gracias Sara.
Jo simplement aporto una opinió de MOLTS seguidor de l'elx, si per tu son 4 gats, en aquest forum deu haver sol 1 gat, però bueno.
Ja et dic que jo estic totalment interessat en que aquest tio sigui el putissim jefe.
Segurament si els comentaris encomptes de dir que es un pufo, diguessin que es el millor lateral i que no saben que fa al elx que haurie s'estar al farsa o al Mandril estaries fente palles mentales amb la banda que tindriem aquest any, pero com son comentaris dolents ja hem de dir que son de 4 gats i que no valen. Perque perdona que et diga pero almenys x mi l'opinió d'aquest 4 gats es igual de respectable que la teva o la meva.
I casos com el de coentrao hi han pocs, ojala Fuster en sigui un. ( Cas coentrao significa un tio que juga 35min en tota una temporada a 2a A amb el Real Zaragoza i dos anys més tard el madrid paga 30kilos per ell)
PD: De res x evitarte la molestia d'haver de buscar referencies sobre Fuster.
En aquest comentari el 2n que fico sobre el tema quan comence a dirme que sóc un pesimista, INTENTO explicar que no sóc pesismista perque no tinc cap conclusió sobre aquest jugador, simplement que les referencies no són bones... it's easy si no ho vols entendre i pensar que tens raó pues que sigui feliç.