Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Moviments de cara a la propera temporada


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
304 respuestas en este tema

#81 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 junio 2014 - 08:38

Sami, sento dirte, que hi ha milions de temes apart dels resultats i el estil de joc, com per exemple, i molt important, si els jugadors se veien capacitats de tornar a aixecar el cap despres de dos cops tan forts i tan iguals... pot ser eren els propis jugadors els que creien que err necessari canvi d'aires, creieu que a jugadors com devessa, Chupe, Monforte, Aldalur... els agrada aquest estil de joc de Seligrat? OJO tot això es una possibilitat que plantejo jo, sense tindre ni idea de si es així o si estic totalment equivocat.

Un dubte que tinc, que en cas de que ser que no reafirmaria més la meva teoria, algun jugador ha escrit algun tweet en referencia a la sortida de Toni? Algun jugador va anar a la roda de premsa de "despedida" que va donar en Toni?

#82 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 junio 2014 - 09:23

Els jugadors es rebifen rapid, a més a més son 2 anys narmer, no 5. El 80% dels jugadors continuen aixi que no hi ha cap desbandada mundial pel que ha passat.

El que ja he dit, ara si que el club amb aquesta decisió ha posat un llistó molt alt per al nou míster. Espero que la temporada vinent sigui collonuda, visca el Lleida!

#83 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2014 - 11:08

Un dubte que tinc, que en cas de que ser que no reafirmaria més la meva teoria, algun jugador ha escrit algun tweet en referencia a la sortida de Toni? Algun jugador va anar a la roda de premsa de "despedida" que va donar en Toni?

61b577db5033f27373fbd4bf442da010.png



#84 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 20 junio 2014 - 07:53

Un dubte que tinc, que en cas de que ser que no reafirmaria més la meva teoria, algun jugador ha escrit algun tweet en referencia a la sortida de Toni? Algun jugador va anar a la roda de premsa de "despedida" que va donar en Toni?

Posted Image


Bé ja he dit que no sabia si algun jugador ho havia dit o no ;) Merci.

#85 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 junio 2014 - 08:20

Seligrat ja és història. Agraïr-li tot el que ha fet en aquests darrers dos anys i desitjar-li el millor on vagi. Ara toca mirar al present i cap al futur i anar tots a una amb el nou míster. Esperem que també l'acompanyi la sort...per qué la seva sort serà la nostra.



#86 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 junio 2014 - 08:56

Jo a Seligrat li puc dessitjar sort i agrair-li el que ha fet aquest dos anys com fan el Carlos Barreda i el Molo... i a la vegada esta content i il·lusionat amb el canvi d'entrenador!

 

Estic segur que jugadors com el Monforte, Chupe, Didac, Aidalur (entre d'altres) pensen igual que jo.... o no... pero no es incompatible desitjar sort i agrair a l'antic mister i estar content per l'arribada de Idiakez

 

personalment vui pensar que sera un canvi a millor, tot dependra dels reforços a davant, pero tambe tinc a la memoria el bon joc del Real Irun quan el Lleida estaba al grup dos o el playoff del Toledo en que si, molt bon joc, pero es van quedar a les portes els dos (bueno el Irun va quedar sete o vuite).... el bon futbol esta molt be sempre i quan hi hagi resultats


  • o han agraït

#87 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2014 - 09:06

 

 

Estic segur que jugadors com el Monforte, Chupe, Didac, Aidalur (entre d'altres) pensen igual que jo.... o no... pero no es incompatible desitjar sort i agrair a l'antic mister i estar content per l'arribada de Idiakez

 

 

Voleu dir que continuaran jugadors com Monforte (que m'encantaria ja que té molt potencial) o Aldalur???....



#88 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 junio 2014 - 10:56

Voleu dir que continuaran jugadors com Monforte (que m'encantaria ja que té molt potencial) o Aldalur???....

 

Monforte te contracte i jo crec que continuara i amb Idiakez tindra molt mes protagonisme....

 

Aidalur ja no ho tinc tant clar per que al twiter va ficar un comentari com que es despedia de Lleida, el que no se es si era per tema vacances o per sempre



#89 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 22 junio 2014 - 10:28

Doncs avui s'ha pogut veure Idiakez al camp de l'Hospitalet. Veurem a veure si porta algú, la veritat que ambdós clubs Hospi i Lega tenen jugadors de molta qualitat i que m'agraden moltíssim.

 

Destacar els càntics en contra de Lleida al acabar el partit per part de les aficions, però enfí, estave cantat que passaria d'altra manera.



#90 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 junio 2014 - 09:50

Pau segueix a la porteria! Molt bona noticia!!

#91 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 junio 2014 - 11:19

Suposo que també és el post per poder parlar de la composició dels 4 grups de 2a B. A hores d'ara el Gr. 3 suma 19 equips... La meua aposta (poc provable) seria aquesta:

 

Hércules

Hospitalet

LLEIDA

Nàstic

Ilicitano

Alcoyano

Espanyol B

Huracán

Olímpic

Villarreal B

Reus

Badalona

Olot

St. Andreu

Mestalla

Cornellà

Eldense

Tudelano

Huesca

Zaragoza B



#92 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 junio 2014 - 12:19

Buff quina bona noticia lo del Pau!

Actualitzo :)

 

Per cert: es comenta que ara s'està treballant en la renovació de Pau Bosch. Per mi, també és necessària.

Un gran jugador que ho sent i que ho dona tot en cada partit!


  • o han agraït

#93 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 junio 2014 - 12:29

Gran noticia, a veure qui es el proxim en renovar.

#94 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 23 junio 2014 - 03:09

De veritat catalogueu la renovació de Pau Torres com a molt bona? Perquè per mi és una puta passada! Un cop amortitzat (i de sobres) el seu fitxatge renova quan per mi la 2aB se li queda molt més que curta... Espero i desitjo que l'any vinent, jugui a 2aA... però amb el Lleida!




GRÀCIES PAU! ETS UN GRANDE!



#95 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2014 - 03:50

Gran noticia la renovació de Pau T.  Gran porter.

 

Referent a Pau Bosh per mi no suposaria cap trauma sinó renova.  Ofici i sacrifici molt, però tècnicament molt just, no es "sant de la meva devoció". Potser Idiakez té l'última paraula sobre la renovació o no. Que en penseu?  Si renova crec que en Pau tornaria a la defensa.

 

En quan a la capitania, em dona la sensació que fan més la feina de capità en Biel, Molo, Pau Torres, etc.. que en Pau Bosh que porta el braçalet per antiguitat. Repeteixó és la sensació que tinc, per caracter, a l'hora de parlar en rodes de premsa, etc... vec amb més galons als nombrats.

 


#96 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2014 - 04:26

 

Gran noticia la renovació de Pau T.  Gran porter.

 

Referent a Pau Bosh per mi no suposaria cap trauma sinó renova.  Ofici i sacrifici molt, però tècnicament molt just, no es "sant de la meva devoció". Potser Idiakez té l'última paraula sobre la renovació o no. Que en penseu?  Si renova crec que en Pau tornaria a la defensa.

 

En quan a la capitania, em dona la sensació que fan més la feina de capità en Biel, Molo, Pau Torres, etc.. que en Pau Bosh que porta el braçalet per antiguitat. Repeteixó és la sensació que tinc, per caracter, a l'hora de parlar en rodes de premsa, etc... vec amb més galons als nombrats.

 

 

Pau Bosch és un emblema de Lleida i del Lleida. Dels últims jugadors de la casa (Imaz té peu i mig fora) i a sobre és a mort del Lleida.  Té entrega, sacrifíci i les lluita totes a mort. Si fos el Puyol segur que aquest comentari ni el faries.... Pau és una peça clau i el dir que la capitania li donaries a un altre es que tu noi poc saps del LLeida.


  • o han agraït

#97 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 junio 2014 - 04:41

Per mi Pau Bosch ja podria tenir la mateixa qualitat futbolística que el pitjor jugador del món que el renovava igual. Si no renovem amb aquest home, el Lleida perd el seu orgull.


  • sant_tornemi y Ronda36 ho han agraït

#98 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2014 - 04:44

Pau Bosch és un emblema de Lleida i del Lleida. Dels últims jugadors de la casa (Imaz té peu i mig fora) i a sobre és a mort del Lleida.  Té entrega, sacrifíci i les lluita totes a mort. Si fos el Puyol segur que aquest comentari ni el faries.... Pau és una peça clau i el dir que la capitania li donaries a un altre es que tu noi poc saps del LLeida.

En sabre més o menys però porto més de 30 anys al Camp d'Esports, i la meva opinió es respectable igual que totes. No jutgis a la gent.

Sense entendre de futbol , si jo fos el entrenador, al meu equip titular al mig del camp segur no Pau Bosh no seria titular, per molta entrega , lluita, etc..

També era un emblema i capità el seu germà Gerson i sense ell hem fet dos playoffs.



#99 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 junio 2014 - 04:44

Estic sorprès pel comentari de l'Albert... xD

 

De debò vas al camp? evidentmente que jugadors com Molo, Biel i Pau són uns cracks i professionals que mereixerien la capitania pero per mi Pau Bosch almenys quan el veig jugant al camp, el sacrifici que hi posa ja és imprescindible.

 

L'he vist caure lamentat en un 1-2 contra Olot pero refer-se i després saltar d'alegría per una part per l'equip (UBUNTU) i per un altra pel Lleida.

 

Salut.

 

P.D: Ara que veig la teva resposta. Jerson, sí... Jerson s'ha comentat varies vegades que la temporada després de marxar es passava alguna jornada al Gol Nord iniciant els càntics... crec recordar.



#100 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2014 - 04:47

Dic sense entendre de futbol per que són els professionals qui realment en saben. Opino com un aficionat més.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos