Ir al contenido

Foto
* * * * - 3 votos

Planificació plantilla 2013-2014

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
295 respuestas en este tema

#221 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:33

gracias Sara.

Jo simplement aporto una opinió de MOLTS seguidor de l'elx, si per tu son 4 gats, en aquest forum deu haver sol 1 gat, però bueno.

Ja et dic que jo estic totalment interessat en que aquest tio sigui el putissim jefe.

Segurament si els comentaris encomptes de dir que es un pufo, diguessin que es el millor lateral i que no saben que fa al elx que haurie s'estar al farsa o al Mandril estaries fente palles mentales amb la banda que tindriem aquest any, pero com son comentaris dolents ja hem de dir que son de 4 gats i que no valen. Perque perdona que et diga pero almenys x mi l'opinió d'aquest 4 gats es igual de respectable que la teva o la meva.

I casos com el de coentrao hi han pocs, ojala Fuster en sigui un. ( Cas coentrao significa un tio que juga 35min en tota una temporada a 2a A amb el Real Zaragoza i dos anys més tard el madrid paga 30kilos per ell)

PD: De res x evitarte la molestia d'haver de buscar referencies sobre Fuster.

En aquest comentari el 2n que fico sobre el tema quan comence a dirme que sóc un pesimista, INTENTO  explicar que no sóc pesismista perque no tinc cap conclusió sobre aquest jugador, simplement que les referencies no són bones... it's easy si no ho vols entendre i pensar que tens raó pues que sigui feliç.

#222 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:35

En aquest comentari el 2n que fico sobre el tema quan comence a dirme que sóc un pesimista, INTENTO  explicar que no sóc pesismista perque no tinc cap conclusió sobre aquest jugador, simplement que les referencies no són bones... it's easy si no ho vols entendre i pensar que tens raó pues que sigui feliç.

Ho hauries d'ahver posat abans de que t'ho digues, pero esque aixo es el que m'ha fet petar, no es sol per aixo, es que fa dies que rajes pel tema de jugar a peridosime, els de TB i tal, et fas una mica pesat i es facil que alguns usuaris et veguin com un pesimiste pesat.

#223 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:38

Ho hauries d'ahver posat abans de que t'ho digues, pero esque aixo es el que m'ha fet petar, no es sol per aixo, es que fa dies que rajes pel tema de jugar a peridosime, els de TB i tal, et fas una mica pesat i es facil que alguns usuaris et veguin com un pesimiste pesat.

No treguis dos temes on sol hi ha un. Periodisme i TB son el mateix. Ho podria dir abans? al teu post de presentacio no ens va dir quina talla de sabates fas... tambe ho podries haver fet, no? Quan em van demanar explicacions pel meu suposat pessimisme les vaig donar i vaig intentar explicar que no ere pesimisme, sol volia aportar opinions (com has vist quan he tingut l'opinio dels del nastic tambe l'he ficat i quan tinga les del Lugo si responen també la ficare)...

Resumint: Sol he rajat d'un tema que es TB, osigui que no intentis treure mes temes. Merci Sami

#224 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 02:48

No treguis dos temes on sol hi ha un. Periodisme i TB son el mateix. Ho podria dir abans? al teu post de presentacio no ens va dir quina talla de sabates fas... tambe ho podries haver fet, no? Quan em van demanar explicacions pel meu suposat pessimisme les vaig donar i vaig intentar explicar que no ere pesimisme, sol volia aportar opinions (com has vist quan he tingut l'opinio dels del nastic tambe l'he ficat i quan tinga les del Lugo si responen també la ficare)...

Resumint: Sol he rajat d'un tema que es TB, osigui que no intentis treure mes temes. Merci Sami

I tant que hi ha unaltre tema, el de que al foro on dius que t'estan donan males vibracions pel que fa a Fuster, alli tambe hi ha comentaris bons, i no has fet pas cap referencia cap aquets comentaris, sol t'has basat amb els dolents, els que t'interesen.

Almenys reconeixes que rajes, ja as fet un bon pas :perfecte:

A lo que t'he explicat de Villa i Ibra ja no dius res perque no saps que dir.

Eh, que to dic per a que et donguis compte, no per ferte enfadar, el sami es un bon noi :sisi:

#225 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:10

I tant que hi ha unaltre tema, el de que al foro on dius que t'estan donan males vibracions pel que fa a Fuster, alli tambe hi ha comentaris bons, i no has fet pas cap referencia cap aquets comentaris, sol t'has basat amb els dolents, els que t'interesen.

Almenys reconeixes que rajes, ja as fet un bon pas :perfecte:

A lo que t'he explicat de Villa i Ibra ja no dius res perque no saps que dir.

Eh, que to dic per a que et donguis compte, no per ferte enfadar, el sami es un bon noi :sisi:

Que dius...? acas he citat jo algun comentari enconcret del elx? Jo he tret la meva valoració llegint TOTES les opinions d'aquells forum, bones i dolentes (em negaras que hi han moltes més de dolentes que de bones).

Recordam lo de Villa i Ibra si us plau, que no se de que m'estas parlant, i et contestare de bon grat.

I si rajo, pero no com tu dius de periodistes, de TB i de Fuster. Perque de Fuster sol he citat fonts d'informació amb opinions dels que l'han vist jugar, com s'ha fet tota la vida en aquest forum. I sobre TB i periodisme, son el mateix tema... osigui que sol rajo d'un tema i rajo amb motius, crec. I quan demano rigurositat es perque jo la intento aplicar, i ja ho vaig demostrar al meu twitter on abans de que el Lleida anuncies el fixatge de Fuster crec que unes dos hores abans, jo ja vaig "asegurar" que serie un lateral valencià, perque? doncs perque vaig contrastar bé, el millor que vaig poder l'informació que em va donar 1 persona.

#226 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:17

Al fixatge de Monforte l'amic Seguidor, també va copiar la referencia que va fer un company sobre Monforte a un altre forum. I despres el company ILER va dir, cito textualment: "Sembla bon fitxatge i les referència són bones" osigui, que es va mirar les referencies, però com eren bones tu no et vas queixar, no? vaja ja veig que vas segons et convingui i a alguns en dius coses i a d'altres no, segons com sigui el punt de vista tot i que fem el mateix. val ja no cal dir res més crec jo.

#227 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:24

Val ara he vist lo de Villa i Ibra.

1- Ibra va ser un super jugador al barça... simplement el seu caracter no encaixave al Barça dels  filosofos.

2- Villa, abans de la lesió també ere un jugadoras que ho jugave casi tot, però ara després de la lesió no ha tornat ha ser el que ere i el que es demana per ser jugador d'un equip que ho vol guanyar tot.

Osigui que no són cassos que serveixen. I si prenguesis compte de les meves paraules, veuries que jo mateix cito un cas d'un jugador que SI va pasar el que tu vols dir, i possiblement el mes bestia. (explico per 2a vegada) Que va ser Coentrao que va pasar de jugar sol 35min a 2a A amb el Zaragoza i dos anys més tard van pagar 30kilos per ell.

#228 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:37

Que dius...? acas he citat jo algun comentari enconcret del elx? Jo he tret la meva valoració llegint TOTES les opinions d'aquells forum, bones i dolentes (em negaras que hi han moltes més de dolentes que de bones).

Recordam lo de Villa i Ibra si us plau, que no se de que m'estas parlant, i et contestare de bon grat.

I si rajo, pero no com tu dius de periodistes, de TB i de Fuster. Perque de Fuster sol he citat fonts d'informació amb opinions dels que l'han vist jugar, com s'ha fet tota la vida en aquest forum. I sobre TB i periodisme, son el mateix tema... osigui que sol rajo d'un tema i rajo amb motius, crec. I quan demano rigurositat es perque jo la intento aplicar, i ja ho vaig demostrar al meu twitter on abans de que el Lleida anuncies el fixatge de Fuster crec que unes dos hores abans, jo ja vaig "asegurar" que serie un lateral valencià, perque? doncs perque vaig contrastar bé, el millor que vaig poder l'informació que em va donar 1 persona.

Eh, quedem a un bar per discutir, em fa molt pal escriure tantisim.

TB no sas perque es va equivocar, com ja te dit ningu es perfecte. Sempre queixanos de tot, de totes les noticies que tu llegeixes alli segur que mai els hi has agrait, fan una cagada i saltes am el rigor, es el meu punt de vista, no cla queixarse tan, si fesin una cagada diaria tambe em queixaria llavors.

Et felicito per contrastar la teva noticia, mai m'he queixat de cap publicacio que hagis fet al teu twitter, tampoc se que publiques perque no en tinc.

#229 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:40

despres de llegir dos pagines de salsa rosa futbolera.... (sembleu nens!)....  estic al mateix punt de partida.... s'haura de esperar a que començi la campanya per saber si es un bon fitxatge....

potser a segona A petardejabe.... pero a segona B pot ser el puto jefe....

potser tenia molta competencia als altres equips....

potser no tenia confiança per que jugaba poc....

ver a saber!!!!

el temps ho dira!

del que reitero... i no me queda dubte.... es que sera millor q Alex Cacho! jajaja algu preguntaba.... esta al Cartagena la propera temporada

• o han agraït

#230 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:40

Al fixatge de Monforte l'amic Seguidor, també va copiar la referencia que va fer un company sobre Monforte a un altre forum. I despres el company ILER va dir, cito textualment: "Sembla bon fitxatge i les referència són bones" osigui, que es va mirar les referencies, però com eren bones tu no et vas queixar, no? vaja ja veig que vas segons et convingui i a alguns en dius coses i a d'altres no, segons com sigui el punt de vista tot i que fem el mateix. val ja no cal dir res més crec jo.

Jo mai he dit res de les referencies, mai, sol llegeixo el forum i parlo un cop els he vist jugar. Esta clar que poden haverhi referencies bone si dolentes, pero mai sas cuan un jugador pot explotar esportivament, n'has de fer poc cas fins que no s'introdueix al equip de desti. Ni molt menys callo cuan vec referencies bones, sol m'he queixat perque estas amb molt rigor i corregint twits, exigint coses, que potser tu fas i contrastes, pero el dia que la caguis o facis algun fallo set menjaran viu tio.

#231 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:41

Eh, quedem a un bar per discutir, em fa molt pal escriure tantisim.

TB no sas perque es va equivocar, com ja te dit ningu es perfecte. Sempre queixanos de tot, de totes les noticies que tu llegeixes alli segur que mai els hi has agrait, fan una cagada i saltes am el rigor, es el meu punt de vista, no cla queixarse tan, si fesin una cagada diaria tambe em queixaria llavors.

Et felicito per contrastar la teva noticia, mai m'he queixat de cap publicacio que hagis fet al teu twitter, tampoc se que publiques perque no en tinc.

Crec que tornes a ficar la pota... Quan a TB han fet articles bons els he fet RT, i m'agrada al facebook i si eren molt bons (com per exemple el del Ferran Montardit els he compartit via facebook.

#232 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:41

despres de llegir dos pagines de salsa rosa futbolera.... (sembleu nens!)....  estic al mateix punt de partida.... s'haura de esperar a que començi la campanya per saber si es un bon fitxatge....

potser a segona A petardejabe.... pero a segona B pot ser el puto jefe....

potser tenia molta competencia als altres equips....

potser no tenia confiança per que jugaba poc....

ver a saber!!!!

el temps ho dira!

del que reitero... i no me queda dubte.... es que sera millor q Alex Cacho! jajaja algu preguntaba.... esta al Cartagena la propera temporada

Totalment d'acord!

#233 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:42

Jo mai he dit res de les referencies, mai, sol llegeixo el forum i parlo un cop els he vist jugar. Esta clar que poden haverhi referencies bone si dolentes, pero mai sas cuan un jugador pot explotar esportivament, n'has de fer poc cas fins que no s'introdueix al equip de desti. Ni molt menys callo cuan vec referencies bones, sol m'he queixat perque estas amb molt rigor i corregint twits, exigint coses, que potser tu fas i contrastes, pero el dia que la caguis o facis algun fallo set menjaran viu tio.

Si s'em menjen viu sera el meu problema, pero gracies per preocuparte per mi ;)

#234 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:44

Si s'em menjen viu sera el meu problema, pero gracies per preocuparte per mi ;)

Visca les respostes amb rigor :D

#235 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:45

parlem de planificació de temporada?

jaajjajaj

#236 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:45

Crec que tornes a ficar la pota... Quan a TB han fet articles bons els he fet RT, i m'agrada al facebook i si eren molt bons (com per exemple el del Ferran Montardit els he compartit via facebook.

Llavors et felicito, pues si tan segueixes TB, no els critiquis a la primera errata, donalsi una oportunitat i no posis aqui al foro que hi ha gen que juga a ser periodista o coses aixi.

#237 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:46

parlem de planificació de temporada?

jaajjajaj

Ídem.

Jo crec que estan fen un equip bo, els he vist jugar a Tamarite i em van agradar, pero hem d'esperar, hi han noves incorporacions i fins que no les vega al camp no puc dir res. El 11 titular no esta clar, hi han opcions varies i Seligrat ho haura d'estudiar be per a treure el maxim rendiment.

#238 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:48

Llavors et felicito, pues si tan segueixes TB, no els critiquis a la primera errata, donalsi una oportunitat i no posis aqui al foro que hi ha gen que juga a ser periodista o coses aixi.

Potser es que no l'han cagat sol un cop? :pensant: :pensant:

Ademés, tu sol et creus el que veus, llavors tampoc et creuras les seves noticies, no? :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure:

#239 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:50

Potser es que no l'han cagat sol un cop? :pensant: :pensant:

Ademés, tu sol et creus el que veus, llavors tampoc et creuras les seves noticies, no? :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure:

Ja m'entens, en un any es pot posar la pota varies vegades, pero no la caguen cada setmana ni cada dia....

Ni me les crec ni me les deixo de creure, llegeixo i tanco la web. Tinc que dir que la majoria de noticies es cuan ja han firmat i es oficial, de tan en cuan diuen que hi ha un jugador a la orbita, alguna cagada han fet com tots els diaris esportius, pero res que ens impedeixi continuar vivint.

#240 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:55

Ja m'entens, en un any es pot psoar la pota varies vegades, pero no la caguen cada setmana ni cada dia....

Ni me les crec ni me les deixo de creure, llegeixo i tanco la web. Tinc que dir que la majoria de noticies es cuan ja han firmat i es oficial, de tan en cuan douen que hi ha un jugador a la orbita, alguna cagada han fet com tots els diaris esportius, pero res que ens impedeixi continuar vivint.

Ah.. que ara demanar rigurositat es impedir que segueixin el projecte? Crec que a un dels primers post sobre el tema de TB ja ho vaig dir, que valoro molt les seves ganes i la ilusio pero que han de tindre mes rigurositat i no ficar el primer que els hi digui la persona X.

I aixo els i demano a TB i a tots els diaris. Pero com aqui estem per parlar del Lleida i els unics qu parlen del Lleida son: Segre, TB i La Mañana. I la mañana no la miro, el Segre realment acostuma a encertar amb les noticies que dona i de TB pues lo dit abans.

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos