Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Moviments de cara a la propera temporada


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
304 respuestas en este tema

#1 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 09 junio 2014 - 08:33

Obro aquest fil per comentar tots els fitxatges i baixes de cara a la propera temporada...

 

IN                                                    Segueixen                                                OUT                                      (?)                                 

Imanol Idiakez (Entrenador)            Pau Torres                                    Toni Seligrat (Entrenador)              Albístegui

                                                                                                                     Jaime Mata                          Urko Arroyo

                                                                                                                       Pere Milla

                                                                                                                       Monforte



#2 titosonik

titosonik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2014 - 08:35

es oficial? les dos noticies? 



#3 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2014 - 09:12

Lo de Pere Milla ho ha dit avui el Laso en la tertulia d'aquesta tarda a UA1



#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 junio 2014 - 09:14

Lo del Seligrat no es oficial.

#5 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2014 - 09:21

Bon vent i barca nova al Milla, ho trobo molt de desconsiderat (va ara atacar-me)....



#6 Soci

Soci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2014 - 09:29

Pere Milla confirmat. Seligrat encara no. Per mi poden marxar els Osado, Monforte, Aldalur, Konate (no feia falta ni nomenar-lo ja...). Jo fitxaria algún central, és molt arriscat anar a que Biel i Mario ho juguin tot, sobretot el primer, que ja té una edat. Fitxaria un davanter per complementar Mata i alhora fer-li algú de competència i que no es columpiï (en el bon sentit de l'expressió). Algú de banda tampoc ens sobraria, i més ara que ha escampat la boira el Pere.



#7 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 09 junio 2014 - 09:33

Pere Milla confirmat. Seligrat encara no. Per mi poden marxar els Osado, Monforte, Aldalur, Konate (no feia falta ni nomenar-lo ja...). Jo fitxaria algún central, és molt arriscat anar a que Biel i Mario ho juguin tot, sobretot el primer, que ja té una edat. Fitxaria un davanter per complementar Mata i alhora fer-li algú de competència i que no es columpiï (en el bon sentit de l'expressió). Algú de banda tampoc ens sobraria, i més ara que ha escampat la boira el Pere.

Dubto que Mata i Mario segueixin, al igual que Imaz.. ojalà, però no tinc gaires esperançes.. això és lo més dur de la derrota la veritat, veure com marxen jugadors amb els que has disfrutat com un nen petit, i si són de la casa et fa més mal :plorar:

 

Molta sort Pere, gràcies per tot i per deixar-te la pell per aquests colors!!



#8 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 09 junio 2014 - 09:43

Pere Milla confirmat. Seligrat encara no. Per mi poden marxar els Osado, Monforte, Aldalur, Konate (no feia falta ni nomenar-lo ja...). Jo fitxaria algún central, és molt arriscat anar a que Biel i Mario ho juguin tot, sobretot el primer, que ja té una edat. Fitxaria un davanter per complementar Mata i alhora fer-li algú de competència i que no es columpiï (en el bon sentit de l'expressió). Algú de banda tampoc ens sobraria, i més ara que ha escampat la boira el Pere.


Monforte es el unic jugador del Lleida amb una mica de visióde joc... i dones per fet que Mata seguira? Tens informació de bona mà x confirmar-ho o és una simple desig?

#9 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2014 - 09:50

Jo si podem salvar MIRAMON, Fuster, Biel, Devesa i Chupe, Barreda i Pau que són d'aquestos que ho senten i intentar no deixar marxar Imaz i Pau Torres ja tindriem una bona base, i Monforte jo me'l quedaria ja que al dit petit del peu te més calitat que Beñat. Mata per mi ja no és necessari ha de evolucionar i anar a un equip de més categoria i Mario Fuentes per mi en trobarem qualsevol per segona b igual que ell.


  • o han agraït

#10 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 09 junio 2014 - 10:25

Jo si podem salvar MIRAMON, Fuster, Biel, Devesa i Chupe, Barreda i Pau que són d'aquestos que ho senten i intentar no deixar marxar Imaz i Pau Torres ja tindriem una bona base, i Monforte jo me'l quedaria ja que al dit petit del peu te més calitat que Beñat. Mata per mi ja no és necessari ha de evolucionar i anar a un equip de més categoria i Mario Fuentes per mi en trobarem qualsevol per segona b igual que ell.

Jorge Miramón va renovar per 1 any més amb el Lleida --> http://www.lleidaesp...u.cat/node/3820

 

---

Noticia de Milla ja oficial:

http://www.lleidaesp...u.cat/node/3935



#11 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 09 junio 2014 - 10:28

Miramón perfectament va poder renovar x no marxar lliure i així deixar algo de caixa al club.

Basicament, sóc d'un poble al costat d'Andorra de Teruel, on Miramón té molts amics, i pel que dieun, la seva estima pel Lleida és molt gran. (Molta més segurament que la jugadors de Lleida... ejem Milla ejem)

#12 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2014 - 10:35

Milla és bastant fluixet, va a dies.. tampoc era TITULARÍSSIM. No és una gran pèrdua. Ja en vindrà un de millor.


  • o han agraït

#13 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2014 - 10:39

Miramón perfectament va poder renovar x no marxar lliure i així deixar algo de caixa al club.

Basicament, sóc d'un poble al costat d'Andorra de Teruel, on Miramón té molts amics, i pel que dieun, la seva estima pel Lleida és molt gran. (Molta més segurament que la jugadors de Lleida... ejem Milla ejem)

Milla t'ho dic de bona mà que l'únic equip que aprecia és ell mateix... no tenia ni una estima pel Lleida (únicament la de jugar pel club) per molt que sigui d'Alcarràs. Dit això m'estimo més mil cops gent com Barreda o Miramon que s'estimen al club que gent d'aquí que lúnic que fassin és fer servir el Lleida com a trampolí 



#14 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2014 - 10:55

Alguna cosa estranya hi ha d'haver radere de tot aixo... Sort Pere!!



#15 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 10 junio 2014 - 06:54

Jo si podem salvar MIRAMON, Fuster, Biel, Devesa i Chupe, Barreda i Pau que són d'aquestos que ho senten i intentar no deixar marxar Imaz i Pau Torres ja tindriem una bona base, i Monforte jo me'l quedaria ja que al dit petit del peu te més calitat que Beñat. Mata per mi ja no és necessari ha de evolucionar i anar a un equip de més categoria i Mario Fuentes per mi en trobarem qualsevol per segona b igual que ell.

 

sabies paraules! afirmo 100% el mateix que tu, pero Mario Fuentes tb es podria quedar ja ficats... 



#16 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 10 junio 2014 - 06:58

Alguna cosa estranya hi ha d'haver radere de tot aixo... Sort Pere!!

 

Despres de nosequantisimes jornades sense anar ni convocat... es normal que Pere Milla vulgui marxar del Lleida

 

i si sumem que ha fet 2 gols a playoffs (golazo de Toledo) ... i que Seligrat el va voler apartar de l'equip i que renovara potser x 2 anys... com s'ha de quedar aqui aquest noi x molt d'Alcarras que sigui?  ha estat relegat a la grada o banqueta 18 jornades.... lo normal es q marxi... i em sap greu, per que al playoff ha estat el millor dels atacants pero, no sera una gran perdua vista l'aportacio de tota la temporada a l'equip



#17 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 junio 2014 - 06:58

Milla sap greu x ser d'aqui però cal reconèixer que durant la temporada ha jugat poc, excepte al play-off q ha marcat gols decisius... No se a vosaltres però a mi no M'estranya gens que marxi. Que li vagi be a Getafe i a veure si puja algun Xaval del filial al seu lloc!!

#18 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 10 junio 2014 - 07:08

jo tinc moltes ganes de veure al primer equip al Mia Guasch i al Canadell.... i no son els unics que la toquen be del futbol base.... potser el defensa central que Seligrat va fer debutar a Balears (Vinyes no?) tb aniria be com a reforç pel primer equip



#19 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 10 junio 2014 - 07:41

Personjalment la marxa del PEre no és, sota el meu concepte, cap daltabaix. Sap una mica de greu per que és de la casa, però no ha estat un jugador important en tota la temporada i quan jugat el seu rendiment ha estat més aviat pobre (exceptuant, és clar, els 5/6 últims partits i play off).

 

A més, hi ha hagut partits on ha sortit com a "revulsiu" i ha mostrat una apatia i una desgana impròpies d'un professional.

 

Que tingui molta sort.

Per mi és prioritari mantenir la parella de centrals Biel i Mario i fitxar-ne un de ràpid, ja que aquesta és una llaguna del nostre equip, mantenir a tota costa Miramon i també a Pau, i davant si podem conseguir mantenir Mata, Chupe, Dídac i Imaz, més algun reforç i afegint la recuperació de MOlo, ja tindrem una base prou sòlida com per tornar a intentar lluitar per estar a dalt. Ah!!! Per mi OSado pot ser vàlid en la plantilla.

 

El tema dels fitxatges del mig camp, tot dependrà de com voler jugar. Si hem de continuar rifant la pilota des de darrera, no fa falta que fitxin cap jugador de tall tècnic...que no li passi com a Monforte.


  • o han agraït

#20 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 junio 2014 - 08:27

Agrair a Milla tot el que ha fet pel Lleida i li desitjo lo millor, pero no se perque Milla fa pinta de Adria Gallego 2.0, es a dir, que tot quedi en res.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos