincerament i ojala me equivoqui, pero el fitxatge de Urko Arroyo pel Lleida el veig molt complicat. Un peazo de jugador al estil de mata o imaz la seva aspiracio es fitxar per un segona a... i aquest paio es bonisim

Per l'edat(27) i per la trajectòria que ha portat, irregular al llarg dels anys, crec que ho té difícil per tenir ofertes de Segona A, i per estar a Segona B qui millor que amb Idiakez, segurament es un jugador que el que necesita molta confiança, qualitat ja la té.

#131 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 25 June 2014 - 10:18 PM

Ostres amb l'Urko Arroyo!

Extrem bastant ràpid i que controla força bé la pilota  :aplaudiment:

#132 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 25 June 2014 - 10:30 PM

Urko ha de venir, espero que es faci oficial dilluns.

També estaria be que vingués rufino, i s'ha de fitxar a un central de garanties.

Esperem que el plantejament que Idiakez esta construint tingui els seus fruits al camp.

Fuentes deu marchar amb Seligrat.

P.D: espero que no ens cedeixin cap jugador estil Konaté, amb tots els respectes, pero si un no serveix per 2B, pues no serveix.

#133 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 25 June 2014 - 10:50 PM

Ojo! Que lo de Fuentes no es que marxi, sino q no el volen fer continuar, no? O això he entes jo...

#134 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 26 June 2014 - 05:46 AM

Ojo! Que lo de Fuentes no es que marxi, sino q no el volen fer continuar, no? O això he entes jo...

jo crec que si endarrerim a Pau Bosch y Molo y tenim tb a Medina de central... Mario Fuentes no te lloc a l'equip...

potser es per aixo no?

i tb esta Vinyes del finial que pot anar entrenant amb el primer equip

#135 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 26 June 2014 - 07:52 AM

A mi també em sap molt greu la baixa de Mario Fuentes. Quan va arribar al mercat d'hivern de la temporada passada va haver un punt d'inflexió en el sistema defensiu de l'equip i va aportar molta contundència, seguretat i fortalesa defensiva, tot i que, per contra, és una mica lent.

Molta sort allà on vagi!!!

#136 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 26 June 2014 - 08:44 AM

jo crec que si endarrerim a Pau Bosch y Molo y tenim tb a Medina de central... Mario Fuentes no te lloc a l'equip...
potser es per aixo no?

i tb esta Vinyes del finial que pot anar entrenant amb el primer equip

Lo de Vinyes u dius de broma no?
Aquest noi no te nivell per jugar al primer equip, encara recordo com la va liar Seligrat ficanlo de titular en un partit, ere un coladero allo.

L'unic de la cantera que de momen es veu molt clar que algun any pujara al primer equip (2015 o 2016) es Canadell.

#137 sant_tornemi

sant_tornemi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 posts
  • 0 topics

Posted 26 June 2014 - 09:20 AM

Aquest noi no te nivell per jugar al primer equip, encara recordo com la va liar Seligrat ficanlo de titular en un partit, ere un coladero allo.

L'unic de la cantera que de momen es veu molt clar que algun any pujara al primer equip (2015 o 2016) es Canadell.

I suposo que Mia Guasch també ja que té bones crítiques i un jugador ofensiu mai va malament...

#138 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 26 June 2014 - 09:47 AM

Vinyes nomes va jugar a Atl Balears i no va tocar bola, pero per que els altres deffs del Lleida no el deixaben... aixo de que es un coladero ho diras x dir, al Lleida B han fet bon paper igual que Mia Guash (en teoria va fitxar xl primer equip) o Canadell.....

no vec x q no pot entrenar Vinyes amb el 1er equip i anar agafant protagonisme de mica en mica... no ha de ser titular des de el primer dia, pero x sentar a la banqueta i sortir en moments puntuals pot estar be

#139 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 26 June 2014 - 09:48 AM

I suposo que Mia Guasch també ja que té bones crítiques i un jugador ofensiu mai va malament...

el Mia es un Monforte o Albistegui.. jo tb l'aniria preparant pel primer equip.... es molt jove i amb molta projecció i competint contra l'Albi o equips de regional no treurem res de profit

#140 vivi15

vivi15

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 posts
  • 0 topics

Posted 26 June 2014 - 10:39 AM

El Toni no ha apostat gairebé gens per la cantera, no m'extranyaria que tant Vinyes, Cana i el Mia Guasch marxin si escolten una oferta decent (aquest any o més endavant).

A veure si Idiakez els hi fa canviar d'idea.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users