Si...l'eslògan de "Tornem a la base" ha quedat en això...en un bonic eslògan.
Moviments de cara a la propera temporada
Posted 26 June 2014 - 11:36 AM
- 33ngel likes this
Posted 26 June 2014 - 12:21 PM
El Toni no ha apostat gairebé gens per la cantera, no m'extranyaria que tant Vinyes, Cana i el Mia Guasch marxin si escolten una oferta decent (aquest any o més endavant).
A veure si Idiakez els hi fa canviar d'idea.
Mia Guasch no és de la cantera del Lleida...sinó de la Damm... Vinyes el vaig veure jugar al poble, i dubto moltíssim que tingui el mínim nivell per jugar a 2a B(almenys actualment)... Canadell si té un bon futur al Lleida! De la resta del filial...poca cosa aprofitable pel primer equip... Una llàstima la pèrdua d'identitat que està sofrint el Lleida, ja que, de moment, no tenim cap jugador lleidatà en la plantilla del primer equip...trist!
Posted 26 June 2014 - 12:33 PM
Si...l'eslògan de "Tornem a la base" ha quedat en això...en un bonic eslògan.
Si...bonic eslògan de l'època Rivadulla/Junyent...
Posted 26 June 2014 - 01:23 PM
Posted 26 June 2014 - 03:14 PM
Si s'acaba confirmant la marxa de Imaz, juntament amb la Milla i Oriol Esteve, únicament quedaria a la primera plantilla de les terres de Lleida el Pau i, en cas que el pugin, Canadell, oi?
Posted 26 June 2014 - 03:23 PM
Posted 26 June 2014 - 04:20 PM
Si, però almenys no van fotre fora de mala manera a Gerson, Miki Massana, Imaz etc. Eren de casa i no tenien poc nivell. No cal que tots siguin de Lleida però almenys pels que porten el Lleida al cor dona gust poder veure gent de casa al primer equip.
Sempre és un plaer veure gent de casa al camp... però males maneres amb Miki Massana? Imaz?
Posted 26 June 2014 - 04:21 PM
Si s'acaba confirmant la marxa de Imaz, juntament amb la Milla i Oriol Esteve, únicament quedaria a la primera plantilla de les terres de Lleida el Pau i, en cas que el pugin, Canadell, oi?
Pau ha renovat?
Posted 26 June 2014 - 04:29 PM
Sempre és un plaer veure gent de casa al camp... però males maneres amb Miki Massana? Imaz?
Imaz va tindre la promesa de que marxaria i no es va complir, i només cal veure les indirectes q se llancen el president i Imaz en cada entrevista per veure que no hi ha bon rotllo... i amb Miki Massana va haver tambe problemes com amb la sortida de Jerson, pero un any abans, no?
Que hi havie el tipic comentari que els dos putejats (Jerson, Miki) eren dos dels que havien anat a la manifestació per salvar la UE Lleida. Vaja, potser m'equivoco... en 3 anys portem un ball de jugadors molt gran i potser que me coli, pero diria q va ser algo similar a lo de Jerson (No contestar telefon, citarlo tal dia i no presentar-se...)
Posted 26 June 2014 - 04:34 PM
Imaz va tindre la promesa de que marxaria i no es va complir, i només cal veure les indirectes q se llancen el president i Imaz en cada entrevista per veure que no hi ha bon rotllo... i amb Miki Massana va haver tambe problemes com amb la sortida de Jerson, pero un any abans, no?
Que hi havie el tipic comentari que els dos putejats (Jerson, Miki) eren dos dels que havien anat a la manifestació per salvar la UE Lleida. Vaja, potser m'equivoco... en 3 anys portem un ball de jugadors molt gran i potser que me coli, pero diria q va ser algo similar a lo de Jerson (No contestar telefon, citarlo tal dia i no presentar-se...)
Fins on sé jo el Miki volia provar aventures foranees i sobre Imaz suposo que no et referiras a la cara que li volia fotre el Girona ara fa una any, oi?
Posted 26 June 2014 - 04:44 PM
Fins on sé jo el Miki volia provar aventures foranees i sobre Imaz suposo que no et referiras a la cara que li volia fotre el Girona ara fa una any, oi?
Ostia... es que em fas dubtar si ere Massana o un altre (Gabernet)? A veure si algu s'enrecorda de qui era exactament, pero recordo que no li agafaven el telefon ni res.
I lo d'Imaz ja ho hem parlat més d'un cop a aquest forum... per tu es forterli cara, per mi el que em van contar ho he dit sempre, els q volien fotre cara van ser els Esteve que li van demanar que renoves per veure si algú estava disposat a pagar per ell i així fer caixa, i que en cas que no doncs ja el deixarien marxar gratis, pero q per provar de fer caixa no perdien res.
Posted 26 June 2014 - 04:48 PM
Ostia... es que em fas dubtar si ere Massana o un altre (Gabernet)? A veure si algu s'enrecorda de qui era exactament, pero recordo que no li agafaven el telefon ni res.
I lo d'Imaz ja ho hem parlat més d'un cop a aquest forum... per tu es forterli cara, per mi el que em van contar ho he dit sempre, els q volien fotre cara van ser els Esteve que li van demanar que renoves per veure si algú estava disposat a pagar per ell i així fer caixa, i que en cas que no doncs ja el deixarien marxar gratis, pero q per provar de fer caixa no perdien res.
M'autocito, si tens rao no era Miki, va ser Gabernet el que tambe va marxar desencantat amb la directiva, perdo.
http://www.lolleida....at-de-gabernet/
Posted 26 June 2014 - 05:44 PM
M'autocito, si tens rao no era Miki, va ser Gabernet el que tambe va marxar desencantat amb la directiva, perdo.
Doncs un més Gabernet, Imaz, Jerson i Miki (se que li pagaven una basura) com és el cas del Milla. I bueno el Genis Soldevilla també però aquest per mi no tenia nivell... Per tant ja són 4 o 5 jugadors que teniam de Lleida mal pagats o amb mals tractes, enfi.
Posted 26 June 2014 - 05:49 PM
Doncs un més Gabernet, Imaz, Jerson i Miki (se que li pagaven una basura) com és el cas del Milla. I bueno el Genis Soldevilla també però aquest per mi no tenia nivell... Per tant ja són 4 o 5 jugadors que teniam de Lleida mal pagats o amb mals tractes, enfi.
Bé, lo de pagar una miseria a jugadors de la base es tipic a tots los clubs, es lo que té haver començat amb sou de juvenil...
Per mi el vergonyos es no contestar telefon... dir de quedar un dia, ja ni a les oficines sino a un bar, i no presentar-se... lo de Seligrat de tot i saber q no continuaria no dirli fins passat un dies i tal, amb Emili també va passar algo similar, no?
Segurament el tracte amb les persones és l'únic punt negatiu d'aquesta directiva...
- sant_tornemi likes this
Posted 26 June 2014 - 07:22 PM
Posted 28 June 2014 - 09:49 AM
Ho diu el Segre.... A veure que passa
http://www.segre.com...del-nou-lleida/
Ah, Monforte ha tornat al Teruel.
Posted 29 June 2014 - 02:06 PM
De moment encara no s'ha anunciat cap fitxatge. Espero que aquesta setmana es faci oficial, almenys, el fitxatge de Albístegui.
Posted 30 June 2014 - 10:07 AM
Primera incorporació: Álex Albistegi, migcampista de 26 anys.
Benvingut!!
Primera incorporació de manera oficial!
Posted 30 June 2014 - 02:38 PM
Es rumoreja que Pau Bosch ja ha renovat....
Posted 04 July 2014 - 11:44 AM
El @Lleida_Esportiu incorpora el mig organitzador Dani Fragoso @danifrago5
Gran fitxatge! Espero que arribi bé de forma perquè és un jugador de categoria superior!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users